It is currently Thu, 2024 03 28 16:20
All times are UTC + 2 hours

Cooler A4

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 1 [ 14 posts ]
Author Message

Offline cooler


User avatar


Joined: Mon, 2008 12 22 20:19

Posts: 274

Location: Šilalė/Kaunas

PostPosted: Tue, 2009 12 29 17:32   Post subject: Cooler A4   

Taip, pradėkim :mrgreen: Buvo paprasta a4 1,9di 55kw. padarytas vnt valdymas pakeista turba i vnt17 (800lt) purkštuku antgaliai 0,240 (400lt), PD isiurbimo kolikas su flancu (50lt)KN sport filtras (150lt) atsukta 152ag ir 364nm prie 1,5 bar. Su MBC pasidariau 1,7 bar, nusuko aši. Dėta vnt20 (600lt) flančas, tepimo šlangutė (80lt) FMIC korys 550*180*65 (400lt) 60mm nerzos vamzdynas su t-bolt chamutais ir sh sujungimais (150lt) db turiu silikoninius ir teko viena alkune silikonine dėt(120lt) kažkur prie 1,8bar ir didelios apkrovos nusprogo vnt20 pakeita kita vnt20 (600lt) :lol: Paskutini syki chipota kai buvo vnt17 su vnt20 ir ic nebandyta tik degimas pastatytas i savo vieta nes buvo vėlyvas. Ai dar teko keist sankaba ir greičiu dėže, bet čia jau mano bėdos :lol:
pateiksiu biški foto :)


Attachments:
File comment: ic
Pic073.jpg
Pic073.jpg [ 87.52 KiB | Viewed 13561 times ]
File comment: vnt20 su 60mm nerzos vamzdynu
ma.jpg
ma.jpg [ 93.97 KiB | Viewed 13561 times ]
File comment: vnt17
S5001334.jpg
S5001334.jpg [ 190.99 KiB | Viewed 13561 times ]

_________________
Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm.
Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo


Last edited by cooler on Tue, 2009 12 29 17:49, edited 1 time in total.
Top Profile 

Offline cooler


User avatar


Joined: Mon, 2008 12 22 20:19

Posts: 274

Location: Šilalė/Kaunas

PostPosted: Tue, 2009 12 29 17:43   Post subject: Re: Cooler A4   

dar vaizdu :) manu jei kas gamins kažka panašaus ant b5 platformos turėtu padėt


Attachments:
File comment: pravestas vamzdis už syk už radiatoriau kad mažiau kampu reiktu
100_4569.jpg
100_4569.jpg [ 156.2 KiB | Viewed 13556 times ]
File comment: vamzdynas
Pic074.jpg
Pic074.jpg [ 122.79 KiB | Viewed 13556 times ]
File comment: pakabinta vnt
2009-07-27 22.03.44.jpg
2009-07-27 22.03.44.jpg [ 82.11 KiB | Viewed 13556 times ]
File comment: perdaryta vnt20 kraiuklė
2009-07-27 21.47.49.jpg
2009-07-27 21.47.49.jpg [ 91.15 KiB | Viewed 13556 times ]

_________________
Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm.
Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo
Top Profile 

Offline INK


User avatar


Joined: Sat, 2009 12 05 14:31

Posts: 347

PostPosted: Tue, 2009 12 29 18:58   Post subject: Re: Cooler A4   

Gaminsim ;)

_________________
B5 1,9TDI + CHIP
VNT15/17 Hybrid, T4 111kw, custom clutch
Result: 142hp and 311nm! 2010-07
11'' pump; DSS Ultime 1; PD 96kW intake; PD gas pump;ceramic clutch; Chip tuning on 08-11
Result: 165 Ag an 383Nm
Lexus LS430 06'
Top Profile 

Offline Strawas


Joined: Tue, 2008 06 03 12:32

Posts: 133

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2010 01 06 12:21   Post subject: Re: Cooler A4   

Komentaras:
Apsalau, kai suzinojau, kad buvo A4 1,9di su 55kw. Cia matyt Audi norejo apgaut istatymus, tipo DI, bet atsidarai kapota ir matai, kad cia Tdi ir turbina sedi :P ir dar klausimas kiek tokios naujos kw prisukdavo, ar ne kokia 60kw :P.

Klausimai:
1. "PD isiurbimo kolikas su flancu (50lt)".
1.1. Kuriu metu ir kokio variklio (kiek ag-kw) sitas kolikas? Nes man atrodo, kad pas naujesnius isiurbimo anga i kita puse ziuri.
1.2. 50lt. su flancu, cia tai papigiai, ar imanoma rast srotuose PD kolika iki 50lt? Flancas darytas pagal uzsakyma ar irgi is kokio stock nupjautas pries EGR voztuva?
2. Ten kur foto perdaryta VNT20 kriaukle, del ko ten pervirinta isejimo anga?

Aciu :P .

_________________
Seat Toledo '95 1.9Tdi 66 kw, +chip, .205 nozzles, custom clutch & cruise control :)
MAF delete, EGR delete, CAT delete. Future: 5th gear mod
Top Profile 

Offline justai


User avatar


Joined: Sat, 2009 12 05 13:10

Posts: 135

PostPosted: Fri, 2010 01 08 17:22   Post subject: Re: Cooler A4   

na as ne COOLER bet galiu atsakyt mazdaug nes pats esu pasidares, manau viska gerai atsakysiu: kolikas 96 kw nuo PD variklio, i kuria puse priklauso nuo variklio pozicijos ar jis isilgai ar skersai,pwz golvas -pasatas. kolika sunkoka uz 50 rast kiek ieskojau gal tik penktas zmogus uz tiek pardave buvo kas ir 150 prase :lol: flansa gali ir pats pasidaryt jai turi kuo virint ,grezt ir bulgarke,uzims iki valandos :P kriaukle pervirinta nes tipo patogiau sujungt vamzdyna bet tikrai jos nebutina pervirint gal net nereikia iswis.
Top Profile 

Offline cooler


User avatar


Joined: Mon, 2008 12 22 20:19

Posts: 274

Location: Šilalė/Kaunas

PostPosted: Fri, 2010 01 08 22:29   Post subject: Re: Cooler A4   

justai wrote:
na as ne COOLER bet galiu atsakyt mazdaug nes pats esu pasidares, manau viska gerai atsakysiu: kolikas 96 kw nuo PD variklio, i kuria puse priklauso nuo variklio pozicijos ar jis isilgai ar skersai,pwz golvas -pasatas. kolika sunkoka uz 50 rast kiek ieskojau gal tik penktas zmogus uz tiek pardave buvo kas ir 150 prase :lol: flansa gali ir pats pasidaryt jai turi kuo virint ,grezt ir bulgarke,uzims iki valandos :P kriaukle pervirinta nes tipo patogiau sujungt vamzdyna bet tikrai jos nebutina pervirint gal net nereikia iswis.

justai teisingai atsakė :) nzn tiesiog pasisekė rast toki pigu kolika :lol: flančias pagamintas home made, o kriaule tiesinau nes man reikėjo kad eitu tiesiai žemyn, reikėtu mažiau kampu ir t.t. :)

_________________
Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm.
Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo
Top Profile 

Offline cooler


User avatar


Joined: Mon, 2008 12 22 20:19

Posts: 274

Location: Šilalė/Kaunas

PostPosted: Wed, 2010 05 19 13:45   Post subject: Re: Cooler A4   

imečiau tepalo radika Image
dabar tokiu dideliu tepmeraturu nepasiekia, bet visviena didokos kaip su radiku, pagainiojant gerai iki 100 dakyla :wink:

_________________
Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm.
Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo
Top Profile 

Offline INK


User avatar


Joined: Sat, 2009 12 05 14:31

Posts: 347

PostPosted: Sun, 2010 10 17 13:52   Post subject: Re: Cooler A4   

Susigalvjau keisti visas vakuumines zarnales, po kiek ir kur tos melynos slangutes parsiduoda?

_________________
B5 1,9TDI + CHIP
VNT15/17 Hybrid, T4 111kw, custom clutch
Result: 142hp and 311nm! 2010-07
11'' pump; DSS Ultime 1; PD 96kW intake; PD gas pump;ceramic clutch; Chip tuning on 08-11
Result: 165 Ag an 383Nm
Lexus LS430 06'
Top Profile 

Offline cooler


User avatar


Joined: Mon, 2008 12 22 20:19

Posts: 274

Location: Šilalė/Kaunas

PostPosted: Sun, 2010 10 17 21:47   Post subject: Re: Cooler A4   

INK wrote:
Susigalvjau keisti visas vakuumines zarnales, po kiek ir kur tos melynos slangutes parsiduoda?

aš per4m.lt/forum iš tokio Pipiro pirkau po 5lt už metra :) ir dar kelis metrus iš gauges.lt

_________________
Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm.
Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo
Top Profile 

Offline INK


User avatar


Joined: Sat, 2009 12 05 14:31

Posts: 347

PostPosted: Mon, 2010 10 18 12:45   Post subject: Re: Cooler A4   

Perziurejau forumjuka, neradau kas ten zarnas pasiulytu, maz gali perziureti gal liko kokiu kontaktu?

_________________
B5 1,9TDI + CHIP
VNT15/17 Hybrid, T4 111kw, custom clutch
Result: 142hp and 311nm! 2010-07
11'' pump; DSS Ultime 1; PD 96kW intake; PD gas pump;ceramic clutch; Chip tuning on 08-11
Result: 165 Ag an 383Nm
Lexus LS430 06'
Top Profile 

Offline supersound


Joined: Tue, 2010 06 15 15:32

Posts: 5

PostPosted: Tue, 2011 03 29 19:02   Post subject: Re: Cooler A4   

Nu va ir as isimeciau VNT20 tik kad kazko nera trauka stebuklinga, aisku daugiau nieko nekeiciau. Turiu purkstukus 0.216 pralaidumo neuzilgo susidesiu. Tik niekaip neisprendziu turbinos strigimo problemos. 4pavara ties 2500rpm i limp mode ismeta, tas pats buvo ir su orginalia turbina (abi turbo isvalytos). Ieskojau kiauru slangu, bet nerandu... N75 klaksi atliekant output test. Neisivaizduoju kame saknys. Gal kas paprotintu kame dar beda galetu buti?
Image


Last edited by supersound on Tue, 2011 03 29 19:13, edited 2 times in total.
Top Profile 

Offline cooler


User avatar


Joined: Mon, 2008 12 22 20:19

Posts: 274

Location: Šilalė/Kaunas

PostPosted: Tue, 2011 03 29 19:10   Post subject: Re: Cooler A4   

ilgoka runeri palikai penktam cilindrui, jis kaip apendicitas gaunasi.o šeip tvarkingai :)

_________________
Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm.
Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo
Top Profile 

Offline supersound


Joined: Tue, 2010 06 15 15:32

Posts: 5

PostPosted: Tue, 2011 03 29 19:15   Post subject: Re: Cooler A4   

Ir antras klausimas ka daryti su N18 nes EGR pasalintas liko tai is EGR ejusia slangute i N18 uzkisau su varztu ir tiek daugiau viska palikau kaip buve?!
Top Profile 

Offline cooler


User avatar


Joined: Mon, 2008 12 22 20:19

Posts: 274

Location: Šilalė/Kaunas

PostPosted: Tue, 2011 03 29 19:50   Post subject: Re: Cooler A4   

supersound wrote:
Ir antras klausimas ka daryti su N18 nes EGR pasalintas liko tai is EGR ejusia slangute i N18 uzkisau su varztu ir tiek daugiau viska palikau kaip buve?!

n18 palik su pajungta fyške ir nurink visas šlangutes aplink ji, tik i ji ateinanti vakuma užglušink

_________________
Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm.
Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 1 [ 14 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron