All times are UTC + 2 hours
Cooler A4
Author | Message | ||||
---|---|---|---|---|---|
cooler Joined: Mon, 2008 12 22 20:19 Posts: 274 Location: Šilalė/Kaunas |
Posted: Tue, 2009 12 29 17:32 Post subject: Cooler A4
|
||||
Taip, pradėkim Buvo paprasta a4 1,9di 55kw. padarytas vnt valdymas pakeista turba i vnt17 (800lt) purkštuku antgaliai 0,240 (400lt), PD isiurbimo kolikas su flancu (50lt)KN sport filtras (150lt) atsukta 152ag ir 364nm prie 1,5 bar. Su MBC pasidariau 1,7 bar, nusuko aši. Dėta vnt20 (600lt) flančas, tepimo šlangutė (80lt) FMIC korys 550*180*65 (400lt) 60mm nerzos vamzdynas su t-bolt chamutais ir sh sujungimais (150lt) db turiu silikoninius ir teko viena alkune silikonine dėt(120lt) kažkur prie 1,8bar ir didelios apkrovos nusprogo vnt20 pakeita kita vnt20 (600lt) Paskutini syki chipota kai buvo vnt17 su vnt20 ir ic nebandyta tik degimas pastatytas i savo vieta nes buvo vėlyvas. Ai dar teko keist sankaba ir greičiu dėže, bet čia jau mano bėdos
pateiksiu biški foto
_________________ Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm. Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo Last edited by cooler on Tue, 2009 12 29 17:49, edited 1 time in total. |
|||||
Top | |||||
cooler Joined: Mon, 2008 12 22 20:19 Posts: 274 Location: Šilalė/Kaunas |
Posted: Tue, 2009 12 29 17:43 Post subject: Re: Cooler A4
|
||||
dar vaizdu manu jei kas gamins kažka panašaus ant b5 platformos turėtu padėt
_________________ Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm. Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo |
|||||
Top | |||||
INK Joined: Sat, 2009 12 05 14:31 Posts: 347 |
Posted: Tue, 2009 12 29 18:58 Post subject: Re: Cooler A4
|
||||
Gaminsim
_________________ B5 1,9TDI + CHIP VNT15/17 Hybrid, T4 111kw, custom clutch Result: 142hp and 311nm! 2010-07 11'' pump; DSS Ultime 1; PD 96kW intake; PD gas pump;ceramic clutch; Chip tuning on 08-11 Result: 165 Ag an 383Nm Lexus LS430 06' |
|||||
Top | |||||
Strawas Joined: Tue, 2008 06 03 12:32 Posts: 133 Location: Vilnius |
Posted: Wed, 2010 01 06 12:21 Post subject: Re: Cooler A4
|
||||
Komentaras:
Apsalau, kai suzinojau, kad buvo A4 1,9di su 55kw. Cia matyt Audi norejo apgaut istatymus, tipo DI, bet atsidarai kapota ir matai, kad cia Tdi ir turbina sedi ir dar klausimas kiek tokios naujos kw prisukdavo, ar ne kokia 60kw . Klausimai: 1. "PD isiurbimo kolikas su flancu (50lt)". 1.1. Kuriu metu ir kokio variklio (kiek ag-kw) sitas kolikas? Nes man atrodo, kad pas naujesnius isiurbimo anga i kita puse ziuri. 1.2. 50lt. su flancu, cia tai papigiai, ar imanoma rast srotuose PD kolika iki 50lt? Flancas darytas pagal uzsakyma ar irgi is kokio stock nupjautas pries EGR voztuva? 2. Ten kur foto perdaryta VNT20 kriaukle, del ko ten pervirinta isejimo anga? Aciu . _________________ Seat Toledo '95 1.9Tdi 66 kw, +chip, .205 nozzles, custom clutch & cruise control MAF delete, EGR delete, CAT delete. Future: 5th gear mod |
|||||
Top | |||||
justai Joined: Sat, 2009 12 05 13:10 Posts: 135 |
Posted: Fri, 2010 01 08 17:22 Post subject: Re: Cooler A4
|
||||
na as ne COOLER bet galiu atsakyt mazdaug nes pats esu pasidares, manau viska gerai atsakysiu: kolikas 96 kw nuo PD variklio, i kuria puse priklauso nuo variklio pozicijos ar jis isilgai ar skersai,pwz golvas -pasatas. kolika sunkoka uz 50 rast kiek ieskojau gal tik penktas zmogus uz tiek pardave buvo kas ir 150 prase flansa gali ir pats pasidaryt jai turi kuo virint ,grezt ir bulgarke,uzims iki valandos kriaukle pervirinta nes tipo patogiau sujungt vamzdyna bet tikrai jos nebutina pervirint gal net nereikia iswis.
|
|||||
Top | |||||
cooler Joined: Mon, 2008 12 22 20:19 Posts: 274 Location: Šilalė/Kaunas |
Posted: Fri, 2010 01 08 22:29 Post subject: Re: Cooler A4
|
||||
justai wrote: na as ne COOLER bet galiu atsakyt mazdaug nes pats esu pasidares, manau viska gerai atsakysiu: kolikas 96 kw nuo PD variklio, i kuria puse priklauso nuo variklio pozicijos ar jis isilgai ar skersai,pwz golvas -pasatas. kolika sunkoka uz 50 rast kiek ieskojau gal tik penktas zmogus uz tiek pardave buvo kas ir 150 prase flansa gali ir pats pasidaryt jai turi kuo virint ,grezt ir bulgarke,uzims iki valandos kriaukle pervirinta nes tipo patogiau sujungt vamzdyna bet tikrai jos nebutina pervirint gal net nereikia iswis. justai teisingai atsakė nzn tiesiog pasisekė rast toki pigu kolika flančias pagamintas home made, o kriaule tiesinau nes man reikėjo kad eitu tiesiai žemyn, reikėtu mažiau kampu ir t.t. _________________ Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm. Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo |
|||||
Top | |||||
cooler Joined: Mon, 2008 12 22 20:19 Posts: 274 Location: Šilalė/Kaunas |
Posted: Wed, 2010 05 19 13:45 Post subject: Re: Cooler A4
|
||||
imečiau tepalo radika
dabar tokiu dideliu tepmeraturu nepasiekia, bet visviena didokos kaip su radiku, pagainiojant gerai iki 100 dakyla _________________ Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm. Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo |
|||||
Top | |||||
INK Joined: Sat, 2009 12 05 14:31 Posts: 347 |
Posted: Sun, 2010 10 17 13:52 Post subject: Re: Cooler A4
|
||||
Susigalvjau keisti visas vakuumines zarnales, po kiek ir kur tos melynos slangutes parsiduoda?
_________________ B5 1,9TDI + CHIP VNT15/17 Hybrid, T4 111kw, custom clutch Result: 142hp and 311nm! 2010-07 11'' pump; DSS Ultime 1; PD 96kW intake; PD gas pump;ceramic clutch; Chip tuning on 08-11 Result: 165 Ag an 383Nm Lexus LS430 06' |
|||||
Top | |||||
cooler Joined: Mon, 2008 12 22 20:19 Posts: 274 Location: Šilalė/Kaunas |
Posted: Sun, 2010 10 17 21:47 Post subject: Re: Cooler A4
|
||||
INK wrote: Susigalvjau keisti visas vakuumines zarnales, po kiek ir kur tos melynos slangutes parsiduoda? aš per4m.lt/forum iš tokio Pipiro pirkau po 5lt už metra ir dar kelis metrus iš gauges.lt _________________ Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm. Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo |
|||||
Top | |||||
INK Joined: Sat, 2009 12 05 14:31 Posts: 347 |
Posted: Mon, 2010 10 18 12:45 Post subject: Re: Cooler A4
|
||||
Perziurejau forumjuka, neradau kas ten zarnas pasiulytu, maz gali perziureti gal liko kokiu kontaktu?
_________________ B5 1,9TDI + CHIP VNT15/17 Hybrid, T4 111kw, custom clutch Result: 142hp and 311nm! 2010-07 11'' pump; DSS Ultime 1; PD 96kW intake; PD gas pump;ceramic clutch; Chip tuning on 08-11 Result: 165 Ag an 383Nm Lexus LS430 06' |
|||||
Top | |||||
supersound Joined: Tue, 2010 06 15 15:32 Posts: 5 |
Posted: Tue, 2011 03 29 19:02 Post subject: Re: Cooler A4
|
||||
Nu va ir as isimeciau VNT20 tik kad kazko nera trauka stebuklinga, aisku daugiau nieko nekeiciau. Turiu purkstukus 0.216 pralaidumo neuzilgo susidesiu. Tik niekaip neisprendziu turbinos strigimo problemos. 4pavara ties 2500rpm i limp mode ismeta, tas pats buvo ir su orginalia turbina (abi turbo isvalytos). Ieskojau kiauru slangu, bet nerandu... N75 klaksi atliekant output test. Neisivaizduoju kame saknys. Gal kas paprotintu kame dar beda galetu buti?
Last edited by supersound on Tue, 2011 03 29 19:13, edited 2 times in total. |
|||||
Top | |||||
cooler Joined: Mon, 2008 12 22 20:19 Posts: 274 Location: Šilalė/Kaunas |
Posted: Tue, 2011 03 29 19:10 Post subject: Re: Cooler A4
|
||||
ilgoka runeri palikai penktam cilindrui, jis kaip apendicitas gaunasi.o šeip tvarkingai
_________________ Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm. Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo |
|||||
Top | |||||
supersound Joined: Tue, 2010 06 15 15:32 Posts: 5 |
Posted: Tue, 2011 03 29 19:15 Post subject: Re: Cooler A4
|
||||
Ir antras klausimas ka daryti su N18 nes EGR pasalintas liko tai is EGR ejusia slangute i N18 uzkisau su varztu ir tiek daugiau viska palikau kaip buve?!
|
|||||
Top | |||||
cooler Joined: Mon, 2008 12 22 20:19 Posts: 274 Location: Šilalė/Kaunas |
Posted: Tue, 2011 03 29 19:50 Post subject: Re: Cooler A4
|
||||
supersound wrote: Ir antras klausimas ka daryti su N18 nes EGR pasalintas liko tai is EGR ejusia slangute i N18 uzkisau su varztu ir tiek daugiau viska palikau kaip buve?! n18 palik su pajungta fyške ir nurink visas šlangutes aplink ji, tik i ji ateinanti vakuma užglušink _________________ Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm. Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo |
|||||
Top | |||||
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum