It is currently Fri, 2024 03 29 8:20
All times are UTC + 2 hours

bmw m3 3.0 1995m

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 2 [ 22 posts ]
Author Message

Offline autodujos.lt


Joined: Thu, 2004 07 22 15:30

Posts: 4

Location: Vilnius

PostPosted: Thu, 2004 07 22 16:16   Post subject: bmw m3 3.0 1995m   

sveiki,
pasiulikite,koki stage turbinos reikes i m3.kokiu njuansu gali atsirasti.
ar dejote i mkes turbina?ka papildomai reikes perdariti.
jei nesunku bent jau trumpai atsakikite.
noreciau ne tik teorijos.
kiek ~kainuos
aciu
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Thu, 2004 07 22 16:28   Post subject: Re: bmw m3 3.0 1995m   

Sveiki,

Stage galimi nuo I-IV, ir tai priklauso nuo to kur mashina po turbo komplekto bus naudojama... Civiliniam vazinejiimui ar sprintui...
Priklausomai nuo stage keiciasi daug kas, pradedant ishmetimo kolektorium ir baigiant elektronika.
Bet sheip butu kurkas geriau jeigu butu planuojamo projekto investicijos dydis, tuomet lengviau ir laiko susitaupytu. Butu galima padelioti kelis variantus. Daryti M3 neteko, beto tan sunkus projektas butu nes l.l.nera vietos po kapotu, bet ag prasme tai butu l.daug galimybiu...
Top Profile 

Offline autodujos.lt


Joined: Thu, 2004 07 22 15:30

Posts: 4

Location: Vilnius

PostPosted: Thu, 2004 07 22 20:50   Post subject:    

aisku,zimiai daugiau rezultatu butu galima pasiekti jei auto ruosti sprintui,bet sieip as megejas ir mieste ka nor "uzkabinti".
tarkim suma gali buti nuo 5000-8000.gal ir daugiau.svarbu kad butu geras rezultatas.tai aisku nereiskia,kad pinigai paskuitineje vietoje.manau kad reikes paruosti 2-3 variantus.
kaip galvojate,ar galima tarkim teoriskai padariti tikrai greiciausia dragini auto bent jau Lietuvoje? :roll: .
ir kiek kainuos viskas per maximuma.
parasiau ir pagalvojau,kad mums geriau susiskambinti ar visa ta reikala aptarti.gal savo tel uzrasikite.
dekui.
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Fri, 2004 07 23 9:34   Post subject:    

mano subjektyvia nuomone BMW-M varikli turbininti yra absurdas. Jis pats is saves yra toks sustras variklis, kad tiesiog visi turbininimo punktai yra nusikalstama veikla pries ji. Stumoklius keist arba destrokinti velena - beprotyste, velenai paskirtstymo nebetiks visai, juos keist - tai ismest velgi tobula daikta.
Nezinau kaip tas kolektorius gyventu su priputimu, nes individualus uzdarius is po slegio ten turetu po sklendem susidaryti tokie vakumo smugiai, kad nezinau ar neislakstys kas nors i gabalus.
As nesuprasciau tokios saviveiklos nei konstrukcine nei kainos prasme.
Top Profile 

Offline autodujos.lt


Joined: Thu, 2004 07 22 15:30

Posts: 4

Location: Vilnius

PostPosted: Fri, 2004 07 23 12:21   Post subject:    

variklis tai tikrai jega,bet supranti,jau labai uzkniso visi sitie crx ir lancios turbotos.visi dgaruoti nori,o mano temperamentas to irgi geidzia,tai ir mastau dabar,kad gal turbo biski nosi pasluostis visokiausiu garbeliu turetojams.manau supranti apie ka as...
kolektoriaus bendro mke neturi.6 droselines sklendes iskart i galva sumontuotos.
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Fri, 2004 07 23 13:48   Post subject:    

as apie tai ir kalbu, kad su tom sklendem kazin ar draugautu priputimas.
As deciau nitrosa.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Fri, 2004 07 23 15:49   Post subject:    

Pradziai pavardinsiu butiniausius dalykus su kainom kurie reikalingu turbo komplektui, kad orientuotumeisi is kur ta kaina..., beja cia kainos yra tokio sakyciau 40-60% galimybiu turbo komplekto.

turbina, tokiam varikliui 1800-2500lt
turbinos slegio voztuvas 50-900lt
ishmetimo kolektorius 1200-1400lt
intercooleris 600-1000lt
programa (chipas) 1400lt
purkstukai ~1000lt
kito detales ~1000lt
ismetimo sistema is nerudijancio plieno ~1000lt
oro vamzdziai po kapotu, irgi is nerudijakos ~ 700lt
susp.l. mazinimas - stumokliai (lietuvishki), 800-4000 (1100)lt
turbo komplekto sukurimas - darbas, kartu su variklio ardymu bei jo perregulaivimu i turbo .... lt

Si ishklotine manau pades susigaudyti kas ir kaip yra su kaina turbo komplekto ir tai kas pamineta yra butina, kad butu variklis su turbina. Aisku yra variantas mazo slegio turbo komplektas tai tuomet nereikia mazinti susp.l., bet efektas po tokiu turbo komplekto gali buti apie 25-40% ag padidejimo. Su geru biudzetu galima padaryti zenkliai geresni turbo komplekta, nes turbo komplekto sekme priklauso nuo detaliu bei laiko kuri praleidi prie jo kurimo bei darymo, o laikas - .... Jei klientas neimeta i laiko terminus, tuomet laikas gali buti naudojamas kuris yra idejinis. Kaip pavyzdys Golfas MKII is mano projektu su 2ltr 300ag su 0.8-1bar turbinos slegiu, kai tuo tarpu stock Audi S2, kad turetu 300ag turi pusti 1.5bar (1bar-14.7psi) i 2.2 20v 5cil varikli su 40% didesne turbina... Taip kad, galingumas ne slegyje ar intercoolerio bei turbinos dydyje, o turbo komplekto kokybeje!!!. L.geras turbo komplektas turi visai kitokias detales bei atlikimo terminus ir kitus susitarimus, bet tai jau tikrai brangiau nes eina ir didziule atsakomybe bei garantija.


Kas del sklendziu, tai jokie ten vakumo smygiai nesusidaro :lol: :lol: :lol: nes kai nuspaustas gazas bent 25% ir turbina pucia tai ten jau tikrai yra psi, o ne Hg/mm ;). Tokie varikliai kurie turi sklendes atskirai kanalui, turi gera variklio naudinguma, kas bet kuriuo atveju yra VERY GOOD !!! turbo komplektui.
Kas del veleneliu tai cia ishmislas, nes paimkim toki pavyzdi... Honda Integra Type-R , juk ir Vtec variklis, ir darosi turbo komplektai kuo puikiausiai ... ;). Teorija nuo praktikos skiriasi kartais... ;)



autodujos.lt wrote:
aisku,zimiai daugiau rezultatu butu galima pasiekti jei auto ruosti sprintui,bet sieip as megejas ir mieste ka nor "uzkabinti".
tarkim suma gali buti nuo 5000-8000.gal ir daugiau.svarbu kad butu geras rezultatas.tai aisku nereiskia,kad pinigai paskuitineje vietoje.manau kad reikes paruosti 2-3 variantus.

kaip galvojate,ar galima tarkim teoriskai padariti tikrai greiciausia dragini auto bent jau Lietuvoje? :roll: .
ir kiek kainuos viskas per maximuma.
parasiau ir pagalvojau,kad mums geriau susiskambinti ar visa ta reikala aptarti.gal savo tel uzrasikite.
dekui.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Fri, 2004 07 23 16:03   Post subject:    

Kita l. puiki alternatyva kuri tikrai tilptu i mineta suma tai "direct port" nitro suboksido sistema su valdymu. Galima ishgauti + 150-300ag ant standartinio variklio. Nitro valdymas duotu galimybe efektingai ishanaudoti variklio galinguma, o ne leisti nitro i padangu dumus...
Jei sitas variantas butu arti sirdies tai reiktu atskiro mashinos apziurejimo ir pabendravimo ne forume... ;)

VW Golf VR6 ant stock variklio + 243ag ir + 305Nm ir variklis atlaike kuo puikiausiai, bet tai aisku pavyzdys kad taip gali buti su visais, nes nera taip paprasta padaryti ant stock variklio tiek ag netgi su nitro... ;).
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Sat, 2004 07 24 8:02   Post subject:    

tu nekuklus Vitoldai.Tavo praktika palyginti su teorija, kuri pagrysta tikromis praktikomis yra niekas. Zmones dirba situos darbus po trisdesimt metu su milijoniniais biudzetais ir raso apie tai knygas. O tu sakai: "jie meluoja, as geriau zinau?" Jo, veikia bile kokie velenai, bet jeigu jis nori buti greiciausias lietuvoj(!!!), tai po slegiu jie netiks. Nitroso ir turbo velenai yra dar panasus, o tokiu atmosferkiu kitokie.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Sat, 2004 07 24 13:55   Post subject:    

Keista Audriau, kad tu taip gerai zinai mano praktika palyginus ja su teorija... :lol: .
Zmones dirba kiekvienas sau pagal savo situacija ir pagal salygas kuriose jie yra, todel biudzetai ir k.t. tai nieko nesako. Kodel tu kalbi visada ten kur musu, o juo lab taves pacio nera ir nebuvo, ir kalbi apie konkretu atveji sau mintyse lygindamas ji su bendratimi kuri visai ne is tos operos???? Bent man taip atrodo...
Juk ar zinai kokie M3 yra veleneliai ir kokia ju faze bei persidengimas ir ar tikrai bandei tokius velenelius su turbo kompelktu, kad sakai, jie tikrai netiks slegiui... ???
Jei jau kalba eina apie greiciausia mashina Lietuvoje tai ji tikrai nebus M3 su turbo.... ;), nes tai ne tai kas butent kitiem metam Lietuvoj turi buti paruoshta... O beto juk kalba buvo apie iki 10t projekta, bet ne 30-40t. :lol: :lol:

Kas del nitro ir turbo veleneliu tai imant tavo smulkmenishkuma diskusijoje tai jie tikrai nepanashus... nes nitro ishmetimo voztuvo pakilimas ir faze turi buti gerokai platesne nei isiurbimo, o turbui tikrai nera taip... O beto kokie kitokie tokiu atmosferkiu
veleneliai....?? :lol: :lol: . 265 velenelis turbui yra 5minutes iki ribos, o kaip manai kokia faze yra pas standartine gamykline modifikacija kad ir kalbant apie M3 ????? Aisku niekas nepaminejo kelintu metu M3 nes tai esmini gincas ir yra.... :lol: :lol: , bet itarti galima... :wink:




audrius wrote:
tu nekuklus Vitoldai.Tavo praktika palyginti su teorija, kuri pagrysta tikromis praktikomis yra niekas. Zmones dirba situos darbus po trisdesimt metu su milijoniniais biudzetais ir raso apie tai knygas. O tu sakai: "jie meluoja, as geriau zinau?" Jo, veikia bile kokie velenai, bet jeigu jis nori buti greiciausias lietuvoj(!!!), tai po slegiu jie netiks. Nitroso ir turbo velenai yra dar panasus, o tokiu atmosferkiu kitokie.
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Sat, 2004 07 24 16:34   Post subject:    

:lol: bendratis yra vienoda VISIEMS stumokliniams varikliams: atmosferke yra galinga(daug hp is litro) auksto suspaudimo laipsnio deka. Aukstas laipsnis ant benzo gali veikti tik ilgu faziu (arba kito budo neleisti prisiryti daug oro ant zemu) deka. Pas m-ke yra + - 11:1, todel jam taip patinka dujos. Jeigu jis turetu trumpas fazes su tokiu suspaudimu ir gera VE ant zemu, jis islakstytu i gabalus, nes detonuotu. Ilgos fazes reikalauja individualiu sklendziu, antraip baladojasi ant zemu rpm. Tokia yra taisykle, nuo jos niekur nepabegsi. Fizika, visiems zinoma ir atsibode. Jis turi apie 255 isiurbimo laipsnius ir koki desimt maziau ant ismetimo. Jam dasidejus desim laipsniu su standartine programa jis jau nebepavaziuotu. Nezinau - speju, jei klystu pataisyk. Ir turi koki 11mm pakelima. Po mazu slegiu tegul, gal ir butu gerai (??? 11:1???), bet su normaliu priputimu VISKA reiktu keisti, iskaitant ir isiurbimo kolektoriu, nes tiek slegiui tiek vakumui reikia damperio. Vistiek ant jo oro filtro dezes priputimo nesumontuosi. Daug darbo, labai brangu, neprotinga ir su nitrosu butu tris kart pigiau ir greiciau. 100 arkliu viena purkstuka imauti jam kainuotu 2000 litu sistema ir dar pats isidetu, nes matau biski ismano.O tiek uztenka, cia ne kvantine astronomija.
Nera ka siuo atveju daugiau pridurti.
Top Profile 

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Sat, 2004 07 24 18:34   Post subject:    

Manau Audrius tu apie velenelius tikrai klysti shiuo atveju (del m3) :wink:
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Sat, 2004 07 24 23:32   Post subject:    

Audriau, as tau primygtinai draudziu skaitineti internete viska kas papuola... nes matau, kad jau negerai darosi.... :D:D:D:D



audrius wrote:
:lol: bendratis yra vienoda VISIEMS stumokliniams varikliams: atmosferke yra galinga(daug hp is litro) auksto suspaudimo laipsnio deka. Aukstas laipsnis ant benzo gali veikti tik ilgu faziu (arba kito budo neleisti prisiryti daug oro ant zemu) deka. Pas m-ke yra + - 11:1, todel jam taip patinka dujos. Jeigu jis turetu trumpas fazes su tokiu suspaudimu ir gera VE ant zemu, jis islakstytu i gabalus, nes detonuotu. Ilgos fazes reikalauja individualiu sklendziu, antraip baladojasi ant zemu rpm. Tokia yra taisykle, nuo jos niekur nepabegsi. Fizika, visiems zinoma ir atsibode. Jis turi apie 255 isiurbimo laipsnius ir koki desimt maziau ant ismetimo. Jam dasidejus desim laipsniu su standartine programa jis jau nebepavaziuotu. Nezinau - speju, jei klystu pataisyk. Ir turi koki 11mm pakelima. Po mazu slegiu tegul, gal ir butu gerai (??? 11:1???), bet su normaliu priputimu VISKA reiktu keisti, iskaitant ir isiurbimo kolektoriu, nes tiek slegiui tiek vakumui reikia damperio. Vistiek ant jo oro filtro dezes priputimo nesumontuosi. Daug darbo, labai brangu, neprotinga ir su nitrosu butu tris kart pigiau ir greiciau. 100 arkliu viena purkstuka imauti jam kainuotu 2000 litu sistema ir dar pats isidetu, nes matau biski ismano.O tiek uztenka, cia ne kvantine astronomija.
Nera ka siuo atveju daugiau pridurti.
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Sun, 2004 07 25 8:33   Post subject:    

kurioj vietoj klaida bachuriukai? Ar neteisinga skaiciu irasiau? :lol: Ar jusu daugiamete tiuningo patirtis parode kad fizikos desniai yra is tikruju klaidingi? :lol:
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Sun, 2004 07 25 11:39   Post subject:    

Nesigilinsim i smulkmenas, nes nera laiko taip smarkiai diskutuoti... ;)




audrius wrote:
kurioj vietoj klaida bachuriukai? Ar neteisinga skaiciu irasiau? :lol: Ar jusu daugiamete tiuningo patirtis parode kad fizikos desniai yra is tikruju klaidingi? :lol:
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 2 [ 22 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron