It is currently Fri, 2024 03 29 14:16
All times are UTC + 2 hours

bmw m3 3.0 1995m

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 2 of 2 [ 22 posts ]
Author Message

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Sun, 2004 07 25 20:58   Post subject:    

Audrius nereikia pyzdavoti apie daugiamete patirti , uztenka padaryti keleta eksperimentu ( apie velenelius turbo varikliui ir visi fizikos desniai pasidario aishkus)
O jeigu apie skaicius tai .... turbo varikliui tas 255 nieko nereishkia , puikiai gali tikti ir 270 , ir 280.
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Mon, 2004 07 26 7:31   Post subject:    

deda. Dideliu apsuku varikliams. Gincytis neverta, nes nera apie ka. Sito variklio turbinint neapsimoka. Aplamai su juo daryti kazko rimto reikia atsargiai, tureti aiksu plana, o ne kaip dabartiniai daugelis projektu: uzmausim ir kas bus tas. Tarp kitko, Vitoldai, ar sutvarket Aivaro ta kakavine troike su m-kes implantu? Sake varys pas tave elektronikos burt? :wink:
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2004 07 26 9:54   Post subject:    

Skambtelk jam ir suzinosi... ;). Sutvarkiau ir kiek zinau tai rezultatas super gavosi ant vaziavimo...., tik atsirado kita beda, net keramikine sprotine sankaba nelaiko, diskatoriaus kniedes laksto lauk, zodziu l.did problemos su sankaba, nes dasidejo ag tai kaip turbinkei.... To M5 motoro kompo programa l.gerai koregavimo prasme, ale programuojamas kompas ish gamyklos, aisku tiem kas turi iranga gamykliniams kompams programuoti... ;);)....


audrius wrote:
deda. Dideliu apsuku varikliams. Gincytis neverta, nes nera apie ka. Sito variklio turbinint neapsimoka. Aplamai su juo daryti kazko rimto reikia atsargiai, tureti aiksu plana, o ne kaip dabartiniai daugelis projektu: uzmausim ir kas bus tas. Tarp kitko, Vitoldai, ar sutvarket Aivaro ta kakavine troike su m-kes implantu? Sake varys pas tave elektronikos burt? :wink:
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Mon, 2004 07 26 10:35   Post subject:    

visi ant galo susiduria su ta problema: reikia rinktis, gatve ar sportas. Pasidare dabar masina, 16 litru ryja, o lakstyt cia nera nei kur nei su kuo.
Mazas jis man draugas kad skambineciau, kiek maciau tai su standartine m-ke vienodai vaziavo. Jis vairuoja gerai, tas ne maziau negu visi tiuningai dadeda. Kai kalbejau pavasari sake kad nusikerta per anksti apsukos ir nezino kas blogai.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2004 07 26 10:55   Post subject:    

oi tai nuo to laiko tada pasikeite l.daug kas .... je iag prasme tai apie 80ag atrasta buvo nuo to kai atjunginedavo anksti... Taip, tada jis su M vaziavo lygiai, o dabar is 222 klubo audine su >300ag (hazeinas pries starta taip tvirtino duodamas nukirst.... ;) ) korpusais padare....

O kuro net nezinau, beto nekuro kiekis kalba tokiam modeliui...., bet sake kad kuro sanaudos nepadidejo nuo tada kai buvo atrasta 80 neteisiingai nuklydusiu ag :lol:


audrius wrote:
visi ant galo susiduria su ta problema: reikia rinktis, gatve ar sportas. Pasidare dabar masina, 16 litru ryja, o lakstyt cia nera nei kur nei su kuo.
Mazas jis man draugas kad skambineciau, kiek maciau tai su standartine m-ke vienodai vaziavo. Jis vairuoja gerai, tas ne maziau negu visi tiuningai dadeda. Kai kalbejau pavasari sake kad nusikerta per anksti apsukos ir nezino kas blogai.
Top Profile 

Offline autodujos.lt


Joined: Thu, 2004 07 22 15:30

Posts: 4

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2004 07 26 19:44   Post subject:    

tikra dikusiju tema :lol:
Apie nitrosa as galvojau,bet kazkaip jau visi sako kad nesveika.(del ko?)
del turbo arba nitro as manau su vimota asmeniskai pabendrausime.tikrai ka nors sukursime...
del greiciausio auto as aisku pajuokavau.
ir dar:Nitro +kompressor -ka nors gero iseis?
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2004 07 26 19:55   Post subject:    

Na nezinau kas tokie sako, ar tie kas bande ar tie kas ziuri filmukus ir skaitineja belenka... As asmenishkai, 2x uz gera nitro sistema nei kad uz turba....

Bet kuriuo atveju jeigu yra priverstinio oro sistema padaryta variklyje (turbo ar kompres) tai nitro galima montuoti, bet tuomet nerekomenduotina daugiau nei ~100ag, del rizikos per dideliam slegiui degimo kameroje, nebent tam ruoshiamasi, tuomet "SKY IS NOT LIMIT...." :lol:


Del greiciausio auto tai ir taip suprantama, kad tai juokas ;). Dar nera prasmes daryti greiciausia auto, kaip sako - svarbiausia taktika... ;)



autodujos.lt wrote:
tikra dikusiju tema :lol:
Apie nitrosa as galvojau,bet kazkaip jau visi sako kad nesveika.(del ko?)
del turbo arba nitro as manau su vimota asmeniskai pabendrausime.tikrai ka nors sukursime...
del greiciausio auto as aisku pajuokavau.
ir dar:Nitro +kompressor -ka nors gero iseis?
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 2 of 2 [ 22 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron