All times are UTC + 2 hours
Golf GTI V edition 30
Author | Message |
---|---|
Tautvydas Joined: Mon, 2004 05 31 1:10 Posts: 532 Location: Kaunas |
Posted: Sun, 2010 03 28 12:48 Post subject: Re: Golf GTI V edition 30
|
Laukiam nesulaukiam
As cia su suomiais susirasinejau, tai mano softo jie kazkodel negali padaryti. Senesnias versija padaro. _________________ golf GTI pirelli edition vimota dyno 2009 277aj ir 363nm vimota dyno 2010 after some upgrades 298aj ir 377nm |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Sun, 2010 03 28 17:52 Post subject: Re: Golf GTI V edition 30
|
Tautvydas wrote: Laukiam nesulaukiam As cia su suomiais susirasinejau, tai mano softo jie kazkodel negali padaryti. Senesnias versija padaro. dezes softo ? _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
Tautvydas Joined: Mon, 2004 05 31 1:10 Posts: 532 Location: Kaunas |
Posted: Sun, 2010 03 28 19:00 Post subject: Re: Golf GTI V edition 30
|
Taip, del dezes.
_________________ golf GTI pirelli edition vimota dyno 2009 277aj ir 363nm vimota dyno 2010 after some upgrades 298aj ir 377nm |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Mon, 2010 03 29 9:05 Post subject: Re: Golf GTI V edition 30
|
Tautvydas wrote: Taip, del dezes. nu ok, matysim kai jau bus. _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
Tautvydas Joined: Mon, 2004 05 31 1:10 Posts: 532 Location: Kaunas |
Posted: Fri, 2010 09 17 22:16 Post subject: Re: Golf GTI V edition 30
|
_________________ golf GTI pirelli edition vimota dyno 2009 277aj ir 363nm vimota dyno 2010 after some upgrades 298aj ir 377nm |
|
Top | |
Tautvydas Joined: Mon, 2004 05 31 1:10 Posts: 532 Location: Kaunas |
Posted: Sat, 2010 09 25 22:21 Post subject: Re: Golf GTI V edition 30
|
Nesu slapukas. Taigi pasidalinsiu sio projekto (realiai 2008 GTI pirelli edition is tikruju tas pat kaip ed30 tik su geresniu salonu ) sanaudomis:
Pilnas ismetimas be katalizatoriaus- DP 76mm kita dalis pereina iki 70mm gale su vienu dideliu rezonatoriumi(milltek) ir dideliu milltek baku(didesniu nei stock, bet visai laisvas tik rezonuojantis). Realiai cia daugiausiai pinigu ir pabego. Taciau su masina vazineju nemazai, taigi norejosi gero performance ir jokio triuksmo. Tai pavyko. Garso maziau nei su stock, pralaidumas apie 15 aj geresnis. As cia isleidau apie 2400 Lt. Darant tiesu vamzdi kainuotu apie 600lt max. Plius tai duotu dar kazkiek gyvybes. As speju taip apie 10aj pralosiu del rezonatoriu garso slopinimo, kas istikruju didina back pressure, kelia EGT, tas kelia IAT ir t.t. Kitas gyvybiskai svarbus modas siekiant didesnio galingumo yra auksto slegio kuro pompos plundzeris. Tai turi kazka bendro su dyzeliu. Standartine kuro pompa siuose varikliuose yra stipriai ribota 2500-5700rpm diapazone. Yra keli variantai, keisti visa kuro pompa (apie 3000lt), arba persirinkti paciam ja ir pakeisti plundzeri (grubiai 900-400 Lt priklausomai nuo firmos). As isleidau 800, nes doleris buvo pigus. Oro paemimas. Standartinis yra siek tiek ribojantis oro srauta. Ji apsimoka keisti tik butent siems ed30 ar pirelli modeliams su pakeltu turbo slegiu. As cia stipriai paislaidavau. Negalejau laukti tiek laiko, kiek tai butu uztruke cia pigiai gamintis, tai pirkau is uk. Kainavo 700lt. Siaip realiai turint kantrybes manau i 300-400 realu sutilpti. Maniskio foto ---> http://yfrog.com/0qisdrakoninomj Auksto kuro slegio voztuvas idetas nuo rs4. Realiai stock turi pakakti, nes prasoma programoje 129.9, taciau tik nuvaziavus i kacergine stock voztuvas man pradedavo leisti. Garantinis man juos pakeite du. To pasekoje sistema patampa atvira, nes siaip ji pas siuos variklius yra uzdara. Ta prasme, galima teigti, kad praktiskai nera griztancio kuro. Kai ji patampa atvira, tai buna visai tragedija. Taigi nulekus treciam voztuvui, as jau nupirkau rs4 voztuva, kuris atsidaro tik prie 134-135bar, kai standartinis atsidaro apie 130 bar. Voztuvas kainavo 100lt man. Toliau viskas stock. Siuo metu naudoju gan konservatyvia 1.1-1.2 bar programa(stock 0.7 bar berods). Pakeitus interkuleri i rimtesni, galima dar didinti galinguma apie 20-30 aj deka didesnio slegio ir agresyvesnio degimo kampo. Taciau as to daryti neplanuoju. Tikrai jau daugiau nei pakanka to galingumo. P.S. baisiai noriu DSG remap ! _________________ golf GTI pirelli edition vimota dyno 2009 277aj ir 363nm vimota dyno 2010 after some upgrades 298aj ir 377nm |
|
Top | |
Dasco Joined: Tue, 2007 01 09 4:14 Posts: 246 Location: Kaunas |
Posted: Sun, 2010 09 26 13:52 Post subject: Re: Golf GTI V edition 30
|
jau cia stiprokai golfui
_________________ Seat Toledo tdi PD Fmic, gtb2260vk 2004 A6 2,5 tdi 132kw Q |
|
Top | |
Tautvydas Joined: Mon, 2004 05 31 1:10 Posts: 532 Location: Kaunas |
Posted: Sun, 2010 09 26 14:34 Post subject: Re: Golf GTI V edition 30
|
Nieko cia stipraus, cia kaip tik labai slabnai Pats motoras nelendant i vidurius laiko drasiai 400+aj. Su esama turba galima maksimum 350-360aj ant 98 benzo, o su 104oktanu apie 390.
_________________ golf GTI pirelli edition vimota dyno 2009 277aj ir 363nm vimota dyno 2010 after some upgrades 298aj ir 377nm |
|
Top | |
kislota Joined: Thu, 2007 07 05 21:59 Posts: 38 Location: Klaipeda |
Posted: Mon, 2010 09 27 19:27 Post subject: Re: Golf GTI V edition 30
|
Nesikuklink, neblogai čia jau. Kokį benziną pili ir kiek valgo ?
_________________ faster |
|
Top | |
Tautvydas Joined: Mon, 2004 05 31 1:10 Posts: 532 Location: Kaunas |
Posted: Mon, 2010 09 27 20:43 Post subject: Re: Golf GTI V edition 30
|
98, siaip be problemu ir 95 galima. Timingas labai jau neagresyvus. Cia per karscius +36 buvo, loginausi jokios korekcijos nebuvo.
Kuro sanaudos svyruoja, imanoma ir 6.5-7 litrus tureti vaziuojant 90-100 km/h. Mano vidurkis sokineja tarp 10-14 litru. Dazniausiai apie 12 laikosi. P.S. siandien malantis po Kauna, 11 litru vidutines. _________________ golf GTI pirelli edition vimota dyno 2009 277aj ir 363nm vimota dyno 2010 after some upgrades 298aj ir 377nm |
|
Top | |
kislota Joined: Thu, 2007 07 05 21:59 Posts: 38 Location: Klaipeda |
Posted: Tue, 2010 09 28 17:00 Post subject: Re: Golf GTI V edition 30
|
O dėl DSG ?
Taip suprantu iš 377Nm gali geriausiu atveju panaudot 350 ? _________________ faster |
|
Top | |
Tautvydas Joined: Mon, 2004 05 31 1:10 Posts: 532 Location: Kaunas |
Posted: Tue, 2010 09 28 20:10 Post subject: Re: Golf GTI V edition 30
|
Na gatveje manau apie 390 buna, nes daugiau overboostina. Siaip viskas ok. Naudojasi visi tie nm. Na siek tiek prasukineja, bet ne tada kai begiesi. Ir taip nutinka tikrai ne del limito, nes DSG kompas apgautas, jis galvoja, kad daugiau 330nm is variklio negauna Problema buna tada, kai vaziuoja pavyzdziui posukiu 3 pavara apsuku ten apie 4500-4800rpm, tada isvazinedamas is posukio uzmini dugna. Tuo momentu taip apie 100-200rpm praslysta ir is karto sukabina. Su stock galingumo slysteli lygiai taip pat tik gal 50rpm, tai sunku pastebeti. Anot uzsienio patirties, dsg remapas sias problemas istaiso. Ten kazkaip susije su perjungimu ir sankabu "clamping force".
O, kad DSG luzta, tai mitas, kuri as jau paneigiau. Maniskis jau 125k km, is ju 100k km su ne stock galingumu. Manau dar koki 40k km -50 k km be problemu. Veliau sankabu naujas komplektas ir vel ilgam bus, tik speju jau kitas dziaugsis _________________ golf GTI pirelli edition vimota dyno 2009 277aj ir 363nm vimota dyno 2010 after some upgrades 298aj ir 377nm |
|
Top | |
Tautvydas Joined: Mon, 2004 05 31 1:10 Posts: 532 Location: Kaunas |
Posted: Wed, 2010 10 13 22:38 Post subject: Re: Golf GTI V edition 30
|
Siandien pasveriau savaji su pilnu baku:
1467kg FL453<>467FR RL280<>327RR Dokumentai 1450kg. Papildomai gesintuvas, vaistinele ir 1 litras tepalo:) Isedant vairuotojui, svorio centras nubega i gala ir daugiau i kaire puse. Deja turiu tik tikslius priekio duomenis. Gala ten man mano draugas nesamones uzrase As pats su rubais ir visa ekipuote sveriau 80kg. Priekiui kaip matote tik 24kg teko. FL457<>487FR RL301<>301RR _________________ golf GTI pirelli edition vimota dyno 2009 277aj ir 363nm vimota dyno 2010 after some upgrades 298aj ir 377nm |
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum