It is currently Thu, 2024 04 18 5:46
All times are UTC + 2 hours

Internal wastegate

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 3 [ 32 posts ]
Author Message

Offline Idaho


Joined: Mon, 2004 08 16 19:34

Posts: 12

PostPosted: Mon, 2004 08 16 19:50   Post subject: Internal wastegate   

Sveiki,
Gal galite pasidalinti apie internal wastegate'o niuansus/trukumus ar tiesiog didziausias trukumas, kad ju nestato su rimtom turbinom? ir kaip pvz vertinat saab9000 2.0 garret turba su internal wastegate'u
Top Profile 

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Mon, 2004 08 16 20:30   Post subject:    

:wink:
Tai gal atvirksciai tik su rimtom turbom stato shi dalykeli :idea: Kaip manai :wink:
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Tue, 2004 08 17 7:17   Post subject:    

internal jis turi omeny ta kur stovi kriauklej. Jie yra nedideli, iki 20 mm.O eksternal vadinami tie, kuriem is kolektoriaus atskiras vamzdis issiveda ir jie dazniausiai yra didesnio diametro, +- 40 mm. Kad atsidarineti dideli, reikia jegos. Su originalia kanike daug neuzlaikysi, jinai praleidzia net neatsidariusi virs tam tikro nustatyto slegio. O tie eksternal jie turi dideles spyruokles, membranas ir greitai reaguoja i perputimus. Tipo sustriau jeigu yra dideli slegiai.
Top Profile 

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Tue, 2004 08 17 10:12   Post subject:    

:lol: Geda kam ir pasakyti viena galvoj turejau kita parashiau :shock:
Top Profile 

Offline Idaho


Joined: Mon, 2004 08 16 19:34

Posts: 12

PostPosted: Tue, 2004 08 17 16:19   Post subject:    

Aisqumas audriau, o ka galetum pasakyt butent apie TB2531 nuo saab9000, kiek zinau standarte ji pucia ~8psi, o tiek man butu norma ;)
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2004 08 17 16:22   Post subject:    

na as labai abejoju ar tu pakeites kita westgeita turesi kazkoki tai efekta. Manau kelk slegi ir taip, ir nesuk galvos del westgeito jei motoras standartas.... gali iki 0.7bar pasikelti ir bus jau gerai, jeigu standarte apie 0.5b pucia...


Idaho wrote:
Aisqumas audriau, o ka galetum pasakyt butent apie TB2531 nuo saab9000, kiek zinau standarte ji pucia ~8psi, o tiek man butu norma ;)
Top Profile 

Offline Idaho


Joined: Mon, 2004 08 16 19:34

Posts: 12

PostPosted: Tue, 2004 08 17 16:55   Post subject:    

Vitoldai kokia butu pas tave preliminari kolektoriaus kaina (analogo is tavo crx projekto) T3 flansui be wastegate'o ataugos?? ...aisq jei galetum padaryt..
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2004 08 17 17:31   Post subject:    

crx buvo nevienodo ilgio vamzdziai.... Nezinau kaip pas tave su vietos buvimu, bet as rekomenduoju kad tai butu kolektorius su vienod ilgio vamzdziais, kaip Golf II turbo. Bet jei nera vietos tuomet ja reik padaryti ... :lol: .

Kaina 1200lt.
Galeciau padaryti , tik kolkas nezinau kada, nes turiu l.daug darbo , nebent rugsejo antroj jo pusej arba gale....

Idaho wrote:
Vitoldai kokia butu pas tave preliminari kolektoriaus kaina (analogo is tavo crx projekto) T3 flansui be wastegate'o ataugos?? ...aisq jei galetum padaryt..
Top Profile 

Offline Idaho


Joined: Mon, 2004 08 16 19:34

Posts: 12

PostPosted: Tue, 2004 08 17 19:54   Post subject:    

hm perbrangu man, siaip ash pats galeciau suvirinti apsipjauti ir t.t...tik dar klausimas ar tu galetum tik turedamas dvieju plokstumu atstumus, man tik vamzdukus islankstyt ;) ir znm kokia kaina? ir siaip isduok gal yra koks pigesnis kelias, pvz paimti kokio saab turbo kolektoriu, nupjauti flansa ir prisivirinti koki man reikia?? ar yra shansu taip suzaist ;)
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Wed, 2004 08 18 7:43   Post subject:    

del wastegato iki baro tikrai nesikankink, internalus dar galima primutinti kad tiek laikytu.
Del kolektoriaus.Vitoldas cia greiciausiai nerudijancio kaina sako. As asmeniskai manau kad nerza yra pinigu metymas. Palyginimui: storasienis duju vamzdis kainuoja iki 10 lt uz metra, o nierzinis apie 50lt uz metra. Cia viena, paskui viela ir t.t., flansai, nu daug reikalu. Vistiek tos modintos masinos daug nenuvaziuoja. Nebent tu i paroda su ja leksi, tada jo.
Jeigu nori pritaikyti, imi originalu kolektoriu ir virini flansa turbinini ant jo.Visi reikalai.
Top Profile 

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Wed, 2004 08 18 9:08   Post subject:    

:wink:
Paskaiciuotas tai aishku kad nerudijantis , nes ne ish nerudijancio daryt mano manymu neverta , sutaupysi gal kelis litus , bet laikymo atzvilgiu (suvirinimo ir paciu vamzdziu). tai :idea:
O del pritaikymo , tai jeigu tu nori bile tik uzsidet turbina tai aishku gali kazka pritaikyti ir kaip audrius sako "imi originalu kolektoriu ir virini flansa"
O jeigu nori kazko daugiau tai darai spec kolektoriu tavo varikliui ( vienodo ilgio ,turio , diametro ir t.t.) :!:
P.S. Teisingas ishmetimas ir kolektorius turbininiui varikliui turi l didele itaka. (Tikrai didesne negu atmosferiniam) :idea:
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Wed, 2004 08 18 12:07   Post subject:    

as nesutinku su paskutiniu sakiniu Ramunai. Yra 2.2 litro 8 ventyliu keturiu cilindru turbininis variklis kuriam uzmautas atmosferkes originalus kolektorius ir privirintas flansas. Jis rodo 300+ arkliu ir nesa pusantros tonos fwd gelda 1/4 per 11 sekundziu. Kai paziuri i kolektorius turboviku, jie neisipaiso i jokias taisykles. Yra daugybe tam puikiai veikianciu iliustraciju. O ismetimas is turbinos tai visi vieningai sutaria, kad geriausias tas, kurio isvis nera. T.y. turbina mato lauka. Nu nebent dar megafona koki del tvarkos uzdeda. O va atmosferkei ten biski sugrybauk su diametrais, ilgiais, ir viskas, efekto nebus(neturetu buti :lol:). Cia aisku, mano personaline nuomone :lol: .
Ideja del wastegato :idea: . Galima nebrangiai isigyti slegio jungikli. Statuose napa pardavineja net sukalibruotus juos po 5$ atrodo. Jisai uzdaro grandine kai pamato tarkim 1 bara. Tai kodel nepaleidus ji su starterio bendeksu, per rele? Nezinau kiek tai racionalu nes bendexas atrodo ryja daug ampu, bet greitis reakcijos wastegato butu nepalyginamas su jokia oro slegio sistema. Ir jisai spyruokle tai galetu stumdyti konkrecia. Man cia teko skaityti kaip locostu mechanikai kai daro masina su britvos varikliu, bendeksa naudoja saiboms jungineti. Man atrodo labai netgi reali ideja... :wink:
Del vamzdziu. Jeigu perfomanco kolektoriai, tokiu firmu kaip Mopar yra daromi is mild steel, t.y. paprasto plieno, tai kodel tarkim ariogalos drageris turetu naudoti nerza...nezinau. Tuo labiau, kad ne vienas cia investuotas litas niekada nebegris... :wink:
Top Profile 

Offline Idaho


Joined: Mon, 2004 08 16 19:34

Posts: 12

PostPosted: Wed, 2004 08 18 13:12   Post subject:    

visiskai sutinku su ramunu, kolektorius nemazai turi itakos, tam yra atlikta kruvos testu....bet esme pagavo audrius ;) jei neinama i profesionall drag lyga, kam ismest tiek pinigu kolektoriui...tie prarasti ag tikrai neverti tu pinigu...vienzo man kolektorius kainuotu ~300 su flanso pervirinimu ir t.t. so.... vienzo for daily driving plesytis nebutina
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Wed, 2004 08 18 13:31   Post subject:    

:shock: 300? Man kainavo snapso bonka 14 mm blynas, kaip sulinio dangtis dydzio. Nu, dar duociau koki 50 litu uz ispjaustymus ir pervirinima :lol: Tik paziurek kad jis tilptu paprastas su turbina, nes buna kad paskui ismusa bliuda kuzove :lol:
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Wed, 2004 08 18 15:05   Post subject:    

As per tuos metus kiek darau viska kad tik varikliai taptu galingesni esu suprates viena paprasta teorema, kad kiekvienas idetas Litas po kapotu duoda atitinkamai Nm(galios). Bent pas mane taip gaunasi. Anksciau darydavau is mild steel ir po 3 kolektoriu pradejau daryti is nerudijancio plieno. Tas kainoje aisku pasijaute tikrai, bet efekto skirtumas vertingesnis labiau nei kad tu sumoki....

As pasakiau savo kaina, kuri yra mano daryto kolektoriaus, jeigu pats darysi tai beabejo bus pigiau.... :lol: , bet esu jau padares (taip netyciom) 7 kolektorius ir patirtis taip netuciom padaro toki kolektoriu kuris duoda savo.... Toje kainoje yra viskas.... t.y. garantija kad tu turesi pagerejima, o ne kad proceso atlikima del shirdies ramumo.... ;).

Tik man keista, jeigu uz 1200lt gali daiktas dadeti daugiau ag, tai kam moketi 300lt ir turiti mazesni skirtuma....
Tikrai nenoriu perkalbeti, ejigu pasidarysi uz 300lt daryk, netgi pritariu, juk tai kurkas idomiau nei kad kazkas tau padarys... ;)


Idaho wrote:
visiskai sutinku su ramunu, kolektorius nemazai turi itakos, tam yra atlikta kruvos testu....bet esme pagavo audrius ;) jei neinama i profesionall drag lyga, kam ismest tiek pinigu kolektoriui...tie prarasti ag tikrai neverti tu pinigu...vienzo man kolektorius kainuotu ~300 su flanso pervirinimu ir t.t. so.... vienzo for daily driving plesytis nebutina
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 3 [ 32 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron