It is currently Fri, 2024 04 19 3:54
All times are UTC + 2 hours

Audi A3 1.8T

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 4 [ 49 posts ]
Author Message

Offline JusTyn


Joined: Wed, 2004 09 01 10:40

Posts: 16

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2004 09 01 16:27   Post subject: Audi A3 1.8T   

laba,
turiu audi a3 1.8T, 150ag.
ka galima patobulinti, labai nekenkiant varikliui, nes dar noretusi ne vienerius metus su ja vazineti.
Top Profile 

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Wed, 2004 09 01 18:18   Post subject:    

:wink: :roll:
Dar pamirshai idedamu pinigu kieki , ir preliminariai ko tikiesi , bet paprashciausiai , greiciausiai programa (cipas). :idea:
Top Profile 

Offline Sabelijus


Joined: Thu, 2004 08 12 19:28

Posts: 109

Location: Klaipeda

PostPosted: Wed, 2004 09 01 20:11   Post subject:    

Mane taip pat domina sis klausimelis,bo turiu toki pat motora ir dar nenusprendziau ka su juo daryt,ar prikelinet ar tegul laukia geru laiku;Klausyk Justyn gal gali isreiksti savo nuomone apie si motora,mane domina,nes nesu su tokiu vaziaves ir nenumanau kokios jo sanaudos,valina nevalina;dabar yra idetas 1,8 16v ir kaip tu manai ar 20v Turbo geriau valins nei 16v?ta 1,8t turiu issiardes-tai jis praktiskai naujas,nes emiau kadaise is zmogaus ir jis sake kad prabiegas 40000km;mano akimis ziurint tai taip ir yra;Taigi padek man juos pasverti; vw golf2 su 1,8 16v pries 1,8 turbo 20v. :lol:
Top Profile 

Offline JusTyn


Joined: Wed, 2004 09 01 10:40

Posts: 16

Location: Vilnius

PostPosted: Thu, 2004 09 02 19:41   Post subject:    

hmm, na net nezinau ar galeciau palyginti, nes pats as ja turiu vos savaite. Galetumeme kada susitikti drage ir paziureti, bet jei taviskis motoriukas isardytas tai nzn. Kuro sanaudos mieste tvarkingai vaziuojant lyg nevirsija 10l. siaip smagus varikliukas, ganetinai jautrus.
Beje gal zinai kas parduoda ir kokia mazdaug gali buti kaina laisvos eigos voztuvo? nes pas mane kartai ant laisvu apsukos nevienodai laikosi.
Top Profile 

Offline JusTyn


Joined: Wed, 2004 09 01 10:40

Posts: 16

Location: Vilnius

PostPosted: Thu, 2004 09 02 19:44   Post subject:    

Quote:
Dar pamirshai idedamu pinigu kieki , ir preliminariai ko tikiesi , bet paprashciausiai , greiciausiai programa (cipas).


na pinigeliu kaip nors sutaupysime. :)
nenoriu dideliu modifikaciju, nes tai yra mano automobilis su kuriuo vazinejuos kiekviena diena. Ar imanoma pakelti iki 200ag nedarant didesniu pakeitimu ir labai nekenkiant varikliui.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Thu, 2004 09 02 22:25   Post subject:    

Manau taip, programishkai (chipas) turetu gautis, bet reikia matuoti dabar esamus Ag, nes l.daug, praktishkai kas antra mashina atvaziuoja jau neturedama standartiniu ag, o tada vaziuoja ieshkotis, keisti belenka. Chipavimu negerai yra remontuoti mashinas - didinant galinguma iki standartiniu Ag...
Esu jau ishbandes savo programas ir 1003km lenktynese (TT), mashina baige lenktynes ir nebuvo jokiu gedimu del variklio sr programos, taip kad sakyciau mano chipai - patikima. Nesinori pletkint, bet yra faktu, kad buvo Audi S kuri lenktyniu metu turejo isimti chipuota kompa ir ideti standartini.... , kaip bebutu gaila tai buvo V-tech.pl chipas, kuriais as anksciau prekiaudavau...

Vitoldas
VIMOTA




na pinigeliu kaip nors sutaupysime. :)
nenoriu dideliu modifikaciju, nes tai yra mano automobilis su kuriuo vazinejuos kiekviena diena. Ar imanoma pakelti iki 200ag nedarant didesniu pakeitimu ir labai nekenkiant varikliui.[/quote]
Top Profile 

Offline enemigo


Joined: Fri, 2004 07 30 22:47

Posts: 29

PostPosted: Fri, 2004 09 03 9:07   Post subject:    

o tu nustatai del kokios priezhasties neturi standartiniu ag?


VIMOTA wrote:
Manau taip, programishkai (chipas) turetu gautis, bet reikia matuoti dabar esamus Ag, nes l.daug, praktishkai kas antra mashina atvaziuoja jau neturedama standartiniu ag, o tada vaziuoja ieshkotis, keisti belenka. Chipavimu negerai yra remontuoti mashinas - didinant galinguma iki standartiniu Ag...
Esu jau ishbandes savo programas ir 1003km lenktynese (TT), mashina baige lenktynes ir nebuvo jokiu gedimu del variklio sr programos, taip kad sakyciau mano chipai - patikima. Nesinori pletkint, bet yra faktu, kad buvo Audi S kuri lenktyniu metu turejo isimti chipuota kompa ir ideti standartini.... , kaip bebutu gaila tai buvo V-tech.pl chipas, kuriais as anksciau prekiaudavau...

Vitoldas
VIMOTA




na pinigeliu kaip nors sutaupysime. :)
nenoriu dideliu modifikaciju, nes tai yra mano automobilis su kuriuo vazinejuos kiekviena diena. Ar imanoma pakelti iki 200ag nedarant didesniu pakeitimu ir labai nekenkiant varikliui.
[/quote]
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Fri, 2004 09 03 11:58   Post subject:    

galima, beabejo...

enemigo wrote:
o tu nustatai del kokios priezhasties neturi standartiniu ag?


Top Profile 

Offline JusTyn


Joined: Wed, 2004 09 01 10:40

Posts: 16

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2004 09 06 8:12   Post subject:    

Kiek pas jus kainuoja BOVa?
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Thu, 2004 09 09 19:41   Post subject:    

pas mane nera vienoks bovas.
Galima nuo 280-1080lt... priklausomai kiek tu gali sau leisti, ir kiek performance daikta nori tureti.....


JusTyn wrote:
Kiek pas jus kainuoja BOVa?
Top Profile 

Offline JusTyn


Joined: Wed, 2004 09 01 10:40

Posts: 16

Location: Vilnius

PostPosted: Thu, 2004 09 09 20:11   Post subject:    

nemanau, kad mano variantu gautusi performance. Nes mano manymu BOVa tokiam auto kaip pas mane tai tik Pyyyyyyyyyyyyysh garsas. O performance tikrai as nepajausiu. Ir tikrai nenoriu dideliu pakeitimu, juk as su ja vazinejuosi i kiekviena diena.

Kokie privalumai BOOST kontrolerio? gal geriau pradzioj vietoj cipo isidet? o cipa veliau?
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Thu, 2004 09 09 20:25   Post subject:    

varikliams su MAF as netai kad rekomenduoju, bet primygtinai sakau kad neverta deti ishorinio blowoff'o.... Ishbandyta....

Kas del boost kontrolerio tai :lol: :lol: , jis yra pas tave jau ;), tik jis valdosi is chipo ;).
Pas visas turbinines mashinas po 92m yra boost controleriai gamyklishkai... ;)


JusTyn wrote:
nemanau, kad mano variantu gautusi performance. Nes mano manymu BOVa tokiam auto kaip pas mane tai tik Pyyyyyyyyyyyyysh garsas. O performance tikrai as nepajausiu. Ir tikrai nenoriu dideliu pakeitimu, juk as su ja vazinejuosi i kiekviena diena.

Kokie privalumai BOOST kontrolerio? gal geriau pradzioj vietoj cipo isidet? o cipa veliau?
Top Profile 

Offline JusTyn


Joined: Wed, 2004 09 01 10:40

Posts: 16

Location: Vilnius

PostPosted: Fri, 2004 09 10 12:36   Post subject:    

bet as esu girdejes, kad boost kontroleris gali buti dvieju padeciu. Viena padetis "standartas", kita - "pakeltas slegis" (kai norima "sudraginti"). Nezinau ar suprasi, bet parasiau kaip as supratau. Ar gal dar yra koks panasus budas? ir ar jis turi pranasumu chipui? ir jei taip tai kuo geresnis?

Kaip as suprantu bova man reikalinga tik del "pyyysh"? Juk ji nekenkia varikliui ar turbinai?


aciu uz atsakymus
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Fri, 2004 09 10 17:14   Post subject:    

tie tiuninginiai boost contorleriai jie turi netik dvi padetis, bet aisku tai priklauso nuo pacio boost kontrolerio lygio. Audi boost kontroleris turi nuo 4-12padeciu, priklausomia nuo gazo paspaudimo dydzio ir nuo variklio sukiu... Jeigu yra noras tai darydamas chipa prie "tapke dugnas" galiu padaryti max max kas imanoma, o prie mazesnio gazo tarkim iki 75% gazo padaryti 0.7bar arba dar maziau priklausomai kiek westgeitas leis maziausiai. Ir visa tai pasidaro is chipo.... O boost kontroleriai naudojami pas ajponishkas kai ner galimybes is chipo (nes jo nera) valdyti turbinos slegi, tai tuo met ir statomas boost kontroleris....

O bovas tai tik tiek, kad pshyyyyyf, nu kad nesukelti minciu kai nekuriems jis dalinai yra geriau nei kad stock bet tik todel kad jo "atmosferine" skyle yra didesne nei kad stock.....


JusTyn wrote:
bet as esu girdejes, kad boost kontroleris gali buti dvieju padeciu. Viena padetis "standartas", kita - "pakeltas slegis" (kai norima "sudraginti"). Nezinau ar suprasi, bet parasiau kaip as supratau. Ar gal dar yra koks panasus budas? ir ar jis turi pranasumu chipui? ir jei taip tai kuo geresnis?

Kaip as suprantu bova man reikalinga tik del "pyyysh"? Juk ji nekenkia varikliui ar turbinai?


aciu uz atsakymus
Top Profile 

Offline JusTyn


Joined: Wed, 2004 09 01 10:40

Posts: 16

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2004 09 20 9:10   Post subject:    

pakelus kapota, pastebejau kelis lipdukus, vienas is ju WETTERAUER, pasidomejau, kad tai chipus gaminanti firma. Aisku tai dar nereiskia, kad jis yra, bet yra didele tikimybe, kad jis stovi mano automobiliuke. Ar tai geras daiktas? pagal aprasyma turetu buti mano A3 195ag, nors sustojus su tokia pacia, vienodais varikliais audi as laimiu, bet ne tiek daug ka galetu padaryti 45ag skirtumas. Ar gali buti, kad nera viskas isspausta is to cipo? ar gal kitos problemos?
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 4 [ 49 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron