It is currently Sat, 2019 12 14 17:12
All times are UTC + 2 hours

TDI varikliu vakuminiu voztuvu N18 ir N75 skirtumai

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 1 [ 8 posts ]
Author Message

Offline darius44


Joined: Thu, 2010 08 19 13:13

Posts: 4

PostPosted: Thu, 2010 08 19 14:11   Post subject: TDI varikliu vakuminiu voztuvu N18 ir N75 skirtumai   

Neperseniausiai vazineju su audi a4 81 kw AFN varikliu. Kad nepjaut i lankas, visu pirma reiktu paklausti, kokioje padetyje turi buti turbinos aktuatoriaus kojele, kad turba pilnai pustu?
Pagal sita filmuka suprantu, kad pucia pilnai tada, kai aktuatorius pakeltas i virsu.
http://www.youtube.com/watch?v=Ce8SeTjQ ... _embedded#!
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Fri, 2010 08 20 19:46   Post subject: Re: TDI varikliu vakuminiu voztuvu N18 ir N75 skirtumai   

darius44 wrote:
Neperseniausiai vazineju su audi a4 81 kw AFN varikliu. Kad nepjaut i lankas, visu pirma reiktu paklausti, kokioje padetyje turi buti turbinos aktuatoriaus kojele, kad turba pilnai pustu?
Pagal sita filmuka suprantu, kad pucia pilnai tada, kai aktuatorius pakeltas i virsu.
http://www.youtube.com/watch?v=Ce8SeTjQ ... _embedded#!


taip, turi buti taip, kad kai uzkuri masina kojele sutrumpeja nes vakumas ja itraukia..

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline darius44


Joined: Thu, 2010 08 19 13:13

Posts: 4

PostPosted: Mon, 2010 08 23 7:09   Post subject: Re: TDI varikliu vakuminiu voztuvu N18 ir N75 skirtumai   

Tai kodel pas mane vyksta atvirksciai? Kai uzkuri masina, kojele yra pilnai pakeliama i virsu, o pagazavus, ja stumdo i apacia. Kitaip tariant kuo daugiau gazo, tuo labiau yra uzdaroma turbina. Ar cia del to, kad sukeiciau vietomis N18 ir N75? Sako jie vienodi, bet as tuo abejoju. O sukeiciau vietomis todel, kad man perputinejo turbina, mesdavo i limp rezima. Sukeitus vietomis to nebeliko, bet vat turiu itarima, kad N18 kojele stumdo, o N75 kojele traukioja i virsu.
Top Profile 

Offline INK


User avatar


Joined: Sat, 2009 12 05 14:31

Posts: 347

PostPosted: Tue, 2010 08 24 17:01   Post subject: Re: TDI varikliu vakuminiu voztuvu N18 ir N75 skirtumai   

Tai jei vyktu kaiap tu sakai (isiskaityk ka Vitoldas parase, butent pas tave veikia kaip reikia) atvirksciai, nevaziuotu kaip TDI o kaip DI :)

_________________
B5 1,9TDI + CHIP
VNT15/17 Hybrid, T4 111kw, custom clutch
Result: 142hp and 311nm! 2010-07
11'' pump; DSS Ultime 1; PD 96kW intake; PD gas pump;ceramic clutch; Chip tuning on 08-11
Result: 165 Ag an 383Nm
Lexus LS430 06'
Top Profile 

Offline darius44


Joined: Thu, 2010 08 19 13:13

Posts: 4

PostPosted: Wed, 2010 08 25 9:57   Post subject: Re: TDI varikliu vakuminiu voztuvu N18 ir N75 skirtumai   

As Vitolda suprantu, kad kai uzkuri, tai vakumas turi kojele pakelti siek tiek, o ne iki pat virsaus. O duodant gazo kojele turi sutrumpeti, kitaip sakant pilnai pakelia ja i virsu. Idejus nauja N75 i savo vieta viskas paaiskes..
Top Profile 

Offline INK


User avatar


Joined: Sat, 2009 12 05 14:31

Posts: 347

PostPosted: Wed, 2010 08 25 16:06   Post subject: Re: TDI varikliu vakuminiu voztuvu N18 ir N75 skirtumai   

Na kai uzvedi varikli, atsiranda vakuumo kuris kojele pilnai pritrauke prie saves - kojele sutrumpeja. Duodant gazo Voztuvai regulioja vakuuma t.y. ji mazina ko pasekoja kojele ilgeja.

_________________
B5 1,9TDI + CHIP
VNT15/17 Hybrid, T4 111kw, custom clutch
Result: 142hp and 311nm! 2010-07
11'' pump; DSS Ultime 1; PD 96kW intake; PD gas pump;ceramic clutch; Chip tuning on 08-11
Result: 165 Ag an 383Nm
Lexus LS430 06'
Top Profile 

Offline tmsTDI


User avatar


Joined: Mon, 2010 03 01 18:43

Posts: 17

Location: Šiauliai

PostPosted: Mon, 2010 09 27 22:18   Post subject: Re: TDI varikliu vakuminiu voztuvu N18 ir N75 skirtumai   

o kuo skiriasi sitie n18 ir n75? siandien turba pradejo perputineti, tai sukeiciau n75 su n18, avarinio rezimo nebeimeta, bet trauka lyg blogesne, tokia tolygi, nesijaucia tokio staigaus galios suolio nuo 2,5aps kaip anksciau. vakare dar pabandziau is draugo pasato n75 isideti, tai isvis su tokiais galios pakibimais ir atsiradimais dirba. Turba neseniai valyta, geometrija nestringa. Kas kokių minčių turi?
Top Profile 

Offline darius44


Joined: Thu, 2010 08 19 13:13

Posts: 4

PostPosted: Tue, 2010 10 12 18:21   Post subject: Re: TDI varikliu vakuminiu voztuvu N18 ir N75 skirtumai   

Nezinau kuo skiriasi. Kai idejau nauja N75 tai masina gal kazkiek geriau traukt pradejo, nei su N18 senu vietoj N75. Manau, kad ne bet koki idesi N75.. man pagal kebulo nr parinko
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 1 [ 8 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum