All times are UTC + 2 hours
TDI varikliu vakuminiu voztuvu N18 ir N75 skirtumai
Author | Message |
---|---|
Joined: Thu, 2010 08 19 13:13 Posts: 4 |
|
Neperseniausiai vazineju su audi a4 81 kw AFN varikliu. Kad nepjaut i lankas, visu pirma reiktu paklausti, kokioje padetyje turi buti turbinos aktuatoriaus kojele, kad turba pilnai pustu?
Pagal sita filmuka suprantu, kad pucia pilnai tada, kai aktuatorius pakeltas i virsu. http://www.youtube.com/watch?v=Ce8SeTjQ ... _embedded#! |
|
Top |
![]() |
![]() |
|
Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
|
darius44 wrote: Neperseniausiai vazineju su audi a4 81 kw AFN varikliu. Kad nepjaut i lankas, visu pirma reiktu paklausti, kokioje padetyje turi buti turbinos aktuatoriaus kojele, kad turba pilnai pustu? Pagal sita filmuka suprantu, kad pucia pilnai tada, kai aktuatorius pakeltas i virsu. http://www.youtube.com/watch?v=Ce8SeTjQ ... _embedded#! taip, turi buti taip, kad kai uzkuri masina kojele sutrumpeja nes vakumas ja itraukia.. _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top |
![]() |
![]() |
|
Joined: Thu, 2010 08 19 13:13 Posts: 4 |
|
Tai kodel pas mane vyksta atvirksciai? Kai uzkuri masina, kojele yra pilnai pakeliama i virsu, o pagazavus, ja stumdo i apacia. Kitaip tariant kuo daugiau gazo, tuo labiau yra uzdaroma turbina. Ar cia del to, kad sukeiciau vietomis N18 ir N75? Sako jie vienodi, bet as tuo abejoju. O sukeiciau vietomis todel, kad man perputinejo turbina, mesdavo i limp rezima. Sukeitus vietomis to nebeliko, bet vat turiu itarima, kad N18 kojele stumdo, o N75 kojele traukioja i virsu.
|
|
Top |
![]() |
![]() |
|
Joined: Sat, 2009 12 05 14:31 Posts: 347 |
|
Tai jei vyktu kaiap tu sakai (isiskaityk ka Vitoldas parase, butent pas tave veikia kaip reikia) atvirksciai, nevaziuotu kaip TDI o kaip DI
![]() _________________ B5 1,9TDI + CHIP VNT15/17 Hybrid, T4 111kw, custom clutch Result: 142hp and 311nm! 2010-07 11'' pump; DSS Ultime 1; PD 96kW intake; PD gas pump;ceramic clutch; Chip tuning on 08-11 Result: 165 Ag an 383Nm Lexus LS430 06' |
|
Top |
![]() |
![]() |
|
Joined: Thu, 2010 08 19 13:13 Posts: 4 |
|
As Vitolda suprantu, kad kai uzkuri, tai vakumas turi kojele pakelti siek tiek, o ne iki pat virsaus. O duodant gazo kojele turi sutrumpeti, kitaip sakant pilnai pakelia ja i virsu. Idejus nauja N75 i savo vieta viskas paaiskes..
|
|
Top |
![]() |
![]() |
|
Joined: Sat, 2009 12 05 14:31 Posts: 347 |
|
Na kai uzvedi varikli, atsiranda vakuumo kuris kojele pilnai pritrauke prie saves - kojele sutrumpeja. Duodant gazo Voztuvai regulioja vakuuma t.y. ji mazina ko pasekoja kojele ilgeja.
_________________ B5 1,9TDI + CHIP VNT15/17 Hybrid, T4 111kw, custom clutch Result: 142hp and 311nm! 2010-07 11'' pump; DSS Ultime 1; PD 96kW intake; PD gas pump;ceramic clutch; Chip tuning on 08-11 Result: 165 Ag an 383Nm Lexus LS430 06' |
|
Top |
![]() |
![]() |
|
Joined: Mon, 2010 03 01 18:43 Posts: 17 Location: Šiauliai |
|
o kuo skiriasi sitie n18 ir n75? siandien turba pradejo perputineti, tai sukeiciau n75 su n18, avarinio rezimo nebeimeta, bet trauka lyg blogesne, tokia tolygi, nesijaucia tokio staigaus galios suolio nuo 2,5aps kaip anksciau. vakare dar pabandziau is draugo pasato n75 isideti, tai isvis su tokiais galios pakibimais ir atsiradimais dirba. Turba neseniai valyta, geometrija nestringa. Kas kokių minčių turi?
|
|
Top |
![]() |
![]() |
|
Joined: Thu, 2010 08 19 13:13 Posts: 4 |
|
Nezinau kuo skiriasi. Kai idejau nauja N75 tai masina gal kazkiek geriau traukt pradejo, nei su N18 senu vietoj N75. Manau, kad ne bet koki idesi N75.. man pagal kebulo nr parinko
|
|
Top |
![]() |
![]() |
|
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum