It is currently Thu, 2024 03 28 11:44
All times are UTC + 2 hours

Vitoldui

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 2 [ 26 posts ]
Author Message

Offline gra


Joined: Wed, 2004 03 24 6:54

Posts: 16

Location: vilnius

PostPosted: Fri, 2004 11 26 16:42   Post subject: Vitoldui   

Vitoldai ar ilgai patrauktu variklis jeigu ant vw 1.8 dohc sumontuoti superchergeri G60 (0,7 bar) , nes tavo I-stage komplektai su tokiom turbinkom eina ir kiek suprantu tu ju neardai!!!????
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Sat, 2004 11 27 10:45   Post subject: Re: Vitoldui   

Variklio ilgaamzishkumas priklauso ne nuo ka tu jam uzdedi ir kaip, o kaip tu jam poto pateiki viska, turiu omenyje kuro kieki, degimo kampa....
Visu pirma dohc turi teorine apie 10:1 susp.l. tai realiai jei jau kimbant prie tavo zodziu 0.7bar tai toks suspaudimas yra perdidelis netgi 98E benzinui, bet sakau ir sita problema ishsprendziama, bet tik tuom atveju jau reikia deti tikrai elektronini ipurshkima, o ne palikti mechanini nes reikia kitokios programos kad nebutu detonacijos.

Standartinis VW variklis gali atlaikyti 100-180ag/1ltr ilgalaikes apkrovas, tik sakau esme, kad butu mishinio santykis reikiamas ir dagimo kampas tinkamas, vaziuosi ir asara brauksi is malonumo, tik aisku ne viskas taip paprastai viens du ir pasidaro.. ;)




gra wrote:
Vitoldai ar ilgai patrauktu variklis jeigu ant vw 1.8 dohc sumontuoti superchergeri G60 (0,7 bar) , nes tavo I-stage komplektai su tokiom turbinkom eina ir kiek suprantu tu ju neardai!!!????
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Sat, 2004 11 27 15:47   Post subject: Re: Vitoldui   

VIMOTA wrote:
Standartinis VW variklis gali atlaikyti 100-180ag/1ltr ilgalaikes apkrovas,
:shock: :shock: :shock: Kiek valandu meginai vynioti 340 ag golpa ant tos butent maximalios jo jegos? O jei ne tu tai kas megino ir kokiu budu?
Top Profile 

Offline gra


Joined: Wed, 2004 03 24 6:54

Posts: 16

Location: vilnius

PostPosted: Sun, 2004 11 28 22:50   Post subject:    

aisku!
manau kad tokiam variantui pilnai tiks digifantas(G60)???!
tam kad uztikrinti normalu variklio valdyma reika perprogramuoti kompa ar galima palikti standartine ir tik suregulioti?
kiek kainuotu ?
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2004 11 29 14:41   Post subject:    

Ten nera ka reguliuoti ;). Tik reikia padaryti programa tokia kokie yra mechaniniai nustatymai ir pakeitimai nes jei tu palieki tuos pacius purkstukus ir nekeiti turbino slegiu tai nera ten ka keisti... Bet jei keiciasi tai kas vardinau tai faktas kad programa reikai irgi keisti....



gra wrote:
aisku!
manau kad tokiam variantui pilnai tiks digifantas(G60)???!
tam kad uztikrinti normalu variklio valdyma reika perprogramuoti kompa ar galima palikti standartine ir tik suregulioti?
kiek kainuotu ?
Top Profile 

Offline gra


Joined: Wed, 2004 03 24 6:54

Posts: 16

Location: vilnius

PostPosted: Mon, 2004 11 29 18:03   Post subject:    

tai kiek mazdag kainuotu parasyti programa tikiam varinatui+sureguliavimas ant stendo?
Top Profile 

Offline Sabelijus


Joined: Thu, 2004 08 12 19:28

Posts: 109

Location: Klaipeda

PostPosted: Mon, 2004 11 29 19:22   Post subject:    

To gra sakyk o ar tu pasidomejes kaip su kolektoriais ten reiktu daryt;kad nuo g60 ipurskima primontuot daug bedu nera tai suprantu,bet kaip su kolektoriais?ar ismetimo skyles atitinka,na o su isiurb tai turbut nedaug bedu?kiek zinau Dohc skyles apvalios,o kaip pas g60?kokio tikiesi ag rezultato,nes man atrodo jog tai gana optimalus variantas savadarbiams nemilionieriams,manau apie 1000lt gautusi pastatyt turbo,kolektorius,kompa,pravodke;mane sis variantas irgi traukia;jei daryciausi tai tikeciausi apie 160ag,na o su tokiu jau negeda ir sustot su kuo nors;tik va ka tu manai su deze,manau pabirs;taigi pakomentuok jei turi nuomone;
Top Profile 

Offline gra


Joined: Wed, 2004 03 24 6:54

Posts: 16

Location: vilnius

PostPosted: Mon, 2004 11 29 19:36   Post subject:    

na as tiksliai nezinau kiek mazdaug butu prieaugis gamiklinis toks variantas turi 208 hp jeigu neklystu!
as dragose maciau I golfiuka toki!
kolektoriai lieka tie patys, reikia keisti ipurskima primontuoti kompresoriu+ kaip rase vitoldas kompa perprogramuoti na ir likusios dideles smulkmenos.
del sankabos tai ziuresiu jeigu nelaikys tai turesiu keisti sankaba!
Top Profile 

Offline mpower


Joined: Fri, 2004 04 16 12:16

Posts: 28

Location: Vilnius

PostPosted: Tue, 2004 11 30 16:11   Post subject:    

gra wrote:
na as tiksliai nezinau kiek mazdaug butu prieaugis gamiklinis toks variantas turi 208 hp jeigu neklystu!
as dragose maciau I golfiuka toki!
kolektoriai lieka tie patys, reikia keisti ipurskima primontuoti kompresoriu+ kaip rase vitoldas kompa perprogramuoti na ir likusios dideles smulkmenos.
del sankabos tai ziuresiu jeigu nelaikys tai turesiu keisti sankaba!


Pakeisti naujos sankabos neuzteks. Nes po 3 men vel prades buksuoti.
Pas mane tokia beda ir dabar galvoju ka daryti.
Keramikai babkiu neturiu. Tai bandysiu tekinti smagrati, tas vietas kur diskatorius glaudziesi prie smagracio, kad stipriau spaustu diska.

_________________
E-30 BMW 327 turbo
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2004 11 30 17:35   Post subject:    

na tai patikslink konkreciai kokie pakeitimai bus visoje ipurshkimo sistemoje, nes pagal tai, kad pastatysi tik G60 tai cia nemanau kad tik tuom ir pasibaigs viskas....

Mazdaug apytiksliai pasakau, kad tai 400-1300lt ribose gali buti... O kad bent +- 100lt tikslumu nusakyciasu kaina tai turiu tiksliai zinoti kas kaip bus pas tave padaryta, kad mazdaug numanyciau kiek uztruksiu laiko...




gra wrote:
tai kiek mazdag kainuotu parasyti programa tikiam varinatui+sureguliavimas ant stendo?
Top Profile 

Offline Sabelijus


Joined: Thu, 2004 08 12 19:28

Posts: 109

Location: Klaipeda

PostPosted: Tue, 2004 11 30 20:23   Post subject:    

Na nemanau kad darant is paprasto dohc i Dohc-g60 galetume palikti ta pati ism.kolika;bo dohc turi dvi skyles o g60 manau kad viena(pataisykit jei klystu);taip kad manau reiketu klaust kaip tai daryt pas nusimananciu,o ne eksperimentuoti,kai jau kiti zmones uz mus paeksperimentave,iskyla beda-pinigeliai;niekas uz dyka nieko nenori sakyti; :wink: zinau posaky:isduosi himija-aplenks;neben atsiras tas kuris jau niekada niekur nebevaziuos ir tt;
Top Profile 

Offline gra


Joined: Wed, 2004 03 24 6:54

Posts: 16

Location: vilnius

PostPosted: Tue, 2004 11 30 20:48   Post subject:    

dekuj vitoldai uz komentarus!
sabelijau G60 tai kompresorius o ne turbina!!!
del sankabos tai galima faber carbon diska deti arba teks keisti sankaba!!!
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Wed, 2004 12 01 8:51   Post subject:    

stock sankaba su stock diskatorium ir stock smagraciu, siektiek patobulinus atlaiko +250ag Nitro smugi... taip kad jusu visos tos shnekos apie tai kad jei jau dasidejai +30ag tai vsio kaniec vsiemu kas susije su sankaba....
Aisku jeigu ta sankaba atmynus 250.000km ir tu ten uzdesi kadir 30ag tai faktas kad bus nekas, bet kai nauja ir dar patobulinta tai sakau...
Ishbandyta ne ant vienos mashinos ir ne tik ant VW ... ;)




gra wrote:
dekuj vitoldai uz komentarus!
sabelijau G60 tai kompresorius o ne turbina!!!
del sankabos tai galima faber carbon diska deti arba teks keisti sankaba!!!
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Wed, 2004 12 01 9:55   Post subject:    

...cia is tikro reikalai paprastesni.Tu gali tureti stuka arkliu, bet vazineti atsargiai ir tau laikys benzopjuklo sankaba tada.Bet draskydamas be proto, gali sudraskyti bet kokia sankaba ir su standartiniu varikliu.
Esme tokia: ar tau blogai, kad jinai praslysta, ar ne? Jeigu nevaziuoji i dragus, kur matuojami laikai, ir greiciai, pochuij ta sankaba.Nu, zinosi, kad stendas parode 400 arkliu, galesi pasikabinti ta kreive tulike ant duru ir vazinesi i darba po miesta su 400 arkliu ant 50 km/h.Va ir visi reikalai.
Vitoldui>sankaba juk tiesiogiai nemato arkliu? Sankaba mato sukima ir masinos svori, t.y. Nm versus Greiti/Mase versus Perdavimus.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Wed, 2004 12 01 11:32   Post subject:    

nu ir kas nuo to ????

As tau sakau kaip yra, kad standartine sankaba lygiai taip pat gali atlaikyti 2-3x didesni galinguma nei kad stock ag bei Nm jai priklauso...


[quote="audrius Vitoldui>sankaba juk tiesiogiai nemato arkliu? Sankaba mato sukima ir masinos svori, t.y. Nm versus Greiti/Mase versus Perdavimus.[/quote]
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 2 [ 26 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron