All times are UTC + 2 hours
Klausimelis Vimotai
Author | Message |
---|---|
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Mon, 2005 01 24 22:22 Post subject:
|
respect
megejas wrote: Nu pasikartosiu dar trecia ar ketvirta karta sitas mano eksperimentas buvo T-Market tipo, padaryti viska kiek imanoma pigiau. Aisku galbut as galejau sudeti ten kaltinius stumoklius ir pan. ar net nuvaryti ta golfa kur nors i uzsieni pas koki dahlback tai jis ten velnias zino ka is jo butu padares tik aisku ten suma butu ne 3 nuliu, o 4 nuliu suma ar net penkiu. Manau Vimota irgi is pirmo ar antro karto nesi padares ten kazko 400ag ar panasiai, mes lygtai visi esam zmones ir niekas negimeme z inodami kaip ten tuos variklius tuninti. kaip daugelis kalba kad paciam nieko neverta daryti, nes tai yra varikliu gadinimas, bet mano pozicija yra tokia daryti kazka paciam ir darant kazko ismokti ir antra karta padaryti geriau. Vimota as niekad nesakiau, kad pas jus ten brangu ar panasiai. |
|
Top | |
mpower Joined: Fri, 2004 04 16 12:16 Posts: 28 Location: Vilnius |
Posted: Mon, 2005 01 24 22:46 Post subject:
|
Ant stendo taip ir nenuvaziavau, nors gaila. Na bet nusipirkau kita BMW 2.5 tik galvos reikia nes trukusi. .
Ositas liks pasidraskymam, dabar jau vel sankaba pradeda buksuoti. Manau kad gal kokie 180-200 AG. neipatingai daug paemus kubatura na bet ir projektas kainavo gal kokius 300lt. . Asku tie patys arkliai butu i 2.5 idejus 2.7 alkune , bet as norejau su turbu pasikrusti. Aisku bevazinejant iskyla visokiu nedadelkiu. bet po biski taisom. _________________ E-30 BMW 327 turbo |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Mon, 2005 01 24 23:00 Post subject:
|
nu viskas saunu, kad dar mashina vaziuoja, o kad nedadielku yra tai normalu gi, kai antra darysies ju bus maziau, o kai trecia tai tikrai bus dar maizau
mpower wrote: Ant stendo taip ir nenuvaziavau, nors gaila. Na bet nusipirkau kita BMW 2.5 tik galvos reikia nes trukusi. . Ositas liks pasidraskymam, dabar jau vel sankaba pradeda buksuoti. Manau kad gal kokie 180-200 AG. neipatingai daug paemus kubatura na bet ir projektas kainavo gal kokius 300lt. . Asku tie patys arkliai butu i 2.5 idejus 2.7 alkune , bet as norejau su turbu pasikrusti. Aisku bevazinejant iskyla visokiu nedadelkiu. bet po biski taisom. |
|
Top | |
mpower Joined: Fri, 2004 04 16 12:16 Posts: 28 Location: Vilnius |
Posted: Tue, 2005 01 25 14:03 Post subject:
|
Tai kad antros su turbu jau nedarysiu, geriau nusipirkt turbinini varianta ir su juo zaisti keist turbus, valdyma.
O sitas eksponatas sulauks savo uzdrozimo ir baigta. Tiesa pasakius droziasi tai ilgai o variklis vis dar tokiam paciam stovyje kaip katik surinktas buvo ir neskaitant to kiek kartu detonavo , kazkokie stebuklai. _________________ E-30 BMW 327 turbo |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Tue, 2005 01 25 23:22 Post subject:
|
nu va matai, o dar zmones sako kad bmw'ui turbina netinka - variklis greiciau droziasi , nors is dalies tai tame irgi yra tiesos, nes juk be turbinos jis tikrai maziau droziasi
mpower wrote: Tai kad antros su turbu jau nedarysiu, geriau nusipirkt turbinini varianta ir su juo zaisti keist turbus, valdyma. O sitas eksponatas sulauks savo uzdrozimo ir baigta. Tiesa pasakius droziasi tai ilgai o variklis vis dar tokiam paciam stovyje kaip katik surinktas buvo ir neskaitant to kiek kartu detonavo , kazkokie stebuklai. |
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum