It is currently Thu, 2024 03 28 18:43
All times are UTC + 2 hours

Klausimelis Vimotai

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 2 [ 20 posts ]
Author Message

Offline megejas


Joined: Fri, 2005 01 21 20:48

Posts: 7

Location: Vilnius

PostPosted: Fri, 2005 01 21 20:56   Post subject: Klausimelis Vimotai   

Tai va yra toks klausimelis VIMOTAI. Nesenai baigiau daryti turbo kita taip sakant tai buvo eksperimentas :D . Viskas buvo atliekama golfo (2E varikliui kuris standartiskai su ipurskimu turi 115 Ag). As pabandysiu viska nupasakoti kas buvo daroma siam varikliui. Pilnai, kiek galejau ir kiek leido finansai sutvarkiau variklio apacia t.y. isbalansuotas ir siektiek islengvintas alkuninis velenas su smagraciu, issverti svaistikliai su stumokliais (stumokliai standartiniai pirkti lietuvoje, parduotuviu kur buvo perkamos detales neskelpsiu, kad tai nebutu reklaminis straipsniukas). Taip pat biski pakoreguota variklio galvute pastatytas velenukas su siektiek pakeistom fazem (velenas tekintas pas viena zmogeli) :) , praplatintos voztuvu skyles mazdaug 1.5mm ir pakeisti voztuvai(standartiniai). Suspaudimo laipsni pavyko sumazinti iki 8.5:1. Taigi cia liktai viska pamynejau gal but kazka ir praleidau. Turbina nuo ford probe 89m, taip pat nuo sio modelio ir intercooleris. Kolektorius darem su lankstymo staklem ir siektiek su svarke gavosi visai neblogai. Taigi turbina jau stovi pucia 0.5baro (buvo matuota). Ismetimo kolektorius 6.2cm isvestas prie galinio rato sone. Kompiuteris buvo paimtas nuo G60 variklio, (apie ji nieko negaliu pasakyti nes jis buvo statyas pas elektrikus :) . Prie 5600rpm ivyksta taip sakomas (fuel cut) manau tai gali buti del g60 kompiuterio. Purkstukai nebuvo keisti pastatytas siurbliukas nuo dohc'o. Po visu situ mano atliktu darbu buvo galia matuojama ant dyno stendo. Ir galutiniai rezultatai buvo tokie 175Ag prie 5500 toliau sukant kaip mynejau ivyksta fuel cut (motoras uzgesdavo), 225Nm prie 4000. As pats siuo eksperimentu esu patenkintas tiesiog dabar galvoju ar sitie arkliukai atsirado turbinos pagalba ar del protingai surinkto variklio. Apkatke viskas padaryta golfas jau pravazeves apytikriai apie 250km, kolkas viskas savo vietoj. Tai va norejau taves paklausti ar dar kaip nors butu galima pakelti galiai proto ribose neikeiciant turbinos. Tu turbut pasiulysi statyti chipa. manau jei kolektoriu perdarius pas tave gal dar atsirastu didesnis prieaugis, turbut ir purkstukus reikia pakeisti. Laukiu tavo pasiulymu proto rybose su kainomis. Sitam tekste gal but yra labai daug netikslumu tai prasome man pranesti manau kiekvienas mokomes is savo klaidu. Pabandysiu jei islaikys motoras pravaziuoti virs 1000km jei viskas ok tada reiks imtis turbut rimtesnio darbelio. ACIU UZ ATSAKYMUS. :D :D
Top Profile 

Offline HcS


Joined: Tue, 2004 03 23 11:23

Posts: 13

PostPosted: Sat, 2005 01 22 15:37   Post subject: Re: Klausimelis Vimotai   

megejas wrote:
Tai va yra toks klausimelis VIMOTAI. Nesenai baigiau daryti turbo kita taip sakant tai buvo eksperimentas :D . Viskas buvo atliekama golfo (2E varikliui kuris standartiskai su ipurskimu turi 115 Ag). As pabandysiu viska nupasakoti kas buvo daroma siam varikliui. Pilnai, kiek galejau ir kiek leido finansai sutvarkiau variklio apacia t.y. isbalansuotas ir siektiek islengvintas alkuninis velenas su smagraciu, issverti svaistikliai su stumokliais (stumokliai standartiniai pirkti lietuvoje, parduotuviu kur buvo perkamos detales neskelpsiu, kad tai nebutu reklaminis straipsniukas). Taip pat biski pakoreguota variklio galvute pastatytas velenukas su siektiek pakeistom fazem (velenas tekintas pas viena zmogeli) :) , praplatintos voztuvu skyles mazdaug 1.5mm ir pakeisti voztuvai(standartiniai). Suspaudimo laipsni pavyko sumazinti iki 8.5:1. Taigi cia liktai viska pamynejau gal but kazka ir praleidau. Turbina nuo ford probe 89m, taip pat nuo sio modelio ir intercooleris. Kolektorius darem su lankstymo staklem ir siektiek su svarke gavosi visai neblogai. Taigi turbina jau stovi pucia 0.5baro (buvo matuota). Ismetimo kolektorius 6.2cm isvestas prie galinio rato sone. Kompiuteris buvo paimtas nuo G60 variklio, (apie ji nieko negaliu pasakyti nes jis buvo statyas pas elektrikus :) . Prie 5600rpm ivyksta taip sakomas (fuel cut) manau tai gali buti del g60 kompiuterio. Purkstukai nebuvo keisti pastatytas siurbliukas nuo dohc'o. Po visu situ mano atliktu darbu buvo galia matuojama ant dyno stendo. Ir galutiniai rezultatai buvo tokie 175Ag prie 5500 toliau sukant kaip mynejau ivyksta fuel cut (motoras uzgesdavo), 225Nm prie 4000. As pats siuo eksperimentu esu patenkintas tiesiog dabar galvoju ar sitie arkliukai atsirado turbinos pagalba ar del protingai surinkto variklio. Apkatke viskas padaryta golfas jau pravazeves apytikriai apie 250km, kolkas viskas savo vietoj. Tai va norejau taves paklausti ar dar kaip nors butu galima pakelti galiai proto ribose neikeiciant turbinos. Tu turbut pasiulysi statyti chipa. manau jei kolektoriu perdarius pas tave gal dar atsirastu didesnis prieaugis, turbut ir purkstukus reikia pakeisti. Laukiu tavo pasiulymu proto rybose su kainomis. Sitam tekste gal but yra labai daug netikslumu tai prasome man pranesti manau kiekvienas mokomes is savo klaidu. Pabandysiu jei islaikys motoras pravaziuoti virs 1000km jei viskas ok tada reiks imtis turbut rimtesnio darbelio. ACIU UZ ATSAKYMUS. :D :D


Megejas>>>paciam tau turiu klausima.Jei ne paslaptis kiek tau visas tavo projektas kainavo?
Top Profile 

Offline megejas


Joined: Fri, 2005 01 21 20:48

Posts: 7

Location: Vilnius

PostPosted: Sat, 2005 01 22 23:17   Post subject:    

Tiesa pasakius gavosi labai pigiai mano manymu. As tas visas turbinas gavau beveik uz dyka (reikejo tik buteliuka pastatyti), o visi velenai balansavimai, ziedai, voztuvai, slifavimai ir t.t tai iki 1000lt. :D galima buvo sukisti ir daugiau pinigu tiesiog stengiausi viska kuo pigiau padaryti ir paziureti kas is to iseis. Dar galiu pridurti kad darant apkatke buvo prapusta tarpine tai teko ja pakeisti ir ant specialiu klyju pasodinti po kolkas viskas ciki :D Tik va lakiau ka vimota galetu pasiulyti del galios pakelimo turbut ne pro sal buti chipa koki istatyti. Bet sukisti dar 1000lt ir pastatyti chipa ten neapsimoka nebent pabandymui, nes pasikartosiu dar karta viskas buvo atliekam eksperimento pagrindu. :D :D
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Sun, 2005 01 23 13:08   Post subject:    

Sorry, bet nelabai mes ka galesime pasiulyti kai po kap.remoto prapucia tarpine tai manau kapitalinis buvo tikrai neblogas (sorry, bet cia visi supras) ir vos tik mes prikishim rankas ir ten kazkas pabirs tai kazkaip ne :roll:.

O beto uz suma iki 600-800lt ten jau nieko nepadrysi ;). Manau vazinek ir nesuk galvos juk ir taip turi gera rezultata.

Nieko asmenishko neturiu tik pasakau savo nuomone...



megejas wrote:
Tiesa pasakius gavosi labai pigiai mano manymu. As tas visas turbinas gavau beveik uz dyka (reikejo tik buteliuka pastatyti), o visi velenai balansavimai, ziedai, voztuvai, slifavimai ir t.t tai iki 1000lt. :D galima buvo sukisti ir daugiau pinigu tiesiog stengiausi viska kuo pigiau padaryti ir paziureti kas is to iseis. Dar galiu pridurti kad darant apkatke buvo prapusta tarpine tai teko ja pakeisti ir ant specialiu klyju pasodinti po kolkas viskas ciki :D Tik va lakiau ka vimota galetu pasiulyti del galios pakelimo turbut ne pro sal buti chipa koki istatyti. Bet sukisti dar 1000lt ir pastatyti chipa ten neapsimoka nebent pabandymui, nes pasikartosiu dar karta viskas buvo atliekam eksperimento pagrindu. :D :D
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Sun, 2005 01 23 19:48   Post subject:    

Maladiec Megejas! :lol: Nors vienas nelauzia is saves istinusio nuo jevru "tiunerio" :lol: Dar reiketu atsistoti ant kelio ir deti koki kiloeurini superfirmu projekta i vieta ant 1/4. Galetum surasyti pilna sarasa darbu ir kainu, ir yrodyti, kad yra pigus ir yra brangus arkliai, kad baigtusi tos $=0.001 arklio legendos cia.Viena diena jos vistiek baigsis. :wink:
Top Profile 

Offline mpower


Joined: Fri, 2004 04 16 12:16

Posts: 28

Location: Vilnius

PostPosted: Sun, 2005 01 23 20:14   Post subject:    

Megejas! kur vamzdius lankstei.
As irgi taip sakau kad galima pigiai ir gerai viska paciam pasidaryti.
Tai ka esam jau dviese i standartinius motorus isideja turbus. :)
Gal ir daugiau atsiras tokiu. Gal koki bureli isteigiam :D

_________________
E-30 BMW 327 turbo
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Mon, 2005 01 24 8:35   Post subject:    

Tu gali isspausti ir daugiau, jeigu siek tiek pasidometum chipais. Cia irgi galima labai daug sutaupyti. Ivairiu kalibraciju pilnas netas uz dyka, perburninimo softai yra uz dyka, programeriai pigus irgi. Visai idomu kai pasigilini. As zinau kas turi corradini chipa, galima pameginti padaryti kopija, paziureti kuom jis skiriasi nuo originalo.Manau kad ir Vilniui ju vaiksto puse simto. Jeigu kas domins, rasyk - padesiu kuo galesiu. :wink:
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2005 01 24 9:48   Post subject:    

:lol: :lol: :lol: :lol: ;)

Jo tocnai, pradekit dar piena po 30cnt uz litra pirkti ir batonus po 12cnt ir baigsis tu MAXIMA, RIMI nerealiu kainu karaliavimas kada nors... :wink:


audrius wrote:
yra pigus ir yra brangus arkliai, kad baigtusi tos $=0.001 arklio legendos cia.Viena diena jos vistiek baigsis. :wink:
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2005 01 24 10:01   Post subject:    

viskas puiku, kad zmones daro kazka patys, nei cia kas pries nei cia kas turi kokiu ambiciju pries savadarbius, tik darykit ir kuo daugiau nuo to bus tik visiems geriau ;), ir maziau kalbu bei klausimu bus.
Yra zmones kurie dirba savo darba, uzsidirba $ ir gali ishleisti kad tureti kazka, kiti yra dirba irgi kazka tik maziau gerokai uzdirba, bet vistiek ne kiek ne maziau nori kazka tureti tai ir galvoja kaip pasidaryti kazka uz minimaliai t.y. uz tiek kiek jis gali. Visada taip buvo taip ir bus tik nuo to nemanau kad baigsis tiuningo epocha :)


Cia tas pats kaip kad "kam man ta "firma" ir namas kur po 2100lt/kv.m. ir kad pastato per 2-3men jeigu as galiu pats pasistatyti ir sutaupyti koki 1500lt ant kv.m." ;).
Ane audriau, ir bankrutuos cia galu gale tie statybu "pleshikai" ;).
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Mon, 2005 01 24 11:00   Post subject:    

:lol: :lol: Yra dar viena "statytoju" kategorija - zmones kurie velkasi nuo paciu statybu. Ir mano supratimu, jie "gauna" daug daugiau is to reikalo nei tie, kurie nusiperka viska. Taupymas ant darbu yra ne pirmos svarbos reikalas. Jeigu vienas zmogelis dirba kompjuterinej uz kokia stuka litu cia lietuvoj ir pac uz 200 ltu susivirina kolektoriu(kad ir ne pati kruciausia), o kitas nors ir nemoka rasyti ir sudauginti 2*2, bet penkis metus varo airijoj braskyne ir paskui bombinasi uz 5000 euru - tai pirmasis lyg ir taupo, BET...cia yra diena ir naktis. Hobis ir zarisofke. Su retom isimtimis, aisku. Bet firmoms is tu, antruju yra visada daugiau tolko.Nes jiems neidomu ka ir kaip tu ten darai. Ir jie gali moketi. Tokiu budu nori nenori gaunasi dvi puses - naujai atsirandanciu entuziastu, kuriuos firmos yra linke ignoruoti, nes nieko is ju negaus, ir zmoniu kurie nori nusipirkti "kruto" statusa, ir firmos privalo buti jiems patrauklios, nes ten yra pajamos.Gal ir nedideles, bet vistiek reikalingos. As girdziu daug komentaru apie tas ir tas firmas, ir daugelis yra blogi. Bet neziurint zmoniu pavydu ir kitu nesamoniu, as manau kad priezastys tu lojimu yra butent litai.
Tu juk zinai, kad galima pameginti patiuninti ta Megejo golfa,paprogramuoti, bet nenori prasideti.Kodel?
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2005 01 24 11:31   Post subject:    

todel kad tipo pas mane brangu ;).
Kitas momentas kad jei jau po kap.remonto pravaziavo 250km ir i ta laika spejo prapusti tarpine tai pats gi remontuoji kartais variklius ir manau bandai isivaiduoti ka ten turi padaryti kad darant apkatke prapustu tarpine ;). Sorry, bet tai pagrindine priezastis del ko nenoreciau ten kazka programuoti, rizika yra dar net nepradejus daryti ;)



[quote="audrius] Tu juk zinai, kad galima pameginti patiuninti ta Megejo golfa,paprogramuoti, bet nenori prasideti.Kodel?[/quote]
Top Profile 

Offline Da^Best


User avatar


Joined: Sun, 2004 03 21 19:25

Posts: 97

Location: Siauliai

PostPosted: Mon, 2005 01 24 16:43   Post subject:    

MPower

norejau paklaust kiek tu ag dadejaj sava bolidui E-30 BMW 327 turbo ??? :lol:
gal ant stenda matavai ? 8)

_________________
94' HONDA CIVIC COUPE Turbo
192ag 250nm @ 0.8bar
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2005 01 24 17:16   Post subject:    

Mpower turejo pas mane galimybe berods puse metu kad pasimatuoti ant stendo galinguma nemokamai :!: . Tikrai idomu ar pasimatavai kur nors kiturs :roll: < kad pas mane nesimatavai tai tikrai ;)


Da^Best wrote:
MPower

norejau paklaust kiek tu ag dadejaj sava bolidui E-30 BMW 327 turbo ??? :lol:
gal ant stenda matavai ? 8)
Top Profile 

Offline megejas


Joined: Fri, 2005 01 21 20:48

Posts: 7

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2005 01 24 18:29   Post subject:    

Nu pasikartosiu dar trecia ar ketvirta karta sitas mano eksperimentas buvo T-Market tipo, padaryti viska kiek imanoma pigiau. Aisku galbut as galejau sudeti ten kaltinius stumoklius ir pan. ar net nuvaryti ta golfa kur nors i uzsieni pas koki dahlback tai jis ten velnias zino ka is jo butu padares tik aisku ten suma butu ne 3 nuliu, o 4 nuliu suma ar net penkiu. Manau Vimota irgi is pirmo ar antro karto nesi padares ten kazko 400ag ar panasiai, mes lygtai visi esam zmones ir niekas negimeme z inodami kaip ten tuos variklius tuninti. kaip daugelis kalba kad paciam nieko neverta daryti, nes tai yra varikliu gadinimas, bet mano pozicija yra tokia daryti kazka paciam ir darant kazko ismokti ir antra karta padaryti geriau. :D Vimota as niekad nesakiau, kad pas jus ten brangu ar panasiai. :D :D
Top Profile 

Offline megejas


Joined: Fri, 2005 01 21 20:48

Posts: 7

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2005 01 24 18:38   Post subject:    

mpower wrote:
Megejas! kur vamzdius lankstei.

Vamzdzius lanksciau pas tuos kurie stato i sportines masinas lankus siektiek padejo ir pakonsultavo. :)
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 2 [ 20 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum