It is currently Thu, 2024 03 28 23:55
All times are UTC + 2 hours

VW 1.9 TDI

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 2 [ 16 posts ]
Author Message

Offline spade


Joined: Mon, 2004 03 22 8:48

Posts: 215

Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth

PostPosted: Mon, 2005 02 21 15:47   Post subject: VW 1.9 TDI   

Sitie varikliai su 90 ir 110 Ag kuo nors vidiniai skiriasi?
Ir: ties kiek Ag/Nm jis pabyra (standartinio pavidalo)?

_________________
WRXwagon [4sale]
DelSolZ6 Blueberry Bee project
www.per4m.lt
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2005 02 21 16:06   Post subject: Re: VW 1.9 TDI   

spade wrote:
Sitie varikliai su 90 ir 110 Ag kuo nors vidiniai skiriasi?
Ir: ties kiek Ag/Nm jis pabyra (standartinio pavidalo)?



90 ir 110 totaliai viduj tas pats.

O kas tarkim pabirt turi??? :roll: Ziedai luzta ar stumokliai, ar svaistikliu varztai atsileidzia???
Ka reishkia tas zodis "pabyra"???
Top Profile 

Offline spade


Joined: Mon, 2004 03 22 8:48

Posts: 215

Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth

PostPosted: Mon, 2005 02 21 16:43   Post subject: Re: VW 1.9 TDI   

VIMOTA wrote:
O kas tarkim pabirt turi??? :roll: Ziedai luzta ar stumokliai, ar svaistikliu varztai atsileidzia???
Ka reishkia tas zodis "pabyra"???
Nezhinau, kas gali pabirt (kas ten yra silpnoji vieta) - kitaip neklausinechiau...
Kiek suprantu 200 Ag laiko standartinis. O kiek nelaiko? 240? 270? 300?
Ir tada papildomas klausimas - jei luzhta, tai kas?

_________________
WRXwagon [4sale]
DelSolZ6 Blueberry Bee project
www.per4m.lt
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Mon, 2005 02 21 17:59   Post subject:    

nu as maciau vwbora 1.9 TDI vidurius.Cia tas su prikolnu stumokliu, su tokia siknaskyle viduj stumo, teflonu dengtas, jo? Tai jo svaistikliai galingi, bet is isvaizdos trumpi. Kameros nera - galva plokscia, degimas vyksta stumo viduj. Suspaudimas is isvaizdos neatrodo didelis. Zodziu visa geometrija nesa ant variklio kuris sukurtas geram sukimui ant zemu apsuku. Bet trumpi svaistikliai, aukstas stumas - jam turetu nepatikti ilgai laikomos aukstos apsukos. Ko gero ir fazes yra trumpos. Neatkreipiau demesi i galva, bet man didziausia mistika yra kvepavimas. Kaip prie zemu apsuku su trumpom fazem ir su nedideliu slegiu yra imanoma ji taip is**sti? Nu maza turbike ant zemu issivynioja gerai...bet jo bendras uzpildymas ant zemu tai juk yra x**ne! As neturiu irodymu ar tyrimu, bet man kazkodel yra toks jausmas, kad sita motora pastoviai sukdamas ant jo max sukiu, uzlenktum per pora valandu. O vaziuodamas ant 2000, nuvarytum milijona ir nieko nebutu.
Dabar jie eina su 6 saibu dezem arba su elektroniniais automatais.Ir viena ir kita deze skirta dirbti su 1000 - 2000 rpm apsukose miesto rezime. Tas sumazina devejimasi, taupo kura, stabilesni temp rezimai.
Akseleracija gera, solidi tokia(daznai dabar vairuoju TDI sharana), nors yra lagelis, bet greitai pasigauna ir greitai pasigesina. Jau toki kaip yra ji idejus i golpeli, jis eitu kaip torpedike. Gatvinis varijantas ir tiek.Man asmeniskai neidomus.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2005 02 22 11:58   Post subject:    

Audriau ziurint kuri tu matei, ar PD ar VP!!!! PD turi jau kita bloka ir kita galva kas beko bus kiti jau ir stumai, nes PD (pumpe diuze) jau yra rimtesnis, bet irgi jei 100hp tai yra silpnesnis vidus nei 130hp.

O del sukiu tai niekas cia nemanau kad ir nori laikyti jo sukiuose ;), bet seip kiek girdejes esu ir skaites pasakojimu kad Europoj dyzeliai vaziuoja ziede tolka piesnia. Dyzelio stumoklis negali virshyti savo ribinio greicio, nes tada jau buna blogai, nutruksta ir t.t. bet iki tol viskas puikiai.

Tai apie ka as ir kalbejau, kad toks variantas kaip TDI su 350-380Nm ir lengva mashina tai yra super reikalas mieste.... ;)

Spade, o ka minciu kilo del tdi?? Sakau, kai pasidelioji kaina kas kur kaip ir vazinejimo ishlaidas tai no comments...
Top Profile 

Offline spade


Joined: Mon, 2004 03 22 8:48

Posts: 215

Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth

PostPosted: Tue, 2005 02 22 13:21   Post subject:    

VIMOTA wrote:
Spade, o ka minciu kilo del tdi??
Galvoju gal parduot Swifta ir pirkt Arosa :) Bet greichiausiai nieko ish to nebus.

Quote:
Sakau, kai pasidelioji kaina kas kur kaip ir vazinejimo ishlaidas tai no comments...
Del shito tai ash nesu toks optimistas... Dabar kai D ir 95 kainos vienodos...

Taip ir neatsakei i klausima... 8)

_________________
WRXwagon [4sale]
DelSolZ6 Blueberry Bee project
www.per4m.lt
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Tue, 2005 02 22 13:38   Post subject:    

tai kaip ir aiskus tas atsakymas:tas variklis nepakels apsuku(as apie rimtas apkrovas ant max rpm). Todel tik gali jam pripusti sukimo ant zemu, kas savaime yra pats zinai...na, turi tam tikras ribas. Gryztam prie to senai senai mineto BMEP(slegio cilindre versus apsukos). Jeigu jis bus labai didelis, o stumas neturi greicio, tas slegis anksciau ar veliau ras per kur islysti i lauka. Tik laiko klausimas. Ziedo cia nereikia mineti - multimilijoniniai projektai kol kas mums yra kosmosas. As tikiu, kad ten sudejus aviacinius greidus, tai ir ant malku jis lakstys kaip raketa. :lol:
Be to, jeigu jau rupi eksploatacijos islaidos, nereiketu prasideti su perfomancu - kazkur logika pasimeta iskart...kvepia niger'izmais...
Top Profile 

Offline spade


Joined: Mon, 2004 03 22 8:48

Posts: 215

Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth

PostPosted: Tue, 2005 02 22 15:00   Post subject:    

audrius wrote:
tai kaip ir aiskus tas atsakymas:tas variklis nepakels apsuku(as apie rimtas apkrovas ant max rpm).
Apsuku nekeichiam (na +200rpm) - tas aishku...
Man idomu fizines ribos.

Quote:
Be to, jeigu jau rupi eksploatacijos islaidos, nereiketu prasideti su perfomancu - kazkur logika pasimeta iskart...kvepia niger'izmais...
Greichiau kvepia ta pachia tavo sena problema, kad zhmones negali turet kitos nuomones...

_________________
WRXwagon [4sale]
DelSolZ6 Blueberry Bee project
www.per4m.lt
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Tue, 2005 02 22 16:14   Post subject:    

<<Greichiau kvepia ta pachia tavo sena problema, kad zhmones negali turet kitos nuomones...>>
Aciu aciu. Cia akivaizdu, kad kol as neparasau paraidziui, ta "mano nuomone" galima isinterpretuoti kaip tik patogiau. O rasyti paraidziui as noreciau veikiau zmonems kurie yra pirmokai sitam reikale, bet ne jums abiems.Na, tiek to, isspelinkim :lol:
1. Nei teoriskai nei fiziskai neimanoma pagaminti dideles galios nesudeginant didelio kiekio kuro(ar netiesa? :shock: );
2. Kinkyti i vezima 300 arkliu yra mazu maziausiai neracionalu(netgi kazkuria prasme nepadoru) ir yra prasminga TIK tuo atveju, jei ruosiesi lenktyniauti su analogisku kinkiniu.
3. Nera(nu, as nezinau) absoliuciai jokio logisko preteksto kergti sporta su komfortu.
Beje, sportas siuo atveju talpina hobi, o komfortas - ekonomija.

Imkim konkrecius atvejus:naujos kartos TDI kainuoja dvigubai brangiau nei senas V6 ar V8 benzas, ar koks ten vankelis. Uzbombinti iki 400 niutonu maza dyzeliuka kainuos dvigubai brangiau nei sena 5-6 litru V8. Nekalbu jau apie resursus. Tas kainu skirtumas gali buti keli tukstanciai litu ar net euru. Vaziuodamas i uzmiescius savaitgaliais, arba kruizindamas penkta saiba po miesta tu ta kainu skirtuma ant benzo deginsi metus ar net du. O vazineti su juom i darba....I'm sorry guys, as sutinku, kad gali buti tokia nuomone, kaip sutinku, kad tokia panasia turi ir mano 11 metu sunus... :wink:
Mano du centai ir tiek. Nepriimk asmeniskai :wink:
Top Profile 

Offline spade


Joined: Mon, 2004 03 22 8:48

Posts: 215

Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth

PostPosted: Tue, 2005 02 22 16:40   Post subject:    

audrius wrote:
1. Nei teoriskai nei fiziskai neimanoma pagaminti dideles galios nesudeginant didelio kiekio kuro(ar netiesa? :shock: );
Manykim. Netgi galim manyt, kad kuro sanaudos tiesiogiai priklauso nuo Ag.
Bet. Tarkim std variklis (chia viskas ish lempos - tiesiog iliustracijai) prie 1000 rpm turi 20 Ag; 2000 - 45; 3000 - 65; 4000 - 85; 5000- 100...
Po tuningo jis tures 1000-20; 2000-50; 3000-85; 4000 - 105; 5000 - 130...
Chia pagal charakteristikas atrodo, kad turbodyzelis :)
Kasdieniniam vazhinejime, kai apsukos iki 2000 sanaudos jei ir ishaugs - tai labai jau nezymiai.

Quote:
2. Kinkyti i vezima 300 arkliu yra mazu maziausiai neracionalu(netgi kazkuria prasme nepadoru) ir yra prasminga TIK tuo atveju, jei ruosiesi lenktyniauti su analogisku kinkiniu.
Kam naudot sidabrines shakutes jei galima aliuminines? Ka ash zhinau.
Ir dar: tau tai bus nerealus siuprizas, bet ir vazhinejant gatvej vyksta begale visokiu nedideliu "konkurenciniu kovu", kur vienas kitas arklys nepamaisho (chia ash neturiu omeny dragu nuo sankryzhos - o tiesiog elementarus persirikiavimai, suspejimas kol zhalia dega etc)... 8)

Quote:
3. Nera(nu, as nezinau) absoliuciai jokio logisko preteksto kergti sporta su komfortu. Beje, sportas siuo atveju talpina hobi, o komfortas - ekonomija.
Pirma tai klaidinga det lygybe tarp didesnio galingumo ir sporto. Didesnis galingumas tai taip pat ir komfportas. Ir atvirkshchiai - ekonomija visai nebutinai komfortas, o hobi - sportas.

Mano nuomone kaip tik gatvinio automobilio tuningas yra pats prasmingiausias - jei tu su mashina niekad nevazhineji - koks skirtumas kiek pas ja arkliu (kai variklis nedirba shiaip ar taip ju 0).
Visai nebutina kasdien nuo ryto iki vakaro lakstyt - pakanka keleta kartu per diena numinti giliau.
Be to yra toks aspektukas, kad turint omeniu, jog gatvej variklis dazniausiai dirba nedidelem apkrovom, tai net variklis su dvigubai padidintu galingumu neperdaug praras resurso (jei ji matuojant variklio valandom ar kilometrais).

Quote:
Nepriimk asmeniskai :wink:
Stengiuosi. Bet kai sakoma "jus lochai nigeriai" (ok, tirshtinu spalvas - bet esmes tai nekeichia) - tai...

_________________
WRXwagon [4sale]
DelSolZ6 Blueberry Bee project
www.per4m.lt
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Wed, 2005 02 23 9:48   Post subject:    

spade wrote:
5000 - 130...
Chia pagal charakteristikas atrodo, kad turbodyzelis :)
Kasdieniniam vazhinejime, kai apsukos iki 2000 sanaudos jei ir ishaugs - tai labai jau nezymiai....

Jeigu sakai kad tau uzteks +30 arkliu, tada viskas ok. Bet taip sakyti tai tas pac kas sakyti, kad uzteks vieno bokalo alaus. :wink:

spade wrote:
Kam naudot sidabrines shakutes jei galima aliuminines? Ka ash zhinau.

Ne apie metala as. O apie normalia, patikima, ramia kasdienybe. Man pvz nepatinka kamstyje kai priekyje manes asilas vaziuoja be glusho, arba lenda nepasiklauses per juostas(as visada praleidziu jei tik galiu, o ir kiti kazkaip mane praleidineja). Be to as tikiu kad zmones kasdieniniam vaziavimui turi naudoti ekologiska transporta, o tai su didele galia yra nesuderinama. Kas kita yra rekreacija, savaitgaliai, pajuriai, ten kuo didesne ivairove, tuo smagiau akiai. Ir pvz uzbombinta ibiza 1.9 TDI, arba audi B4 TDI kokioj basankej man visai neidomi, vox pop'as kaimietiskas ir tiek. O uztai koks camaro su scoop'u ant kapoto - visai smagu ir idomu. Gonkes - vel kita istorija. Savotiskai nieko kai koks apsisikes kadetas deda per sona Z8-iems. Bet cia jau yra techninis interesas, to kadeto nei gatvej, nei pajury man geriau kad nebutu.Su 3000 ant laisvu, be kamino, keramikine sankaba, be salono!Pats vairuoti i darba tai as jo tikrai nenoreciau. :lol:

spade wrote:
Ir dar: tau tai bus nerealus siuprizas, bet ir vazhinejant gatvej vyksta begale visokiu nedideliu "konkurenciniu kovu", kur vienas kitas arklys nepamaisho (chia ash neturiu omeny dragu nuo sankryzhos - o tiesiog elementarus persirikiavimai, suspejimas kol zhalia dega etc)... 8)

Na, cia kazkas man nezinomo. Su sunkvezimiu gali rikiuotis kaip nori - o su lengva tai isvis niekada nemaciau problemu.Be to, skubejimas uz vairo -aiskus neurozes simptomas. Be isimciu, kiek man teko pazinti.

spade wrote:
Didesnis galingumas tai taip pat ir komfportas. Ir atvirkshchiai - ekonomija visai nebutinai komfortas, o hobi - sportas.

Nevartyk. Butinai/nebutinai :lol: Tu puikiai supranti apie ka as, o mums cia pingpongo zaisti nera tolko.

spade wrote:
Mano nuomone kaip tik gatvinio automobilio tuningas yra pats prasmingiausias

Butu idomu isgirsti nors viena "prasme". Nes kol kas girdejau tik "greita persirikiavima" :lol: :lol:

spade wrote:
Stengiuosi. Bet kai sakoma "jus lochai nigeriai" (ok, tirshtinu spalvas - bet esmes tai nekeichia) - tai...

Tai gal netirstink? Nes tas iskraipo uzduota tona.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Wed, 2005 02 23 10:38   Post subject:    

nu jus duodat, duodat cia beletristikos.... :lol: :lol: :lol: .

atvirai tai net neskaiciau, tai tokiu atveju gal i P.M. persimeskit ;), nors del manes tai.... jei kitu nekliudot tai kad ir pyyypt vartokit ;)
Top Profile 

Offline spade


Joined: Mon, 2004 03 22 8:48

Posts: 215

Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth

PostPosted: Wed, 2005 02 23 10:47   Post subject:    

VIMOTA wrote:
atvirai tai net neskaiciau, tai tokiu atveju gal i P.M. persimeskit ;), nors del manes tai.... jei kitu nekliudot tai kad ir pyyypt vartokit ;)
Manau kad chia gali but visiem idomu :)
Bet shiaip ash atvo vietoj atskelchiau gabala shito treado ir permeschiau i "bendrus", nes kazkaip chia jau nukrypom nuo TDI i pievas...

_________________
WRXwagon [4sale]
DelSolZ6 Blueberry Bee project
www.per4m.lt
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Wed, 2005 02 23 10:56   Post subject:    

:lol: neskaiciau... :lol: Cia liecia visus, o tave Vitoldai tai netgi labai tiesiogiai! :wink: Tu nepatikesi kokiu laisku i privata as gaunu. Va tokie vaikai po 20 metu raso: oi kaip gerai, kad daugiau nieko netiuninu, blyn atejau i prota, geras mano civic'as toks koks yra, kiek trauk tiek ir uztenka! A matai, kiek as pinigu jam sutaupiau!? O buciau aiskines - davai varyk daryk, busi kruts, maladiec, ka gali zinoti, gal butu zmogelis ismetes is gyvenimo ne vienus metus! :lol: As nesakau kad jie daro kaip liepti, bet ka zmones kalba, tas turi labai daug reiksmes jaunystej. Nereikia tu tiuninimu jei nejauti kaifo is pacio proceso! O kad paisytis yra geda, tai bent biski smegenu turek ir anksciau ar veliau suprasi vistiek. Mano nuomone tokia, jo kitokia - cia ne i tema, cia visiems tas pats galioja! Beleatristika aisku, bet gera. :wink:
Top Profile 

Offline Fabricator


Joined: Fri, 2008 01 25 18:39

Posts: 14

PostPosted: Tue, 2008 02 12 21:25   Post subject: Re: VW 1.9 TDI   

VIMOTA wrote:
90 ir 110 totaliai viduj tas pats.

tj galia isgauta wien tik programos pagalba, tiesa ?
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 2 [ 16 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron