All times are UTC + 2 hours
sioks toks saab 9000 cse 2,3 lpt variklio tuningas..
Author | Message |
---|---|
NoMore Joined: Tue, 2005 06 28 19:37 Posts: 60 Location: Vilnius |
Posted: Mon, 2005 08 22 10:07 Post subject:
|
koks?
_________________ Saab 9000 cse 2.3 lpt. |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Mon, 2005 08 22 10:10 Post subject:
|
NoMore wrote: Ne nu Ramunas sake, kad gali reikti keisti daviklius kokius ar ka nors:) Is esmes viskas man labai aisku. Idomu kiek kainuotu chipinti saaba? Beje Vitoldai, negaminate ko nors panasaus i http://www.z1motorsports.com/Products/Electrical%20Upgrades/ZEMulator/zemulator.asp As suprantu kad tokie dalykai tik konkrecioms masinoms ir panasiai. Bet gal egzistuoja toks devaizas, kuri galima pritaikyti daugeliui masinu? As kalbu apie hardware. Nu gaila ten linkai negyvi. Reiskias statosi toks irenginukas vietoje pagrindinio chipo, ir tas irenginukas kaip koks flashas nzn.. jungiasi prie kompo. Su tam tikru softu galima susireguliuoti visus parametrus pagal save..uzseivini i ta irengini ir viskas. Masina suchipinta. Ten dar real time monitoringai visokie:) Nu zodziu nerealus dalykelis:) tai as taip ir darau..... Dedasi i lizda, jungiasi emulaitorius, specialus chip tiuningo softas ir darosi programa tas kas reikia. Viskas taip ir yra kaip kad tu sakai, padarau programa ant dirbancio variklio, poto ta programa irashau i mikroshchema ir idedu i variklio kompa ir darbas baiktas, nu tik aisku cia viskas pasidaro ne per 2minutes O cia apacioj va foto kas kaip ir kur, tik aisku cia padariau greit su telefonu tai kokybe neesme bus.... You do not have the required permissions to view the files attached to this post. |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Mon, 2005 08 22 10:17 Post subject:
|
NoMore wrote: Idomu kiek kainuotu chipinti saaba? va dirstelk cia jeigu ne visa puslapi dar esi vartes [url] http://www.vimota.lt/index.php?option=c ... &Itemid=26[/url] |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Mon, 2005 08 22 10:20 Post subject:
|
AIVARAS M3.5 wrote: Siaip tai yra primitivus budas padidinti kuro kieki norimam diapazone Aivarui sunkei sekas susitvarkyti su diskusijomis O sheip man irgi butu idomu suzinoti kaip Aivaras galetu padidinti kura prie 4500rpm ir tuo metu kai gazas dugnas arba 75-100%.. ?? |
|
Top | |
NoMore Joined: Tue, 2005 06 28 19:37 Posts: 60 Location: Vilnius |
Posted: Mon, 2005 08 22 10:23 Post subject:
|
VIMOTA wrote: AIVARAS M3.5 wrote: Siaip tai yra primitivus budas padidinti kuro kieki norimam diapazone Aivarui sunkei sekas susitvarkyti su diskusijomis O sheip man irgi butu idomu suzinoti kaip Aivaras galetu padidinti kura prie 4500rpm ir tuo metu kai gazas dugnas arba 75-100%.. ?? Taip, pasivarciau ta linka, bet tai tikrai sudmino mane Aivaras. O siaip Vitoldai, tas irenginukas su softu buten nissanams 300zx kainuoja 700$ Kaip ce taip pigiai gali but?:) _________________ Saab 9000 cse 2.3 lpt. |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Mon, 2005 08 22 10:31 Post subject:
|
NoMore wrote: Taip, pasivarciau ta linka, bet tai tikrai sudmino mane Aivaras. O siaip Vitoldai, tas irenginukas su softu buten nissanams 300zx kainuoja 700$ Kaip ce taip pigiai gali but?:) todel kad tik nissanams 300zx, o daugiau niekam, bet jeigu taip sudaugink kiek yra mashinu kad vien nissane 200sx, GTI-R nu ir tt.t. ir dar kur VW, AUDI, SAAB, tai gausi berods jeigu neklystu apie 150.580$ |
|
Top | |
NoMore Joined: Tue, 2005 06 28 19:37 Posts: 60 Location: Vilnius |
Posted: Mon, 2005 08 22 10:35 Post subject:
|
VIMOTA wrote: NoMore wrote: Taip, pasivarciau ta linka, bet tai tikrai sudmino mane Aivaras. O siaip Vitoldai, tas irenginukas su softu buten nissanams 300zx kainuoja 700$ Kaip ce taip pigiai gali but?:) todel kad tik nissanams 300zx, o daugiau niekam, bet jeigu taip sudaugink kiek yra mashinu kad vien nissane 200sx, GTI-R nu ir tt.t. ir dar kur VW, AUDI, SAAB, tai gausi berods jeigu neklystu apie 150.580$ Butu idomu jo elektriniu sxemu brezinius pamatyti:) _________________ Saab 9000 cse 2.3 lpt. |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Mon, 2005 08 22 11:03 Post subject:
|
NoMore wrote: Butu idomu jo elektriniu sxemu brezinius pamatyti:) nusiperki ishardai ir paziuri , kito kelio nera |
|
Top | |
NoMore Joined: Tue, 2005 06 28 19:37 Posts: 60 Location: Vilnius |
Posted: Mon, 2005 08 22 11:07 Post subject:
|
VIMOTA wrote: NoMore wrote: Butu idomu jo elektriniu sxemu brezinius pamatyti:) nusiperki ishardai ir paziuri , kito kelio nera Heh, perbrangus budas smalsumui patenkinti:) Beje laukiu is Aivaro atsakymo:) _________________ Saab 9000 cse 2.3 lpt. |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Mon, 2005 08 22 12:47 Post subject:
|
NoMore wrote: VIMOTA wrote: NoMore wrote: Butu idomu jo elektriniu sxemu brezinius pamatyti:) nusiperki ishardai ir paziuri , kito kelio nera Heh, perbrangus budas smalsumui patenkinti:) Beje laukiu is Aivaro atsakymo:) nu o ka, toks gyvenimas ... |
|
Top | |
NoMore Joined: Tue, 2005 06 28 19:37 Posts: 60 Location: Vilnius |
Posted: Mon, 2005 08 22 13:02 Post subject:
|
a nu jo jo:) heh:) Dabar dar map sensoriu padusinsiu:)
_________________ Saab 9000 cse 2.3 lpt. |
|
Top | |
AIVARAS M3.5 Joined: Mon, 2005 08 22 8:58 Posts: 23 Location: Klaipeda |
Posted: Tue, 2005 08 23 7:08 Post subject:
|
VIMOTA wrote: AIVARAS M3.5 wrote: Siaip tai yra primitivus budas padidinti kuro kieki norimam diapazone Aivarui sunkei sekas susitvarkyti su diskusijomis ;) O sheip man irgi butu idomu suzinoti kaip Aivaras galetu padidinti kura prie 4500rpm ir tuo metu kai gazas dugnas arba 75-100%.[quote] Vitoldai Aivaras nelabai turi laiko ir man geriau paskambint nei rasyt. O del kuro Keisti termo daviklio kompui parodymus paspaudziant ar ijungiant tumbleri. |
|
Top | |
Ramunas Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 474 Location: Kaunas |
Posted: Tue, 2005 08 23 8:54 Post subject:
|
O del kuro Keisti termo daviklio kompui parodymus paspaudziant ar ijungiant tumbleri. Be komentaru Labai idomu butu paziuret kiek gi tas termodaviklis tariamai pariebins. (o jei ir pariebins tai visam diapozone 0,05%) O jei noresi tam tikruose tashkuose tai prisidedi tumbleriu, davikliu atskira eile ir vaziuodamas dracilini per tumblerius tik kazin ar spesi |
|
Top | |
NoMore Joined: Tue, 2005 06 28 19:37 Posts: 60 Location: Vilnius |
Posted: Tue, 2005 08 23 9:08 Post subject:
|
AIVARAS M3.5 wrote: VIMOTA wrote: AIVARAS M3.5 wrote: Siaip tai yra primitivus budas padidinti kuro kieki norimam diapazone Aivarui sunkei sekas susitvarkyti su diskusijomis O sheip man irgi butu idomu suzinoti kaip Aivaras galetu padidinti kura prie 4500rpm ir tuo metu kai gazas dugnas arba 75-100%. Quote: Vitoldai Aivaras nelabai turi laiko ir man geriau paskambint nei rasyt. O del kuro Keisti termo daviklio kompui parodymus paspaudziant ar ijungiant tumbleri. Nu idomiai:) _________________ Saab 9000 cse 2.3 lpt. |
|
Top | |
AIVARAS M3.5 Joined: Mon, 2005 08 22 8:58 Posts: 23 Location: Klaipeda |
Posted: Tue, 2005 08 23 9:24 Post subject:
|
Labai idomu butu paziuret kiek gi tas termodaviklis tariamai pariebins. (o jei ir pariebins tai visam diapozone 0,05%) O jei noresi tam tikruose tashkuose tai prisidedi tumbleriu, davikliu atskira eile ir vaziuodamas dracilini per tumblerius Laughing Laughing tik kazin ar spesi Laughing Laughing
Galima aktyvuoti kaip nosa. Dar vienas is budu: statyti papildoma purkstuka, bet tai tik eksperimentai kai neturi LT. ir buri , buri, buri . O kai pavarksti burti ir susitaupai vaziuoji i VIMOTA nes patikekit VICKA gali padaryti kag jusu auto pradetu vaziuoti. |
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum