It is currently Fri, 2024 04 19 0:36
All times are UTC + 2 hours

sioks toks saab 9000 cse 2,3 lpt variklio tuningas..

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 6 [ 76 posts ]
Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message

Offline NoMore


Joined: Tue, 2005 06 28 19:37

Posts: 60

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2005 08 10 19:32   Post subject: sioks toks saab 9000 cse 2,3 lpt variklio tuningas..   

Sveiki:) Reiskias turime mes toki dalykeli:
Image

Va..kaip suprantu jis jungiasi tarp atuatoriaus ir turbinos.. Tada jungiasi i masinos pagrindini ECU. Tai va klausimas..kas man bus is to? Ar jis naudingas tik tada kai yra tuninguojamas kompo chipas? Ar paprastas kompiuteris kaip nors gudriau reguliuoja turbinos wastegate'a? Nes pas mane tai tiesiog slangute eina nuo turbiniuko iki atutoriaus. Nu dozavimas grynai mechaninis..

_________________
Saab 9000 cse 2.3 lpt.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Wed, 2005 08 10 21:52   Post subject: Re: sioks toks saab 9000 cse 2,3 lpt variklio tuningas..   

Sveikas atvykes i foruma ;),

Pasakysiu is kito galo ;), jeigu pas tave kompe nera tokios funkcijos kuriai bandai pritaikyti sita regulaitoriu tai kaip ir kas sita voztuva valdys ;)???? Tu turi omenyje boost kontroleri, kuri pas turbinines praktishkai nuo 94m jau buna, t.y. kompe esanti programa valdo turbinos slegi...

Tavo atveju jeigu jis ir mechaninis tiktai tai bus kieto tipo programa ir sukelti slegi be kuro ir degimo koregavimo galima tik per 0.2bar nu per 0.3 max, toliau bus kenkimas varikliui...

;)
Top Profile 

Offline NoMore


Joined: Tue, 2005 06 28 19:37

Posts: 60

Location: Vilnius

PostPosted: Thu, 2005 08 11 7:16   Post subject: Re: sioks toks saab 9000 cse 2,3 lpt variklio tuningas..   

Sveikas,
Nu pas mane masiniukas 94 metu. Ziurinejau cia kazkada autodatoj pagrindinio kompo pinus.ir radau butent3 pinus tam voztuvuj prijungti. Tai priejau isvada kad galima. O del arkliu kelimo tai taip: pas mane yra ecopower tipo LPT turbina..0.6 baro..o eina kiti variantai su ta pacia turbina ir tuo paciu varikliu tai FPT..ten jau 1 baras. Tai manau niekas netrukdis man iki 1 baro pasikelti ramiai:) Bet ne tame man klausimas. Kuom pasikeicia turbiniuko elgesys kai ji valdo grynai masinos kompas?
Ir ar galima tada kaip nors paciam ji is salono valdyti? Ir jis jungiasi tarp turbiniuko ir aktuatoriaus?
VIMOTA wrote:
Sveikas atvykes i foruma ;),

Pasakysiu is kito galo ;), jeigu pas tave kompe nera tokios funkcijos kuriai bandai pritaikyti sita regulaitoriu tai kaip ir kas sita voztuva valdys ;)???? Tu turi omenyje boost kontroleri, kuri pas turbinines praktishkai nuo 94m jau buna, t.y. kompe esanti programa valdo turbinos slegi...

Tavo atveju jeigu jis ir mechaninis tiktai tai bus kieto tipo programa ir sukelti slegi be kuro ir degimo koregavimo galima tik per 0.2bar nu per 0.3 max, toliau bus kenkimas varikliui...

;)

_________________
Saab 9000 cse 2.3 lpt.
Top Profile 

Offline NoMore


Joined: Tue, 2005 06 28 19:37

Posts: 60

Location: Vilnius

PostPosted: Thu, 2005 08 11 8:21   Post subject:    

Ir kiek paprastai galios atlaiko varikliai kai juose nekeiciama niekas? Ta prasme didinant galia paliekamos visos originalios detales? Niu tikriausiai kiekvienas variklis individualiai, bet tai gal yra laikomasi kokios nors nerasytos taisykles?

_________________
Saab 9000 cse 2.3 lpt.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Thu, 2005 08 11 9:25   Post subject:    

NoMore wrote:
Ir kiek paprastai galios atlaiko varikliai kai juose nekeiciama niekas? Ta prasme didinant galia paliekamos visos originalios detales? Niu tikriausiai kiekvienas variklis individualiai, bet tai gal yra laikomasi kokios nors nerasytos taisykles?



hmmm, sheip dazniausiai tai apriboja galios kelima kiti dalykai o ne pats variklis.... t.y. purkstukai pasidaro per mazi, intercooleris per maza, turbina per maza, ishmetimas prastas, na ir likusios kitos smulkesnes detales, bet va visos shitos detales kurias vardinau jos dazniausiai sudaro pagrindine dali del kurios negalima didint galingumo nes tada jau pradesi kenkti varikliui. Per silpnos papildomos variklio detales (kaip turbina, ir visa ka vardinau) iki 30% max ant standartinio variklio dar jam nekenkia, bet jeigu darant daugiau kenkti jos pracios pradeda varikliui ir katastrofishkai pacios sau..... Todel imant atitinkamai pagal variklius iki 30% taip daugmaz gamintojas yra palikes galimybe padidinti, o kas del variklio tai jis gali atlaikyti praktishkai 70-100% papildomo galingumo.
Top Profile 

Offline NoMore


Joined: Tue, 2005 06 28 19:37

Posts: 60

Location: Vilnius

PostPosted: Thu, 2005 08 11 15:11   Post subject:    

Aha..reiskias aisku:) Nu del vieno dalyko tai tikrai ramus:) Intercooleris..dydis kaip radijatoraisu apaprasto o pralaidumas kiek zinau nemazas:) Va. Siaip zinai as ce klausiu todel, kad planavau deti nos sistema kokia nors:) Bet nenukrypstam nuo temos.. tai visgi kuom pasikeicia turbinos darbas kai ja valdo kompas?

_________________
Saab 9000 cse 2.3 lpt.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Thu, 2005 08 11 17:22   Post subject:    

NoMore wrote:
Aha..reiskias aisku:) Nu del vieno dalyko tai tikrai ramus:) Intercooleris..dydis kaip radijatoraisu apaprasto o pralaidumas kiek zinau nemazas:) Va. Siaip zinai as ce klausiu todel, kad planavau deti nos sistema kokia nors:) Bet nenukrypstam nuo temos.. tai visgi kuom pasikeicia turbinos darbas kai ja valdo kompas?



niekuom ;), tik kad kai darai chiptiuninga tokiai kuria valdo kompas tai nereik nieko reguliuot mechanishko ir nereik nieko lauzyt nes dazniausiai buna uzpuve viskas :lol: :lol: , beto mechanishkas atreguliavimas turi savu niuansu, o elektroninis valdymas turi daugiau pliusu, bet jei siekiant rezultato - padidejimas ag, tai uzsakovui jokio skirtumo ;)

O del NOS tai geras dalykas tik zek neisidek ten kur dirbantys neturi kompetencijos tiems dalykams ;)
Top Profile 

Offline NoMore


Joined: Tue, 2005 06 28 19:37

Posts: 60

Location: Vilnius

PostPosted: Fri, 2005 08 12 9:35   Post subject:    

Aciu uz patarima.
O del noso:
Nu matai, isideciau pats su draugu. Jis dujas su purkstukais deda, tai manau kaip nors idetumem:). Aisku klausimu kiltu:) Tai manau padetumete?
Kokios dalys NOS sistemos brangiausios? Kokiu is viso reiktu? Nes as neplanuoju pirkti ten visa komplekta ar panasiai:) Su turbiniuku planuoju galia pakelti nuo 170 arkliu iki 200. Kiek dar rekomenduotum su NOS?

_________________
Saab 9000 cse 2.3 lpt.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Fri, 2005 08 12 10:12   Post subject:    

NoMore wrote:
Aciu uz patarima.
O del noso:
Nu matai, isideciau pats su draugu. Jis dujas su purkstukais deda, tai manau kaip nors idetumem:). Aisku klausimu kiltu:) Tai manau padetumete?
Kokios dalys NOS sistemos brangiausios? Kokiu is viso reiktu? Nes as neplanuoju pirkti ten visa komplekta ar panasiai:) Su turbiniuku planuoju galia pakelti nuo 170 arkliu iki 200. Kiek dar rekomenduotum su NOS?



zadi deti nos kad pakelti 30ag :shock: :shock: , kazkoks nesprendimas cia pas tave galiu pasakyti ;)....

manau gerai zinai kas yra nos ir kaip jis naudojamas ir kur pildomas ir kiek pildymas kainuoja ir visus niuansus ;)
Top Profile 

Offline hania


Joined: Fri, 2005 07 22 10:16

Posts: 237

PostPosted: Fri, 2005 08 12 10:19   Post subject:    

Ar verta del 30 AG pradeti tokius eksperimentus su NOS ir leisti kruvas litu?
Top Profile 

Offline NoMore


Joined: Tue, 2005 06 28 19:37

Posts: 60

Location: Vilnius

PostPosted: Fri, 2005 08 12 20:15   Post subject:    

hania wrote:
Ar verta del 30 AG pradeti tokius eksperimentus su NOS ir leisti kruvas litu?


Netaip supratot.. Prisuksiu turbina ir gausiu 30 arkliu tai sumoj bus 200..ir kiek jus man rekomenduotumete dar plius su nosiu dasideti arkliu?:)

_________________
Saab 9000 cse 2.3 lpt.
Top Profile 

Offline NoMore


Joined: Tue, 2005 06 28 19:37

Posts: 60

Location: Vilnius

PostPosted: Sun, 2005 08 14 23:50   Post subject:    

patarimu bus?:)

_________________
Saab 9000 cse 2.3 lpt.
Top Profile 

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Mon, 2005 08 15 9:54   Post subject:    

:wink:
Vat kaip pasidarysi su turbu ir chipu tuos kumelius tai tada ir spresk ar tau dar reikia to NOS'o ar ne.
Top Profile 

Offline NoMore


Joined: Tue, 2005 06 28 19:37

Posts: 60

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2005 08 15 18:03   Post subject:    

Ramunas wrote:
:wink:
Vat kaip pasidarysi su turbu ir chipu tuos kumelius tai tada ir spresk ar tau dar reikia to NOS'o ar ne.

Chipo niekas nedes:) Manau uzteks ir mechaninio isikisimo prie turbiuko:) Jug nedarau nezmoniskai daug arkliu:) Siaip a/f meteri susilituosiu tada bus lengviau:)

_________________
Saab 9000 cse 2.3 lpt.
Top Profile 

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Mon, 2005 08 15 18:29   Post subject:    

:wink:
Neprisizaisk tu su tuo a/f meteriu , nes jis pievas rodo , nebent tu ji padarysi su wide bandiniu zondu ko tikrai nesitiki. :shock:
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 6 [ 76 posts ]
Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron