It is currently Tue, 2024 04 16 19:25
All times are UTC + 2 hours

Saab 9000 aero tuningas

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 2 of 2 [ 23 posts ]
Author Message

Offline NoMore


Joined: Tue, 2005 06 28 19:37

Posts: 60

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2005 08 29 10:20   Post subject:    

VIMOTA wrote:
NoMore wrote:
Ir kokie paprastai rezultatai buna?:)



nu ka as galiu pasakyti kokie rezultatai buna... Vienai 100Nm kitai 30Nm nes numires motoras nu ir t.t. nebuvo taip ne karto ne viena karta, kad kai dariau dvi vienodas kad jom abiem dasidetu... Cia ne taip kaip kad i CD paukst ir irashei ;) ir vsio ir jau dek kur nori vistiek visur ta pati gabala gros ;) :lol: :lol:


Ok paklausiu kitaip: gali teigti, kad sportinis oro filtras, prideda iki 5 arkliu, turbininiams varikliams, kaip yra teigiama daugelyje saltiniu?

_________________
Saab 9000 cse 2.3 lpt.
Top Profile 

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Mon, 2005 08 29 11:43   Post subject:    

:wink:
NoMore wrote:
Ok paklausiu kitaip: gali teigti, kad sportinis oro filtras, prideda iki 5 arkliu, turbininiams varikliams, kaip yra teigiama daugelyje saltiniu?


Shitas dalykas vadinamas "MARKETINGU" , o dar paparsciau makaronu kabinimas. Galima paparshyt Vitoldo ir jis ides kreives ivairiu mashinu su "sport" ir "stock" filtrais.
Kai kuriais atvejais su "stock" filtru gauni daugiau :idea:
"Sport" pagrinde naudojamas kai jau negali pritaikyti niko kito.
Aishku jei ten isvedi oro paemima i lauka ar etc kitas reikalas , bet negali teigti kad shita duoda filtras :!:
Top Profile 

Offline NoMore


Joined: Tue, 2005 06 28 19:37

Posts: 60

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2005 08 29 14:04   Post subject:    

Nu as kalbiu apie tinkamai irengtus variantus:) Izoliuota nuo variklio silumos su oro padavimu:)

_________________
Saab 9000 cse 2.3 lpt.
Top Profile 

Offline Alee


User avatar


Joined: Sat, 2005 09 03 11:02

Posts: 7

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2005 09 05 8:59   Post subject:    

Na kad nekurti naujos temos prisiglausiu cia :lol:

Visu pirma sveiki visi ir priimkite nauja nari i forumo dalyviu gretas :D
Pats vairuoju toki Saabuka, koks paminetas temos pavadinime, o kadangi ji naudoju ir smagiai pasilakstyti, manau, kad ankciau ar veliau pribres reikalas ir spusteleti is jo kiek daugiau nei yra dabar :) Ta tema ir pirmasis klausimas Vitoldui ir kitiems pasikausciusiems labiau uz mane :) - ar verta perrinkti varikli pries dedant chipa ? Kol kas absoliuciai jokio diskomforto del "valinimo" nejauciu, variklis dirba graziai ir tyliai, bet padarytas "leakdown" testukas, pas vienus motoristus, kuriu pavadinimo nematau prasmes mineti, parode, kad dvieju viduriniu cilindru ziedai kiek "praputineja". Taigi naturaliai kiek prisibijau, kad ECU remappinimas tik pagretins tu ziedu mirti :)

kokie butu komentarai tuo klausimu ?

Is anksto dekingas :)

_________________
'97 9000 Aero 2.3T
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2005 09 05 10:46   Post subject:    

Alee wrote:
Na kad nekurti naujos temos prisiglausiu cia :lol:

Visu pirma sveiki visi ir priimkite nauja nari i forumo dalyviu gretas :D
Pats vairuoju toki Saabuka, koks paminetas temos pavadinime, o kadangi ji naudoju ir smagiai pasilakstyti, manau, kad ankciau ar veliau pribres reikalas ir spusteleti is jo kiek daugiau nei yra dabar :) Ta tema ir pirmasis klausimas Vitoldui ir kitiems pasikausciusiems labiau uz mane :) - ar verta perrinkti varikli pries dedant chipa ? Kol kas absoliuciai jokio diskomforto del "valinimo" nejauciu, variklis dirba graziai ir tyliai, bet padarytas "leakdown" testukas, pas vienus motoristus, kuriu pavadinimo nematau prasmes mineti, parode, kad dvieju viduriniu cilindru ziedai kiek "praputineja". Taigi naturaliai kiek prisibijau, kad ECU remappinimas tik pagretins tu ziedu mirti :)

kokie butu komentarai tuo klausimu ?

Is anksto dekingas :)




Sveikas atvykes,

Na, leakdaunas parode kad ziedai praleidzia ar kad voztuvai praleidzia????

Kaip ir kiekviena karta pries darant remapinima jei auto su manualu tai matuojamas galingumas, mishinys ir t.t. ir buna aisku variklio bukle, jo galingumas, turbinos slegis ir is viso vaizdo daromas sprendimas ar verta daryti programa ar ne.... Bet jeigu tau jis nedumina, tepalo nekurena daugiau nei priklauso tai nera ko nerimauti..... O leakdaunas tai toks dalykas kuris parodys kad kazkas negerai net ir po idealiai surinkto variklio ir su padaryta apkatke... vienam forume UK skaiciau kad tai priemone kaip irodyti klientui kad reikia daryti variklio perrinkima... ;)

O kas del ziedu mirties tai yra toks dalykas... ;), ziedam mirtis yra variklio temperatura ir per liesas mishinys... Skaitykim dabar pas tave yra mishinys apie 13 ir ishemtamuju duju temp apie 820' taigi jeigu butu didesne temperatura tai tokiu atveju ziedai irg igautu didesne daly tos temperaturos kuri ir yra didziausias peilis jiems. Kai daroma buna programa mishinys buna atreguliuojamas riebesnis kas yra zemesne ishmetamuju duju temp... O jeigu stumoklyje esanti ziedaviete yra neishdilus tai tam ziedui vishsikai dzin ar variklyje yra 300ag ar 200ag, jam esme ne perauksta temperatura ;)...... O didesnis galingumas atsiremia i svaistiklius, i indeklus na ir kasbeko i stumoklio bei gilzes ishdilima va shitiem dalykam ir turi itakos galingumas, bet tai pakankamai ishsisprendzia su degimu, per ankstyvas degimas daro gyvenimo trumpinima bei galingumo nuostolius, o atitinkamas degimas pagal turbinos slegi, benzina ir k.t. leidzia varikliui lengviau suktis be ag nuostoliu...
Top Profile 

Offline Alee


User avatar


Joined: Sat, 2005 09 03 11:02

Posts: 7

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2005 09 05 12:11   Post subject:    

:) Na ok. manau butu paprasciau ir teisingiau jei vietoj ta visa reikala apziuretumet ir pasakytumet diagnoze. Tuo paciu nusprestumem ir del chipo :D

Taigi laukite naujo kliento turbut menesio pabaigai :wink:

P.S. dekui uz issamu komentara :roll:

_________________
'97 9000 Aero 2.3T
Top Profile 

Offline Alee


User avatar


Joined: Sat, 2005 09 03 11:02

Posts: 7

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2005 09 05 12:18   Post subject:    

Beje, Vitoldai, kaip pas pati su eilemis ? :) registruotis is anksto ? ;)

_________________
'97 9000 Aero 2.3T
Top Profile 

Offline Alcapone


Joined: Sat, 2005 08 27 17:26

Posts: 10

PostPosted: Sun, 2005 11 27 0:54   Post subject:    

Na del sport filtro,nemanau kad jis bereikalo isvis statomas i aparatus :wink:
Juk ant 'dyno' stovint vietoj, logiskai jau mastant kad nelabai jis gali ka padet!
O vaziuojant didesniu greiciu ir atsiranda variklio kvepavimas :o ,na ir betesiant savo prologija noreciau suprast kiek tai damestu ,,arkliuku" dar primontavus rezonatoriu kas leitu varikliui laisviau kvepuot ! :idea: ???
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 2 of 2 [ 23 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron