All times are UTC + 2 hours
Audi S4 2.2TQ lengvas performance tuning.
Author | Message |
---|---|
markou Joined: Fri, 2006 01 27 11:45 Posts: 56 Location: Vilnius |
Posted: Mon, 2006 05 08 12:38 Post subject:
|
quattre wrote: 200m buvo 9.1 fuck supainiojau Jo 9.1 Sekmadieni as prie Siemenso tikrai nebuvau, tad ne mano ten S'ke |
|
Top | |
AurimasV Joined: Sun, 2005 10 09 13:15 Posts: 158 Location: Vilnius |
Posted: Mon, 2006 05 08 14:48 Post subject:
|
markou wrote: Bent jau as visada pilu 98 benza. Dazniausiai statoile, o ar jis ten pats sustriausias tai nzn P.S. Darem sestadieni G-meter testa: 0-100 km/h 5.9 s. 200m. 9.1 s. 400m. 14.2 s. 1000m. 26.6 s. Testo metu + vienas keleivis ~100kg, lauko temp. +23. markou, bet tai 0-1000m tu net nebandai manes vytis, taip po truputi ir isgimdau ~1.6s |
|
Top | |
markou Joined: Fri, 2006 01 27 11:45 Posts: 56 Location: Vilnius |
Posted: Mon, 2006 05 08 15:17 Post subject:
|
AurimasV wrote: markou wrote: Bent jau as visada pilu 98 benza. Dazniausiai statoile, o ar jis ten pats sustriausias tai nzn P.S. Darem sestadieni G-meter testa: 0-100 km/h 5.9 s. 200m. 9.1 s. 400m. 14.2 s. 1000m. 26.6 s. Testo metu + vienas keleivis ~100kg, lauko temp. +23. markou, bet tai 0-1000m tu net nebandai manes vytis, taip po truputi ir isgimdau ~1.6s Jeigu su geresniu startu buciau vaziaves 1km. butu truputi laikas geresnis, bent jau 0.6 s. tikrai. Bet tavo A4 greitesne ir nera cia ka sakyt |
|
Top | |
markou Joined: Fri, 2006 01 27 11:45 Posts: 56 Location: Vilnius |
Posted: Tue, 2006 05 16 9:30 Post subject:
|
Vitoldai, dar klausimas. Darant programa butina, kad kompas butu su gamykliniais nustatymais (nechipuotas)?
|
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Tue, 2006 05 16 20:50 Post subject:
|
markou wrote: Vitoldai, dar klausimas. Darant programa butina, kad kompas butu su gamykliniais nustatymais (nechipuotas)? butu gerai, nes nuo ko as imsiu baze ??? Arba tada turiu kuistis po savo duombaze ir ieshkot originalo, nes nu ka as zinau kas ten do minties genijus dare programa ir gal kazkas kazkur nupjauta i pievas taip kad nesuprasi kas ten vyksta arba kodel ten taip nevyksta... Bet jei nera galimybes tai visada ishlieka galimybe leist laika vejais ir bandyt suprast ka kazkas kitas norejo pasiekti tuom koki rezultata jis irashe i chipa .... _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
markou Joined: Fri, 2006 01 27 11:45 Posts: 56 Location: Vilnius |
Posted: Wed, 2006 05 17 7:09 Post subject:
|
VIMOTA wrote: markou wrote: Vitoldai, dar klausimas. Darant programa butina, kad kompas butu su gamykliniais nustatymais (nechipuotas)? butu gerai, nes nuo ko as imsiu baze ??? Arba tada turiu kuistis po savo duombaze ir ieshkot originalo, nes nu ka as zinau kas ten do minties genijus dare programa ir gal kazkas kazkur nupjauta i pievas taip kad nesuprasi kas ten vyksta arba kodel ten taip nevyksta... Bet jei nera galimybes tai visada ishlieka galimybe leist laika vejais ir bandyt suprast ka kazkas kitas norejo pasiekti tuom koki rezultata jis irashe i chipa .... Supratau Ieskosiu neliesto kompo. O gal kas nori pirkt ar pakeist i jau chipuota? Kadangi si menesi man jau turbut nesigaus atvaziuot pas tave, tai koks pas tave darbu grafikas Birzelio antroj pusej? |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Wed, 2006 05 17 12:05 Post subject:
|
kalbekite konkreciais atvejais, variklis, metai, jei imanoma kompiuterio numeris ir t.t. Jei kalbi apie G60 kompa ir chipavima jau chipuoto, tai man cia nebeda, turiu as ju visu originalus ir jokiu problemu kaip ir neturetu buti...
Birzeli bus daug darbu nes 1000km arteja.... bet manau rasiu laiko pagrindiniam savo darbui - chiptiuningui _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
markou Joined: Fri, 2006 01 27 11:45 Posts: 56 Location: Vilnius |
Posted: Wed, 2006 05 17 12:11 Post subject:
|
VIMOTA wrote: kalbekite konkreciais atvejais, variklis, metai, jei imanoma kompiuterio numeris ir t.t. Jei kalbi apie G60 kompa ir chipavima jau chipuoto, tai man cia nebeda, turiu as ju visu originalus ir jokiu problemu kaip ir neturetu buti... Birzeli bus daug darbu nes 1000km arteja.... bet manau rasiu laiko pagrindiniam savo darbui - chiptiuningui na tai temos pradzioje jau parasyta, koki auto as noriu chipuot Audi S4 '91, del laiko tarsimes kai ir as konkreciau zinosiu. |
|
Top | |
markou Joined: Fri, 2006 01 27 11:45 Posts: 56 Location: Vilnius |
Posted: Tue, 2006 05 30 12:42 Post subject:
|
Pajungus prie masinos kompa patikrint klaidu, buvo siek tiek info apie "chipa" . Kazkoks Italiskas
Duomenys: Internete buvo rasta pagal juos, kad chipas 260AG. (stendas ta ir parode) Audi S4 (boost) 0261200465-1267356710.std Audi S4 (fuel) 0261200465-1267357248(wette).std Audi S4 (fuel) 0261200465-1267356703-4A0907551A(wette).std |
|
Top | |
Mindee Joined: Fri, 2006 05 26 0:53 Posts: 29 |
Posted: Tue, 2006 05 30 20:21 Post subject:
|
VIMOTA wrote: kalbekite konkreciais atvejais, variklis, metai, jei imanoma kompiuterio numeris ir t.t. Jei kalbi apie G60 kompa ir chipavima jau chipuoto, tai man cia nebeda, turiu as ju visu originalus ir jokiu problemu kaip ir neturetu buti... Birzeli bus daug darbu nes 1000km arteja.... bet manau rasiu laiko pagrindiniam savo darbui - chiptiuningui Cia klausimas ne ytema bet kas tas 1000Km, kogero kaskokios tai varzybos,ar klystu? jai ne tai ymeskit jai netingit info arba linka apie jas,dekui |
|
Top | |
AurimasV Joined: Sun, 2005 10 09 13:15 Posts: 158 Location: Vilnius |
Posted: Wed, 2006 05 31 5:08 Post subject:
|
Top | |
markou Joined: Fri, 2006 01 27 11:45 Posts: 56 Location: Vilnius |
Posted: Fri, 2007 01 19 17:44 Post subject:
|
Sveiki,
praejo metai, projektai iki galo vis neigyvendinti Yra toks klausimas, iki kiek AG realiai uztenka standartiniu S4 AAN purkstuku? Pas mane jau padarytas laisvas ismetimas 68-69mm. vidinio diametro, K&N filtras stand. dezej, pajungtas jau 300kpa map sensorius. Dar planuoju restauruot ir perdaryt turbina. Greiciausiai palikus karsta dali k24 o salta det k26 ar pan., tikiuosi turbo servisas ka nors pasiulys. Ismetimo kelktoriaus ir IC greiciausiai nekeisiu. Na ir beabejo reiks daryt programa. Labai tikiuosi perlipt 300AG riba Taigi, kaip daryt su purkstukais? Ar juos butina keist, ar visgi uzteks ju... Aciu |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Fri, 2007 01 19 20:04 Post subject:
|
Quote: AG realiai uztenka standartiniu S4 AAN purkstuku? Nezinau koks pas tave kuro slegio reguliatorius ar 3 bar ar 4? O purkstukai: 280 cc/min prie 3.0 bar (Bosch 0 280 150 951) Jeigu pas tave 4 bar, tai tu purkstuku pralaidumas butu 323 cc/min prie 4.0 bar. 3bar iki 300 a.g. nelabai. 4bar gali bandyti (turetu pakakti arti 300 a.g.) Tegul dar kas nors pakomentuoja, nes nesu cia as tikras. |
|
Top | |
markou Joined: Fri, 2006 01 27 11:45 Posts: 56 Location: Vilnius |
Posted: Fri, 2007 01 19 20:45 Post subject:
|
Radau, kad tokie turetu stoveti...
AAN injectors Run at 4.0 bar FPR in S4/S6 Bosch 0 280 150 951 Audi 034 906 031B 280 cc/ min @ 3.0 bar 315 cc/ min @ 3.8 bar 323 cc/ min @ 4.0 bar 361 cc/ min @ 5.0 bar |
|
Top | |
AurimasV Joined: Sun, 2005 10 09 13:15 Posts: 158 Location: Vilnius |
Posted: Tue, 2007 01 23 22:44 Post subject:
|
markou wrote: Radau, kad tokie turetu stoveti... AAN injectors Run at 4.0 bar FPR in S4/S6 Bosch 0 280 150 951 Audi 034 906 031B 280 cc/ min @ 3.0 bar 315 cc/ min @ 3.8 bar 323 cc/ min @ 4.0 bar 361 cc/ min @ 5.0 bar karoce markou tai reikia tokiu purskalu kaip pas mane minimum, t.y. 306cc/min@3.0bar, prie 4bar >350cc iseina |
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum