All times are UTC + 2 hours
Audi A4 1.8T 20V (varyklis AEB 110kW)
Author | Message |
---|---|
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Fri, 2006 02 24 13:51 Post subject:
|
Na va, matau jau pasiulymai is esmes, iskart lengviau
Quote: bet ar netiktu nuo nissan 200sx s13-s14 370cc purkstukai Nezinau kurie tinka, bet zinau, kad purkstukai turi buti "high-impedance" aukstos varzos, o atrodo jie kaip cylindriukas, virsus i fuel rail, apacia eis i kolektoriu o is sono laidai. (tai cia kaip ir top feed gaunasi, tik neaisku del varzos ir tvirtinimo) Quote: A4 tinka nuo Saab 2.3 turbo 360cc su kodu gale 431 Boschiniai, tik kainuoja ne 30, o ~60lt/vnt. Pasidomesiu... Aciu uz info, galvosiu ka toliau daryti Jauciu tuoj reikes nagrineti turbo mapus... Kas turi dar info, rasykite, info visiems pravers [/quote] |
|
Top | |
spade Joined: Mon, 2004 03 22 8:48 Posts: 215 Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth |
Posted: Fri, 2006 02 24 16:01 Post subject:
|
Kam tau tie turbo mapai...
_________________ WRXwagon [4sale] DelSolZ6 Blueberry Bee project www.per4m.lt |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Fri, 2006 02 24 23:00 Post subject:
|
Quote: Kam tau tie turbo mapai... Na jau jeigu kazka nagrineti, tai nagrineti... Mapu (o gal as klaidingai vadinu tai) nagrinejimas leis suprasti kam galima pritaikyti turbina. Koks galimas turbinos slegis, koks paduodamo oro kiekis.. Kokios yra turbinos ribos. Cia siaip bendram issilavinimui... Jeigu pradeta forume diskusija, tai kodel gi nepakalbeti apie viska? Po to sudeti galima bus reikalingiausias dalis i viena vieta (nesupraskit neteisingai ) ir zmones gales naudotis, kai ziniu truks. Nereikes ieskoti is naujo. |
|
Top | |
AurimasV Joined: Sun, 2005 10 09 13:15 Posts: 158 Location: Vilnius |
Posted: Sat, 2006 02 25 15:33 Post subject:
|
prie to pacio, kaip manot, uzteks 306cc purkstuku ant AEB motoro su K03/04 hibridu puciant ~1bar su didesniu IC ir planuojant ~210-220AG, nors realiai jauciu ir dabar tiek isipucia su stock purkstukais, nu kad >200AG tai 100%, pagal realius laikus matyti, bet norisi didesnio patikimumo ir tikslesnio variklio darbo, nes dabar viena kart eina, kita kart liepsnos is dusles laksto ir 1.6bar pucia, nx uzknisa...
|
|
Top | |
AurimasV Joined: Sun, 2005 10 09 13:15 Posts: 158 Location: Vilnius |
Posted: Sat, 2006 02 25 15:34 Post subject:
|
306cc purkstukai nuo S2, zegnojosi, kad pas ji 306cc, o ne 346...
|
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Sat, 2006 02 25 17:07 Post subject:
|
Quote: 306cc purkstukai nuo S2, zegnojosi, kad pas ji 306cc, o ne 346... tai realiai prie 4 bar gausi apie 353cc. Jeigu Audi gamintu tokia masina tai ji turetu 210 a.g. Realiai uztektu apie 250 a.g. (cia su atsarga) Geriausiai zinoti purkstuku numeri (bosh) ir tuomet inete galesi rasti kiek pralaidumas. cia normalesnis sarasas: http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Sat, 2006 02 25 17:11 Post subject:
|
Aurimai, papasakok ka i masina idejes esi. Ar darei kapitalini remonta varykliui? Butu smagu isgirsti kaip ka darei.
|
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Sat, 2006 02 25 23:26 Post subject:
|
Dar pasidalinsiu patirtimi:
Langu plovimo skyscio bakelio isemimas is masinos (audi a4 1.8T aeb 1996 metu pabaiga, be zibintu plovimo purkstuku) Isemimas uztruks 1-2 val. Tvarkymas - 1val. + silikono dziuvimas - 24val. Idejimas atgal 1-2 val. 1. Pakelti masinos prieki is vairuotojo puses (kaires ) 2. Nuimti rata. 3. Atsukti varztus nuo plastmasines arkos apsaugos (ten nemazai varztu ir varztu galvutes su zvaigzdutes formos skylem, bet laimei turejau toki rakta, net nezinau koks dydis, ant jo neparasyta) 4. Kai visi varztai atsukti, reikia atsargiai isimti apsaugos krastus apacioje ir tuomet bandyti atlaisvinti virsu. (siaip labai nepatiko man tos plastmases isemimas, o idejimas dar daugiau nepatiko). 5. Po apsaugos isemimo atlaisvinti 2 varztus kurie laiko bakeli is apacios, ir 1 varzta is po kapoto (tas pats varztas laiko kartu ir stiprintuvo skyscio bakeli) 6. Atjungti laidus nuo bakelio varykliuko (sumontuotas ant bakelio) ir truputi nuleidus bakeli, atjungti vamzdeli nuo to pacio varykliuko. (pas mane vamzdelis buvo tiesiog ikistas i varykliuko gumini perejima, tai ji istraukiau). 7. Dabar galima bakeli isimti pilnai ir isplauti. 8. Uzspauskite gumini perejima ir pripilkite puse bakelio vandens, ziurekite ar neleidzia skyscio. 9. Pas mane leido vandeni prie apatinio varykliuko prijungimo prie bakelio, matyt tarpine nelaike. 10. Varykliuka galite isimti (tik vandeni ispilkite ) patraukus virsutine dali kad islistu virsutinis prijungimas ir tuomet visa varykliuka i virsu kad istraukti pilnai. 11. Istraukti gumines tarpines. 12. Su svitrinimo popieriumi (labai smulkus) isvalyti vietas kur buvo tarpines. (tarpines ir varykliuko prijungimus pavalyti taip pat) 13. Varykliuka ardyti nerekomenduoju, bet isardziau ji ir pamaciau kad ten kai kur vandeni leido, teko su silikonu (turejau pakeli skirta ausinimo sistemos sujungimams sandarinti) vidines tarpines pasandarinti. 14. Sutepti viska (tarpiniu vietas bakelyje, tarpines, varykliuko prijungimus) silikonu. 15. Ikisti tarpines ir varykliuka. 16. Galesit isbandyti bakeli po 24 val. tiek reikia kad silikonas isdziutu pilnai. (geriausiai siltoj temperaturoj) 17. Bakelio sudejimas i masina vykdomas atvirkstine tvarka. (rekomenduoju suslapinti vamzdeli, kai prijunginesit prie guminio perejimo, tuomet lengviau prijungsite). Laidus pajunkite, kai uztvirtinsite bakeli. 18. Dedant arkos apsauga teko truputi pazaisti kol sudejau ja normaliai, nes saltyje plastmase netokia lanksti. 19. Ir viskas. Gal kam pades. |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Sat, 2006 02 25 23:37 Post subject:
|
raimi, mane pradedi stebinti , (Y)
_________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
AurimasV Joined: Sun, 2005 10 09 13:15 Posts: 158 Location: Vilnius |
Posted: Sun, 2006 02 26 16:30 Post subject:
|
Raimond wrote: Aurimai, papasakok ka i masina idejes esi. Ar darei kapitalini remonta varykliui? Butu smagu isgirsti kaip ka darei. nu kol kas mashinoje po kapotu kaip ir minejau K03/04 hibridas ir duslintuva pats pasidariau tiesiogini, nezinau ant kiek gerai tas pavyko, nu bet kas gavosi tas, lyg ir nieko.Na ir da filtras padidinto pralaidumo stovi, bet shiaip tai man atrodo visuose 1.8T jau standarte stovi padidinto pralaidumo K&N filtras...groundzero chip'as idetas ale nelabai vykes, bent jau man taip atrode Tai va tiek. reikia IC, kuris dar guli ant stalo sumontuot, nu ir chipint naujai. Motorui nieko nedariau, kompresija buvo normali vasara, na ir shiaip puse velnio lygtai viskas, tik kad tepalus truputi per dangtelio tarpine varo ir viskas. |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Sun, 2006 02 26 16:50 Post subject:
|
Quote: duslintuva pats pasidariau tiesiogini Cia tik galini bakeli? Ar per visa masina naujus vamzdzius? Jeigu naujus vamzdzius, tai koks vamzdzio skersmuo? (65 ar 70 mm) Ka darei su katalizatoriumi? Quote: Motorui nieko nedariau, kompresija buvo normali vasara, na ir shiaip puse velnio lygtai viskas, tik kad tepalus truputi per dangtelio tarpine varo ir viskas. Na as siandien tepala pakeiciau, tai germetikas neisdziuvo dar, reikes palaukti kito savaitgalio ir pabandyti pamatuoti kompresija. Siaip tavo bukle geresne, nes mano kazkur zemiau tepala leidzia po truputi, bijau kad is po galvos gal. Quote: kompresija buvo normali Jeigu pats matavai, ka atjungineti reikejo? Purkstuku laidus ar kuro pompos saugikli? Quote: reikia IC, kuris dar guli ant stalo sumontuot, nu ir chipint naujai. Kai padarysi, butinai papasakok kokie ispudziai ir gal parodysi sukamojo momento ir galingumo kreives. |
|
Top | |
AurimasV Joined: Sun, 2005 10 09 13:15 Posts: 158 Location: Vilnius |
Posted: Sun, 2006 02 26 16:58 Post subject:
|
ismetimas nuo pat turbos 70mm, katalizas ismestas, uz lankscios gofros po dugnu jau paleistas 60mm vamzdis. kompresija matuojant atjungiau laidus nuo purkstuku ir viskas. Nu jei vimota greit priims tai greitai ir kreives bus
|
|
Top | |
bowie123 Joined: Sun, 2005 01 23 14:23 Posts: 220 Location: Kaunas |
Posted: Mon, 2006 02 27 8:31 Post subject:
|
Nu as cia galiu smulkiai papasakot kaip nukelt galva AEB, bet l daug punktu gautus
|
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Mon, 2006 02 27 8:45 Post subject:
|
bowie123 wrote: Nu as cia galiu smulkiai papasakot kaip nukelt galva AEB, bet l daug punktu gautus davaik skelk netingek, nes reik surinkt kuo daugiau tokios medziagos ir sudet i atskira vieta. _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
bowie123 Joined: Sun, 2005 01 23 14:23 Posts: 220 Location: Kaunas |
Posted: Mon, 2006 02 27 8:53 Post subject:
|
nu cia reiktu info su vaizdine medziaga manau. gal kada greitu metu ir kelsiu tai kokiu foto padarysiu, nes ko tais del ribotuvo kompresija laksto, sako gali but voztuveliai palinke
|
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum