It is currently Thu, 2024 04 25 0:25
All times are UTC + 2 hours

Audi A4 1.8T 20V (varyklis AEB 110kW)

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 5 of 15 [ 218 posts ]
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Next
Author Message

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Sun, 2006 03 05 11:38   Post subject:    

Eilinis savaitgalis ir nauja patirtis:

Audi A4 1.8T AEB FWD 1996 metu pabaigos

Kuro filtro keitimas.
Laikas: apie 30 min.
Reikia: Naujo kuro filtro, atsuktuvo su placiu galu, rakto ant 10, WD40 kad atlaisvinti varztelius.
1. Uzvarom masina ant duobes.
2. Kuro filtras yra gale is desines prie jo ateina du slangai, vienas is bako o kitas is varyklio puses.
3. Purskiam WD40 ant "homutu" (uzspaudeju?) kurie laiko kuro zarneles prie filtro ir ant varztu kuro filtro tvirtinimo.
4. Su atsuktuvu bandom sukti "homuto" uzspaudimo varztus, jeigu nepavyksta atlaisvinti, tai randam galvute kuri tinka ant "homuto" varzto (nezinau kokia tinka, nes man atsisuko su atsuktuvu, bet tikrai maziau 10)
Neatjunginekit slangeliu!
5. Atsukame filtro tvirtinimo varztus su raktu ant 10.
6. Paimame nauja filtra ir patikriname strelyte ant filtro korpuso. Filtras bus dedamas su strelyte i varyklio puse.
7. Nuimame apsaugini kamsteli nuo naujo filtro galo, kuris eis i baka ir nuimame vamzdeli nuo seno filtro tos paties puses ir iskart mauname ant naujo filtro ir truputi uzspaudziame "homuta". (jeigu isbegs truputi benzino nesijaudinkite, nebent rukote :wink: )
8. Nuimame apsaugini kamsteli nuo kitos naujojo filtro puses (kuri rodo i varykli) ir leidziame truputi iseiti orui. Kai oras nebeina, arba netgi pradejo lasinti kuras, tai atjungiame slangeli nuo seno filtro ir iskart jungiame prie naujojo, ir truputi uzpaudziame "homuta".
9. Dedam filtra i vieta pasukame taip, kad nebutu itempti vamzdeliai ir uzsukame tvirtinima.
10. Uzspaudziam iki galo vamzdeliu "homutus".
11. Senas filtras yra pilnas benzo, ant jo galu uzmaunam kamstelius ir isnesame i lauka (po to bus galima isleisti benza, padegti ir atsvesti pergale :) )
12. Bandom uzvesti varykli. (gali tekti ilgiau pasukti su starteriu, kad iseitu oras)
13. Viskas.
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Sun, 2006 03 05 12:34   Post subject:    

Dar spejau pamatuoti kompresija ir pakeisti zvakes :wink:

Audi A4 1.8T AEB FWD 1996metu pabaigos.

Kompresijos matavimas.
Laikas: 1-2val.
Reikia: kompresometro su ilgu vamzdeliu ~ 17cm (galima ir 15cm bet gali neuztekti, jeigu manometras didelis), sesiakampio 5mm, rakto zvakems ant 16mm (zvakes labai gyliai ir labai siaura) arba galvutes ant 16mm bet ilgos reikia ziureti kad tilptu, vieno pagalbininko, rekomenduoju naudoti specialu tepala ant zvakiu sriegio, kad neprisviltu (pvz. DoneDeal anti-seize lubricant, blogiausiu atveju su grafitiniu piestuku).
Jeigu keisite zvakes, tai rekomenduojami yra NGK PFR6Q (Laser premium platinum, vieno elektrodo), kuriu gauti sunkoka ir kainuoja nemazai. Bet as gavau :wink:

Bus atjungiami kuro purkstukai ir sukamas varyklis, del to atsiras klaidos kodu kompiuteryje (tai neitakos masinos darbo), as numetu klaidas naudojant savo kompa ir adapteri, bet galima ir atjungiant akuma BET TAI GALI SUKELTI DAUGIAU PROBLEMU pvz. radio kodas, droselio sklendes adaptavimo parametru "pasimirsimas", automato darbo rezimu adaptavimo "pasimirsimas"...

Jeigu neturite adapterio, tai nenumetinekit klaidu is kompo, sios klaidos varyklio darbo neitakoja, jos tiesiog isiraso ir viskas, taip pat kaip klaidos bandant uzvesti raktu be immobilaizerio.


Pries darba pasivazinekite su masina, varyklis turi buti karstas (darbo temperaturos)

Darbas:
1. Atidarome kapota ir atsegame du apsaugines plastmases tvirtinimus ir desines (jeigu ziureti is vairuotojo kedes) ir atsargiai nukeliame plastmasine apsauga (su uzrasu turbo 20v :wink: ).
2. Kuro purkstukai uzdengti kita plastmase, ja galima nuimti pakelus tolimesni krasta (prie slegio reguliatoriaus) ir atsargiai horizontaliai ja traukiam i masinos prieki, kol atsikabins plastmases priekis. (daug prirasyta, bet pazirekite ir pagalvokite kaip ja nuimti patys, nieko sudetingo).
3. Isitikinkite kad masino diegimas isjungtas ir padekit raktus sau i kisene.
4. Atjunkite laidus (pakelkite i virsu blizgancius laidu tvirtinimus) nuo zvakiu riciu (keturi juodi kvadratai), tuomet atsargiai traukite laidus is jungciu.
5. Atjunkite laidus nuo kuro purkstuku (paspauskite spyruokle ir bandykite istraukti), atjunginekite atsargiai, ten gi vien plastmase.
6. Atsukite zvakiu rytes. (su sesiakampiu 5mm).
7. Nuimkite rites (sios rites tai brangios, atsarigiai :wink: )
DABAR LAIKYKITES SVARUMOS PRINCIPO, JOKIU NEREIKALINGU DALIU, NES JEIGU KAS IKRIS I VIDU TAI BUS BEDU
8. Atsukite zvakes (cia jau neturiu patarimu, ka rasit ta naudokite, nes zvakes gyliai ir paprastai neprieisi), tik kai beveik atsuksit zvake, papuskit, kad jokie nesvarumai i varykli nepatektu. Jeigu sukate su galvute ant 16, tai priklijuokite prie galvutes vidaus ant vieno krasto izoliacijos, kad zvake laikytusi kai trauksite.
9. Isitikinkite ar sandarinimo ziedas yra ant zvakes.
10. Paziurekite i zvake, kokios spalvos elektrodai. (mano buvo roziniai, reiskia buvo kuras su metalais naudojamas kadaise) Jeigu elektrodas labai baltas tai gali reiksti perkaitinima (greiciausiai del detonacijos). Jeigu zvake juoda tai gali buti riebus misinis (normalu jeigu varyklis buvo saltas ir trumpam uzvestas, bet jeigu po ilgo vaziavimo ir dar juodi dumai, tai aisku kad per riebus misinys)
11. Dabar paprasykite zmogaus prasukti varykli kokias 10 sek ir tuomet galesite pradeti matuoti (varyklis turi laisvai suktis, nes nera zvakiu)
12. Numetate kompresometra i nuli (voztuva is apacios paspaudziate).
13. Istatote i zvakes vieta (guminiu galu), laikote ir prasote zmogaus prasukti varykli. Sukite kol slegis nustos kilti. (uztenka, kad jusu cilindras suveiktu 6 kartus - suspaudimo faze, isgirsite tikrai)
14. Uzrasome cilindro numeri ir gauta reiksme. Numetame kompresometra i nuli ir kartojame kitiems cilindrams.
15. Pries dedant zvakes sutepame ju sriegi su spec. tepalu (zr. auksciau)
16. Uzsukame zvakes (rekomenduojamas uzsukimo momentas 40Nm), as jau turiu dynamometrini rakta, tai ir uztraukiau taip :D
17. Dedame rites atgal. DEMESIO rytes uzsukimo momentas yra 10Nm - tai apie 0.98Kg - 1m (atsargiai!)
18. Prijungiame laidus prie zvakiu riciu ir purkstuku.
19. Paleidziame varykli ir klausome kaip dirba.
20. Jeigu viskas gerai, dedame plastmases atgal ir uzdarome kapota.
21. Viskas.

22. Po to galima istrinti klaidas is kompo, bet kaip ir sakiau nebutina.

Tikiuosi pravers. Kompresometra galima nupirkti Senukuose uz apie 50Lt-60Lt, nors realiai juo kaina turetu buti ne daugiau 30Lt, bet zmones nori daryti bizni.

Daug prirasiau, jeigu bus klaidu, pataisykite.
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Sun, 2006 03 05 12:43   Post subject:    

Mano kompresija gavosi:

kgf/cm2 - 11 - 10.8 - 12 - 11.5
bar - 10.78 - 10.58 - 11.76 -11.27
skirtumas - 1.18bar

Leistinos ribos: 10-13 bar
Leistinas skirtumas: 3 bar

Komentarai?
Top Profile 

Offline pavlito


Joined: Thu, 2005 04 14 21:33

Posts: 28

PostPosted: Sun, 2006 03 05 18:03   Post subject:    

gal zinai koki www adresa,kur nurodytos leistinos kompresijos ribos?
Top Profile 

Offline AurimasV


Joined: Sun, 2005 10 09 13:15

Posts: 158

Location: Vilnius

PostPosted: Sun, 2006 03 05 19:40   Post subject:    

Raimond wrote:
Mano kompresija gavosi:

kgf/cm2 - 11 - 10.8 - 12 - 11.5
bar - 10.78 - 10.58 - 11.76 -11.27
skirtumas - 1.18bar

Leistinos ribos: 10-13 bar
Leistinas skirtumas: 3 bar

Komentarai?


norma, nors pas mane vienodziau atrode i 11.5-12 visi cilindrai tilpo :wink:
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Sun, 2006 03 05 21:50   Post subject:    

Quote:
gal zinai koki www adresa,kur nurodytos leistinos kompresijos ribos?


Deje nezinau. As radau savo varykliui ribas is knygos ir dar radau is Bentley Publishers Audi A4/S4 repair manual.

Jeigu pas tave A4 panasiu metu kaip ir mano (B5 kebulas), tai pasakyk varyklio koda, as paziuresiu kokios ribos. (siaip tai turetu buti panasios, gal koks 1 bar skiriasi). Bendru atveju prie 8 bar jau rekomenduojamas kapitalinis remontas. (turbo varykliu atveju prie 7 bar)
Top Profile 

Offline pavlito


Joined: Thu, 2005 04 14 21:33

Posts: 28

PostPosted: Mon, 2006 03 06 11:41   Post subject:    

Jeigu pas tave A4 panasiu metu kaip ir mano (B5 kebulas), tai pasakyk varyklio koda, as paziuresiu kokios ribos.

deja pas mane ne audi :roll:
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Tue, 2006 03 07 9:31   Post subject:    

Ziurejau po Oettinger puslapi...

Na jeigu jie viska pasako (nor gali buti kad ir ne). Sako tinka varykliui AEB/ANB.
Ideda:
1. OETTINGER turbocharger (manau kokia turbina-hybridas K03/K04 arba kazkas stipresnio)
2. Free flow steel catalytic converter (cia tas pats, kas pas mus ismesti katalizatoriu velniop, nes geras tai kainuoja nerealiai)
3. Recalibration of engine management (cia tai kas Vitoldas daro, tik tikriausiai Vitoldas daug geriau padarytu :wink: )

Na jeigu jie nekeicia sankabos (bent jau apie tai nesneka) tai parametrai (reklaminiai :wink: ) tokie gaunasi:

Galingumas: 170kW/5800rpm
Sukamasis momentas: 360Nm/2800rpm

Taigi noriu prieiti prie isvadu, kad standartines dezes turetu uztekti iki 360Nm, bet su tokia isvada tai atsargiai reikia, nes standartas 210Nm ir naujas sukamasis momentas sudarys 170% nuo standarto :roll:

Musu salygomis tai kainuotu:
1. K03/K04 ~ 1200Lt
2. Tai prasyti reikia kad papjautu, ismestu vidurius ir uzvirintu ~ ?
3. Cia jau su Vitoldu sneketi reikia ~ 1200Lt
Apie 2500-2700 (priklausomai nuo darbo)
Vienas kW gautusi po 45Lt

Jeigu kas negerai pataisykite.
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Tue, 2006 03 07 9:49   Post subject:    

IR VELNIOP SU TUO ATSARGUMU, ARBA SANKABA ARBA GUMA SUDEGINSIM. VISTIEK IDOMIAU BUS GYVENTI
Top Profile 

Offline bowie123


Joined: Sun, 2005 01 23 14:23

Posts: 220

Location: Kaunas

PostPosted: Tue, 2006 03 07 13:00   Post subject:    

na kas del sankabos nelaikymo tai nieko, bet jeigu kas del variklio???
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Tue, 2006 03 07 13:32   Post subject:    

Quote:
na kas del sankabos nelaikymo tai nieko, bet jeigu kas del variklio???


Tai reiks kad anksciau reikejo galvoti. O dabar bus daug pigiau i darba su autobusu vaziuoti. :wink:
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2006 03 08 9:05   Post subject:    

http://www.oettinger.de/pdf/preisliste/Preisliste%20A4%20(B5).pdf

Ten galima pamatyti sukamojo momento kreives... Paziurejus darosi aisku, kad sukamasis momentas yra ribojamas ties 360Nm. Matyt daugiau spausti darosi labai nesaugu ir firma gali prarasti klientus jeigu prades lekti sankabos arba dar kas nors.

Uz toki "patobulinima" jie nori 3600 EUR :shock:
Top Profile 

Offline bowie123


Joined: Sun, 2005 01 23 14:23

Posts: 220

Location: Kaunas

PostPosted: Wed, 2006 03 08 9:35   Post subject:    

is sito variklio isspausti 360Nm l ir l nelengva. Pirma reik tuos Nm pasiekti, o po to jau kaip Dievas duos :wink:
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Wed, 2006 03 08 10:34   Post subject:    



jum matosi sitas linkas ?

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Wed, 2006 03 08 10:38   Post subject:    

Raimond wrote:
Matyt daugiau spausti darosi labai nesaugu ir firma gali prarasti klientus jeigu prades lekti sankabos arba dar kas nors.




nu cia nemanau kad tokia logika galima vadovautis ;).... Kaip sako liubish katatca - davai plati ;)... Nesuprantu tikslo noreti daug ag, bet sankabos bijoti kaip velnias kryziaus ;)... beto niekas nesako mautis 9 prezervatyvus - keramikine sankaba, juk yra ir organines ;)...

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 5 of 15 [ 218 posts ]
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Next


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron