It is currently Fri, 2024 03 29 15:05
All times are UTC + 2 hours

Audi A4 1.8T 20V (varyklis AEB 110kW)

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 11 of 15 [ 218 posts ]
Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Next
Author Message

Offline AurimasV


Joined: Sun, 2005 10 09 13:15

Posts: 158

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2006 12 27 7:55   Post subject:    

Vitoldai>>koks 1.8T patalokas :lol: ? Na kiek stock'iniais viduriais galetu atlaikyt, nes man jauciu reiks kazkas daryt, nevalina tie 243AG :lol: :lol: :lol:
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2006 12 27 15:48   Post subject:    

...taip ir galvojau, kad parduodi del to, kad jau nebeuztenka galingumo...
:)

Cia jau liga prasideda. Tai koki gal kita auto ziuri? S2 gal?

speju stock AEB varykliukui 300ag cia jau viskas del apacios, o girdejau kad AEB galvas naudoja ant kitu 1.8T 20V varykliu bloku del pralaidumo didesnio.

Idomu ir man isgirsti ka Vitoldas mano del "pataloko" AEB varykliukui.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Wed, 2006 12 27 16:43   Post subject:    

ka jus cia db del tokiu smulkmenu mane ishtraukiat is darbu :) juk ir taip zinot kad tam motorui 300ag riba tokia..
Aurimai tavo vietoj as deciau velenelius :wink: ir slegi pakelciau bei perprogramuociau, 270-280ag turetum paimti ...

Kur matavai 243ag ?

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline AurimasV


Joined: Sun, 2005 10 09 13:15

Posts: 158

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2006 12 27 17:25   Post subject:    

VIMOTA wrote:
ka jus cia db del tokiu smulkmenu mane ishtraukiat is darbu :) juk ir taip zinot kad tam motorui 300ag riba tokia..
Aurimai tavo vietoj as deciau velenelius :wink: ir slegi pakelciau bei perprogramuociau, 270-280ag turetum paimti ...

Kur matavai 243ag ?

autostiliuj, nu gariunuose, bet sukima blogai pamatavo 3-ia saiba suko tai 303Nm, pazystamam suproj 3-ia 313Nm isuko, o 4-a 360Nm, tai jauciu ir mano turetu dugiau prilaikyt bent 320Nm tai tikrai :lol:

hmmmmm......sakai velenelius....kazka tai reiks daryt.As tai galvojau idedu NOS'a nu daugiau 50AG nepaduodu ir gerai, o jau kai uzp...kalu visus 100 ar 125, eina motoras saibom ir ramus sedziu :lol:
Top Profile 

Offline AurimasV


Joined: Sun, 2005 10 09 13:15

Posts: 158

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2006 12 27 17:30   Post subject:    

Raimond wrote:
...taip ir galvojau, kad parduodi del to, kad jau nebeuztenka galingumo...
:)

Cia jau liga prasideda. Tai koki gal kita auto ziuri? S2 gal?

speju stock AEB varykliukui 300ag cia jau viskas del apacios, o girdejau kad AEB galvas naudoja ant kitu 1.8T 20V varykliu bloku del pralaidumo didesnio.

Idomu ir man isgirsti ka Vitoldas mano del "pataloko" AEB varykliukui.


na liga ne liga, bet tiagos mazai, svaigsta xebra plet per 6s 100km/h aparatas butu, nx su geru startu ir ~5.1-5.2s padarau, jokio tolko, na pirma rauna rauna, o antras nu dar traukia, bet toliau tai jau ir iskritusi maga i vieta ant trecios istatau lengvai, na kai is starto isskrenda vos ne ant galines sedynes :lol:

daba galvoj dvi mintys pardavus sia, jei parduociau: arba S4 2.7T is amerikonu, na arba koks 1.9TDi naujasis >2002m su 129AG, da pas Vitolda iskart is turgaus,na gal ne iskart bet greitai, padaro koki 160AG ir sukimo bbz kiek, i vsio apsiraminciau.gal.... :roll: :lol:
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2006 12 27 18:10   Post subject:    

Panasu, kad Nm truksta tamstai... :) S4 (B5) 2.7T kiek zinau tai pachipavus apie 300ag gal ir istrauksi (gali buti kad ir turbas hybridus sudeti galima), turesi daugiau Nm ant zemesniu sukiu tai ir nuo 100 iki 200 greiciau ims uztikrintai, bet nuo 0 iki 100 tai nemanau, kad kas nors pasikeis (kelios desimtosios). Zinoma, aparatas neblogas, toki ir pats noreciau :) tik kaina stabdo...


Tau istikruju reikia RS4 (B5) 2.7T aparato su varykliu ASJ arba AZR, ten potencialas didesnis...
Top Profile 

Offline AurimasV


Joined: Sun, 2005 10 09 13:15

Posts: 158

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2006 12 27 18:25   Post subject:    

Raimond wrote:
Panasu, kad Nm truksta tamstai... :) S4 (B5) 2.7T kiek zinau tai pachipavus apie 300ag gal ir istrauksi (gali buti kad ir turbas hybridus sudeti galima), turesi daugiau Nm ant zemesniu sukiu tai ir nuo 100 iki 200 greiciau ims uztikrintai, bet nuo 0 iki 100 tai nemanau, kad kas nors pasikeis (kelios desimtosios). Zinoma, aparatas neblogas, toki ir pats noreciau :) tik kaina stabdo...


Tau istikruju reikia RS4 (B5) 2.7T aparato su varykliu ASJ arba AZR, ten potencialas didesnis...


tai va tas Nm badas ir kankina :lol: uztektu ir S4, vienas cia veikejas turi tai chipinta >300AG o ir Nm apie 500 sukasi, nu 470Nm tai garantuotai.iki 100 kaip ir mano, na bet paskui, jau nuo kokiu 150km/h tai gerai jama, o ir nuo zemu isisuka lengvai, per silpnai tie 1781cc, nors kai buvau cia vienose gonkese for fun padalyvaut, tai visi sake ajabat, koks variklis, 1.8, koks koks :lol:
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Fri, 2006 12 29 16:38   Post subject:    

Visai pamirsau viena dalyka, kadaise minejau, kad barska audine mano po sutaisymo po avarijos (ypac prie zemu apsisukimu), tai pries menesi islindo tai kas barskejo...

Skriemulys ant alkuninio veleno, nupjove du varztus ir sonu atsistojo isiremes i ventiliatoriaus tvirtinimus. Kai isgirdau kas darosi iskart uzgesinau varykli, dar pajutau kad stiprintuvas vairo nustoja veikt, nes ant to skriemulio visokie dirzeliai prie pompu, generatoriu eina. Gerai atsitiko netoli serviso, tai uzstumem masina ir ten per diena sutvarke. Dar paskambino ir sako, kad skriemulys ismustas (matyt kazkas varztu neprisuko iki galo), del to baladavosi, dar 2 varztai nupjauti ir like alkuninio veleno dantratyje (kur paskirstymo dirzas dedasi), sako naujas skiemulys 900Lt audi centre.. :shock: as sakau palaukit, nuvariau i savartyna ir uz 100Lt paemiau skriemuli, dantrati ir dar visus varztus. Dabar jau nebebarska. Tokie vat ispudziai.
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Fri, 2006 12 29 18:36   Post subject:    

Maciau toki dalyka, kai recirkuliacinio BOV'o (kitaip vadinamas DV) isejimas pajungtas ne prie turbinos iejimo o tiesiai i isiurbimo kolektoriu, gaunasi, kad kai atleidi gaza, tai tau dar kazkiek oro pagal inercija privaro i kolektoriu. Cia tai idomu pasidare... Ka pasiekia sitaip nezinau, speju gal trukciojimas varyklio mazesnis atleidus akseleratoriu, gal pavarom perjungti sitaip geriau, kai nespeja krist varyklio apsukas ar dar koks velnias.. Ir isvis, tai kur DV valdymas pajungiamas? Prie to pacio kolektoriaus? Nepagaunu. Gal kokiam slegio islyginimui o gal tiesiog laisvom aspukom palaikyti, jeigu sklende visiskai uzsidaro. Idomu isgirst jusu nuomones.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Sat, 2006 12 30 3:15   Post subject:    

Raimond wrote:
Maciau toki dalyka, kai recirkuliacinio BOV'o (kitaip vadinamas DV) isejimas pajungtas ne prie turbinos iejimo o tiesiai i isiurbimo kolektoriu, gaunasi, kad kai atleidi gaza, tai tau dar kazkiek oro pagal inercija privaro i kolektoriu. Cia tai idomu pasidare... Ka pasiekia sitaip nezinau, speju gal trukciojimas varyklio mazesnis atleidus akseleratoriu, gal pavarom perjungti sitaip geriau, kai nespeja krist varyklio apsukas ar dar koks velnias.. Ir isvis, tai kur DV valdymas pajungiamas? Prie to pacio kolektoriaus? Nepagaunu. Gal kokiam slegio islyginimui o gal tiesiog laisvom aspukom palaikyti, jeigu sklende visiskai uzsidaro. Idomu isgirst jusu nuomones.


ar tiktrai ten bovas :lol: ?????

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Sat, 2006 12 30 7:10   Post subject:    

Quote:
ar tiktrai ten bovas


Na niekas kitas i galva neatejo... nebent laisvu sukiu palaikymui. Siaip tai matosi blogai ant nuotraukos kur jis ten pajungtas, o kitokiu neradau nuotrauku kol kas.

Image

Ziurejau, ziurejau... ar tik nebus, kad pas ji 4 sklendes ant kiekvieno cilindro po viena...
Top Profile 

Offline Stakis

Site Admin


Joined: Wed, 2006 02 08 18:50

Posts: 50

Location: Siauliai

PostPosted: Wed, 2007 01 03 7:14   Post subject:    

nu matai AEB variklio velenas ne kaltinis, tai manau tikrai kad 300 riba (su kaltiniu ir viskuo stock 330 galima, kiti net 360 atsuka, bet jau drebeti kojytes turetu minant tapke). ir tai tiek truputi su dvejonem sukciau (nesukciau duagiau 280) :) o siaip su kaltiniu velenu ir su aftermarketiniais svaistikliais gali sukti 450 ore (nu aisku suspaudima susimazint reiktu). Taip galva ta normalioji pas jus, su didesniais kanalais :) bet apaciu buvo ir geresniu :) kazin kaip performance butu su FWD, o ne quattro, tarkim isukus 300ag ant veleno. kaip supratau cia su 250ag sugebat per 5.2 100 daryti? :/ idomiai :) viliojantis reikalas..
Top Profile 

Offline AurimasV


Joined: Sun, 2005 10 09 13:15

Posts: 158

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2007 01 03 18:05   Post subject:    

Stakis wrote:
nu matai AEB variklio velenas ne kaltinis, tai manau tikrai kad 300 riba (su kaltiniu ir viskuo stock 330 galima, kiti net 360 atsuka, bet jau drebeti kojytes turetu minant tapke). ir tai tiek truputi su dvejonem sukciau (nesukciau duagiau 280) :) o siaip su kaltiniu velenu ir su aftermarketiniais svaistikliais gali sukti 450 ore (nu aisku suspaudima susimazint reiktu). Taip galva ta normalioji pas jus, su didesniais kanalais :) bet apaciu buvo ir geresniu :) kazin kaip performance butu su FWD, o ne quattro, tarkim isukus 300ag ant veleno. kaip supratau cia su 250ag sugebat per 5.2 100 daryti? :/ idomiai :) viliojantis reikalas..


pala pala kuri velena siulai cia keist, alkunini???5.2s cia jo su 1.8TQ kartais isuku, bet dazniausiai 5.4-5.5s gaunasi, ale paskui jau nelabai tos tiagos ispudingai....0-200km/h jau ~21s uztrunku...
Top Profile 

Offline Stakis

Site Admin


Joined: Wed, 2006 02 08 18:50

Posts: 50

Location: Siauliai

PostPosted: Wed, 2007 01 03 18:54   Post subject:    

jo, butent alkuninis pas tave yra paprastas. na ispudingi skaiciai sakyciau :) Beje, kaip del laikymo quattro sistemos? suprantu ner daug arklius pas atve, bet aplamai kokios info turi? ir siaip kaip kitos dalys ? vaziuokle deze? plem, mane prigazdino kad a4 brangus rmeontas, ten keiciasi stambios detales jei kazkas pareina, ir kastuoja jos ir nelaiko tipo :(
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Wed, 2007 01 03 19:06   Post subject:    

Raimond wrote:
Quote:
ar tiktrai ten bovas


Na niekas kitas i galva neatejo... nebent laisvu sukiu palaikymui. Siaip tai matosi blogai ant nuotraukos kur jis ten pajungtas, o kitokiu neradau nuotrauku kol kas.



Ziurejau, ziurejau... ar tik nebus, kad pas ji 4 sklendes ant kiekvieno cilindro po viena...



nu matai kaip buna :lol: tai aisku kad cia su 4 sklendem

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 11 of 15 [ 218 posts ]
Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Next


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron