It is currently Thu, 2024 03 28 10:47
All times are UTC + 2 hours

Audi A4 1.8T 20V (varyklis AEB 110kW)

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 15 [ 218 posts ]
Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Next
Author Message

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2006 02 15 9:24   Post subject: Audi A4 1.8T 20V (varyklis AEB 110kW)   

Ko man reikia:

is 150 a.g. "padaryti" apie 220 a.g.
investuoti iki 5000Lt

1. Ismetimo (nerudijantis plienas+galinis bakelis), del
katalizatoriaus tai nezinia ka daryti, man siule su pastatymu apie 1500Lt, bet irgi kazkaip nenormaliai brangu, kai paskaiciuoju, tai HKS mazdaug tiek kainuoja be statymo-cia jau ir pats susukti galiu, na bet jus pasiulykite).
2. Sportinis oro filtras (apexi maciau yra power intake sausas
apie 250Lt-280Lt naujas, su tepalu tepamu nenoriu)
3. Kuro slegio reguliatorius (arba reikia purkstukus pralaidesnius, bet jie brangus, maciau nuo audi TT kazkokios tinka).
4. Reikia kokio turbo komplekto (arba reikes deti is turboserviso turbina-hibrida K03+K04, maciau uz 1200Lt, brangoka).
5. Na gal dar interkulerio, bet nezinia ar pinigu uzteks.
6. Ir zinoma chipo programa keisti reikes po tokiu modifikaciju
(350Eur cia jau jusu kaina :wink: ).

Patarkite kas ka nors panasaus dare ir kokie rezultatai. (gal as cia nesamoniu prirasiau)

bowie123 girdejau tu kazka panasaus darei? o gal ir klystu... :wink:
Top Profile 

Offline bowie123


Joined: Sun, 2005 01 23 14:23

Posts: 220

Location: Kaunas

PostPosted: Wed, 2006 02 15 11:16   Post subject:    

Is viso to ka isvardinai gautus tikrai daugiau nei 220ag :wink:
manau reiktu daryt nauja:
1. Ismetima bent jau 60mm diametro
2. Nauja turba (Koki T3/T4)
3. Intercooleri (tas nera labai svarbu, bet i nauda vis tiek)
4. Purkstukai (nera jie jau tokie brangus)
5. filtra (tas l mazai turi itakos koki ten isidesi)
6. ir aisku programa.

nzn kaip ir uz kiek visas dalis gausi, bet sunkokai butu tilpt i 5k

ir aisku pirma rimtai pagalvok ir pasiskaiciuok, ar tau to butent reikia :wink:
Top Profile 

Offline hania


Joined: Fri, 2005 07 22 10:16

Posts: 237

PostPosted: Wed, 2006 02 15 11:38   Post subject:    

Mano pasiulymas:
Pasilakstymui paieskojes uz ~ 5 tukst. nusiperki Audi 200 20 V Q su 162 kW. Jei truks galios darykis chip tuning pas Vimota.
Isvada:
Turi uz ~6 tukst.>220 Ag. Plius su Q smagu ziema :lol:
O A4 ramiam vazinejimui pasilik.

_________________
Pedal to the metal
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2006 02 15 12:19   Post subject:    

Kiekvienas yra teisus is savo puses.

Primeciau kainas ir savo suplanuotam turbo komplektui kaina isejo kazkur apie 6500LT (cia jau tikrai per daug :( )

Audines naujos pirkti nenoriu (nemegstu dideliu masinu ir turiu dar VW Jetta 1.8 1989m., broliui atidaviau :) ) Geriau jau kokia maza ir lengva masina... Maciau laida neseniai "Top Gear" tai jie ten toki "Ariel Atom 2" testavo su 300AG, o mase jo tik 500KG, tai lakste neblogai... Noreciau tokia palakstymui.. bet kolkas cia svajones. O realiai noriu masinos su kuria galeciau reikalui esant pralekti, ypac kai masina atrodo standartine be jokiu "stiliovu" pribambasu, o visa jega varyklije.

Isvados: Sutvarkyti geriau man masina visa, sudeti normalia pakaba, padaryti chip tuninga ir ramiai vazineti (bet cia tokia nuomone mano dabar, o kas bus rytoj dar neaisku :wink: ).

Rasykit komentarus, patarimus, siulymus, bus idomu.. :)
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2006 02 15 12:28   Post subject:    

Pamirsau paklausti,

1. Gal kas dare tokiai audinei boost kontroleri mechanini? (tipa primityvus voztuvas dedamas i wastgate kontrolerio zarnele kad slegi pakelti).

2. Gal bandet turbinos wastegate sujungimo ilgi keisti (toks metalinis strypas tarp wastegate ir jo kontrolerio su membrana)?

Jeigu daret tai kiek pavyko slegi pakelti?
Ar kompas kuro misini islaike normalu?
Top Profile 

Offline hania


Joined: Fri, 2005 07 22 10:16

Posts: 237

PostPosted: Wed, 2006 02 15 12:28   Post subject:    

Yra forume tema: kokia auto pirkti pasilakstymui. Per paieska pasieskok rasi. Ten bus nemazai nuomoniu.

_________________
Pedal to the metal
Top Profile 

Offline bowie123


Joined: Sun, 2005 01 23 14:23

Posts: 220

Location: Kaunas

PostPosted: Wed, 2006 02 15 16:02   Post subject:    

su adatiniu voztuvu pakelsi slegi max 0.1-0.2Bar :wink:
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Fri, 2006 02 17 12:40   Post subject:    

Noriu pasidalinti patirtimi.

Man audinei (96m. a4 1.8T aeb) buvo tokia nesamone su laisvom apsukom:

Kai gaza numeti, tai apsukos pasvyruoja nuo 860 iki 500 ir atgal gal kokius 2-4 kartus (prie karstesnio varyklio ypac jautesi), po to stabiliai prie 860 stovi.

Darbas uzeme apie 1.5 val

Kompas jokiu klaidu nedave, tai sutvarkiau problema taip:
1. Atjungiau akuma (pries atjungiant akuma isitikinkite kad viska turite, pvz. magnitolos koda... Kartais gali prireikti vaziuoti i audi servisa kad priderintu po to kompa, na bet man to neprireike)
2. Atjungiau kompo jungti nuo sklendes.
3. Atjungiau gazo troseli nuo sklendes.
4. Atjungiau oro padavimo zarna (ta kuri nuo interkulerio eina)
5. Atsukau 4 varztus (penketukas raktas atrodo, sesiakampis galas), varztai yra su tarpinem, ir dar yra "kartonine" tarpine tarp sklendes bloko ir isiurbimo kolektoriaus.
6. Isemiau sklendes bloka ir nunesiau i lauka.
7. Su karbiuratoriu valykliu (kazkas panasaus i benzino misini su valykliu Wynn's air intake and carburettor cleaner), papurskiau ant sklendes ir aplinkui, nes matesi yra biski nesvarumu.
8. Po to su skuduru valiau viska, ypatingai gerai isvalyti reikia tas vietas, kur sklende lieciasi prie sienos, kai uzdaryta. Dar isvalyti reikia pacios sklendes krastus, nes ten prilimpa daug visokio s....
9. Isvaliau viska kad blizgetu (su ranka galima atidarineti sklende, sukant ta dali kur troseli tvirtinasi). Sitas valymas uzeme daugiausia laiko, nes kai kur reikejo ilgai purskyti ir trinti kad purvas atliptu.
10. Atsukau 6 varztus su zvaigzdute nuo plastmases, kur servo varykliukas ir sklendes valdymas, teko nupjauti tokia plastmasine kojele, kur prie krasto laiko plastmasine dangti (gamykloje padaryta, kad neardytu zmones).
11. Paziurejau, kad viskas svaru, laidai vietoje, prapuciau su oru ir susukau atgal sklendes valdyma.
12. Su tepalu sutepiau "kartonine" tarpine ir idejau sklendes bloka atgal, uzsukau varztus.
13. Prijungiau oro padavimo zarna.
14. Prapuciau su oru kompo jungti nuo sklendes ir prijungiau.
15. Paziurejau ar viskas vietoje, prijungiau akuma ir patraukiau raktus.
16. SVARBU :!: :!: :!: Ijugiau diegima (BET NE VARYKLI :!: ) ir palaukiau apie 30 sek. tuo metu vyksta sklendes kalibravimas, galima girdeti kaip pypsi sklendes valdymas. Palaukiau kol cypsejimas pasibaigs, tuomet pasukau rakta toliau ir ijungiau varykli.

O stebuklas!!! Apsukos nebesokineja :lol:
Top Profile 

Offline spade


Joined: Mon, 2004 03 22 8:48

Posts: 215

Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth

PostPosted: Tue, 2006 02 21 11:47   Post subject: Re: Audi A4 1.8T 20V (varyklis AEB 110kW)   

Vitoldas nemegsta reklamos, bet kadangi cia daugiausia mechaniniai darbai, o jis specializuojasi chipuose, tai gal nesupyks 8). Groundzero yra keleta panasiu kombinaciju dare... gali paskambint pasiklausinet.

1. Taip. 2.5-3''. Jokio katalizo.
2. Taip. Tepalu tepami irgi yra geri.
3. O tikrai standartiniu nepakaks? Be to purkjstukai yra daugiau maziau standartizuoti - tai manau galima rast tokius kurie tiks ir nekainuos milijonu jei naudoti.
4. "Turbo komplekto" :D. Nezinau, kiek kainuoja turbina nuo TT 225, bet nemanau, kad 1200 yra "brangoka". Normaliai.
5. Tai jei nori pigiau, tai nuo kokiu turbodyzelio paieskot reikia.

Quote:
2. Gal bandet turbinos wastegate sujungimo ilgi keisti (toks metalinis strypas tarp wastegate ir jo kontrolerio su membrana)?
Tas daiktas aktuatoriaus koja arba kojele vadinamas

_________________
WRXwagon [4sale]
DelSolZ6 Blueberry Bee project
www.per4m.lt
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2006 02 21 16:43   Post subject: Re: Audi A4 1.8T 20V (varyklis AEB 110kW)   

spade wrote:
Vitoldas nemegsta reklamos, bet ...



abejoju ar tuo paciu bus atlyginta ;)

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Tue, 2006 02 21 22:01   Post subject:    

Tokie mano tolimesni apmastymai:

1. Nauji purkstukai RC 310cc - 1110Lt
2. Turbina hybridas K03/K04 - 1200Lt
3. Vimotos chip tuningas - apie 1211Lt

Visas kitas dalis palikti standartines.
Kiek is to naudos (a.g.) galima gauti jeigu laikyti kad varyklis normaliai dar dirba. Ir koki sukamaji momenta isgauti (na turint omeny kad jis bus apribotas nes sankaba isleks)

Na technikos specialistai atsakykite man :)
Top Profile 

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Wed, 2006 02 22 10:06   Post subject:    

:wink:

Viskas cia gerai ka tu cia darysi bet del purkshtuku ar tu isitikines kad reikia juos keisti ?? Pagal mane tau ju uzteks. Vietoj tu purkshtuku zymei geriau butu pasidaryti vamzdyna po kapotu ir interkuleri pasikeisti , aishku nekalbant apie ishmetima ,kuri tu nori nenori turesi tvarkyt nes tu jo net neivertinai (keisdamas i kitokia turba)
Apsiribok iki 230 ag ir sukimo i~ 320 ir tau uzteks i valias ir su laikymu manau bus viskas gerai |(nors tas laikymas tai nuo taves pacio priklausys)
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2006 02 22 13:50   Post subject:    

Quote:
Viskas cia gerai ka tu cia darysi bet del purkshtuku ar tu isitikines kad reikia juos keisti ?? Pagal mane tau ju uzteks.


Mano standartiniai purkstukai 210cc prie 3bar, bet slegis yra 4bar (cia taip gamykloje padaryta). Man kazkaip labai jau itartinai atrodo. Nes turbina hibrida dedu tam, kad prie aukstesniu oro pavaryti (nors tokia turbina, tai velnias zino ar daug prides oro). Abejoju ar ne bus taip kad neuzteks kuro ir per liesas bus misinys? :roll:

Normaliai tai reiketu paskaiciuoti kos slegis turbinos (priklausomai nuo apsuku), kiek oro temperatura pakils, kiek misinio tilps i cilindra. Tuomet skaiciuoti santyki oro prie kuro (kai purkstuku duty cycle apie 95%) .

Zinoma, labai jau keliant apsukas standartiniu tai tikrai neuzteks (cia kas be ko), bet reikes tuomet keisti ir velenelius ir spyruokles ir voztuvus...

..Brangi tiuningine bajka be pabaigos.. :?
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Wed, 2006 02 22 14:39   Post subject:    

Raimond wrote:
Quote:
Viskas cia gerai ka tu cia darysi bet del purkshtuku ar tu isitikines kad reikia juos keisti ?? Pagal mane tau ju uzteks.


Mano standartiniai purkstukai 210cc prie 3bar, bet slegis yra 4bar (cia taip gamykloje padaryta). Man kazkaip labai jau itartinai atrodo. Nes turbina hibrida dedu tam, kad prie aukstesniu oro pavaryti (nors tokia turbina, tai velnias zino ar daug prides oro). Abejoju ar ne bus taip kad neuzteks kuro ir per liesas bus misinys? :roll:

Normaliai tai reiketu paskaiciuoti kos slegis turbinos (priklausomai nuo apsuku), kiek oro temperatura pakils, kiek misinio tilps i cilindra. Tuomet skaiciuoti santyki oro prie kuro (kai purkstuku duty cycle apie 95%) .

Zinoma, labai jau keliant apsukas standartiniu tai tikrai neuzteks (cia kas be ko), bet reikes tuomet keisti ir velenelius ir spyruokles ir voztuvus...

..Brangi tiuningine bajka be pabaigos.. :?



oj kaip tu sudetingai cia i viska ziuri ;)...

Pirmiau pasikeisk turbina, bet as rekomenduociau deti T28 garretta, ir nekeisti purkstuku ir jei jau taip nusprendei atvaryti pas mane ir nesigilink kolkas daugiau i nieka, viskas paaishkes veliau po mano apziuros ;)...

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline bowie123


Joined: Sun, 2005 01 23 14:23

Posts: 220

Location: Kaunas

PostPosted: Wed, 2006 02 22 15:13   Post subject:    

jo, T28 aisku geriau pus nei kad nuo TT K04. :D
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 15 [ 218 posts ]
Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Next


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron