All times are UTC + 2 hours
Audi A4 1.8T 20V (varyklis AEB 110kW)
Author | Message |
---|---|
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Wed, 2006 02 22 16:21 Post subject:
|
Pas Vitolda tai vaziuoti reikes.. laukiam silumos
Tiesa vaziuoti toloka, iki Kauno ~100km, gal su traukiniu geriau Dabar desiu as i masina naujus amortizatorius, nes pakaba tai jau nekokia. Prie 160 jau pradeda metyti. Planuoju kokius Bilstein sukisti. Yra sport variantas (standartines spyruokles lieka), arba sprint variantas (tai reikes komplekta B12 pirkti, ten ir spyruokles ieina), o jeigu nepasiseks, tai sukisiu koki H&R Cup Kit su spyruoklem, per puse pigiau kainuos. O varykliui planu turiu, kazkur tepala matau po truputi varo, bet lasas po laso ir akmeni prataso... Uz varyklio perrinkima (vien tik darbas: isimti, isardyti) praso 2500Lt. O dar + tarpines + ziedai + indeklai + svaistykliai + stumuokliai. Tai gi as bankrutuosiu. Quote: bet as rekomenduociau deti T28 garretta O ATP GT28RS turbo kit kainuoja 7600LT !!! |
|
Top | |
spade Joined: Mon, 2004 03 22 8:48 Posts: 215 Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth |
Posted: Wed, 2006 02 22 16:30 Post subject:
|
Raimond wrote: Mano standartiniai purkstukai 210cc prie 3bar, bet slegis yra 4bar (cia taip gamykloje padaryta). Man kazkaip labai jau itartinai atrodo. Nes turbina hibrida dedu tam, kad prie aukstesniu oro pavaryti (nors tokia turbina, tai velnias zino ar daug prides oro). Abejoju ar ne bus taip kad neuzteks kuro ir per liesas bus misinys? Normaliai tai reiketu paskaiciuoti kos slegis turbinos (priklausomai nuo apsuku), kiek oro temperatura pakils, kiek misinio tilps i cilindra. Tuomet skaiciuoti santyki oro prie kuro (kai purkstuku duty cycle apie 95%) . Zinoma, labai jau keliant apsukas standartiniu tai tikrai neuzteks (cia kas be ko), bet reikes tuomet keisti ir velenelius ir spyruokles ir voztuvus... ..Brangi tiuningine bajka be pabaigos.. Kazkokie skaiciavimai turbinos slegio priklausomybes nuo apsuku... Ir kazkodel keliant apsukas turi nepakakt purkstuku... Get real. Quote: O ATP GT28RS turbo kit kainuoja 7600LT !!! _________________ WRXwagon [4sale] DelSolZ6 Blueberry Bee project www.per4m.lt |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Wed, 2006 02 22 18:42 Post subject:
|
Gerai, be mistikos ir ranku pasu:
Mano masinos purkstukai 210cc (matuojama prie 3bar) kuro slegis 4 bar, turime: 210/3*4=280cc (standartas) Turbinos hybrido K03/K04 charakteristikos arciau prie audi TT 225hp, o si audine turi 315cc purkstukus ir slegis 3 bar. taigi 280cc maziau uz 315cc o as noresiu truputi daugiau nei 225 hp gal Perkam 310cc purkstukus ir mano masinoje gauname: 310/3*4=413cc - truputi overkill Perkam tiuningini kuro slegio reguliatoriu 5 bar (nezinia ar pompa pakes toki dalyka) 210/3*5=350cc - visai normaliai. Visa magija. Tiesiog tingejau paskaiciuoti. O viso kito nebeaiskinsiu, nes tingiu. Cia man ir nerima sukele tas skirtumas 280 vs 315 |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Wed, 2006 02 22 18:51 Post subject:
|
Pamirsau viena dalyka:
Quote: Pas jus cia kazkokia mada dabar uzejo kuo brangesnius daiktus pirkti? Ar kas cia vyksta? O cia idomu is kur pigiai T28 gauti galima, ir atrodo dar kad ismetimo kolektoriu keisti reikes? Gal kas gali pasakyti man kur galima pigiai turbo slegio matuokli nupirkti nuo -0.5 iki 1.5 bar arba -1 iki 2 bar ? (man geriausiai kad raudoni skaiciai ant juodo fono butu). Maciau automodernoj uz 99Lt Zinau kad cia ne visiskai v temu... |
|
Top | |
Ramunas Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 474 Location: Kaunas |
Posted: Wed, 2006 02 22 20:24 Post subject:
|
Nu nepyk bet tu cia tikrai daug kur ishvedzioji didele netiesa kad ir T3/T4 lygini su TT turbina Ar bent tu matei gyvai kaip jos atrodo ?? Viena shalia kitos sudetum ir gautum ta pati dydzio skirtuma kaip lyginant zaporozieti su kamazu , jau nekalbant apie ju charakteristikas . Pradziai pasakyk purkshtuku numeri , nes vw/audi 1,8T 150hp yra ir su didesniais pukshtukais negu tu sakai gal pas tave kokie kitokie ash bent girdejes kad ten ~ 320 prie 3 Bar ,o tu skaiciavimu gali ir nerashineti. Tada bandysim prieiti kokio nors sprendimo , o apie reguliatoriu ir segi 5 Bar gal jau geriau nereikia. |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Wed, 2006 02 22 21:57 Post subject:
|
Quote: Pradziai pasakyk purkshtuku numeri pagal bosch: Nr. 0 280 150 447 Type. EV6 O del TT tai tikrai nusipezejau , atsiprasau, mat ne ta TT nurodziau, is tikruju pas TT225 (AMU varyklis) purkstukai yra 386cc (dar didesni ) ir slegis 3 bar. O as omeny turejau paprasta TT 180 a.g. (AWP) ten purkstukai 317cc, slegis 3 bar. Ir kas idomiausia: Audi A4 gaminta japonijai ir meksikai (varyklio kodas AMB) turejo 170 a.g. o purkstukai tik 205cc. (tiesa slegis pakeltas 4 bar) |
|
Top | |
Ramunas Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 474 Location: Kaunas |
Posted: Wed, 2006 02 22 22:18 Post subject:
|
Noo jo gal shiek tiek ir mazoki purkshtukai , del kad ir nuo TT 180hp prie 4Bar tikrai uzteks o kaina nera didele tu purkshtuku , kad ir ebay maciau kazkada. |
|
Top | |
spade Joined: Mon, 2004 03 22 8:48 Posts: 215 Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth |
Posted: Thu, 2006 02 23 7:59 Post subject:
|
Raimond wrote: 210/3*4=280cc (standartas) <skip> Visa magija. Tiesiog tingejau paskaiciuoti. O viso kito nebeaiskinsiu, nes tingiu. Ir siaip, netingek... Man aiskint tai nereikia, bet netingek pats pasiaiskint. _________________ WRXwagon [4sale] DelSolZ6 Blueberry Bee project www.per4m.lt |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Thu, 2006 02 23 9:24 Post subject:
|
Quote: Pradek pvz nuo to, kad ta formule, kuria tu naudoji perskaiciuot inj flow - neteisinga. Ir siaip, netingek... Man aiskint tai nereikia, bet netingek pats pasiaiskint. As nelabai megstu kritika, bet cia tu teisus. Nors galetum ir uzrasyti ta paprasta formule. Cia gi apsikeitimo informacija vieta. Gerai, kad klaida pastebeta buvo, o tai sukisciau i masina $$$ ir gauciau snypsta. Tikrai visu atsiprasau, formuleje truksta saknies . (as elektronika baiges ir ta purkstuka kaip paprasta varza paskaiciavau o slegi kaip itampa). Su nauju paskaiciavimu paveikslas dar liudnesnis Formule: sqrt(naujas_slegis / 3_bar) * pralaidumas_prie_3_bar Mano masina: sqrt(4/3)*210cc=242cc TT 180 a.g. (AWP): 317cc TT225 (AMU varyklis): 386cc Nuperkam TT 317cc purkstukus ir dedam i mano A4: sqrt(4/3)*317cc=366cc (truputi geriau) PS. Jeigu matot, kad skubu ir rasau nesamone, tai pataisykite ir paaiskinkite. Man nereikia tiesiog kritikos, man reikia paaiskinimo. Gal kartu tiesa greiciau rasime |
|
Top | |
bowie123 Joined: Sun, 2005 01 23 14:23 Posts: 220 Location: Kaunas |
Posted: Thu, 2006 02 23 9:37 Post subject:
|
pas A4 stock purskalai 240cc.
o del turbos tai nebutinai Disco potato imt, gali ir paprasta T28 rast uz ~1000lt, sita ant A4 uzputineja l gerai |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Thu, 2006 02 23 10:07 Post subject:
|
Cia jums pamastymui:
Paziurejau as i 1.8T varykliukus ir pamaciau idomu dalyka santykis relaus_purkstuku_pralaidumas_cc / masinos_galia_a.g. = nuo 1.6 iki 1.76 Tai gal panasiai ivertinti purkstukus norimam galingumui galima? pvz. noriu 300 a.g. tai reikia 300*1.6=480cc realaus purkstuku pralaidumo. ka galvojate apie toki dalyka? |
|
Top | |
bowie123 Joined: Sun, 2005 01 23 14:23 Posts: 220 Location: Kaunas |
Posted: Thu, 2006 02 23 15:43 Post subject:
|
pasieskok kur internete tuboclaculator'iaus ir ten yra var. kad skaiciuoja purkstukus pagal norimus ag.
kiek atsimenu, priklausomai koki misini skaiciuosi, tai gaunas 1cc=1ag |
|
Top | |
spade Joined: Mon, 2004 03 22 8:48 Posts: 215 Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth |
Posted: Thu, 2006 02 23 16:28 Post subject:
|
Pati paprasciausia formule perskaiciuoti cc i arklius yra:
Ag=cc/5xcylxduty cyl - cilindru skaicius duty - max purkstuku duty cycle (as paprastai naudoju 0.90) (Pabreziu dar karta - cia pati primityviausia formule, kuri duoda toki daug maz isivaizdavima - realiai pasiekti arkliai su tais cc gali skirtis ir i didziaja puse ir i mazaja pakankamai daug...) O tu Raimond nenori pasidometi nuo ko dar purkstukai tavo masinai tinka? Nes naudoti kainuoja kazkas 30lt/vnt jei tai nera kokia superretenybe... Tai jei rastum kokius nors kurie tinka ir gan daznai pasitaiko - tai gal baigtum tusciai parintis? Pvz audi S2 purkstukai 346cc, volvo B230 - 300cc, Saab 2.3turbo - 359cc... cia jie visi boshiniai... _________________ WRXwagon [4sale] DelSolZ6 Blueberry Bee project www.per4m.lt |
|
Top | |
bowie123 Joined: Sun, 2005 01 23 14:23 Posts: 220 Location: Kaunas |
Posted: Fri, 2006 02 24 8:23 Post subject:
|
A4 tinka nuo Saab 2.3 turbo 360cc su kodu gale 431 Boschiniai, tik kainuoja ne 30, o ~60lt/vnt.
|
|
Top | |
kaimietis Joined: Wed, 2005 08 24 13:52 Posts: 19 |
Posted: Fri, 2006 02 24 9:52 Post subject:
|
gal ir negerai cia kas nors, bet ar netiktu nuo nissan 200sx s13-s14 370cc purkstukai, side feed, top feed nzn kokie pas audi. s13 naudotu gauti paprasciau..
_________________ '04 micra dci 82 ag '00 s2000 |
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum