All times are UTC + 2 hours
Audi A4 1.8T 20V (varyklis AEB 110kW)
Author | Message |
---|---|
AurimasV Joined: Sun, 2005 10 09 13:15 Posts: 158 Location: Vilnius |
Posted: Wed, 2007 01 03 20:10 Post subject:
|
Stakis wrote: jo, butent alkuninis pas tave yra paprastas. na ispudingi skaiciai sakyciau Beje, kaip del laikymo quattro sistemos? suprantu ner daug arklius pas atve, bet aplamai kokios info turi? ir siaip kaip kitos dalys ? vaziuokle deze? plem, mane prigazdino kad a4 brangus rmeontas, ten keiciasi stambios detales jei kazkas pareina, ir kastuoja jos ir nelaiko tipo na deze ir quattro sistema kol kas laiko, tiesa begiai jau truputi sunkiai kisasi, kartais ir neikisu iskarto, bet cia po sankabos pakeitimo taip pasidare.ble blogai padariau ka ant pastiprinto diveju masiu smagracio kisau keramika, visvien nelaiko tos spyruokles, na skamba ten kazkas viduj, per didelis laisvumas judinant abi mases, smugiai jauciu pareina dideli, na bent kol kas viskas laiko.Pas quattro labai gerai plysta pr. svirciu salenblokai, rauna visus astuonis, nu tiek kiek yra o daugiau nezinau, su tiek AG jei lakstyt ekstremaliai tai stock stabdziu sistema jau nelaikys, bet kai as ne ralistas tai man gana,reikia butinai kietint, per daug supasi, nu kazkas panasaus kaip pas silkes o daugiau kol kas be dideniu bedu, reiks pavasari pas Vitolda vel vaziuot kokio slegio damest bent jau ar dar ka, kad 250AG perlipt tiesa idomus faktas: pakeitus didesnio pralaidumo filtra standartinej dezej i kugini ant 1/8 trasos islosiau nei daug nei mazai 2-3km/h, sakau neblogai kaip del tokio santykinai menknieko |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Wed, 2007 01 03 21:03 Post subject:
|
Tai gal pas tave sankaba ne iki galo atleidzia, jeigu sakai sunkiai begiai kisasi po jos pakeitimo, arba oras pateko i sankabos hidraulika.
O tu tepalo lygi dezej ziurejai? (pro ipilymo skyle pirsta ikisk, ten kazkur 2cm zemiau jau tepalas turetu prasideti) Siaip rekomenduoja pakeist tepala pavaru dezei, jeigu jau tokia eksploatacija gaunasi, ipilt kokio Mobil 75w90 sintetikos, kazkur 2.5 litro. Tik tepalo nuleidimo kamsteliui rakto reikia labai jau sukto. Nori kietesnes pakabos? Ziurek amortizatorius kietiesnius, pvz bilstein, koni, kayaba, o spyruokliu jeigu nori kietu, gali savartynuose paziureti, kiek maciau tai turi, Pvz. Rilkadetoj, http://rilkadeta.projektas.lt/ Tik kad spyruokles sportines trumpesnes, reikes gal ant amortiko lekstes koki gumos gabala padeti, kad islaikyti pakabos auksti, nes pagadinsi standartinio ilgio amortikus su zema pakaba. Jeigu desi kietas spyruokles tai butinai dek kietesnius amortikus, nes standartiniai amortikai greit susidevi, kai spyruokle kieta. O del sailentbloku, tai cia jau reikia ieskoti "aftermarket"... arba paciam kazka bandyt daryti.. idomu ar nuo S4 tinka |
|
Top | |
Stakis Site Admin Joined: Wed, 2006 02 08 18:50 Posts: 50 Location: Siauliai |
Posted: Wed, 2007 01 03 23:21 Post subject:
|
hmmz.. nu vat to ir bijau labiausiai, tu plysinejimu nes jei koki 350-400 uzputus, tai isvsi jauciu bsu bedu belekiek
|
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Thu, 2007 01 04 4:35 Post subject:
|
blech jus nezinot kas yra 350 - 400ag nu jus 20398458% nezinot kas yra 350 - 400 ag !!!!!!!!!!!!!!
nu nieko, tegu buna sitas postas ir po metu ji pasiskaitys tas kuris tures jau 350-400ag su 1.8 - 2.0 motoru idomu ka jis tada pasakys _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
AurimasV Joined: Sun, 2005 10 09 13:15 Posts: 158 Location: Vilnius |
Posted: Thu, 2007 01 04 5:50 Post subject:
|
VIMOTA wrote: blech jus nezinot kas yra 350 - 400ag nu jus 20398458% nezinot kas yra 350 - 400 ag !!!!!!!!!!!!!! nu nieko, tegu buna sitas postas ir po metu ji pasiskaitys tas kuris tures jau 350-400ag su 1.8 - 2.0 motoru idomu ka jis tada pasakys kas kas kapeikos, jungiu NOS'a +125AG ir jauciu suzinociau greitai kas tas yra |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Thu, 2007 01 04 7:38 Post subject:
|
Quote: ...jauciu suzinociau greitai kas tas yra... geriau tavo varykliui sito nezinoti Quote: 20398458% cia Vitoldas turbut abiem rankom spausdino... |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Thu, 2007 01 04 8:59 Post subject:
|
Pataisymas prie mano ankstesnio posto apie tepalo lygi pavaru dezeje. Ten turi buti 7mm iki ipilimo skyles krasto. Ka tik radau manuale..
|
|
Top | |
AurimasV Joined: Sun, 2005 10 09 13:15 Posts: 158 Location: Vilnius |
Posted: Thu, 2007 01 04 9:42 Post subject:
|
Raimond wrote: Pataisymas prie mano ankstesnio posto apie tepalo lygi pavaru dezeje. Ten turi buti 7mm iki ipilimo skyles krasto. Ka tik radau manuale.. zinau, shiaip i reduktoriu bei deze pilu tol kol pradeda sunktis per ta skyle kur pili ir joks ten ne special raktas, paprastas 17-os sesiakampis....kaip ir daugumos OOOO siandien allroad'as kazkoks panasu i 2.7T norejo mane per valakampiu tilta sunesiot, px kad mano koja sugipsuota, kai miniau tai po ~3s anas atsoko, nu nuo ~80km/h paleidom P.S. tikrai 2.7T nes duslikai tiesiai ejo, dyzelio ziuriu zemyn nuleisti |
|
Top | |
Stakis Site Admin Joined: Wed, 2006 02 08 18:50 Posts: 50 Location: Siauliai |
Posted: Thu, 2007 01 04 16:29 Post subject:
|
nu viliuosi suzinoti tik manau be quattro teks priekinius svilint
|
|
Top | |
AurimasV Joined: Sun, 2005 10 09 13:15 Posts: 158 Location: Vilnius |
Posted: Thu, 2007 01 04 18:12 Post subject:
|
Stakis wrote: nu viliuosi suzinoti tik manau be quattro teks priekinius svilint su 350AG ant FWD A4-os???nu nx,,taigi svilinsi iki trecios galo kaip minimum kazkada lekiau su Bowie123 A4-a, jam vitoldas 268AG padare, tai nx nesamone pirma antra nevaziuoja o slifuoja na paskui jau kabina maloniai ir graziai rodykle keliasi, tiesa tada net ir nevisada ten tas 268AG buvo, bet per akis buvo tikrai is starto ir visa pirma saiba bijai tapke spaust, ant antros irgi jei per staigiai numygi uzsikasa, rodykle iskart ant 100km/h uzsoka |
|
Top | |
Stakis Site Admin Joined: Wed, 2006 02 08 18:50 Posts: 50 Location: Siauliai |
Posted: Thu, 2007 01 04 18:54 Post subject:
|
dar nesnuprendziau ar a4 ar a3 ar golfas, bet didele tikimybe kad tai bsu 3iam golfe. nu 350 nebus, pradziai bus 300. Nera tiek litu kad svaistiklius pasikeist ir sankaba iskart
Last edited by Stakis on Thu, 2007 01 04 19:30, edited 1 time in total. |
|
Top | |
AurimasV Joined: Sun, 2005 10 09 13:15 Posts: 158 Location: Vilnius |
Posted: Thu, 2007 01 04 19:28 Post subject:
|
Stakis wrote: dar nesnuprendziau ar a4 ar a3 ar golfas, bet didele tikimybe kad tai bsu 3iam golfe. nu 350 nebus, pradziai bus 300. trecio golfo nebuvo 1.8T, kisi motora??? ar ketvirta turejai omeny? |
|
Top | |
Stakis Site Admin Joined: Wed, 2006 02 08 18:50 Posts: 50 Location: Siauliai |
Posted: Thu, 2007 01 04 19:29 Post subject:
|
3-ecia. Kisiu
|
|
Top | |
AurimasV Joined: Sun, 2005 10 09 13:15 Posts: 158 Location: Vilnius |
Posted: Thu, 2007 01 04 23:09 Post subject:
|
Stakis wrote: 3-ecia. Kisiu tai gal su velenu kaltiniu padet gali ??? na ir stumokliai nuo TT butu neblogai, nauji su nuolaidom ~2000lt iseina blt, daug:D |
|
Top | |
Stakis Site Admin Joined: Wed, 2006 02 08 18:50 Posts: 50 Location: Siauliai |
Posted: Thu, 2007 01 04 23:24 Post subject:
|
nu stumikai tai tik nuo 225ag TT imt (del suspaudimo) o velenas tai daug pas ka stovi forged bet nematau tikslo tau ju keisti. nes 9.5:1 gali iki 330 uzpust. stumikus iskart dek rimtus tada gereu, nes vistiek jei pusi virs 350 turesi keist svaistiklius ir automatiskai suspaudima mazint. tai kam moket 2k uz stumikus tt, jei uz tiek gali pasiimti rimtus stumikus ar svaistiklius.
|
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum