It is currently Thu, 2024 03 28 19:13
All times are UTC + 2 hours

turbu klausymelis

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 3 of 3 [ 31 posts ]
Author Message

Offline Marko


Joined: Mon, 2006 01 23 17:53

Posts: 64

Location: Kaunas

PostPosted: Sat, 2006 03 04 0:04   Post subject: Re: Turbinu montavimo problemos   

VIMOTA wrote:
to marko ir kitiems


kaip matau jus cia komplikuojates situacijas patys sau kalbedami tik pamastymais ir ishsivedziojimais. Jei man reiks taip dar kelis metus skaityti visus shitus jusu galvojimus, kad padides apkrova ant stumokliu, svaistikliu ir t.t. idejus turbina tai as turbut po kiektai laiko uzrakinsiu visa foruma nes gyventi ir kasdien skaityti ta pati gali netai kad nusibosti, bet uzblokuoti nora dometis tuom.

Pamirshkit tokisu dalykus kaip kad svaistikliu nelaikymas ir t.t. juk jie ne popieriniai ar dar kazkokie, del stumokliu ir nutekinimo tai vel komplikuojates patys sau. Nu juk yra lietuvishki stumokliai kur vienas kainuoja 100-150lt, nu tai kokia problema pasidaryti juos su kokiu nori suspaudimu jei jau yra toks noras tureti turbo. Svarbiausia tureti tiksla ir dideli nora tam apie ka kalbet pradedi garsei ir viskas su laiku pasidaro. O leituvishki stumokliai laiko ir nera ten su jais problemu, bet !!!!! visa esme kas tuos stumoklius paskaiciuoja ir kas surenka vareikli, koks zioplys sudet gali taip kad ir dumins, ir gal bus kitos problemos, priestai asiku dar nuvarysi kur nors kad pigei tau padarytu kuro ir degimo problemos sutvarkyma ir gausis shnipstas ir poto eis gandai kad nei lietuvishki stumokliai laiko ir nei turbo eita ant atmosferiko padaryti, patys vieni kitiem kasat duobes vien is to kad drasesnis nepaskaiciuoja savo galimybiu arba nori pasipuikuoti pries kitus kad jis gudresnis ir jis pasidarys turbo...

Jei tu tikrai turi pingu ir noro tai galiu paskaiciuoti realiom kainom ir sudaryti saraso ko reikia zodziu paruosti tau projekta ir jei laikysies to viskas bus gerai, o kad tu tikiesi tik pakalbeti ir kad viskas pasidarys nezinia kur ir nezinia kieno rankom tai turi buti zmogus nerizikuojantis savo turtu ir t.t.

As nesakau kad as darysiu, as tikrai nedarysiu nes tuom neuzsiimu, bet pilnai imanoma kad galiu padeti t.y. buti dispeceriu tau del visos informacijos, darbu ir detaliu nors kokia man is to nauda, gal tik tokia kad jei jau kreipeisi i mano foruma tai vadinas pasitiki, o as savo ruoztu nenoriu kad tu nusiviltum visa tiuningo sritim...

Zodziu jei turi rimtu ketinimu atvaziuoka pakalbesim ir viskas, jei esi ne Kaunietis pasiskaiciuok ar keliasdeshimt litu ishleisti ant kuro yra perdidele suma tam kad tu pasirinkes patarimus tu kurie nesusidure su tuom tai gali padaryti viena zingsni netaip ir gali prarasti kelis shimtus litu arba net viso projekto vertes suma ;)..

Cia ir visiems kitiems buvo parashyta.
Aciu Vitoldai uz isamu paaiskinima bet as tik norejau paklausti ar imanoma gauti tokia tarpine kad isgauciau norima suspaudimo laipsni.Jai ne tai galma daryti stomoklius tik ne pilnai auti tehnikoi nes pas juos blogas terminis abdirbimas ant stomoklio blogi parametrai as zinau zmogu kiris man gales padeti bus tikslus davedimas ir geras terminis abdirbimas.Tu sakai del darbus kainos as juos atliksiu as pats tiek turbo pastatimu,kolektoriaus padarimu,tepalo padavimu ir tt...

Tu kalbejai del blogo surinkimo ir kad dumin cia ir ne problema jai zinai nuo ko dumin gali :wink:

Jai kalbant apie variklio kapitalini:velgi as ji atliksiu pats.Pradedant variklio isimimu,pilnu isardimu,surinkimu,tepalo siurblio davedimu pagerinant nasuma,galvutes angu davedimu bei pagerin veleneliu tepima jai tai nepadaryti gamykliskai,bloko pratekinimu ir honingavimo padarimu,bet del sito jai prieisiu prie stakliu.Nes toi sriti esu dirbes dares 2T varikliu tiuninga ir pilnus kapitalinius bei cilindrus delto ir zinau ka gali padaryti auto tehnika teko is ju imti stumoklius cia kalba apie 2T kur geru firmu stumoklio temperaturinis tarpelis yra 00.5 mm o lietuviskam padarai 0.15 mm kas jau gerokai per daug ir buna klynas bet girdejau kad masinu jie daro geriau bet abejones kyla.

Atmosferinius variklius ir teko daryti tiek paprastus kapitalinius tiek pasidaryti pagerinant jo charakteristikas bet cia tik sau ir keliems draugams nu bet cia ne apie tai:esme tame kad kalbant apie turbo varikliu cia man naujove bet tai niera kazkas ipatingo tik reikia zinoti tam tikrus pagrindus ka as ir teiraujuos gal bus geru minciu is kuriu bus geras rezultatas :P O su tavim Vitoldai gal ir noreciau paplepeti gal bendrom mintim iskiltu geras projektas :?:
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 3 of 3 [ 31 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron