It is currently Fri, 2024 03 29 15:08
All times are UTC + 2 hours

e30 324td

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 1 [ 4 posts ]
Author Message

Offline Giunteris


Joined: Sat, 2007 01 13 18:53

Posts: 1

PostPosted: Mon, 2007 01 15 6:15   Post subject: e30 324td   

Sveiki.Gal kas esate susidures su tuom...labai svarbi Vitoldo nuomone....E30 324td ejo vien su mechaniniais kuro siurbleis ar buvo ir elektroniniu?Mat pas e34 524td stovi toks pat variklis ir ten jau yra su elektroniniu...tad truputi ir pasimeciau.Kiek justusi traukos pagerejimas(kiek eitu isspaust) idejus didesni turbo,interculeri ir perreguliavus siurbli?Gamykliskai yra 85kW/115hp ir 220Nm.Idedu keleta nuorodu kur yra keiciama turbo i truputi didesne...viskas atitinka tik nesuprantu nuo kokio cia bmw dyzeliuko motoro...?http://rides.webshots.com/photo/1169839162045031994mXCaEa http://rides.webshots.com/photo/1169839 ... 1994GzdnLl Beje o gal uztektu tik interculeri istatyti...o turbo palikti standartini,ar uztektu slegio?Aciu visiems issakiusiems savo nuomone ir info :wink:

_________________
Bmw ne dviratis...
Top Profile 

Offline Shpokas


Joined: Tue, 2007 02 20 5:36

Posts: 1

Location: Kaunas

PostPosted: Tue, 2007 02 27 6:58   Post subject: 324td   

Sveikas, man taspats klausimas cia buvo iskiles, nes zadu pirkt 324td. Kiek zinau, tai su elektriniu siurbliu ejo kazkas nuo 99 metu visi 324td ir jie cipuojasi iki 140 AG 265 Nm. Taippat stato interkuleri, bei didina turbinos slegi. O didesne turbo visada galima det, bet nelabai manau, kad verta...
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2007 02 27 14:41   Post subject: Re: 324td   

Shpokas wrote:
Sveikas, man taspats klausimas cia buvo iskiles, nes zadu pirkt 324td. Kiek zinau, tai su elektriniu siurbliu ejo kazkas nuo 99 metu visi 324td ir jie cipuojasi iki 140 AG 265 Nm. Taippat stato interkuleri, bei didina turbinos slegi. O didesne turbo visada galima det, bet nelabai manau, kad verta...



ejo berods nuo 89 ar 90 metu jau su elektriniais siurbliais, nuo 98m ejo jau su auksto slegio siurbliais ten jau pilnas ipurshkimas, o senesni dar nepilnas ipurshkimas.... 140ag tai cia tokia bendras taikinys, bet toli grazu kartais buna kaikuriems siurbliams iki to.... Visas galingumas priklauso nuo siurblio pajegumo paduoti kuro tiek kiek jo reikalaujama ir tada kada jo reikia !!!! Daug atveju yra buve, kad siurblis pavarges ir nepaduoda daugiau kuro ir nera galingumo... daryk zodziu ka nori iki dumu nedaeisi niekaip, o kitas siurblys su 70% iki maximumo is programos jau gali uzduminti visa servisa pas mane :lol: tai toki rades sureguliuoji taip kad aisku nedumintu, bet tada sukimo momentas buna apie 350-380Nm :wink:

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline kaulasbmw


User avatar


Joined: Wed, 2007 04 18 17:59

Posts: 2

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2007 04 18 18:32   Post subject: Re: e30 324td   

Giunteris wrote:
Sveiki.Gal kas esate susidures su tuom...labai svarbi Vitoldo nuomone....E30 324td ejo vien su mechaniniais kuro siurbleis ar buvo ir elektroniniu?Mat pas e34 524td stovi toks pat variklis ir ten jau yra su elektroniniu...tad truputi ir pasimeciau.Kiek justusi traukos pagerejimas(kiek eitu isspaust) idejus didesni turbo,interculeri ir perreguliavus siurbli?Gamykliskai yra 85kW/115hp ir 220Nm.Idedu keleta nuorodu kur yra keiciama turbo i truputi didesne...viskas atitinka tik nesuprantu nuo kokio cia bmw dyzeliuko motoro...?http://rides.webshots.com/photo/1169839162045031994mXCaEa http://rides.webshots.com/photo/1169839 ... 1994GzdnLl Beje o gal uztektu tik interculeri istatyti...o turbo palikti standartini,ar uztektu slegio?Aciu visiems issakiusiems savo nuomone ir info :wink:


Pasakysiu paprastai: buvo 2.4 bmw varikliai su el siurbliu (dde) ir mech siurbliu (isviso be dde), jie skyresi kodiruote M21B24 (be) , ir M51B24 (su DDE) skyresi jie ne tik siurbliu bet ir bloku. Veliau gama papilde M51B25 T, tds, arba D. @.4 ejo tiek kiek ejo e30 touringai iki 94.08(11) M51B24 state ir i e34 (iki 92.11) lygiagreciai i e34 ejo tds dvipypkiai, po to atsirado marketingo vaisius:TD (94metais) ... placiau apie tai citatoje is kito forumo:

"Pas 325tds maziau arkliu nei pas 525tds ? Ar varikliai tie patys,ar tik i e36 ejo variklis nuo e30 tik vadinos 325tds.Nes kazkaip atrodo kad senesniuose 325tds maziau kilovatu ?"

atsakymas 1:

Varikliai tie patys M51 Ć«jo ir Ć

_________________
Letai vaziuosi - greitai nesh, Greit vaziuosi - Letai nesh...
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 1 [ 4 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron