All times are UTC + 2 hours
max slegis
Author | Message |
---|---|
audrius Joined: Mon, 2004 03 29 10:57 Posts: 333 |
Posted: Tue, 2004 04 06 7:28 Post subject: max slegis
|
kaip galvojat, kiek max slegio keturiu cylindru apie 2 litru varikliui gali ipusti vidutiniu ismatavimu turbina, tokia kaip T3 arba 24 KKK? Ir ar yra prasmes keturcylindriui statyti tvinus arba sekvenciskai dvi turbinas? Turbina ir kompresoriu kartu? Tikslas butu tarkim teorinis: kuo daugiau pripusti, nepasant ten lagu visu, rpm/slegio santykiu ten ir t.t.??? Bet turint omeny nasuma, t.y. kad variklis nepavirstu i oro kompresoriu arkliu saskaita
|
|
Top | |
Ramunas Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 474 Location: Kaunas |
Posted: Tue, 2004 04 06 9:41 Post subject:
|
Esme ne slegyje o kiekyje (debetas)
Geriausias variantas hibridas T3/T4 arba analogishka. Turbina ir kompresorius kartu didziausia nesamone kokia tik galetum sugalvot darant varikli. Last edited by Ramunas on Tue, 2005 01 04 21:10, edited 1 time in total. |
|
Top | |
audrius Joined: Mon, 2004 03 29 10:57 Posts: 333 |
Posted: Tue, 2004 04 06 9:51 Post subject:
|
slegis ar tankis, debetas ar srautas yra tiesiogiai prporcingi dalykai, savaime aisku - as ne to klausiu. Tarkim jus turit du identiskus variklius, ne, tris: vienas turi gigantiska viena turbina, kitas - nuosekliai sumautas maza ir vidutine, trecias - dvi nykstukes kokias ihi ten ar, pan, po viena - dviem cylindram. Fazes tokios pat, rpm ir visa kita tokie pat visu varikliu.
Kuris jusu nuomone teoriskai pasieks pusciausias kreives? Mano nuomone kompresorius+turbina kaip tam corrade yra nesamone, pavyzdziui. Bet nesiveliant i gincus - gryzkim prie klausimo??? |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Tue, 2004 04 06 10:37 Post subject: Re: max slegis
|
audrius wrote: kaip galvojat, kiek max slegio keturiu cylindru apie 2 litru varikliui gali ipusti vidutiniu ismatavimu turbina, tokia kaip T3 arba 24 KKK? Ir ar yra prasmes keturcylindriui statyti tvinus arba sekvenciskai dvi turbinas? Turbina ir kompresoriu kartu? Tikslas butu tarkim teorinis: kuo daugiau pripusti, nepasant ten lagu visu, rpm/slegio santykiu ten ir t.t.??? Bet turint omeny nasuma, t.y. kad variklis nepavirstu i oro kompresoriu arkliu saskaita , klausimas tau paciam: Ar tu turi omenyje apie slegi iki voztuvo ar apie slegi kuri sudaro turbina degimo kameroje per isiurbimo voztuvo atsidarymo faze....? Tai yra labai skirtingi dalykai. Statyti sekvencine sistema kompr/turb nera prasmes.... netgi negudra... , juk jeigu esi shiektiek besidomintis ar netgi darantis variklius tai zinai kiek cfm sunaudoja variklis prie tam tikru sukiu, zinot gali kiek cfm oro duos turbina, poto yra kriaukliu A/R tai realiai gali daug ka numatyti. Taip kad..... |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Tue, 2004 04 06 10:40 Post subject:
|
audrius wrote: slegis ar tankis, debetas ar srautas yra tiesiogiai prporcingi dalykai, savaime aisku - as ne to klausiu. Tarkim jus turit du identiskus variklius, ne, tris: vienas turi gigantiska viena turbina, kitas - nuosekliai sumautas maza ir vidutine, trecias - dvi nykstukes kokias ihi ten ar, pan, po viena - dviem cylindram. Fazes tokios pat, rpm ir visa kita tokie pat visu varikliu. Kuris jusu nuomone teoriskai pasieks pusciausias kreives? Mano nuomone kompresorius+turbina kaip tam corrade yra nesamone, pavyzdziui. Bet nesiveliant i gincus - gryzkim prie klausimo??? kreives priklauso didesne dalim nuo variklio valdymo programos.... nei kad nuo vienos turbinos ar ten dvieju lygiagreciu... |
|
Top | |
audrius Joined: Mon, 2004 03 29 10:57 Posts: 333 |
Posted: Tue, 2004 04 06 11:06 Post subject:
|
ir vel...kaip jusu paklausti, kad atsakytumete tiesiai i klausima? AR APSIMOKA DETI DVI TURBINAS I 4 CYLINDRU VARIKLI? Pavyzdziui sitaip....Pagal Vitolda, nesvarbu kiek ju bus, a ne, o pagal Ramuna tai geriausiai kad butu turbina ir kompresorius? Nu kad sukonkretinti, imikm drago rungti. Lagas nesvarbu, blokas tarkim laiko be proto daug.....
|
|
Top | |
spade Joined: Mon, 2004 03 22 8:48 Posts: 215 Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth |
Posted: Tue, 2004 04 06 11:19 Post subject:
|
audrius wrote: ? AR APSIMOKA DETI DVI TURBINAS I 4 CYLINDRU VARIKLI? Ne. Uztat tikrai grazhu _________________ WRXwagon [4sale] DelSolZ6 Blueberry Bee project www.per4m.lt |
|
Top | |
audrius Joined: Mon, 2004 03 29 10:57 Posts: 333 |
Posted: Tue, 2004 04 06 12:14 Post subject:
|
http://www.omniturbo.com/Turbo%20Mopars%20Home.htm o kaip sitas nieko nesupranta turbut? 12 s 1/4 su 100ag bloku ir twinais....Nieko grazaus, bet ...veikia?!? Tai gal visdelto apsimoka?
|
|
Top | |
spade Joined: Mon, 2004 03 22 8:48 Posts: 215 Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth |
Posted: Tue, 2004 04 06 13:12 Post subject:
|
audrius wrote: http://www.omniturbo.com/Turbo%20Mopars%20Home.htm o kaip sitas nieko nesupranta turbut? Kodel tu manai, kad nesupranta? _________________ WRXwagon [4sale] DelSolZ6 Blueberry Bee project www.per4m.lt |
|
Top | |
audrius Joined: Mon, 2004 03 29 10:57 Posts: 333 |
Posted: Tue, 2004 04 06 13:40 Post subject:
|
todel, kad pasidare dvi turbinas. Juk be reikalo, juk galejo ir su viena apsieiti.
Cia buvo allpare ilga diskusija kiek galima ismelzti is vienos t3. Vieni aiskino, kad max 32 psi/apie 2 barus yra jo riba, kiti, kad daugiau, bet visviena dvi turbinos pripus daugiau. As turiu galvoje tikrove, arba mazo biudzeto projektus. O ne sponsoriuotus komandu monstrus su multi$ nauju modeliu turbonaduvais. |
|
Top | |
spade Joined: Mon, 2004 03 22 8:48 Posts: 215 Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth |
Posted: Tue, 2004 04 06 14:30 Post subject:
|
audrius wrote: todel, kad pasidare dvi turbinas. Juk be reikalo, juk galejo ir su viena apsieiti. <skip> As turiu galvoje tikrove, arba mazo biudzeto projektus. O ne sponsoriuotus komandu monstrus su multi$ nauju modeliu turbonaduvais. Tai del to ir naudojo dvi, kad viena butu daug kainavus... Su viena negalejo apseiti... Kaip kazkas minejo svarbu debetas - oro mase... T3 super 60 gali pripusti matyt dar ir daugiau nei 2 bar (ant 2l variklio), tik va prasmes pusti virs ~1,5bar nera - reikia didesnes turbinos (na, arba dvieju)... Cia zhinoma viskas ish galvos shakem ant vandens - tingiu dabar compressor map'us studijuot _________________ WRXwagon [4sale] DelSolZ6 Blueberry Bee project www.per4m.lt |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Tue, 2004 04 06 15:30 Post subject:
|
Ner cia ka studijuoti, nes t3 duoda max 17cfm prie 1.5bar, o T60 duoda 60cfm, bet esme tame ir yra kad ta kita t3 jis gavo kone uzdyka ir susivirinsiu sau galvoja i viena ir bus vsio tas pats (BEVEIK!!) kaip kad t60...
esme ta, kad ar 1.5bar busi ar 2bar pusi su t3 tu skirtume oro daugiau neturesi nes ji jau nebeveikia nes ji gi irgi turi savo ribas... Audriau, tu pastudijuok shiektiek daugiau flow mapus turbinu, varikliu pareikalavima oro srautui ir bus bishky aiskiau nes tau ishaiskinti yra be shansu nes tu tai magnetini degima nuo motorolerio istroinsi nes trempliorius yra brangu, tai kazkur shiukslyne turbina rades antra pristroinsi ir poto klausi apie mazo biudzeto reikalus.... nu nera tokiu dalyku nera, niekas tokiom nesamonem neusimineja is normaliu zmoniu, yra vienetai tokiu atveju kai ner LT tai daro tokius performance variantus.... kai ish nieko yra daroma kazkas kas permusha net ta kuris net 2tlt protingai investavo... Nu anyway... esme tokia |
|
Top | |
audrius Joined: Mon, 2004 03 29 10:57 Posts: 333 |
Posted: Tue, 2004 04 06 16:32 Post subject:
|
nu aciu uz jusu atsakymus kurie is esmes mane nuvyle Ar jus jauciat profesoriai, kad jus puciat burbula is savo paaugliskos romantikos susimaisiusios su pirmunisku mandrumu? Jus man siulot mokytis fizikos... Jus lengvai isprovokuojami...Bet kitaip per laidus nesusipazinsi, nepaziuresi kas yra kas kaip patampyti uz liezuvio...
Malonu, aciu ir uz tai...kaip sako: aciu daktare uz aki, bet as nieko nematau Tie mistiniai turbo mapai, super 60, N tlt ir "rimti" zmones gyvena jusu fantazijoj, as jum pasakysiu. Jeigu jus ir surinkot tris su puse variklio, ir perskaitet koki perfomance tip'a, dar anksti lipti ant scenos. Jus isivaizdojat, kad viska galima paskaiciuoti ir paskui, pastate ant stendo, pamatuoti(ypac tokio) i delo sdelano? Aisku, londone patinusiem dauneliam imponuoja jusu stendo chartas, BOV, bet visa tai yra placebo.Prekybai tas, aisku butina, nes tai yra reklama.Bet tai ka mes matom cia, kai atvaziuoja standartine honda su katalizatorium dar siknoj ir "isduria" drage visus "modifikuotus" ir "tiuninguotus" tugriku rijikus tai kur tie "monstrai" su "rimtuoleis" uz vairo, man pasakykit? Aisku, cia ir as galiu pasakyti: yra pas mus tokia uzdara chebra, kur is babkiu vaziuoja, vot jie pasidare ir dabar labai sau kruti yra. Bet ju niekas nezino. Arba zino, bet jie isejo i pensija, nes atsireme i biudzeta.. Tai tada kieciausias drageris yra tas kauno grudu sudu maisas. Cia taip visuose hobiuose tas pac. Ir tas uzpisa. Turbut viena is blogiausiu chebru yra automobilistai. Pilnom zopom pavydo ir isikelimo visi iki vieno. Visiem reikia keltis, buti krutais ir vazineti su hotrodais Nieko, metai kiti ir pusit prie teliku su alaus bonkike kaip ir mes, seneliai...Viso gero ir sekmes svaigstant apie tas nieko vertas gelezikes... |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Tue, 2004 04 06 21:14 Post subject:
|
audrius wrote: nu aciu uz jusu atsakymus kurie is esmes mane nuvyle Ar jus jauciat profesoriai, kad jus puciat burbula is savo paaugliskos romantikos susimaisiusios su pirmunisku mandrumu? Jus man siulot mokytis fizikos... Jus lengvai isprovokuojami...Bet kitaip per laidus nesusipazinsi, nepaziuresi kas yra kas kaip patampyti uz liezuvio... Malonu, aciu ir uz tai...kaip sako: aciu daktare uz aki, bet as nieko nematau Tie mistiniai turbo mapai, super 60, N tlt ir "rimti" zmones gyvena jusu fantazijoj, as jum pasakysiu. Jeigu jus ir surinkot tris su puse variklio, ir perskaitet koki perfomance tip'a, dar anksti lipti ant scenos. Jus isivaizdojat, kad viska galima paskaiciuoti ir paskui, pastate ant stendo, pamatuoti(ypac tokio) i delo sdelano? Aisku, londone patinusiem dauneliam imponuoja jusu stendo chartas, BOV, bet visa tai yra placebo.Prekybai tas, aisku butina, nes tai yra reklama.Bet tai ka mes matom cia, kai atvaziuoja standartine honda su katalizatorium dar siknoj ir "isduria" drage visus "modifikuotus" ir "tiuninguotus" tugriku rijikus tai kur tie "monstrai" su "rimtuoleis" uz vairo, man pasakykit? Aisku, cia ir as galiu pasakyti: yra pas mus tokia uzdara chebra, kur is babkiu vaziuoja, vot jie pasidare ir dabar labai sau kruti yra. Bet ju niekas nezino. Arba zino, bet jie isejo i pensija, nes atsireme i biudzeta.. Tai tada kieciausias drageris yra tas kauno grudu sudu maisas. Cia taip visuose hobiuose tas pac. Ir tas uzpisa. Turbut viena is blogiausiu chebru yra automobilistai. Pilnom zopom pavydo ir isikelimo visi iki vieno. Visiem reikia keltis, buti krutais ir vazineti su hotrodais Nieko, metai kiti ir pusit prie teliku su alaus bonkike kaip ir mes, seneliai...Viso gero ir sekmes svaigstant apie tas nieko vertas gelezikes... |
|
Top | |
spade Joined: Mon, 2004 03 22 8:48 Posts: 215 Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth |
Posted: Wed, 2004 04 07 6:50 Post subject:
|
Siaip tai, audriau, cia ne visai megztuju bereciu mitingas... nepastebejai
_________________ WRXwagon [4sale] DelSolZ6 Blueberry Bee project www.per4m.lt |
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum