All times are UTC + 2 hours
Padekit issirinkti turbo paketa?
Author | Message |
---|---|
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Wed, 2007 02 21 20:09 Post subject:
|
Raimond wrote: Quote: Raimi, kodel visi turbina pirmiausiai renkasi kai ji vos ne paskutine reikalinga? Todel, kad visur figuruoja zodis "turbo", savotiska propaganda... taip, kaip ir turbochip _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Wed, 2007 02 21 22:25 Post subject:
|
Quote: taip, kaip ir turbochip Sita propaganda manes dar nepasiekie... |
|
Top | |
spade Joined: Mon, 2004 03 22 8:48 Posts: 215 Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth |
Posted: Thu, 2007 02 22 16:00 Post subject:
|
Raimond wrote: As zinau ka maciau, nerasiu dabar nes senai buvo, as tik dometis pradejes buvau varyklio tiuningu. Tikrai susidomejau, kaip cia taip 3 turbinos sukistos i masina. Quote: O dar ivesk i google "triple turbo" ir paspausk vaizdai, pamatysi, kad tokiu variantu yra daugiau. Zmones isprotineja, kisa triju skirtingu dydziu turbinas, kad tureti sukamaji momenta per visa diapazona apsuku. Tris skirtingu dydziu turbinas deda nebent staged turbo sistemose... bet tai jau visai kito misko uogos - kiti varikliai ir kiti slegiai. _________________ WRXwagon [4sale] DelSolZ6 Blueberry Bee project www.per4m.lt |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Thu, 2007 02 22 18:49 Post subject:
|
Quote: Nezinau ka tu ten tada matei... Pagaliau ir nesvarbu, nes juk dabar nerasi Dabar daug ko nerasi, bet tai nereiskia kad to ir nebuvo Deja nezinojau tada kad bus(yra) tokia firma Vimota ir tam forume spade nores pamatyti kaip ant skyline gtr atrodo stock 2 turbinos ir viena didesne ir neuzbookmarkinau sito puslapio, nors nuo to laiko ne viena kompa pakeiciau ir perinstaliavau, tai net nezinia ar tie bookmarkai butu like. O jeigu ju neliko, reiskia tokie dalykai neegzistavo. O jeigu as kazko nepamenu tai reiskia to irgi nebuvo, o jeigu kas nors manes niekad nemates, tai reiskia as tam zmogui neegzistuoju... |
|
Top | |
spade Joined: Mon, 2004 03 22 8:48 Posts: 215 Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth |
Posted: Thu, 2007 02 22 21:16 Post subject:
|
Tu maziau nervinkis - ilgiau gyvensi
Pats sakai, kad seniai matei - manau tiesiog tada nesupratai, nes neturejai pakankamai suvokimo. Padaryti triturbo su trim skirtingu dydziu turbinom ir sugalvoti ju valdyma... cia sudetingumas sunkiai suvokiamas (nekalbant apie kastus to reikalo). Automobiliai, kurie naudoja dvi sekvencines turbinas (959, Rx7, Supra) ir tai jas naudoja vienodo dydzio. Tiesiog is pradziu dirba viena, paskui pasijungia ir kita. Dvi turbinos skirtingo dydzio taikomos nebent kai kuriuose cheap turbo setupuose (jei nekalbam apie stage zinoma)... _________________ WRXwagon [4sale] DelSolZ6 Blueberry Bee project www.per4m.lt |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Fri, 2007 02 23 1:38 Post subject:
|
Quote: Tu maziau nervinkis - ilgiau gyvensi Lieku prie savo nuomones o tu prie savo, cia ir baigiam. |
|
Top | |
Type_S Joined: Sat, 2007 02 17 6:00 Posts: 29 Location: (IRL) Cork - Klaipeda |
Posted: Fri, 2007 02 23 4:25 Post subject:
|
vieno nesuprantu,va ira turbo T3 http://64.225.76.178/main.htm
cia raso kad nuo 150ag iki 320ag gali isukti,na aisku priklausomai cia nuo variklio,bet tai jei jis pas manes parengstas pilnai,kodel jis neiipus man +150-200ag ? kodel tada taip raso _________________ no speed limit... |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Fri, 2007 02 23 5:39 Post subject:
|
Quote: vieno nesuprantu,va ira turbo T3 http://64.225.76.178/main.htm cia raso kad nuo 150ag iki 320ag gali isukti,na aisku priklausomai cia nuo variklio,bet tai jei jis pas manes parengstas pilnai,kodel jis neiipus man +150-200ag ? kodel tada taip raso Nesupratau tavo klausimo. 1. T3 tai irgi ne visos vienuodos, skirtis karstoji dalys gali. Ir dar priklauso koks varyklio turis. Siaip paskaityk sita is pradziu, gal kiek paaiskes: http://www.moddedmustangs.com/forums/turbo-size-a-r-and-trim-vt730.html cia gan aiskiai aprasyti pagrindiniai turbinos parametrai, atkreipk demesi i A/R parametra savo T3 turbinos. Pamirsau prideti, butinai paziurek tuos linkus kurie yra straipsnyje, irgi daug naudingos infos bus. 2. Kodel neipus? Jeigu viskas tinkamai parinkta tai gal prie aukstu slegiu ir ipus. O neipusti gali del: neteisingai parinktos turbinos, neteisingo ismetimo kolektoriaus, netesingu faziu veleneliu, per silpno interkulerio (geras interkuleris prie aukstu slegiu yra tiesiog butinas), neteisingo suspaudimo laipsnio, del neteisingos varyklio galvos konstrukcijos, del daug priezasciu gali neipusti. |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Fri, 2007 02 23 15:16 Post subject:
|
Type_S wrote: vieno nesuprantu,va ira turbo T3 http://64.225.76.178/main.htm cia raso kad nuo 150ag iki 320ag gali isukti,na aisku priklausomai cia nuo variklio,bet tai jei jis pas manes parengstas pilnai,kodel jis neiipus man +150-200ag ? kodel tada taip raso oj matau vis dar visi gilinaties aisku kad nepasieks, nes visas variklio galingumas priklauso nuo turbinos, tu gali pasidaryti varikli kuris atlaikys ir turbinai pades ishgauti kad ir 800ag galinguma, o idesi turbina kuri gali tik 150ag tai geriausiu atveju turesi 200ag bet ir tai ne is turbinos, o is to kad variklio naudingumo koeficianta pagerinai.... Nori 350ag tai ir imi turbina kuri COMPRESSOR MAPe vidurines salos desinys krastas uzeina ant 35-40air flow . Paprastai kalbant vidurines salos zona ir parodo variklio galinguma http://64.225.76.178/catalog/compmaps/fig5.html kaip matom T3SUPER DUPER 60 vos vos 300ag prie 1.5bar... Kai tuo tarpu Holsetas HX35-40 prie 1.5bar bus 500ag _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
Type_S Joined: Sat, 2007 02 17 6:00 Posts: 29 Location: (IRL) Cork - Klaipeda |
Posted: Sat, 2007 02 24 4:54 Post subject:
|
na joo galvojau lengviau bus isirinkt,kaip parduotuvej koki alu nieko nebesirinksiu duosiu daugiau uz mane nusimanantiems,visgi ne as ruosiu varikli o daktarai,tai jam ir donora turbo skirs
_________________ no speed limit... |
|
Top | |
tazikas Joined: Tue, 2007 02 20 20:19 Posts: 30 Location: vilnius |
Posted: Sat, 2007 02 24 16:24 Post subject:
|
nera gersniu turbu uzh KKK
hibrido sau tikrai nestatychiau nerizikuozhiau tau perakis bootu kokios kkk k27 - k26 _________________ S2, S6 ,,,C70 |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Sat, 2007 02 24 17:35 Post subject:
|
tazikas wrote: nera gersniu turbu uzh KKK hibrido sau tikrai nestatychiau nerizikuozhiau tau perakis bootu kokios kkk k27 - k26 cia tas pats kas nera geresnes masinos uz 5klases bmw nei 7 klase nei 3 klase negali lygiuotis o k27-k26 tai cia ne hibridas ? _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
Type_S Joined: Sat, 2007 02 17 6:00 Posts: 29 Location: (IRL) Cork - Klaipeda |
Posted: Sun, 2007 02 25 9:58 Post subject:
|
Hibridas tai suprantu is dvieju turbo tarkim T3 ir T4 padaryta viena su skirtingom detalem? ar klystu? beje kuom blogai hibridine turbina?
_________________ no speed limit... |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Sun, 2007 02 25 15:33 Post subject:
|
Type_S wrote: beje kuom blogai hibridine turbina? vooooo cia geeeras klausimas man irgi idomu _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
Stakis Site Admin Joined: Wed, 2006 02 08 18:50 Posts: 50 Location: Siauliai |
Posted: Fri, 2007 03 02 21:08 Post subject:
|
nu va smagumelis kokia diskusija iraitem... na tau ant stoock motoriuko 400ag - pamirsk manau. kaip minimum manau turesi svaistiklius ir stumus keist ar kazka daryt, nes is galvos suspaudimo irgi nepadarysi, manau, tokio kokio reikia pripusti 1.2-1.5bar i motora deze - manau saibom, pusasiai granatos irgi... visu prima vien del to kad jis atmosferikas stock'e, visu antra, kad kosminiu skaiciu tikesi su kuriais vistiek nepavaziuosi ir turesi daugiau bedu nei smagumo... manau tau realu is to motoriuko pasispausti 260ag pasimazinu suspaudima ir uzputus koki 0.8bar.. toliau eina valdymas, stockinis kompas abejoju ar suvaldys - iseitis KMS'as, bet zinant kad tie motorai labai megsta tepima gera, kuriam nesant labai greit prasukami indeklai, tai toj vieotj turesi belekaip apdirbet, o daugaiu visi kolikai, purkstukai, vamzdynai, ic, ismetimas, valikai ri pan... o dar kiek nervu, kiek ieskojimu detaliu ir viso kito barachlo..ou nou pirk geriau s2000 jei nori hondos galingesnes
|
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum