It is currently Fri, 2024 03 29 13:30
All times are UTC + 2 hours

Del audi A8

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 1 [ 11 posts ]
Author Message

Offline Kleckas


Joined: Sat, 2006 04 01 14:24

Posts: 4

PostPosted: Fri, 2007 03 02 22:48   Post subject: Del audi A8   

A8 2.5TDI 148AG ka butu galima padaryt ne vien cipo pagalba, daug neinvestuojant. Ta prasme pastebejau kad daugumai dyzeliu del purkstuku kaltes nebeina sukelt AG.
Kaip pas A8 jei idejus kokius pralaidesnius purkstukus ar iseitu ~200AG o gal daugiau? ir ar laikytu standartine sankaba (nes automatai tai ne man)?
jei laikytu gal kokia turbina pakeitus i didesne iseitu paspaust sita varikliuka dar labiau?
Ta prasme mane domina palyginus nebrangus perdaryma - purkstukai, jei laiko sankaba + didesne turbina + cipas.
Su sankabos keitimais ir interkuliario keitimais zaizti nelaibai jau ir noreciau nes cia jau gautusi dar kokie minimum 2000-3000 lt.

nes dabar planuoju pirkti A8 ir neapsisprendziu kas geriau ar 2.8 30v ar 4.2 ar paimti dyzeli ir padaryt kazka bent lygu 2.8 30V.
Top Profile 

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Sat, 2007 03 03 0:00   Post subject:    

:wink:
imi 3.3 tdi ir be vargo vaziuoji (ir gerai vaziuoji) o ish 2.5 stebukali nesidaro , max sitas variklis laiko ~230Ag paskui velenas nelaiko ir kitos bedos. , o del a8 pagal mane tai ten yra ir su 180Ag 2.5 dti is to tik su programos pakeitimu turesi apie 220 ir vaziuosi be vargo.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Sat, 2007 03 03 20:54   Post subject: Re: Del audi A8   

Kleckas wrote:
A8 2.5TDI 148AG ka butu galima padaryt ne vien cipo pagalba, daug neinvestuojant. Ta prasme pastebejau kad daugumai dyzeliu del purkstuku kaltes nebeina sukelt AG.
Kaip pas A8 jei idejus kokius pralaidesnius purkstukus ar iseitu ~200AG o gal daugiau? ir ar laikytu standartine sankaba (nes automatai tai ne man)?
jei laikytu gal kokia turbina pakeitus i didesne iseitu paspaust sita varikliuka dar labiau?
Ta prasme mane domina palyginus nebrangus perdaryma - purkstukai, jei laiko sankaba + didesne turbina + cipas.
Su sankabos keitimais ir interkuliario keitimais zaizti nelaibai jau ir noreciau nes cia jau gautusi dar kokie minimum 2000-3000 lt.

nes dabar planuoju pirkti A8 ir neapsisprendziu kas geriau ar 2.8 30v ar 4.2 ar paimti dyzeli ir padaryt kazka bent lygu 2.8 30V.



tai kad ir taip gaunasi apie 200ag po chipavimo :wink: esme tame, kad tu nusipirktum ta tdi su nesudilusiais karomislais :wink:
bmw 530d po mano chiptiuningo audi V8 3.7 ima be problemu :wink:

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline Kleckas


Joined: Sat, 2006 04 01 14:24

Posts: 4

PostPosted: Sun, 2007 03 04 20:23   Post subject:    

aisku dekui uz info.
su 3.3 dyzeliu masinu ir kainos jau nebe vaikiskos vaiksto :cry: ir sunku gauti butu gera varijant nes buna vos keli vienetai.

tai gerai jei vien cipo pagalba eina padaryt apie 200 AG. :lol: manau to protingam vazinejimui pilnai uztenka.

Tai kaip atskirti pas ta dyzeli kad karomislai geri - negi as nuiminesiu kiekvienos patikusios masinos dangtelius nuo galvu? ar eina kazkaip kitaip patikrinti?
nes esu ir as viena ausim girdejas kad ju veleneliai ir karomislai nelaiko.

dekui dar karta Vitoldui uz supratinguma ir kantrybe atsakinejant eilinius klausimas.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2007 03 05 1:12   Post subject:    

Kleckas wrote:
aisku dekui uz info.
su 3.3 dyzeliu masinu ir kainos jau nebe vaikiskos vaiksto :cry: ir sunku gauti butu gera varijant nes buna vos keli vienetai.

tai gerai jei vien cipo pagalba eina padaryt apie 200 AG. :lol: manau to protingam vazinejimui pilnai uztenka.

Tai kaip atskirti pas ta dyzeli kad karomislai geri - negi as nuiminesiu kiekvienos patikusios masinos dangtelius nuo galvu? ar eina kazkaip kitaip patikrinti?
nes esu ir as viena ausim girdejas kad ju veleneliai ir karomislai nelaiko.

dekui dar karta Vitoldui uz supratinguma ir kantrybe atsakinejant eilinius klausimas.


vienintele iseitis - matuotis galinguma pries perkant.... Paprastai padilusiu karomislu pasekme - maziau atsidarantys voztuvai, o tai reishkia mazesni galinguma bei sukimo momenta.... Nors tai nera 100% tikslumas, kad jei rasi tai kas priklauso gamyklishkai tai nebus jie padile... Dyzeliai yra tiek uzglusinti programishkai, kad net voztuvu neatsidarymas gali neitakoti variklio galingumo, bet tai tikrai maza tikimybe, kad pamatavus galinguma ir viskas bus ok ant galios kreives :wink: ... Nemanau, kad 100lt (jei 2WD, jei 4WD tai teks vykt i Vln) yra daug pries perkant mashina...

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline Kleckas


Joined: Sat, 2006 04 01 14:24

Posts: 4

PostPosted: Mon, 2007 03 05 1:27   Post subject:    

aisku dekui uz info - zinosim :wink:
sutinku kad geriau 100 lt. pries perkant nei keletas tukstanciu lt. po pirkimo :wink:
Top Profile 

Offline paNic


Joined: Wed, 2007 02 21 16:16

Posts: 59

PostPosted: Mon, 2007 03 05 10:03   Post subject:    

VIMOTA wrote:
(jei 2WD, jei 4WD tai teks vykt i Vln)

ar tai reiskia kad norint normaliai cipinti 4wd, reik tai atlikti vilniuje?
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2007 03 05 13:48   Post subject:    

paNic wrote:
VIMOTA wrote:
(jei 2WD, jei 4WD tai teks vykt i Vln)

ar tai reiskia kad norint normaliai cipinti 4wd, reik tai atlikti vilniuje?


p.s. rytas, nera ka veikti dar taip anksti tai parasinesiu :lol:

Variklio kompiuterio perprogramavimui be galingumo matavimo ant stendo - 100lt nuolaida.


:D del manes tai galingumo matavimas man visishkai nereikalingas, nes as galinguma variklio matau koks turi buti programoje. O koks yra realybeje tai cia kiekvieno asmeninis reikalas nes tai priklauso nuo jo variklio, turbinos, intercoolerio, katalizatoriaus ir visu kitu daliu bukles. Jei padarau programa ir masina man traukia netaip kaip turetu, tada aisku 100%, kad blogai yra su davikliais po kapotu arba jei tai V6 tdi - problema su veleneliais ir karomislais.... Tuomet klientas vaziuoja diagnostikai ir tvarkytis problemu, kai susitvarko viskas atsistoja i savo vietas ir programa dirba maximumui.
Bet jei gerai pamenu tai nebuvo turbut ne vienos mashinos is dyzeliui kurie butu 4wd ir su mechanine deze, o automatas nematuojamas ir vilniuje :lol:

Sestadieni buvo A6 v6tdi cipavimui. Atidarau kompa, matau jau lituota, nuskaitau programa ir ziuriu, kad jau programuota. Turbinos slegis 1.5bar :lol: - vadinas dar keliasdesimt tkm ir turbinos remontas :wink: .
Padariau svo programa ir mashina po mano programos pradejo traukti prasciau. Pravaziuoju, nu akurat. Tai ishkart aisku del ko zmogui mashina trauke su Italishku chiptiuningu geriau ir del ko mieste rijo 12ltr saliarkos - blogas chiptiuningas. Kad zmogus isitikintu, kad tikrai esu teisus, padariau programa kaip kad mashina butu be matuokles ir daviau prabandyti, zmogus ishlipo su didziulia sypsena ir su pilna doze adrenalino kraujyje, bei rukstanciais stabdziais :lol: ... Irasiau savo programa, pasikeis matuokle, ir vaziuos ekonomishkai ir kokia 30% didesniu galingumu nei Italishkas chiptiuningas....

Chip tiuningas tai ne tai kad tik kazkokios kazkieno darytos vishkai be specialiu tam ziniu programos irasymas (kas vyksta visur kitur Lietuvoje) , tai suvokimas kas vyksta variklyje, kaip jis dirba, kokie turi buti nustatymai programoje, kad jie tokie pat butu ir variklyje ir kad tai nebutu per daug arba per mazai ir kodel variklis kartais neisduoda maximalaus galingumo ir klientui ishaiskinimas priezasties bei programos padarymas taip, kad tai butu ekonomija ir resursas tiek kiek gamykla ir kure ta varikli.......

Praita savaite Fiat atstovybei suprogramavau Ducato 2.8JTD 2004'. Mashina yra didziulis kempingas tai jo pastatymas ant stendo problematishkas tad is pradziu nutariau pravaziuoti su mashina, buvo toks netraukimas kad negalejau patiketi kad tai turi buti 280Nm nes buvo daryta diagnostika ir visi davikliai veikia kuo puikiausiai. Visgi pastaciau ant stendo. Masina turejo 220Nm ir 110ag, vietoj deklaruojamu gamyklos 280 ir 134ag. Darydamas programa maciau, kad su vienu parametru kazkais netaip yra, bet nedariau drastishku pakeitumu rysium su tuom kad tai juk gamyklos kurta programa. Padarius programa, gavau 260Nm ir 134ag. Bet vistiek man buvo jausmas kad kazkas cia netaip nes pagerejimas vaziuojant buvo toks nelabai jau zymus nes mashina sveriau 2.5tonos. Fiatui neturiu diagnostikos tad pas juos servise pasijuges aparatura prasilaksciau su mashina ir radau gamyklini broka programoje del variklio parametru nustatymo butent su ta vieta kuri man ir pasirode programoje kad taip neturi buti, kitaip nesuprantu logikos kam taip reikia daryti programa, kad mashina rytu 18ltr saliarkos ir visai netrauktu. Tada kai pamaciau problema, perdariau programa taip kaip turetu buti CR varikliams ir skirtumas patapo nesuvokiamai didelis, kaip klientas pasake - kaip diena ir naktis... Galingumo daugiau nematavau nes nera prasmes svarbu mashina traukia gerai, bet tikrai turi buti apie 350Nm ir virs 150ag... Vat jums ir chip tiuningas....

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2007 03 05 21:04   Post subject:    

Quote:
p.s. rytas, nera ka veikti dar taip anksti tai parasinesiu

ankstyvas kelimasis matau zmonem i nauda :) visai idomu paskaityti buvo
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2007 03 05 21:19   Post subject:    

O tos oro matuokles tai dazna problema, paziuriu... Nesenai pusbrolis is kazkur passata TDI 84kW atvare ir sako, paziurek, netraukia. Na atidariau kapota, ziuriu, slangas, kur nuo oro matuokles prie turbinos eina, blogai uzdetas, na uzdejau, uzsukau, sakau pravaziuok. Na pravaziavo, o traukia tai kaip plyta, ant pirmo begio, gazas dugnas - vos vos greiteja. Na galvoju, arba turba mirus, arba EGR kvailiuoja, arba ora leidzia kur nors, arba.. Pajungiau vag-com'a sedau i masina ir sakau vaziuok. Na klaidu nebuvo irasyta, tai stebejau visokiu davikliu parodymus, EGR lygtais normoj, tik va oro srauto parodymai kazkokie neaiskus. Na vel atidarau kapota ir nuo oro matuokles jungti atjungiu, galvoju, tegul kompas avarine programa naudoja... Sedom pravaziavom, masina traukt pradejo (na bet ne ant tiek kiek reikia, nes avarine programa), tai ir sakau jam, kad oro matuoklei galas, nauja pirkt reikia arba bandyt sita praplaut (nors sansu plaunant su izopropilo spiritu nedaug)... Tokios tos matuokles nelemtos.
Top Profile 

Offline tazikas


Joined: Tue, 2007 02 20 20:19

Posts: 30

Location: vilnius

PostPosted: Wed, 2007 03 14 23:21   Post subject:    

na shiuolakiniai automatai vazhiuoja tkrai geriau negu mechanika

_________________
S2, S6 ,,,C70
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 1 [ 11 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron