It is currently Fri, 2024 03 29 13:18
All times are UTC + 2 hours

Del katalizatoriaus?

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 2 of 2 [ 18 posts ]
Author Message

Offline kaliuha


Joined: Tue, 2007 04 10 20:13

Posts: 9

Location: vilnius

PostPosted: Tue, 2007 04 10 20:31   Post subject:    

Raimond wrote:
jeigu normalus rezonatorius, tai jo atbuline varza ismetimo gazams turetu buti panasi i katalizatoriaus...

atmosferiniam, tai pvz. buell motociklai turi duslintuva, kuris reguliuojasi, prie vidutiniu sukiu sukuriamas pasipriesinimas, kad nekristu Nm, o jau ant ribiniu perjungiamas i "laisva" kad kelis Kw dasideti...

Quote:
O pas tave yra katalizatorius?


Yra. Cia tik dabar kitokia istorija. Nes pradzioj norejau ji ismesti, nebuvo kam to padaryti, matai, visi iprate, kad atvaziuoji, jie is apacios vamzdzius nupjauna, nauja prideda-privirina, pinigus paima ir viskas. O, pas mane jis prie turbos ir ji nuimti ne taip paprasta, o dar jis yra lenktas, taj nera Lietuvoj tokiu rezonatoriu ir zmonem nesinori daryti nieko.

O dabar poziuriai mano keiciasi... Matai, zmoniu rase tai siukslintojai... I miskus paziurek, kiek siuksliu primeta... Privaziuoja su panelem i miska (as nieko pries), ir davaj visas siuksles per langa... ne kad i maiseli sudeti ir ismesti tam skirtoje vietoje... Nekalbu apie tai kai miske tepala zmones keicia ir filtra ir bakeli ir skudurus viska palieka ten pat... Tvarkiau kadaise as pora vieteliu miske (ne tik as vienas tvarkiau, ir ne uz pinigus, tiesiog gera dusiai buvo, kad nors kiek svariau), atsilo orai nuvariau as i ta vietele, o ten jau siukslynas didesnis nei buvo... Net ranka nesikelia antra karta tvarkyti...

Siukslintoju mentalitetas...

Masinos gi irgi ora tersia, bet cia jau susiduria du interesai - adrenalinas ir ismetamosios dujos. Kolkas vienintelis sprendimas elektromobilis. Bet galingus tik serijine produkcija uz vandenyno (TeslaMotors), pas mus tokiu nera, nes nera poreikio, nes nera supratimo kas tai per daiktas ir ka jis gali...

Tokie vat samprotavimai... nors aisku dar ne visi...



Pas mane dvi lemdos, viena uz turbos, kita ant katalizatoriaus, tai kaip suprantu geriau neliest :roll:

_________________
T4
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2007 04 11 5:05   Post subject:    

Quote:
Pas mane dvi lemdos, viena uz turbos, kita ant katalizatoriaus, tai kaip suprantu geriau neliest


Gali liest, bet teks pazaisti su antra liambda, nes klaidas metys jeigu tiesiog ikisi. Reikia antra lambda per perejima isukinet, kad nebutu tiesiogiai po ismetimo dujom. Siaip uzsienio forumuose apie tai nemazai rasinejo zmones. Jie ten zvakiu apsaugai skirtus perejimus naudoja (spark plug non fouler), kai antra lambda isuka, kartais tenka dar pazaisti papildomu perejimu prisukt... Bet jeigu programa darysi tai manau Vitoldas ta antra lambda programiskai atjungti galetu, bent jau man taip atrodo ?

O cia kaip tas spark plug non fouler atrodo ir ka su juo daryti:
http://forums.audiworld.com/a4/msgs/2511177.phtml

_________________
There are only 10 types of people: Those who understand binary, and those who don't...
---
Linux is user friendly and idiot unfriendly...
Top Profile 

Offline Tautvydas


User avatar


Joined: Mon, 2004 05 31 1:10

Posts: 532

Location: Kaunas

PostPosted: Mon, 2007 04 16 22:09   Post subject:    

zinau kur kaune padaro tuos lambda apgavikus:)

man nereikejo, bet jie ten moka padaryti, nes klause manes ar pas mane du zondai ar vienas, sako va jei du tai reikia daryti apgavika ir kainuoja tuomet daugiau.
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 2 of 2 [ 18 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum