It is currently Fri, 2024 04 19 20:53
All times are UTC + 2 hours

Turbo manometras

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 1 [ 13 posts ]
Author Message

Offline Gm


Joined: Thu, 2007 05 03 23:25

Posts: 25

PostPosted: Sun, 2007 05 06 1:41   Post subject: Turbo manometras   

Sveiki, vat atsirado klausimas kipa toki daikta kaip manometras pajungti prie turbinos ar velniai zino kur :oops: noriiu paziureti kiek pucia turbina ar is vis ji nebepucia.. zinau tik tiek kad jai jau ne kas, bet idomumo delei noriu suzinoti ar bent kiek pucia.. nes jau tepalais slangos t.y slangos tepaluose skesta ir nespeju tepalu pylti su max pravaziavau 2500km :shock: :? ir uzsidee Service oil... :twisted: ir dar pastebejau, kad borto kompas pradejo rodyti kosmosa 2 begiu uzmini tapke tai raso 25-30l :D kai pries puse metu max budavo 14l

P.s auto vv passat 1.9TDI (81kw) ant doku :D dabar speju kokie 66kw :D :roll:
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Sun, 2007 05 06 9:25   Post subject:    

Quote:
kaip manometras pajungti prie turbinos


Jeigu turi manometra, tai per vamzdeli prie isiurbimo kolektoriaus reikia jungti. Jeigu neturi, ir is Vilniaus, tai i turboservisa nuvaryk, jie tau pamatuos.

Quote:
slangos tepaluose skesta ir nespeju tepalu pylti


Cia kurie vamzdziai ?

Quote:
Service oil...


Cia jeigu kalbi apie priminima kas kazkiek km apie tepalu keitima, tai ji galima numesti (pasidomek kaip passatuj numesti rankom Oil), nes su VAG-comu galiu numesti ne tik Oil, bet ir ln1 ir ln2 priminimus.
O jeigu apie tepalo slegi, tai uzpilus tepalo ir uzvedus varykli jis uzgesti turetu, nebent pompa neduoda reikiamo slegio.

_________________
There are only 10 types of people: Those who understand binary, and those who don't...
---
Linux is user friendly and idiot unfriendly...
Top Profile 

Offline Indigo


Joined: Tue, 2006 05 30 20:09

Posts: 40

PostPosted: Sun, 2007 05 06 17:36   Post subject:    

service oil'a galima ir be vag'o numusht. Autodat'oj yra aprashyta. kazkokia ten mygtuku kombinacija suspaudi, ir nusimusha viskas. dabar neprie to kompo sedziu, kuriam yra autodata, tai negaliu pagelbet. jei yra galimybe tai pasiziurek pats,
Top Profile 

Offline Gm


Joined: Thu, 2007 05 03 23:25

Posts: 25

PostPosted: Sun, 2007 05 06 19:22   Post subject:    

o kai pajungiu manometra prie isiurbimo kolektoriaus tai is leto spaus gazo pedala? iki kiek rpm?, kas tie Nl1 Nl2 ?

P.s sorry uz durnus klausimus :)
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Sun, 2007 05 06 20:22   Post subject:    

Quote:
tai is leto spaus gazo pedala? iki kiek rpm?


Spaudi iki dugno ant 3-cio begio ir fiksuoji parodymus. Geriausiai paziurek dyzelio service manuale kiek bar turi rodyti ir ant kiek rpm, nes as nelabai dyzeliais domejausi, jauciu kur nors apie 2000rpm jau turetu gautis didziausias slegis.

Quote:
kas tie Nl1 Nl2 ?


ln1 ln2

Cia tokie priminimai apie masinos aptarnavima, uzsidega uzvedus varykli, ten kur mazas skaitliukas rodo kiek km pravaziuoji. Jie "resetinami" aptarnavimo servise ir kiek zinau tai situ vien spaudinejant instrumento paneles rankeneles nelabai numesi. As sau ir pusbroliui numetinejau pasijunges vag-com'a. O kokia rankenele sukt kad OEL numest, tai mazdaug taip (instrukcija buvau rades, bet niekad jos nenaudojau, todel pateikiu taip, kaip parasyta buvo):
Ant instrumento paneles yra du mygtukai, vienas is kaires (B) kitas is desines (A).
1. Isjungta masina, spaudi ir laikai A, ir pasuki diegimo rakteli, kad uzsidegtu lemputes ir ten kur rodo pravaziuotus km parodytu OEL.
2. Trauki!!! ir laikai mygtuka B, tol kol raides pasikeis i "- - - -".

Jeigu dega INSP
tai zingsniai turetu but tokie pat, kaip ir kai dega OEL.

Nezinau ar sitie zingsniai pades, bet kitu as nezinau, nes as visad su vag-com'u numetinejau.

_________________
There are only 10 types of people: Those who understand binary, and those who don't...
---
Linux is user friendly and idiot unfriendly...
Top Profile 

Offline Gm


Joined: Thu, 2007 05 03 23:25

Posts: 25

PostPosted: Mon, 2007 05 07 0:55   Post subject:    

na pagal autodata: turbo boost pressure bar/rpm 0,50 - 0,65/3500, tai kaip suprantu tai prie 35 apsuku turi buti 0.5 arba 0.6 ir tai tik imanoma vaziuojant 3 begiu ania ?
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2007 05 07 9:32   Post subject:    

Gm wrote:
na pagal autodata: turbo boost pressure bar/rpm 0,50 - 0,65/3500, tai kaip suprantu tai prie 35 apsuku turi buti 0.5 arba 0.6 ir tai tik imanoma vaziuojant 3 begiu ania ?


81kw pagal programa is kompiuterio yra gamyklishkai nustatyta nuo 2000-4000 0.95bar, overboostas iki 1.15bar

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline Gm


Joined: Thu, 2007 05 03 23:25

Posts: 25

PostPosted: Mon, 2007 05 07 11:25   Post subject:    

bet tai jigu as pajungiu manometra prie isiurbimo kolektoriaus, tai pagal mane juk ten vakumas susidaro ar as kazka maisau ? ;/ tai reiketu tada jungti vakometra..
Top Profile 

Offline dalius


Joined: Mon, 2004 12 20 18:52

Posts: 296

Location: kaunas & E10

PostPosted: Mon, 2007 05 07 11:50   Post subject:    

pas salerka ner sklendes tai vakumo irgi ner

_________________
///M - power
Top Profile 

Offline Gm


Joined: Thu, 2007 05 03 23:25

Posts: 25

PostPosted: Mon, 2007 05 07 12:24   Post subject:    

ghm... jasna.. O tai gal zino kas nors kur kaune galima diagnostika padaryti turbo, nes cia paciam rankos nekyla.. nes jauciasi kad turbo visai nesvilpia.. :? tai zinociau ar remontuoti ar kitos ieskoti..
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2007 05 07 14:10   Post subject:    

Gm wrote:
ghm... jasna.. O tai gal zino kas nors kur kaune galima diagnostika padaryti turbo, nes cia paciam rankos nekyla.. nes jauciasi kad turbo visai nesvilpia.. :? tai zinociau ar remontuoti ar kitos ieskoti..



869836497

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline Gm


Joined: Thu, 2007 05 03 23:25

Posts: 25

PostPosted: Tue, 2007 05 08 21:09   Post subject:    

prie to pacio, kaip paziureti ant passato kompo klaidas, skaitau skaitau ir nifiga niekur nerandu.. ir kur tos smegenys frankeinsteino guli ? :oops:
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Tue, 2007 05 08 21:29   Post subject:    

Quote:
kaip paziureti ant passato kompo klaidas


Be vag-com'o tai matyt nelabai ka pamatysi... (aisku yra ir kitokia iranga klaidu skaitymui, bet irgi kainuoja arba paciam shemos veikiancios ieskoti reikes ir lituoti)

O OBD jungtys gali buti is desines, kur rankinis, gumele ant deklo dugno kur daiktus deti salia rankinio pakelsi ir pamatysi, jeigu ten aisku yra... arba po vairu arba gale uz rankinio kur pelenine...

_________________
There are only 10 types of people: Those who understand binary, and those who don't...
---
Linux is user friendly and idiot unfriendly...
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 1 [ 13 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron