It is currently Thu, 2024 03 28 16:51
All times are UTC + 2 hours

Isiurbimo kolektoriaus ausinimas

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 1 [ 7 posts ]
Author Message

Offline Intuziastas


User avatar


Joined: Tue, 2010 03 23 2:35

Posts: 3

PostPosted: Tue, 2010 03 23 16:17   Post subject: Isiurbimo kolektoriaus ausinimas   

Sveiki. Nusprendziau pasikonsultoti su jumis apie savo sumanima. Perskaiciau viska kas susije su oro tekimo sitemom, istudijavau visa sistema savo variklio (beje masina Probe antros kartos V6 2.5L). Zodziu daugelis kas vairuoja sias masinas (Mazda MX6,626,Xedos6/9 ir ford Probe su varikliais V6 2.5L) pastebejo kad sauletomis vasaros dienomis masina "atbuksta", ta prasme variklis tampa nejudrus o jausmas kad velki kita masina. Priezastis labai paprasta- stipriai sila isiurbimo kolektorius, o oro kelias iki jo neprotingai ilgas. Oras imamas virs radiatoriaus, del Probes bamperio konstrukcijos oras keliauja is po bamperio i virsu per visa radiatoriu (zinoma susila), vamzdinu keliauja apie 80cm horezontaliai virs radiatoriaus bei ismetimo kolektoriaus, ir 90laipsniu kampu pasuka i filtro deze, uz juos dar 50cm vamzdziu su 70laipsniu posukiu isuka i kolektoriu. Toki nezmoniska kelia atlikus is svezio oro lieka snipstas, o apie kolektoriaus temperatura biloja suskilinejas lakas ant kapoto dangcio. Mano sumanimas gan paprastas, oro paemima padarit is kapoto dangcio tiesiai virs filtro dezes, zinoma i dar viena papildoma deze o ne tiesiai i filtra. I ta deze iskarto prisijungs filtro deze o is apacios iseis vamzdis i sparna, zodziu ten subtilibes kad musu klimoto saligos nepakenktu varikliui, snaiges, lietaus vanduo ir t.t. o oro perteklius kartu su vandeniu nuo lietaus kad keliautu skerveju prie rato. Tokiu budu i varikli pateks oras grinai is aplinkos be juokiu pasildinimu pres tai, o iseinamas vamzdis uztikrins pertekliniaus oro pasalinima vaziojant dideliais greiciais kad neuzpustu i kolektoriu oro kurio jam nereikia. Analogine "snerve" ant kapoto tokiu paciu principu "skersvejo" keliaus iki oro kolektoriaus ir judant ausins ji, zinoma viskas bus padarita sandariai kad tas pats lietus nepataikitu i variklio skiriu. Sparnose venteliacijos angos kurios tiesiog leis orui is varikliaus skiriaus pasisalinti. Zinoma viskas apgalvota ir papildomos oro angos tures elektronini valdima su ivairiais davikliais, tokiais kaip masina uzgesinus isiurbimo angos uzsidaris oro sklendem, o silant varikliui kol nepasekta darbine temperatura juos neatsidaris, beto dragmes jutiklis prie oro filtro kontralios dregmes kieki filtro pavirsiuje ir neduok Dieve gausiai lijant filtras taps dregnu oro sklendes uzsidaris ir nukreips oro paemima is sparno.
Viso sito proektelio esme kuo geriau ausinti kolektoriu ir pateikti varikliui kuo svezesni ora, nes sio metu vasarom kai lauke saule kepina iki 25laipsniu masinos galio praradimas nejuokingas visai, masina atbuksta iki tokio ligio kad vazioja panasiai kaip 2litru VW Vento (turiu ir ta ir Probe). Zinoma atejus vakarui kai oras tampa viesus masina atsigauna ir lekia kaip igelta i viena vieta...
Klausimas susidaro is keletos daliku, toks patobulinimas duos apciopiamos naudos (ar tik teoriskai tai atrodo graziau negu bus is tikruju)? Kokie sunkumai gali iskilti apie kurios as gal nenumanau (kaip be isejimo "skersvejinio" is filtro dezutes butu perteklinius oro kiekis dideliais greiciais vaziojant, kas ligu atvirkstine reakcija ir kuro misinio suprastejimas)? Galbut jus esate susidure ir zinote kas per medziaga naudojama tose "super-puper" tarpinese kurios labai daznai sutinkamos ebay, neva nepralaidzios karsciui ir sumazinancios orokolektoriaus isilimo procesa?
Isanksto dekoju uz betkokias mintis, pasvarstimus arba idejas.
Top Profile 

Offline -Algirdas-


User avatar


Joined: Wed, 2007 07 25 15:49

Posts: 87

Location: Bunikėliai

PostPosted: Tue, 2010 03 23 19:22   Post subject: Re: Isiurbimo kolektoriaus ausinimas   

nuotrauka butu daug informatyviau nei puse lapo rasliavos

_________________
1998 Audi A4 1.9TDI 81kw
1992 Opel Kadett GSI 2.0 16v 110kw
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2010 03 23 19:35   Post subject: Re: Isiurbimo kolektoriaus ausinimas   

manau, kad ne tarpinese ten butu esme norint sumazinti kaitima... tu manau piimk kokius tai temperaturinius daviklius kelis, pastatyk po kapotu ten kur aktualu ir suzinosi kaip ten su kaitimu, gal ten tiesiog reikia praanalizuoti temperaturas, gal uzteks oro angu kapote ....

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline Intuziastas


User avatar


Joined: Tue, 2010 03 23 2:35

Posts: 3

PostPosted: Wed, 2010 03 24 1:54   Post subject: Re: Isiurbimo kolektoriaus ausinimas   

-Algirdas- wrote:
nuotrauka butu daug informatyviau nei puse lapo rasliavos


Pasinaudosiu patarimu pamatuoti temperatura kad tiksliau isiaiskinti. Kita vertus variklio temperatura (temperaturos rodikle pretaisu skideli) rodama siektiek virs darbines. Sprendziant pagal viska neperkuopia 100laipsniu nes net neisijungia ventiliatoriai. Termostato atsidarimas nuo 85laipsniu visiskai atidaritas prie 92-95. Ventiliatorius pirmas suveikia prie 100liapsniu ir antras prie kritiniu temperaturu. Tehniskai viskas veikia nes tikrinta ir pertikrinta. Bet tai neguodzia kai pasivazinejus valanda kita lietaus lasai garuoja nuo kapoto taip kad atrodo lig degtu variklio skirius :roll: Tekto, neausinsiu veltui burnos, pamatosiu tikslia temperatura po kapotu ir bus aiskiau.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Top Profile 

Offline Tautvydas


User avatar


Joined: Mon, 2004 05 31 1:10

Posts: 532

Location: Kaunas

PostPosted: Wed, 2010 03 24 21:17   Post subject: Re: Isiurbimo kolektoriaus ausinimas   

Na garuoja tie lasai ir pas mane :) O cia blogai ?
P.S. nuotraukoje esanti oro sistema per mazo diametro. Paziurek i isiurbimo koliko anga ir anga kuri prie kapoto...

_________________
golf GTI pirelli edition
vimota dyno 2009 277aj ir 363nm

vimota dyno 2010 after some upgrades 298aj ir 377nm
Top Profile 

Offline -Algirdas-


User avatar


Joined: Wed, 2007 07 25 15:49

Posts: 87

Location: Bunikėliai

PostPosted: Wed, 2010 03 24 21:46   Post subject: Re: Isiurbimo kolektoriaus ausinimas   

ir gali but kad po paciu kapotu ikaista temp, kaip vimota minejo padaryt skyles ant kapoto taip kad vaziuojant trauktu ora is po kapoto ir gal padetu

_________________
1998 Audi A4 1.9TDI 81kw
1992 Opel Kadett GSI 2.0 16v 110kw
Top Profile 

Offline Intuziastas


User avatar


Joined: Tue, 2010 03 23 2:35

Posts: 3

PostPosted: Sun, 2010 03 28 22:31   Post subject: Re: Isiurbimo kolektoriaus ausinimas   

Na va pamatavau siandien temperatura variklio skiriuje. Atsizvelgus kad oras lauke nera karstas o vazinejimas uztruko mazdaug valanda tai galma speti vasara ten kurkas linksmesne situacija. Vaziojant uzmesti apie 80-130km/h greiciais temperatura 49laipsniai, mieste vazinejant su svesoforais, sustojimais ir t.t. greiciu 50-60km/h temperatura 79laipsniai. Sakiciau daugokai... Temperaturos davikli staciau ant oro filtro dezes nes sita vieta viena is man rupimu. Sprendziant is to kad vaziojant nesustojant temperatura krenta, darau isvada kad viskas ten venteliojasi iki pat virsaus, deja mieste viskas keiciasi ne i gera puse...
Del nuotraukoje oro isiurbimo sistemos tai cia suprantama kad ji toli grazu ne tobula... Bet cia gamiklinis isiurbimas, todel ir noriu ji perdarit- sutrumpinti svezio oro kelia ir atkreipiau demesi kad tikrai reiktu praplatinti oro padavimo vamzdi iki filtro, aciu uz gera pastebejima.
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 1 [ 7 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron