All times are UTC + 2 hours
E30 M20B25
Author | Message |
---|---|
justai Joined: Sat, 2009 12 05 13:10 Posts: 135 |
Posted: Fri, 2010 04 09 20:00 Post subject: E30 M20B25
|
sveiki. cia galbut klausimas labiau Vimotai ar tiems kas zinote. perskaiciau cia viska apie bmw atmosferkes bet neuzziurejau nieko panasaus; kaip cipuojasi sitas variklis,ar ten yra kokia nauda,teko nemazai matyti ar girdeti ALE cipuotu,bet variklis senas,ar ten yra kokia nauda,o gal yra dar kokiu budu pakelt gale nedidinant kuro sanaudu dekui. BMW E30 325 M20B25
Last edited by justai on Mon, 2010 05 31 21:36, edited 1 time in total. |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Fri, 2010 04 09 22:20 Post subject: Re: E30 B20M25
|
justai wrote: sveiki. cia galbut klausimas labiau Vimotai ar tiems kas zinote. perskaiciau cia viska apie bmw atmosferkes bet neuzziurejau nieko panasaus; kaip cipuojasi sitas variklis,ar ten yra kokia nauda,teko nemazai matyti ar girdeti ALE cipuotu,bet variklis senas,ar ten yra kokia nauda,o gal yra dar kokiu budu pakelt gale nedidinant kuro sanaudu dekui. BMW E30 325 M20B25 sudejus pvz i 2.8 1 vanos, sportinius velenelius, eMkes ishmetima, padarius galvos portinga, suspaudimo laipsni padidinus, ir suprogramavus misini bei degima kad nedetonuotu, viso labo tai susideda i kokius 4000-6000lt... ir is stock ~205ag pasidaro 220-230ag.... tai klausimas visiems, ar tikrai apsimoka uzsiimti su atmosferkem ???? _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
Aruniokas Joined: Sat, 2009 12 19 17:25 Posts: 88 |
Posted: Sat, 2010 04 10 13:46 Post subject: Re: E30 B20M25
|
-seip tai pasidaro ir 400asilu is sesiakausio trilitrio tokio,atmo zinoma-bet tam turi but priezastis nes nepigu tai iseina.
|
|
Top | |
justai Joined: Sat, 2009 12 05 13:10 Posts: 135 |
Posted: Sat, 2010 04 10 13:47 Post subject: Re: E30 B20M25
|
na ne,uz tiek vos ne turbo pesidaryt is to motoro
|
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Sat, 2010 04 10 14:45 Post subject: Re: E30 B20M25
|
Aruniokas wrote: :roll: -seip tai pasidaro ir 400asilu is sesiakausio trilitrio tokio,atmo zinoma-bet tam turi but priezastis nes nepigu tai iseina. kas pasidaro idejus 50000-70000lt tai cia nera prasmes kalbeti net manau : ) _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
Aruniokas Joined: Sat, 2009 12 19 17:25 Posts: 88 |
Posted: Sun, 2010 04 11 9:09 Post subject: Re: E30 B20M25
|
galima ir uz desim kaskokiu -jai viska pats darai, dar toki dalykai kaip arkliai be torko ir t.t.. viduriam maziau perdarymu. gyvas pavyzdys latvioku m50b30 (turtlevaksas buves)
http://www.youtube.com/watch?v=20bnkrcM ... re=related http://www.youtube.com/watch?v=98qNdGfg ... re=related cia tarpkitko tas 2002 su s14 2,5 emkiniu dtm evo motoru su 350ag ir svoriu maziau tonos |
|
Top | |
justai Joined: Sat, 2009 12 05 13:10 Posts: 135 |
Posted: Mon, 2010 05 31 21:39 Post subject: Re: E30 M20B25
|
ar imanoma VIMOTOJ nukelt ribotuva sem varikliu? seip perkasi ale cipai kurie nukele apsuku limita? variklis seno modelio 2,5 xuligankes 87m be jokiu vanus ir t.t ar tai kenke ir kokia kaina butu jaigu imanomas dalykas?
|
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Tue, 2010 07 20 7:59 Post subject: Re: E30 M20B25
|
justai wrote: ar imanoma VIMOTOJ nukelt ribotuva sem varikliu? seip perkasi ale cipai kurie nukele apsuku limita? variklis seno modelio 2,5 xuligankes 87m be jokiu vanus ir t.t ar tai kenke ir kokia kaina butu jaigu imanomas dalykas? 300lt tokiam ribotuvas _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum