It is currently Fri, 2024 03 29 10:27
All times are UTC + 2 hours

Lengvinimas?

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 2 [ 17 posts ]
Author Message

Offline Paulia


Joined: Sat, 2005 12 17 19:31

Posts: 2

PostPosted: Thu, 2005 12 22 19:45   Post subject: Lengvinimas?   

Sveiki, gal zinot kiek kainuotu vw golf 1.8 doch alkuninio ir svaistikliu lengvinimas, kas tuo uzsiima Vilniuj ar Kaune?
Top Profile 

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Fri, 2005 12 23 8:25   Post subject:    

:wink:

Pradziai atsakyk sau :
Ar cia jau paskutinis etapas tavo variklio tiuninime ? Ar tau tikrai to reikia ?? Ir kaip manai kam reikalingi atsvarai ant alkuninio ??? :idea:
Top Profile 

Offline Paulia


Joined: Sat, 2005 12 17 19:31

Posts: 2

PostPosted: Fri, 2005 12 23 18:09   Post subject:    

variklio tiuningas manau jau i pabaiga sudeta schrick veleniai, voztuvai,voztuvu spyruokles, reguliuojamos zvaigzdes, darytas portingas, sport ismetimo kolikas,sport stumokliai.Noreciau susideti sport svaistiklius bet tam dabar nera $$$, taigi nusprendziau lengvinti standartinius.Ir dar vienas klausimas ka galima padaryti su purshkalu?Beje viskas daroma krosui.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Fri, 2005 12 23 18:23   Post subject:    

Paulia wrote:
variklio tiuningas manau jau i pabaiga sudeta schrick veleniai, voztuvai,voztuvu spyruokles, reguliuojamos zvaigzdes, darytas portingas, sport ismetimo kolikas,sport stumokliai.Noreciau susideti sport svaistiklius bet tam dabar nera $$$, taigi nusprendziau lengvinti standartinius.Ir dar vienas klausimas ka galima padaryti su purshkalu?Beje viskas daroma krosui.



kokia schrick veleneliu faze ??
portinga dare ant flow bench ar is lempos ??
kas yra sportiniai stumokliai ??
kas yra sportiniai svaistikliai ??

kokiem sukiam skaiciavot viska kai daret varikli ;) ??

yra daug klausimu i kuriuos reiktu kad atsakytum tada butu galima duoti patarima, bet sheip ""mishraine" tai nepagrindinis patiekalas ant stalo" ;)

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Fri, 2005 12 23 20:09   Post subject:    

:wink:

Ash kazkaip irgim labai noreciau suzinot i Vitoldo uzduotus klausimus. Ir dar savo paklaust
Ar tie schrick veleneliai ir tavo "sportiniai" stumokliai tik ne ish musu labai "gerbiamos ir megiamos" autotechnikos ??
Atsakymas i tavo klausima del purshkalo. Ieshkok elektroninio (G60 tipo) arba programuojamo , su esamu purshkalu ir esamom modifikacijom max performanso nepadarysi .
Top Profile 

Offline nuogalius


Joined: Fri, 2006 01 27 19:21

Posts: 36

Location: kaunas

PostPosted: Sat, 2006 01 28 9:09   Post subject:    

na del svaistikliu lengvinimo tai zinau kas daro Kaune jei noresi parasyk i privata daugiau info duosiu!

_________________
lek kol jaunas !!!
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Sun, 2006 01 29 13:30   Post subject:    

nuogalius wrote:
na del svaistikliu lengvinimo tai zinau kas daro Kaune jei noresi parasyk i privata daugiau info duosiu!



svaistikliu lengvinimas padidina oro kieki variklyje, ko pasekoje variklis tampa galingesnis ;)????

Kas man gali paaishkinti, kam zmones Lietuvoj lengvina svaistiklius ????

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline nuogalius


Joined: Fri, 2006 01 27 19:21

Posts: 36

Location: kaunas

PostPosted: Mon, 2006 01 30 20:16   Post subject:    

na manau svaistiklius tai lengvina tam kad butu kuo mazesni inerciniai momentai aisq vien tik svaistiklius islengvinus nelabai ka ir pajausi del variklio imlumo ir bendro GERO rezultato! o kaip pats rasiai kad lengvinant daugiau oro variklyje bus tai nzn ar tai pakenks varikliui.
tik pas dvitakti varikli turi buti kuo mazesnis karterio turis! beje dar jei imanoma keiciam ir svaistiklio forma, tiksliau skant darom aptakesnius, nu cia ir sekundziu dalis prideda, na bent as jau taip manau !! :roll:

_________________
lek kol jaunas !!!
Top Profile 

Offline dalius


Joined: Mon, 2004 12 20 18:52

Posts: 296

Location: kaunas & E10

PostPosted: Mon, 2006 01 30 23:12   Post subject:    

beje dar jei imanoma keiciam ir svaistiklio forma, tiksliau skant darom aptakesnius, nu cia ir sekundziu dalis prideda, na bent as jau taip manau !! :roll:[/quote]

ziuriu tu cia i f1 technologijas taikais,tai gal ir apsukas iki 20 000rmp. suksi

_________________
///M - power
Top Profile 

Offline nuogalius


Joined: Fri, 2006 01 27 19:21

Posts: 36

Location: kaunas

PostPosted: Tue, 2006 01 31 20:27   Post subject:    

nu iki f1 manau mum visiem dar daug zoles apsikt reikia :lol: bet darem ir motorus kurie sukas 22000 tukst. aisq cia 2T buvo! o jei jus manot kad variklio tiuningas (forsavimas) uzsibaigia tik kaltinukais ir chipais ! tai klystat!!!!!!
jeigu daryt tai daryt o ne s..... malti!

_________________
lek kol jaunas !!!
Top Profile 

Offline spade


Joined: Mon, 2004 03 22 8:48

Posts: 215

Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth

PostPosted: Wed, 2006 02 01 8:20   Post subject:    

nuogalius wrote:
jeigu daryt tai daryt o ne s..... malti!
Svaistikliu lengvinimas greiciau prie antro prisiskirtu, nei prie pirmo...

_________________
WRXwagon [4sale]
DelSolZ6 Blueberry Bee project
www.per4m.lt
Top Profile 

Offline nuogalius


Joined: Fri, 2006 01 27 19:21

Posts: 36

Location: kaunas

PostPosted: Thu, 2006 02 02 21:12   Post subject:    

na nzn bet as tokios nuomones kad je daryti tai nuo a iki z ! o ne taip kad dek valikus kolika cipa ir dar purskala paburk ir tada jau leksi ir visus tipo lenksi! :roll:

_________________
lek kol jaunas !!!
Top Profile 

Offline dalius


Joined: Mon, 2004 12 20 18:52

Posts: 296

Location: kaunas & E10

PostPosted: Thu, 2006 02 02 23:10   Post subject:    

tai kai busi ties z tai kazkas panasaus turetu but.sekmes su svaistikliu aerodinamikos gerinimu :wink: http://www.rsportscars.com/foto/10/vww12_7.jpg

_________________
///M - power
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Fri, 2006 02 03 11:03   Post subject:    

:lol: :lol:

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Fri, 2006 02 03 12:35   Post subject:    

nuogalius wrote:
na nzn bet as tokios nuomones kad je daryti tai nuo a iki z ! o ne taip kad dek valikus kolika cipa ir dar purskala paburk ir tada jau leksi ir visus tipo lenksi! :roll:


:wink:

Nu ne visi cia milionieriai susirinke ,del to ir priimami optimalus pinigu ir gautu ag santykis. Reikia gerbti kito nuomone ,o ne atejus sakyt cia shuda malat nieko nedarot , dek pinigus ant stalo ir matysi rezultata jei toks blatnas.

P.S. Beja labai noreciau tavo kaip tokio didelio profesionalo bent viena sutverta toki varikli pamatyt (nuo a iki z) Kazin ar nebus taip kaip ir visu senu didmeistriu kaip Babinos ar Mirono , kur kaip uzgalanda varikli nuo a iki z tai rezultatas - 20% nuo standarto . Kaip manai ?? Manau ir Vitoldas sutuiktu uz dyka pamatuot toki jau super truper daikta padaryta .
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 2 [ 17 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron