All times are UTC + 2 hours
Sportiniai veleneliai
Author | Message |
---|---|
hq Joined: Mon, 2007 04 23 17:46 Posts: 8 |
Posted: Thu, 2007 04 26 12:09 Post subject: Sportiniai veleneliai
|
Sportiniu veleneliu skiltyje neradau e36 320i, ar tokiu nepardavinejate ar tinka tokia patys kaip ir 325i?
|
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Fri, 2007 04 27 8:22 Post subject: Re: Sportiniai veleneliai
|
hq wrote: Sportiniu veleneliu skiltyje neradau e36 320i, ar tokiu nepardavinejate ar tinka tokia patys kaip ir 325i? abejoju ar tinka, bet padaryti nera problemu ir 320i . _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
hq Joined: Mon, 2007 04 23 17:46 Posts: 8 |
Posted: Fri, 2007 04 27 18:56 Post subject:
|
kaip su kaina? tokia pati kaip 325i? O gal jusu firma dar ir istatytu ji, jei taip tai kiek ~$ atsietu sis malonumas?
|
|
Top | |
hq Joined: Mon, 2007 04 23 17:46 Posts: 8 |
Posted: Sun, 2007 04 29 4:58 Post subject:
|
Dar vienas klausimas, ar po tokiu mod'u (BBTB, gal dar kanors priburus...) bus galima galvot apie turbina ar kompresoriu, ar variklis atlaikys (aisku pries tai dar kapitalke butu)?
sorry kad ne i tema... |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Sun, 2007 04 29 12:29 Post subject:
|
Tai turbinai reikalingi vieni veleneliai, kompresoriui kiti, o atmosferiniam dar kitokie.
Mano nuomone per mazas varyklis, kad turbo deti. _________________ There are only 10 types of people: Those who understand binary, and those who don't... --- Linux is user friendly and idiot unfriendly... |
|
Top | |
hq Joined: Mon, 2007 04 23 17:46 Posts: 8 |
Posted: Tue, 2007 05 01 11:48 Post subject:
|
Quote: Tai turbinai reikalingi vieni veleneliai, kompresoriui kiti, o atmosferiniam dar kitokie. apie tai net nepagalvojau ,gyveni ir mokaisi... |
|
Top | |
spade Joined: Mon, 2004 03 22 8:48 Posts: 215 Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth |
Posted: Thu, 2007 05 03 9:38 Post subject:
|
Raimond wrote: Tai turbinai reikalingi vieni veleneliai, kompresoriui kiti, o atmosferiniam dar kitokie. Quote: Mano nuomone per mazas varyklis, kad turbo deti. _________________ WRXwagon [4sale] DelSolZ6 Blueberry Bee project www.per4m.lt |
|
Top | |
hq Joined: Mon, 2007 04 23 17:46 Posts: 8 |
Posted: Thu, 2007 05 03 14:09 Post subject:
|
spade wrote: Raimond wrote: Tai turbinai reikalingi vieni veleneliai, kompresoriui kiti, o atmosferiniam dar kitokie. Quote: Mano nuomone per mazas varyklis, kad turbo deti. Gal gali placiau pakomentuot, del veleneliu? Dabar jau nieko nebesuprantu... |
|
Top | |
spade Joined: Mon, 2004 03 22 8:48 Posts: 215 Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth |
Posted: Fri, 2007 05 04 7:28 Post subject:
|
Veleneliu pakelimai ir fazes apsprendzia variklio darbini diapazona. Tiesa uzdejus turbina sis diapazonas siek tiek pasislenka aukstyn, bet tai ir tiek.
Visokie ten spec velenai turbininiams automobiliams yra labiau marketingo triukas, nei reali butinybe. Taip, galima padaryt velenelius kurie butu optimizuoti konkreciam turbiniam varikliui su konkreciu setupu, bet taip pat galima juos optimizuot ir atmosferiam - t.y. tiesiog variklio optimizavimas, bet ne kazkokie specifiniai "turbininiai" velenai. Siaip labai daug rasyt isties reiketu. Nes jau patys velenai ir pati turbina yra labai sudetingos temos, o jau ju saveika tai isvis... Imho dazniausiai "turbininiai velenai" yra tiesiog bandymas kompensuoti per maza turbinos karsta kreukle... _________________ WRXwagon [4sale] DelSolZ6 Blueberry Bee project www.per4m.lt |
|
Top | |
hq Joined: Mon, 2007 04 23 17:46 Posts: 8 |
Posted: Fri, 2007 05 04 11:03 Post subject:
|
Dekuj uz info
|
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Fri, 2007 05 04 11:27 Post subject:
|
As zinau, kad pas tave tik balta ir juoda egzistuoja...
Quote: Quote: Tai turbinai reikalingi vieni veleneliai, kompresoriui kiti, o atmosferiniam dar kitokie. Netiesa. Ismetimo pasipriesinimas turbininio varyklio didesnis nei kad kompresorinio ir atmosferinio. Turbininio ir kompresorinio isiurbimo kolektoriuje didesnis slegis nei kad atmosferinio... Quote: Quote: Mano nuomone per mazas varyklis, kad turbo deti. Netiesa. Na matai as sau priestarauju ir meluoju. Isreiskiu savo nuomone siuo klausimu, siai masinai, kaip as pats daryciau o tu jau geriau zinai ka as turiu omeny... Jeigu jau turi savo pasiulymu tai ir rasyk zmogui pasiulymus o ne viena zodi pakartoji dukart ir visiems viskas turi buti aisku. Paaiskink kiek kainuos jam turbina tinkama sudeti ant atmosferinio varyklio ir koks is to prieaugis gausis... _________________ There are only 10 types of people: Those who understand binary, and those who don't... --- Linux is user friendly and idiot unfriendly... |
|
Top | |
spade Joined: Mon, 2004 03 22 8:48 Posts: 215 Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth |
Posted: Fri, 2007 05 04 12:58 Post subject:
|
Raimond wrote: As zinau, kad pas tave tik balta ir juoda egzistuoja... Quote: Ismetimo pasipriesinimas turbininio varyklio didesnis nei kad kompresorinio ir atmosferinio. Turbininio ir kompresorinio isiurbimo kolektoriuje didesnis slegis nei kad atmosferinio... Atmosferinis variklis irgi dirba slegio salygomis (ir isiurbime ir ismetime). Ir skaitine to slegio (1 bar, 2 bar, 5 bar...) reiksme nors zinoma svarbu taciau ne tiek, kaip bandoma paisyt. Is to labai daug visko isplaukia... Jei ziurint "is praktines puses", tai "turbininiai veleneliai" paprastai yra tokie, kurie pasizymi maz(esni)u overlapu. Pagrindimas sio dalyko yra tas, kad atseit pas turbinke ismetimo kolektoriuj slegis didesnis nei isiurbimo ir overlapo momentu misinys turetu judeti atgal - t.y. i degimo kamera grizti ismetamosios dujos (kas yra labai blogai). BET. Jei teisingai parenkamas turbinos dydis slegis ismetimo kolektoriuje ima virsyti slegi isiurbimo kolekltoriuje tik aukstose apsukose, kur duju inercija jau pakankama, kad isvengt reversijos. O nuzudant visiskai overlapa variklis nenori suktis - ar jis butu su turbina ar be jos. Kaip sakiau - tie "turbininiai veleneliai" tiesiog bando kompensuot per maza karsta puse turbinos. Gaunasi skyliu lopymas. Ir tiek. Quote: Na matai as sau priestarauju ir meluoju. Quote: Jeigu jau turi savo pasiulymu tai ir rasyk zmogui pasiulymus o ne viena zodi pakartoji dukart ir visiems viskas turi buti aisku. O pasiulymu sitam zmogui nereikia - jis variklio neturbins. Siaip pasiklause - is akademinio intereso _________________ WRXwagon [4sale] DelSolZ6 Blueberry Bee project www.per4m.lt |
|
Top | |
Raimond Joined: Wed, 2006 02 15 8:32 Posts: 478 Location: Vilnius |
Posted: Fri, 2007 05 04 15:34 Post subject:
|
Dar pamirsai pamineti apie kompresorinius velenelius, kur ismetamajam vamzdyje nera tokio pasipriesinimo kaip turbininiam ir kad ten egzistuoja atvirkstine problema, kai misinis ispuciamas i ismetimo sistema...
As sutinku su techniniais apmastymais del turbinos. Nes stock veleneliai turi sumazinta persidengima turbo varykliui nei kad atmosferiniam, o sportiniai veleneliai turbo ir atmosferiniam persidengimo skirtumas sumazeja. Bent jau is parduodamu veleneliu galima sprest. As nesutinku tik su tavo teiginiais - "Netiesa". Netiesa - reiskia as meluoju, arba sakau klaidinga informacija zmogui. Netiesa parasyta po mano teiginiu reiskia kad jis is esmes yra neteisingas, o tiesa tariamai yra priesinga nei kad parasiau. Tu jauti skirtuma? Normaliai isvertus tavo "Netiesa" gaunasi, kad skirtumo tarp tokiu veleneliu kaip turbo, kompresoriniam ir atmosferiniam isvis nera. Jauti kokia nesamone gaunasi? Del to ir rasau, kad tau yra tik balta arba juoda. O del turbos dejimo ant to varyklio, tai tikrai nedes, cia jau aisku nes prieaugis neatitiks kainos. Todel ir isreiskiau savo subjektyvine nuomone apie tai kad varyklio turis per mazas kad deti turbo. O objektyviai tai gali kisti turbina nors i motoroleri. _________________ There are only 10 types of people: Those who understand binary, and those who don't... --- Linux is user friendly and idiot unfriendly... |
|
Top | |
hq Joined: Mon, 2007 04 23 17:46 Posts: 8 |
Posted: Fri, 2007 05 04 19:48 Post subject:
|
Is tiesu neketinu daryti FI , tiesiog prie to pacio paklausiau, nes neteko matyt kad po variklio mod'u butu dedama turbina.
|
|
Top | |
spade Joined: Mon, 2004 03 22 8:48 Posts: 215 Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth |
Posted: Sat, 2007 05 05 15:14 Post subject:
|
Raimond wrote: As nesutinku tik su tavo teiginiais - "Netiesa". Taigi is esmes tu sakai "Netiesa" Quote: Netiesa - reiskia as meluoju, arba sakau klaidinga informacija zmogui. Quote: Netiesa parasyta po mano teiginiu reiskia kad jis is esmes yra neteisingas, o tiesa tariamai yra priesinga nei kad parasiau. Bet gal baigiam situs zaidimus su semantine logika - jie niekur neveda. Quote: Tu jauti skirtuma? Normaliai isvertus tavo "Netiesa" gaunasi, kad skirtumo tarp tokiu veleneliu kaip turbo, kompresoriniam ir atmosferiniam isvis nera. T.y. galima optimizuot velenelius bet kokiai variklio kombinacijai (t.y. taip pat ir tam, kokia turbina naudojama), bet tik tiek. O "turbininiai veleneliai" - tiesiog marketingo triukas. "Auksiniai makaronai"... Quote: O del turbos dejimo ant to varyklio, tai tikrai nedes, cia jau aisku nes prieaugis neatitiks kainos. _________________ WRXwagon [4sale] DelSolZ6 Blueberry Bee project www.per4m.lt |
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum