All times are UTC + 2 hours
sport velenƫliai
Author | Message |
---|---|
Zuvyte Joined: Mon, 2004 05 17 7:25 Posts: 10 |
Posted: Mon, 2004 05 17 7:49 Post subject: sport velenƫliai
|
Pas mane 4g63 paprastas variantas, nete ieĆ°kojau turbininiĆø ir neturbininiĆø velenĆ«liĆø parametrĆø, bet neradau, jie skiriasi ar ne? Klausiu nes radau sport velenĆ«lius savo bolidui (web cam) bet jie stovĆ«jo turbininiam variante, vat Ć
|
|
Top | |
audrius Joined: Mon, 2004 03 29 10:57 Posts: 333 |
Posted: Mon, 2004 05 17 8:10 Post subject:
|
skiriasi. Bendrais bruozais turbininiai veleneliai yra atrodo, dar "ramesni" netgi uz paprastus gatves atmosferinius. Man taip susikloste, kad atmosferiniai veleneliai turbininiam variklyje lyg ir pasiteisino, o turbo velenukai atmosferkeje - ne.
|
|
Top | |
Armix Joined: Wed, 2004 04 14 12:56 Posts: 28 Location: Vln |
Posted: Thu, 2004 05 20 16:20 Post subject:
|
Atmosferkei kitas visai NAUDINGAS sukiu diapazonas. Pvz. pas turba persidengimas voztuvu manau yra didesnis ir jis vidutiniuose sukiuose. O pas atmosferke zymiai aukstesniuose. Beto pas turba nereikalingas didelis voztuvo pakelimas. Nes turba ir taip gerai kamera prapucia.
_________________ Zinau ka rasau! |
|
Top | |
audrius Joined: Mon, 2004 03 29 10:57 Posts: 333 |
Posted: Fri, 2004 05 21 8:55 Post subject:
|
cia jau biski kertasi su mano supratimais. Ar tikrai gerai zinai ka rasai? Pagal mane ant MANO velenuko turbininio fazes yra isvis jeigu be persidengimo tai su labai mazu.Isvis persikeitimas yra nekintama charakteristika..nebent kazkaip sugebesi apskaicuoti voztuvu "skraidyma" is inercijos O atmosferiniai turi sioki toki persidengima, bet irgi kuklu, antraip ant laisvu nedirbtu. O pakelimas...nu nezinau cia priklauso daugiau nuo galvos tipo ir voztuvu dydzio/skaiciaus negu nuo atmosferke ar turbo. Ar as klystu?
|
|
Top | |
Armix Joined: Wed, 2004 04 14 12:56 Posts: 28 Location: Vln |
Posted: Fri, 2004 05 21 11:15 Post subject:
|
Hmm, na man ir paciam idomu pasidare... matai as kiek maciau velenu tai pas atmosferkes tas kumstelis retai Bukas buna (patyliu apie Brundzos CHIMIJA man pvz. DRAG DESKTOP DYNO tokiu faziu isvis rodo negalimas reiksmes ) O pas MAZDAS su MILLER CYCLE tai butetnt ir yra isnaudojamas voztuvu "persidengimas". Beto pas turbas pasiziurek kur prasideda sukimo momentas ir kiek jis yra islaikomas... Nu bet si kart ir as gal gryba pjaunu ....
_________________ Zinau ka rasau! |
|
Top | |
audrius Joined: Mon, 2004 03 29 10:57 Posts: 333 |
Posted: Fri, 2004 05 21 11:52 Post subject:
|
pas tave yra drag dyno? ar gera programa? pas mane yra dyno 2003, tai butent velenuku simuliatorius matosi gerai isdirbtas. Ne, tai galima isilginti fazes ir ant turbo, ir pakelima ten keliolika mm padaryti, bet gatvej fsio, nebepavaziuosi. Ir tai, bachurai kur sukelia slegi be proto, raso, kad vel ilgos nebetinka, fabrikiniai velenukai geriau veikia. Toks vaizdas, kad tiem matoram kurie eina ant apsuku, pikas virs 6500, tai overlapas paiso, bet jeigu ne, kurie dideliai gurksneis ant zemu dirba, jau is to ilgumo mazai naudos.
|
|
Top | |
Armix Joined: Wed, 2004 04 14 12:56 Posts: 28 Location: Vln |
Posted: Wed, 2004 05 26 9:58 Post subject:
|
Pas mane berods biski o gal ir ta pati proga Desktop. Ale zinai as ten kiek ziurejau tai silpnoka proga. Na AMERIKANCAM daug nereik. Pas juos ir taip kubatura didele, retai velenas virs 305 laipsnio turi, o beto superchargerius kisa. Tai su velenu fazem ten nelabai daug ko atknisi. Pvz. cia www.todaracing.com tai isvis VTEC su "gerom" fazem yra deaktyvuojamas 3 kumstelis. O kas liecia standarta tai aisku kad nedirbs spjaudys ir pers
_________________ Zinau ka rasau! |
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum