It is currently Wed, 2024 05 08 22:29
All times are UTC + 2 hours

hi, del purkstuku

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 1 [ 15 posts ]
Author Message

Offline [RS]orifejus


Joined: Thu, 2004 03 25 12:50

Posts: 21

Location: Ć

PostPosted: Thu, 2004 03 25 18:23   Post subject: hi, del purkstuku   

kaip manot ar i Escorto RS2000 purkshtuku vieta glaima ideti kokius nors kitus Pvz.: nuo turbo modelio, o gal konkrecei ri modeli kas zino? is anksto dekui uz inf...[/b]
Top Profile 

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Thu, 2004 03 25 20:25   Post subject:    

:roll: Shiaip tai galima tik pasakyk kam tau tie didesnio pralaidumo purkshtukai reikalingi . (manau tu paciu jeigu nededi turbos i valias ) nors gal ir eiktu ziureti ju pralaiduma.
Top Profile 

Offline cosworth


Joined: Mon, 2004 03 22 8:33

Posts: 3

Location: Ć

PostPosted: Thu, 2004 03 25 20:29   Post subject: Re: hi, del purkstuku   

[RS]orifejus wrote:
kaip manot ar i Escorto RS2000 purkshtuku vieta glaima ideti kokius nors kitus Pvz.: nuo turbo modelio, o gal konkrecei ri modeli kas zino? is anksto dekui uz inf...[/b]


del tu tavo purkstuku, buvau rades nete kazka panasaus, nuo nissan 2 l . 2,4l ir 3 l, jei dar vis domina 8)

_________________
Myliu galu varomus automobilius
Top Profile 

Offline Kipshas


Joined: Sun, 2004 03 21 21:47

Posts: 9

Location: Siauliai

PostPosted: Thu, 2004 03 25 22:00   Post subject:    

siaip tai orfi mano manymu nepajegs kompas sureguliuoti tokiu permainu taip kad geriau varyk i aukciona ir pirk cipa o jei nori porkstuku tai i standartines vietas nieko nepribursi reikia perdaryt padavima is virsaus o tada pukstuku sociai nes tiesioginiu, pralaidumas geresnis jei ka kreipkis ir pasnekesim :!: 8)
Top Profile 

Offline Donix


Joined: Thu, 2004 03 25 11:21

Posts: 7

PostPosted: Fri, 2004 03 26 0:05   Post subject:    

buna dazhnai ant turbininiu neuzhtenka degalu i cilindrus bet atmosferiniam abejojiu kad tai apsimoka daryt, imant corrado purkshtukus jei vietoj kompresoriaus statant turba tikrai pritruksi kuro, bet juos reik sureguliuot, jie kashkaip pagal varzha ten ipurshkineja, ant laisvu lygtais 3 k. atidaryti ir 2k. uzhdaryti ir t.t. zhipas sureguliuoja tuos atidarymus... o varzha purkshtuko kieki ipurshkimo bet gali ryt mashina... geriau statyt kaip papildomus ir daryt kad nuo tam tikru abarotu isijunginetu
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Fri, 2004 03 26 2:34   Post subject:    

Donix wrote:
buna dazhnai ant turbininiu neuzhtenka degalu i cilindrus bet atmosferiniam abejojiu kad tai apsimoka daryt, imant corrado purkshtukus jei vietoj kompresoriaus statant turba tikrai pritruksi kuro, bet juos reik sureguliuot, jie kashkaip pagal varzha ten ipurshkineja, ant laisvu lygtais 3 k. atidaryti ir 2k. uzhdaryti ir t.t. zhipas sureguliuoja tuos atidarymus... o varzha purkshtuko kieki ipurshkimo bet gali ryt mashina... geriau statyt kaip papildomus ir daryt kad nuo tam tikru abarotu isijunginetu



Sheip tai uztenka ir tom turbininem... ;), nes dauguma turbininiu turi programose purkstuku atsidaryma apribota ties 75-85%, t.y. fuel cut'as ir panasiai, o kaip visi galvoja kad to kuro neuztenka, tai tiesiog jo didesnis padavimas yra nenumatytas, juk standartinis variklis niekada nepasidaro pats savaime taip kad reiktu daugiau kuro nei kad priklauso...;)

Sheip Corraddo purkstuku pralaidumas yra ~280ml/min, ju atsidarymas prie 220ag buna apie 90%, bet shita problema yra ne problema, yra su Corraddo kompu kita problema... ;) kuri ir zudo tuos variklius kai tik kas nors ima ir ideda turbo ir kelia slegi vos daugiau nei 0.7bar ;)... Kad butu viskas gerai reikia keisti programa. Patikekit man, tai sakau nes zinau, nes tas Corraddas projektuose kur pas mane yra jis pries 2m jau padarytas ir zinomos visos nuo A iki Z problemos sisujusios su Digifantu...;)

Kas del varzos tai ipurshkimo sistemos kurios yra su dideles varzos purkstukais 12-17Ohm tai jose galima deti tose ribose esancius purkstukus, mazos varzos skaitosi kai yra 2-4ohm, ir ju realiai deti i kitas sistemas nepatartina.

Pakeitus prukstukus i didesnius kad ir tarkim 30% pasakysiu kas vyksta.: Skaitykim purkstukas dirbant varikliui atsidarineja 7% pajegumu, jo pralaidumas prie 100% yra 250ml/min tai 7% imkim 18ml/min ir tai yra tiek kiek turi buti tuo metu kai dirba variklis ant laisvu nes laisvos eigos reguliaturius atidaro tiek oro kad variklis ishlaikytu tas apsukas, dabar jus idedat purkstukus tarkim 30% didesnius ir kas vyksta... ? Kompiuterio programa lieka juk ta pati, vadinasi 7% tie patyso purkstukas jau ishpurshkia 23ml/min, o tai jau patampa riebus mishinys kas dirbanciam varikliui ant laisvu sukiu yra negerai, bet negerai ne tik ant laisvu sukiu, negerai ir visam diapazone nes kuro buna perdaug visada, kad deti bent 12% didesnius pukstukus tai tu turi isitikinti ar tikrai pas tave variklis gali itraukti daugiau oro ant tiek kiek tu desi didesnius purkstukus, na ne ant tiek pat nes juk santykis mishinio yra 1:11.5-14.7 tai mazdaug galima pasiskaiciuoti, bet ne cia problema, o problema tame kad kaip varikli priversti daugiau itraukti oro.... Vat cia ir prasideda variklio tiuningas, o purkstuku keitimas i didesnius tai tikrai neisheitis, nes nemanykt,i kad gamykla padare taip kad vazinetume ant lieso mihsinio ir todel reikia ideti didesnius purshk...

Tai tiek minciu... ;)

Vitoldas
Top Profile 

Offline [RS]orifejus


Joined: Thu, 2004 03 25 12:50

Posts: 21

Location: Ć

PostPosted: Fri, 2004 03 26 14:28   Post subject:    

VIMOTA wrote:
Donix wrote:
buna dazhnai ant turbininiu neuzhtenka degalu i cilindrus bet atmosferiniam abejojiu kad tai apsimoka daryt, imant corrado purkshtukus jei vietoj kompresoriaus statant turba tikrai pritruksi kuro, bet juos reik sureguliuot, jie kashkaip pagal varzha ten ipurshkineja, ant laisvu lygtais 3 k. atidaryti ir 2k. uzhdaryti ir t.t. zhipas sureguliuoja tuos atidarymus... o varzha purkshtuko kieki ipurshkimo bet gali ryt mashina... geriau statyt kaip papildomus ir daryt kad nuo tam tikru abarotu isijunginetu



Sheip tai uztenka ir tom turbininem... ;), nes dauguma turbininiu turi programose purkstuku atsidaryma apribota ties 75-85%, t.y. fuel cut'as ir panasiai, o kaip visi galvoja kad to kuro neuztenka, tai tiesiog jo didesnis padavimas yra nenumatytas, juk standartinis variklis niekada nepasidaro pats savaime taip kad reiktu daugiau kuro nei kad priklauso...;)

Sheip Corraddo purkstuku pralaidumas yra ~280ml/min, ju atsidarymas prie 220ag buna apie 90%, bet shita problema yra ne problema, yra su Corraddo kompu kita problema... ;) kuri ir zudo tuos variklius kai tik kas nors ima ir ideda turbo ir kelia slegi vos daugiau nei 0.7bar ;)... Kad butu viskas gerai reikia keisti programa. Patikekit man, tai sakau nes zinau, nes tas Corraddas projektuose kur pas mane yra jis pries 2m jau padarytas ir zinomos visos nuo A iki Z problemos sisujusios su Digifantu...;)

Kas del varzos tai ipurshkimo sistemos kurios yra su dideles varzos purkstukais 12-17Ohm tai jose galima deti tose ribose esancius purkstukus, mazos varzos skaitosi kai yra 2-4ohm, ir ju realiai deti i kitas sistemas nepatartina.

Pakeitus prukstukus i didesnius kad ir tarkim 30% pasakysiu kas vyksta.: Skaitykim purkstukas dirbant varikliui atsidarineja 7% pajegumu, jo pralaidumas prie 100% yra 250ml/min tai 7% imkim 18ml/min ir tai yra tiek kiek turi buti tuo metu kai dirba variklis ant laisvu nes laisvos eigos reguliaturius atidaro tiek oro kad variklis ishlaikytu tas apsukas, dabar jus idedat purkstukus tarkim 30% didesnius ir kas vyksta... ? Kompiuterio programa lieka juk ta pati, vadinasi 7% tie patyso purkstukas jau ishpurshkia 23ml/min, o tai jau patampa riebus mishinys kas dirbanciam varikliui ant laisvu sukiu yra negerai, bet negerai ne tik ant laisvu sukiu, negerai ir visam diapazone nes kuro buna perdaug visada, kad deti bent 12% didesnius pukstukus tai tu turi isitikinti ar tikrai pas tave variklis gali itraukti daugiau oro ant tiek kiek tu desi didesnius purkstukus, na ne ant tiek pat nes juk santykis mishinio yra 1:11.5-14.7 tai mazdaug galima pasiskaiciuoti, bet ne cia problema, o problema tame kad kaip varikli priversti daugiau itraukti oro.... Vat cia ir prasideda variklio tiuningas, o purkstuku keitimas i didesnius tai tikrai neisheitis, nes nemanykt,i kad gamykla padare taip kad vazinetume ant lieso mihsinio ir todel reikia ideti didesnius purshk...

Tai tiek minciu... ;)

Vitoldas


na visupirma pasakysiu del ko norejau det turbo purkstukus, ne sdejau sklendes, taigi misinys tapo tragiskai liesas... Bet protingi anglai vienam forume mane pagyde ir papasakojo kad purkshtukai skirstomi pagal spalvas (aisq ri pagal variklio tipa) ir pilkos spalvos purkstukai yra "kruciausi" pas mane butent pilkos spalvos purkstukai. Taigi paiskejo kad porblema yra ecu, o ta probelma man pavyko isprest kitu budu: pastatyt reguliuojama varza (eilini potenciometra) pavyko misini uzriebinti tiap kad variklis "uzsipile"....
P.S. Dabar belieka pagal CO kieki susireguliuoti optimalu riebuma... O planai i ateiti: "PigiBaca" :twisted:
Top Profile 

Offline [RS]orifejus


Joined: Thu, 2004 03 25 12:50

Posts: 21

Location: Ć

PostPosted: Sat, 2004 03 27 14:57   Post subject:    

na va pagaliau vakar isbandem eksperementini ecort markes automobili :lol: ... Rezultatai tokie kaip ir tikejomes, ta prasme meblogesni negu buvo : :lol: o jei rimciau tai dabar reike nuvaziuot pasimatuot CO ir pagl tai susirieguliuoti rebuma, nes dabar nerealei uzpilineja motora :twisted:
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Mon, 2004 03 29 11:13   Post subject:    

Quote:
dabar jus idedat purkstukus tarkim 30% didesnius ir kas vyksta... ? Kompiuterio programa lieka juk ta pati, vadinasi 7% tie patyso purkstukas jau ishpurshkia 23ml/min, o tai jau patampa riebus mishinys kas dirbanciam varikliui ant laisvu sukiu yra negerai, bet negerai ne tik ant laisvu sukiu, negerai ir visam diapazone nes kuro buna perdaug visada


Isbandytas dalykas yra didesnius spricus sudeti. Per didelius uzdusina zondas. Netgi slegi nuleidus, nedirba normaliai. Geriau yra reguliuojama slegio reguliatoriu isideti ir pritiuninti kad ant dugno butu gerai. Ant laisvu jie pila daug vistiek, bet ir gerai, maziau sansu sudegti.
Digifantas yra gliukas.Geriau butu i ji ikise k-jetronika silkes senos turbinines.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2004 03 29 11:29   Post subject:    

[quote="audrius Digifantas yra gliukas.Geriau butu i ji ikise k-jetronika silkes senos turbinines.[/quote]


Cia tu apie ka? I kur butu ikise??
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Mon, 2004 03 29 11:32   Post subject:    

i corrada g60. Cia mano nuomone seip, chipu fanam jinai visada nepatinka.
Top Profile 

Offline [RS]orifejus


Joined: Thu, 2004 03 25 12:50

Posts: 21

Location: Ć

PostPosted: Mon, 2004 03 29 12:12   Post subject:    

audrius wrote:
i corrada g60. Cia mano nuomone seip, chipu fanam jinai visada nepatinka.



nu jo kas liece cipus, is esmes geras reikalas bet ar verta uz ji tiek mokieti, beje rebetos jau stumdo po 200~300 shimtus nukopintus (piratavimo nepavyko isvengti ir sioje srytije), siuo atvejus as is senu ziedininku suzinojau kita galima varijanta kuom galima pakeisti chipa: ogi paprasto varzaom ant tam tikru davikliu.... Bet kaip sakoma neverta ginsytis del skonio, asmeniskai mane labiau vilioja "igibackai" tik kolkas ju kainos lietuvoej irgi gerokai uzlenktos :cry:
Top Profile 

Offline [RS]orifejus


Joined: Thu, 2004 03 25 12:50

Posts: 21

Location: Ć

PostPosted: Mon, 2004 03 29 12:14   Post subject:    

Soory "PIGIBACKAI" nebepataikau i klava :oops: :lol:
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Mon, 2004 03 29 12:23   Post subject:    

gal cia tavo rs'as, kur razvaliskyje taip neblogai lakste? as nemaciau, bet draugelis buvo, sake, turi rebiata nebloga forda...??? :wink:
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2004 03 29 12:36   Post subject:    

audrius wrote:
i corrada g60. Cia mano nuomone seip, chipu fanam jinai visada nepatinka.


Sheip G60 ipurskimas yra labai paprastas ir geras, o ypac chipavimui ir i VW turbo kompelktu montavima. ;)
Projektuose esantys abu VW Corr ir Golf II yra su G60 ipurshkimo sistemom tik jose yra padaryti tas modifikacijas atitinkantys chipai...
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 1 [ 15 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron