It is currently Fri, 2024 03 29 2:28
All times are UTC + 2 hours

slegio/kruvio sistema be MAP'o?

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 1 [ 10 posts ]
Author Message

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Tue, 2004 07 27 7:55   Post subject: slegio/kruvio sistema be MAP'o?   

kodel as vis dazniau randu kad keisdami programa ecu is jos zemelapiu pasalina MAP daciko eilute? Ta prasme jinai nebedalyvauja valdyme. Palieka kruvi tik nuo sklendes. Pavyzdys yra SDSEFI.com kur jie Suprai ta padare. Ir dar kazkur buvau mates...?? Gal cia yra grynai sportui,atseit kuo maziau minoriniu duomenu, tuo geriau?
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2004 07 27 9:06   Post subject: Re: slegio/kruvio sistema be MAP'o?   

taip.



audrius wrote:
kodel as vis dazniau randu kad keisdami programa ecu is jos zemelapiu pasalina MAP daciko eilute? Ta prasme jinai nebedalyvauja valdyme. Palieka kruvi tik nuo sklendes. Pavyzdys yra SDSEFI.com kur jie Suprai ta padare. Ir dar kazkur buvau mates...?? Gal cia yra grynai sportui,atseit kuo maziau minoriniu duomenu, tuo geriau?
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Tue, 2004 07 27 9:17   Post subject:    

cia yra neblogas gincas australu GTRininkai negali isspresti to klausimo.http://forums.skylinesdownunder.co.nz/a ... 905-1.html
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2004 07 27 9:34   Post subject:    

Sydneykid teisingai sako, nematau ten kazka diskutuoti nebent paskui yra smulkmenos kurios yra negincijamos.... MAF yra tiksliam oro matavimui tuomet gali tiksliai dozuoti kura, MAPas naudojamas tik tada kai zinomas oro srauto kiekis tiksliau kad per 60mm sklende bus tiek ir tiek cub ft oro ir viskas, pagal ta informacija buna padaroma programa ir tada zinai kad be tavo zinios niekas nepakeis (nepadidins) sklendes t.y. neuzliesins kas reikalautu naujo kuro perdozavimo, MAF tuo atveju kompui duotu info kad oro srauto kiekis pasikeite ir per kompensacini zemelapi tiek kurui tiek degimui tas butu kompensuota. Kalbu apie standartines gamyklines sistemas. Programuojami kompai kitaip bisky viskas...




audrius wrote:
cia yra neblogas gincas australu GTRininkai negali isspresti to klausimo.http://forums.skylinesdownunder.co.nz/a ... 905-1.html
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Tue, 2004 07 27 9:56   Post subject:    

tai jo, bet kad MAPine sistema gali veikti be MAP daciko duomenu (nuo tam tikro kruvio tasko), tai kazkaip keistai skamba. Taip iseina kad pas visu kompus WOT rezimas yra kazkoks fiksuotas, pila tiek kiek pila ir viskas?
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2004 07 27 11:37   Post subject:    

:D ne tai kad pila tiek kiek pila, bet tiek kiek prie tam tikros gazo padeties tuose sukiuose nustatyta purkstuku trukme.....


audrius wrote:
tai jo, bet kad MAPine sistema gali veikti be MAP daciko duomenu (nuo tam tikro kruvio tasko), tai kazkaip keistai skamba. Taip iseina kad pas visu kompus WOT rezimas yra kazkoks fiksuotas, pila tiek kiek pila ir viskas?
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Tue, 2004 07 27 12:55   Post subject:    

yup, "nustatyta" kad piltu tiek kiek pila. Koki ten 85% duty ciklo ignoruojant O2, mapa, pasiliekant tps'a ir rpm(hola arba trigeri, arba ir ta ir ta). Kaip 30 metu hilborno dvieju komponentu ipurskimas.Taip ir galvojau kad ant tapkes dugno ta shustruma su visais milimikrosekundiniais procesoriais niekuo nebesiskiria nuo karbo. :wink:
Nesenai ant laisvu prijungiau sviesu rele prie purkstuko tai kala kaip kalsnikovas, as isivaziduoju kaip jis ten dirba ant 6500, jauciu kad nebutu skirtumo jei isvis neuzsidarytu :D
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2004 07 27 14:35   Post subject:    

Ir vel jis .... "karbas taspats kaip kad MOTEC'as ".... :D:D:D


audrius wrote:
yup, "nustatyta" kad piltu tiek kiek pila. Koki ten 85% duty ciklo ignoruojant O2, mapa, pasiliekant tps'a ir rpm(hola arba trigeri, arba ir ta ir ta). Kaip 30 metu hilborno dvieju komponentu ipurskimas.Taip ir galvojau kad ant tapkes dugno ta shustruma su visais milimikrosekundiniais procesoriais niekuo nebesiskiria nuo karbo. :wink:
Nesenai ant laisvu prijungiau sviesu rele prie purkstuko tai kala kaip kalsnikovas, as isivaziduoju kaip jis ten dirba ant 6500, jauciu kad nebutu skirtumo jei isvis neuzsidarytu :D
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Tue, 2004 07 27 15:19   Post subject:    

tai paaiskink man tupam, kur skirtumas? Jeigu visi DIY EFI isminciai kaip susitare tvirtina, kad visu be isimties kompu ipurskimai po mazdaug 3000 rpm pasidaro is tiesu kaip CIS, tai kuo man daba tiket? :?: Aisku formulei ten tos superpreciziskos kreives reikalingos, bet ir siandien dragsteriai su karbais stukom arklius spaudzia ir nesuka kiausiu. O musu "bolidam" kai susimauna ala moteca uz >6000 litu ir padaro 14 sekundiu 1/4 rekorda, tai ta pati pasiektu ir su bet kokia gerai pritiuninta indukcija. Aisku jeigu nori lakstyti i darba kas diena, gali persiprogramuoti ant liesu, tas turbut yra pagrindinis privalumas :D
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2004 07 27 17:50   Post subject:    

nu va, pats paklausi, pats atsakai ir pats paaishkini... :D.

Dalis tiesos yra kaikuriuose zodziuse, bet sheip niekas nededa MOTECU (>3000EUR) ir nevaziuoja per 14s... ;), galima ir pigesni...

Su karbais tu 10ag ant 1.6l 8v variklio nesugaudysi prie esamu 160, beto su karbais gero sukimo momento neishgausi, kreieve bus tik nuo 3000rpm. O kai reikia precizishkumo kad ir pvz kai virshui efektyvinis s.l. mazeja reikia ir kito kiekio kuro reikia ir kasbeko kito degimo kampo, tai tuo atveju paprastas trempliorius ir karbas baigia savo darba ir belieka tik guscioti peciais..... Tada dedi ipurshkima ir kiek nori ir kada nori tu padarai purkstuku trukme, prie 100% load pvz prie max sukimo momento padarai 33', o prie high sukiu 31', nes ar 33 ir 31 galingume nesiskiria (konkretus atvejis ) tai kam ta motoro amziu trumpinti... Nu va tokios smulkmenos ir priveda prie to, kad nupirkai daikta ir turi ilga laika, beto kai zmones kartais turi dvi mashina su viena vaziuoja i rali su kita ziede tai kompas juk ant jungkciu, programa perrashyti vos kelios minutes.... Patogu ir patikima ir tuo atveju tikrai pigu....







audrius wrote:
tai paaiskink man tupam, kur skirtumas? Jeigu visi DIY EFI isminciai kaip susitare tvirtina, kad visu be isimties kompu ipurskimai po mazdaug 3000 rpm pasidaro is tiesu kaip CIS, tai kuo man daba tiket? :?: Aisku formulei ten tos superpreciziskos kreives reikalingos, bet ir siandien dragsteriai su karbais stukom arklius spaudzia ir nesuka kiausiu. O musu "bolidam" kai susimauna ala moteca uz >6000 litu ir padaro 14 sekundiu 1/4 rekorda, tai ta pati pasiektu ir su bet kokia gerai pritiuninta indukcija. Aisku jeigu nori lakstyti i darba kas diena, gali persiprogramuoti ant liesu, tas turbut yra pagrindinis privalumas :D
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 1 [ 10 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron