All times are UTC + 2 hours
Atsiliepimas del chip tuningo:)
Author | Message | |
---|---|---|
Joined: Thu, 2006 03 02 15:23 Posts: 7 Location: Kaunas |
|
|
Sveiki, tai va skaitinejau cia tuos forumus ir paciam labai parupo sitas reikaliukas
![]() ![]() ![]() O atsakymas i klausima ar geriau "valins" ![]() ![]() Na dabar konkreciau... Auto: VW Golf 1.9 TDI (viena raudona) 98m. Galia Gamintojo duomenys: 110AG(81KW) 235NM Stendo parodymai: 119AG(~87KW) 235NM Po programavimo: 138AG(~102KW) 319NM !!!! Sukimo momentas kelyje tikrai daro savo ![]() Dar, anot Vitoldo cia ne viskas, taciau geriau pataupyti varikli, ir taip jau pedaliuka imynus i dugna nuo mazu apsuku atrodo smagratis baladojasi tai stengiuos nepiktnaudziauti ![]() Siaip fainai kai antru begiu vaziuoji ispaudi iki dugno ir pradeda ratai suktis ant sauso asfalto ![]() Na pakolkas tiek, nes dar apie sanaudas rasyti anksti, norisi pasidziaugti tuo sukimo momentu ![]() ![]() Na ir pabaigoje dar grafikelis ![]()
|
||
Top |
![]() |
|
![]() |
||
Joined: Sat, 2005 12 03 17:46 Posts: 14 |
|
|
blyn uzsinorejau TDI
![]() |
||
Top |
![]() |
|
![]() |
||
Joined: Fri, 2005 07 22 10:16 Posts: 237 |
|
|
Tai afigiens golfs gavos
![]() ![]() _________________ Pedal to the metal |
||
Top |
![]() |
|
![]() |
||
Joined: Thu, 2006 03 02 15:23 Posts: 7 Location: Kaunas |
|
|
Nu va jau pripratau prie traukos pakitimu, dabar atrodo ir daugiau noris. Siaip faina palikt gale visokius bimbalius su nustebusiais vyruku veidais viduje:) Del sanaudu tai galiu pasakyti kad isliko tokios pat kaip ir buvo...Tik gerokai pasikeite vaziavimo stilius
![]() Dar kas neduoda ramybes ir manau ne man vienam, tai kaip dyla ten tos dalys...Manau su Vitoldu gal ka sutarsim kad po keliu menesiuku pastatyt vel ant stendo ir pamatuot ar niekas nenusilpo... ![]() |
||
Top |
![]() |
|
![]() |
||
Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 474 Location: Kaunas |
|
|
![]() Geriausiu atveju kas gali nusilpti tai oro matuokle , bet cia neishvengiamai kiekvienai auto , ar ji yra su ciopu ar be jo. |
||
Top |
![]() |
|
![]() |
||
Joined: Sun, 2005 01 23 14:23 Posts: 220 Location: Kaunas |
|
|
dazniausiai "nusilpsta" tik psichologiskai, pavazineji su cipu savaite dvi, tada pasidaro mazai, noris dar dar.. panasiai kaip ir su muzika
![]() cia rekomenduojama persesti kokiai savaitelei i 1.3 karba ir po to vel uz savo auto ![]() |
||
Top |
![]() |
|
![]() |
||
Joined: Thu, 2006 03 02 15:23 Posts: 7 Location: Kaunas |
|
|
Ramunas wrote: :wink: Geriausiu atveju kas gali nusilpti tai oro matuokle , bet cia neishvengiamai kiekvienai auto , ar ji yra su ciopu ar be jo. Paaiskinkit man kvailam studenteliui, kaip ten ta oro matuokle gali nusilpti? ![]() ![]() |
||
Top |
![]() |
|
![]() |
||
Joined: Thu, 2006 03 02 15:23 Posts: 7 Location: Kaunas |
|
|
bowie123 wrote: dazniausiai "nusilpsta" tik psichologiskai, pavazineji su cipu savaite dvi, tada pasidaro mazai, noris dar dar.. panasiai kaip ir su muzika ![]() cia rekomenduojama persesti kokiai savaitelei i 1.3 karba ir po to vel uz savo auto ![]() Bet sakes taip greit atrodo pripratau ![]() ![]() |
||
Top |
![]() |
|
![]() |
||
Joined: Tue, 2006 03 28 18:32 Posts: 3 |
|
|
Atsizvelgiant i tai, kad pagal gamyklinius parametrus sis variklis turejo tureti 110 ag, o turejo 119, manau, kad automobilis ir siaip nebuvo is letuju
![]() Galvojant realiai, didejant galiai, turi dideti ir kuro suvartojimas, nes variklis is oro nedirba, jis tiesiog privalo daugiau deginti kuro, todel toks variklio bloko "koregavimas" turi , manau, bet nekonstatuojiu, "du galus", pirma - vaziavimo malonumas, o antra - didesnes kuro sanaudos. Siais , kuro kainos didejimo laikais, kai metu antroje puseje dar zadama didinti dyzelino akciza (pagal ES stojimo sutarties isipareigojima), nezinau ar protinga isleisti pinigus, nors, gal as ir klystu, ir yra priesingai, butu malonu, kad autorius pasakytu, koki atstuma nuvaziuoja su baku. Pagal si varikli, mieste jis turi vartoti 6.6 ltr. kuro, jai jis , sakykime, 800 km. nuvaziavo su kokiais 41-43 ltr. kuro, manau, ir as atvyksiu ![]() |
||
Top |
![]() |
|
![]() |
||
Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 474 Location: Kaunas |
|
|
![]() Rolai tu cia siek tiek klysti man Vitoldas sumazino kura ~0,7-0,8l 100km, ir vaziavimo malonumas padidejo (Automatui atsirado 1 ir 2as begiai nes buvo taip uzniaukti kad dabar baisu prisiminti ) . Toks vaizdas kad atsikabinau priekaba. A4 2,5 TDI 180Ag Taip kad savo tuos ishvedziojimus , kiek "turetu ir kiek turi ryti" gali pasilikti prie saves . |
||
Top |
![]() |
|
![]() |
||
Joined: Tue, 2006 03 28 18:32 Posts: 3 |
|
|
Visu pirma automatui 1 ir 2 begiai reikalingi tik vaziuojant (greitejant) i kalna arba, kai staigiai reikia aplenkti, bet, turint galvoje, kad AUDI pavaru dezes yra "flegmatisko" mastymo, todel ir atrodo, kad "labai prasta situacija" buvo, , lygiai ta pati sakytumei, jai persestumei prie A6 su 2.4 varikliu (automatu)
![]() As svarstau tiek logiskai, tiek fizinius desnius atsimindamas, kad sudeginto kuro kiekis tiesiogiai proporcingas atsiradusios energijos kiekiui, ir cia nieko nepadarysi ar programuosi ka nors, ar ne, va jai programavimo metu sugebama padaryti, kad dalis kuro geriau sudegtu, o ne "iseitu" i ora, va tada sutikciau, jog logikos zodziuose, jog padideja ekonomija, yra ![]() |
||
Top |
![]() |
|
![]() |
||
Joined: Thu, 2006 03 02 15:23 Posts: 7 Location: Kaunas |
|
|
Rolas wrote: Atsizvelgiant i tai, kad pagal gamyklinius parametrus sis variklis turejo tureti 110 ag, o turejo 119, manau, kad automobilis ir siaip nebuvo is letuju ![]() Galvojant realiai, didejant galiai, turi dideti ir kuro suvartojimas, nes variklis is oro nedirba, jis tiesiog privalo daugiau deginti kuro, todel toks variklio bloko "koregavimas" turi , manau, bet nekonstatuojiu, "du galus", pirma - vaziavimo malonumas, o antra - didesnes kuro sanaudos. Siais , kuro kainos didejimo laikais, kai metu antroje puseje dar zadama didinti dyzelino akciza (pagal ES stojimo sutarties isipareigojima), nezinau ar protinga isleisti pinigus, nors, gal as ir klystu, ir yra priesingai, butu malonu, kad autorius pasakytu, koki atstuma nuvaziuoja su baku. Pagal si varikli, mieste jis turi vartoti 6.6 ltr. kuro, jai jis , sakykime, 800 km. nuvaziavo su kokiais 41-43 ltr. kuro, manau, ir as atvyksiu ![]() Na pabandysiu isdestyt kaip Vitoldas sutaupo siek tiek: padaroma parograma, kad spaudziant pedaliuka negiliai degintu kura optimaliai t.y.jis sudega geriau negu nustatyta gamykliniuose parametruose(mano atveju pajauciau kad turba pradeda "suktis" anksciau, da pats negaliu teigti kad tai geriau, bet man paaiskino:) kad kuras geriau sudega), na o jei jau pedaliuka lenki daugiau tai ir pasireiskia visa programos esme (tikiu kad tuomet jau ir kuro dega daugiau) ir pagreicio pagerejimas tikrai stipriai jauciasi...O del sanaudu.....Nu negaliu per daug kalbeti nes niekaip negaliu susilaikyt pedaliuko nepaspaudes giliau ![]() ![]() |
||
Top |
![]() |
|
![]() |
||
Joined: Thu, 2006 03 02 15:23 Posts: 7 Location: Kaunas |
|
|
Tiesa dar del sanaudu tai reiktu palaukti kol orai siek tiek pasitaisys, nes dar jie nera tokie, kad sanaudos butu geresnes. Siaip kompas rodo: darbo dienom apie 6.0-6.5, savaitgaliais 5.0-5.8, dar nemazai ka pasako kad darbo dienom vazineju mazais atstumaisir variklio nespeju ikaitint iki darbines temp., o savaitgali aisku kamsciu maziau:)
Rolas pas tave kiek suprantu tas pats auto...gal gali parasyti kiek pas tave telpa i pilna baka?Nes as pas save biski nesugaudau, o iki dugno niekad neisvazineju, pagal dokus siaip raso kad 55, bet man atrodo kad siek tiek daugiau. Manau savaitgali jau "damusiu" bakeli iki dugno ir pabandysiu vel pilna uzpilti, pazesiu kas ten su tom preliminariom sanaudom gaunas istikruju ![]() |
||
Top |
![]() |
|
![]() |
||
Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 474 Location: Kaunas |
|
|
![]() Rolai tu cia kaip fizikos desniu prisiskaites turetum zinot kad dizeliui liesenis misinys lyginant subenzininiu zymiai maziau kenkia. Ish to manau ir suprasi is kuir ta ekonomija gaunasi. |
||
Top |
![]() |
|
![]() |
||
Joined: Sat, 2005 09 10 16:10 Posts: 10 Location: Vilnius |
|
|
Sutinku su pasisakiusiais, kad programavimas pasiteisina tik tuo atveju, jai jis duoda ne tik psichologine, bet ir materialine nauda t.y. jai padidejus galiai tikrai sumazeja kuro suvartojimas bent 1 ltr. 100 km.
Turiu auto su 81 Kw varikliu (viena raudona raide), tad stai skaiciai,: nuvaziuota 800 km. ipylta kuro 37,7 ltr. (sklidinai, nes pries pradedant vazineti taip pat buvo sklidina). Is 800 km. Vilniuje pravazineta apie 250-300 km. kitas atstumas - autostrada, vidutinis greitis apie 110km/h, nes faraonu baisoka... Ir dar, reikia kalbeti realiai o ne nueinant i lankas, Vimota koreguoja, perprogramuoja (jai gerai supratau) variklio valdymo bloka, o ne chypuoja variklio. Reiketu isikalti i galva, kad "chypavimas t.y. mikroschemos montavimas, siuo atveju to nevyksta ![]() |
||
Top |
![]() |
|
![]() |
||
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum