It is currently Thu, 2024 03 28 11:45
All times are UTC + 2 hours

Dvi programos vienam chipe?

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 2 of 3 [ 31 posts ]
Author Message

Guest


PostPosted: Mon, 2005 01 24 18:46   Post subject:    

nu jo, matosi ant Shlesero bagio rezultatu Dakare. Kai perejo ant salerkos kas gavosi :lol: Pas ji juk technologija eina biski toliau nei keli metai palyginti su musu, ar ne?
Top

Offline mpower


Joined: Fri, 2004 04 16 12:16

Posts: 28

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2005 01 24 19:07   Post subject:    

Nu kad tei TDI motorai ir taip ligoti, odar sutiek ag. tai resursas sutrumpes labai ziauriai.
Paimsi TDI kuris nuriedejas 80 t. km. isspausi tuos ag. pora kartu pravaziuosi ir kapitelke. :?:

_________________
E-30 BMW 327 turbo
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2005 01 24 22:16   Post subject:    

nu deja deja.... Na jei noras yra galim padiskutuoti mazumele ;). Mpower sakai kapitalke, kaip manai kas turi nutikti varikliui kad jam reiktu kaip sakai kapitalkes ??? Nu paimprovizuok, as taip pabandysiu atsakyti kas ir kaip.



mpower wrote:
Nu kad tei TDI motorai ir taip ligoti, odar sutiek ag. tai resursas sutrumpes labai ziauriai.
Paimsi TDI kuris nuriedejas 80 t. km. isspausi tuos ag. pora kartu pravaziuosi ir kapitelke. :?:
Top Profile 

Offline mpower


Joined: Fri, 2004 04 16 12:16

Posts: 28

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2005 01 24 22:33   Post subject:    

Nu gali buti kad ir kapitelke nepades, maza kas nutinka svaistiklis islenda ar dar kas.

Bendrai paemus dyzelio resursas mazesnis nie benzo nes variklio darbas labiau komplikuotas ir apkrovos kitos.

_________________
E-30 BMW 327 turbo
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2005 01 24 22:48   Post subject:    

Svaistiklis lenda tada kai virshijamas stumoklio greitis, kai atsileidzia varstai svaistiklio ir dar keleta momentu kurie gali. Kad nevirshyti stumoklio greicio tam yra ribotuvas, kad neatsileistu varztai gamintojas garantuoja savo kompetencija. O sheip dyzeliu svaistikliai yra tikrai stiprus nes pas dyzeli suspaudimas gi >18:1 ;).

O kas del resurso dyzelio ir benzino tai cia oj kiek daug galima gincytis ;), bet mano nuomone dyzeliai (tam tikri, kaip ir benzinai tam tikris) nuo ~96m resursa turi tikrai dideli ;).


mpower wrote:
Nu gali buti kad ir kapitelke nepades, maza kas nutinka svaistiklis islenda ar dar kas.

Bendrai paemus dyzelio resursas mazesnis nie benzo nes variklio darbas labiau komplikuotas ir apkrovos kitos.
Top Profile 

Offline spade


Joined: Mon, 2004 03 22 8:48

Posts: 215

Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth

PostPosted: Tue, 2005 01 25 8:18   Post subject:    

VIMOTA wrote:
ajajajai audriau :lol: , palukekim keleta metu ir tada prisiminsi mano zodzius ;). Dyzelis (TDI, HDI, CDI ir k.t. ) bus kasdieniam miesto pasiskraidymui ir dideliam km prasukimui per metus, o benzas bus tik tam, kad ishgauti >200ag is 1ltr.
Va cia, tai drasus pareishkimas...

_________________
WRXwagon [4sale]
DelSolZ6 Blueberry Bee project
www.per4m.lt
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2005 01 25 8:26   Post subject:    

tiesiog gerai matau ir susiduriu su kolegu is uzsienio darbais ir tendencija, o tai ateis ir pas mus....

spade wrote:
VIMOTA wrote:
ajajajai audriau :lol: , palukekim keleta metu ir tada prisiminsi mano zodzius ;). Dyzelis (TDI, HDI, CDI ir k.t. ) bus kasdieniam miesto pasiskraidymui ir dideliam km prasukimui per metus, o benzas bus tik tam, kad ishgauti >200ag is 1ltr.
Va cia, tai drasus pareishkimas...
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Tue, 2005 01 25 8:26   Post subject:    

bet resursas priklauso nuo apkrovu(ar ne?). Keliant apkrovas resursas mazeja(ar klystu?) Rizika kad esant dideliam apkrovimui kazkas subyres kyla(bent jau tikrai ne mazeja). O masina yra gatvei!!!!! :!: :!: :!:
Taigi cia bet koks perfomanco tiuningas nebeturi prasmes.Bent jau MAN.
Koks pontas kinkyti i vezima 300 arkliu, kai du puikiai tave nuveza kur reikia? Tu juk puikiai zinai, kad kas neuzsibombino motoro, po kurio laiko vistiek suprato to bombinimo beprasmybe, jeigu masina skirta kasdienai.
Ir viskas! Galim risti tema, nes sveikas protas tokiu darbu neisnesa. Kiekvienas daiktas turi savo paskirti, ir vazineti su tokia ibiza yra tas pac kaip lakstyti su paspirtuku prisikishus i shikna fejerverku!!! :lol: :lol:
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2005 01 25 8:40   Post subject:    

kiekvienas turi savo nuomone ir nemanau, kad reikia jau kelis metus ta nuomone primygtinai reiksti ir kalti visiems i galva audriau, kad jei jau zmogus nori geresnes dinamikos mieste vadinas jis vazines su paspirtuku prisikishus i shikna fejerverku ;). Beto as tik pasakiau ir parodziau, kad imanoma tureti 220AG is TDI, bet tai nebutinai turi buti padaryta kiekvienai mashinai, nes 380Nm prie 2500rpm yra ir taip tikrai pakankama ir nebutina sukioti ten iki 4000rpm kad tampytis su 220ag, bet sakau man asmenishkai macius ir vazinejus su belenkiek visokiu dyzeliu tai tik tame ir akys blizga kad mashina sveria 700-900kg ir Nm kuo daugiau ant vid.sukiu, kad nereiktu tachometro metyti iki raudonos linijos ;)...





audrius wrote:
bet resursas priklauso nuo apkrovu(ar ne?). Keliant apkrovas resursas mazeja(ar klystu?) Rizika kad esant dideliam apkrovimui kazkas subyres kyla(bent jau tikrai ne mazeja). O masina yra gatvei!!!!! :!: :!: :!:
Taigi cia bet koks perfomanco tiuningas nebeturi prasmes.Bent jau MAN.
Koks pontas kinkyti i vezima 300 arkliu, kai du puikiai tave nuveza kur reikia? Tu juk puikiai zinai, kad kas neuzsibombino motoro, po kurio laiko vistiek suprato to bombinimo beprasmybe, jeigu masina skirta kasdienai.
Ir viskas! Galim risti tema, nes sveikas protas tokiu darbu neisnesa. Kiekvienas daiktas turi savo paskirti, ir vazineti su tokia ibiza yra tas pac kaip lakstyti su paspirtuku prisikishus i shikna fejerverku!!! :lol: :lol:
Top Profile 

Offline audrius


Joined: Mon, 2004 03 29 10:57

Posts: 333

PostPosted: Tue, 2005 01 25 9:21   Post subject:    

Zinai, as ja reiskiu lygiai taip pat kaip ir bet kas kitas. Nieko nesakau del to ka parodei - idomu, kad tokia salerkine blusa turi toki "zapasa". Tiesiog jis neatitinka MANO asmeniniu interesu, o tai as pabreziu(kad tik mano) vos ne kiekvienam komentare. Ne nemeginu kazko nugincyti, ar prieiti vieningu isvadu, zinau kad visi matom ta pati kibira skirtingu spalvu. Viskas gerai, galim baigti, tema issiseme. Matau kad esi susizavejes tai dyzeliais, kodel neatidarai TD skyrelio? Lietuvoj nieks dyzeliu perfomanco dar lygtai rimtai nelukstena placioms alu geriancioms masems :lol: .
Teorija ir man butu idomi. As dabar isivaizduoju kad jis nebijo detonacijos, turi dideli ismetama srauta ir su elektronika sugeba pasikoreguoti ipurskimo momentu degimo procesa. Todel pumpuoja auksta slegi. Nes CFM'u ju galvos tikrai daug nepraleidzia. Dar be apsuku..
Man tik idomu, ka rodytu a/f'as ant dyzelio. Lembda tai ju vos ne identiska.
Ar tie nauji dyzeliai naudoja zonda?
Top Profile 

Offline money_low


Joined: Thu, 2006 04 20 20:56

Posts: 7

PostPosted: Tue, 2007 06 26 18:12   Post subject:    

[quote="VIMOTA"]ajajajai audriau :lol: , palukekim keleta metu ir tada prisiminsi mano zodzius ;). Dyzelis (TDI, HDI, CDI ir k.t. ) bus kasdieniam miesto pasiskraidymui ir dideliam km prasukimui per metus, o benzas bus tik tam, kad ishgauti >200ag is 1ltr.

nu va praejo keletas metu :) kaip tik darausi tdi 81kw kasdieniam vazinejimui, ir manau be chipavimo neimanoma :)
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Thu, 2007 06 28 0:14   Post subject:    

money_low wrote:
nu va praejo keletas metu :) kaip tik darausi tdi 81kw kasdieniam vazinejimui, ir manau be chipavimo neimanoma :)



nu pora tai dar ne keletas :lol:
bet kasdien vazineti 81kw tikrai pigus sprendimas... kaip vienas zmogus kuris su manim vaziavo kartu vienu momentu, paklause: -- Ir tu taip visada vazineji ?? Ir tik 6.5ltr 100km mieste ????

8) problema tame, kad per purkstukus daugiau nepratelpa :D KOLKAS !!!

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline Tomis


Joined: Wed, 2007 05 02 18:03

Posts: 34

Location: Klaipeda

PostPosted: Thu, 2007 08 02 22:45   Post subject:    

Nebenaujas tas dalykas su keliom programom vienam chipe, pvz APR siulo nors ir penkias viename http://www.goapr.com/VW/products/ecu_up ... at18t.html
Top Profile 

Offline sakalas


Joined: Thu, 2006 03 30 7:58

Posts: 9

Location: marjampole

PostPosted: Fri, 2008 01 25 10:16   Post subject:    

to audrius:
Tu cia kaip kokia pencija varai, paklausiai ar galima dvi prog vienam kompe--atsake!
Ko dar nori is zmoniu , juk PORTALAS JEI NEPASTEBEJAI APIE DYZELIU PERFOMANCA ir manau kiekvienam smagiau jei jo dyzeliukas sukasi daug smagiau, nu aisku jei tau >60 , nu tada jau nieko nereikia.
Manau ka minejo vitoldas tai ateitis......
sorry uz OT nesusilaikiau nesukritikaves
Top Profile 

Offline Tautvydas


User avatar


Joined: Mon, 2004 05 31 1:10

Posts: 532

Location: Kaunas

PostPosted: Sat, 2008 02 09 7:08   Post subject:    

kazkada buvau jau postines, bet http://www.revotechnik.com/ gamina itaisa, kur pats gali reguliuotis tam tikrus parametrus.
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 2 of 3 [ 31 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron