It is currently Sat, 2024 04 20 14:19
All times are UTC + 2 hours

Chipas i 328 (Vitoldui)

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 2 of 2 [ 27 posts ]
Author Message

Offline Ramunas


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 474

Location: Kaunas

PostPosted: Mon, 2005 04 25 16:05   Post subject:    

:wink:
Nelabai cia jau tas emuliatorius ir kapeikas kainuoja :!:
(Nors ka tu skaitai " kapeikas " )
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2005 04 25 16:16   Post subject:    

audrius wrote:
wow, siais laikais tiek vargsti, kai emuliatorius kainuoja kapeikas? :shock: cool...



nu cia aisku pagrazinau ir dadejau :D,
bet kas del emuliatoriaus tai geras kainuoja 2500eur, o visoks kitoks sh.... tai aisku kapeikas kainuoja, beto su tuo visokiu kitokiu sh... ne visas mashinas paimsi, todel viena karta ishlituot ir isidet adapteri nera jokios bedos....
Top Profile 

Guest


PostPosted: Mon, 2005 04 25 16:29   Post subject:    

visu masinu su jokiu nepaimsi, o ten kokiu daugelis 28 pinu tai 150 baksu :lol: :lol:
Top

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2005 04 25 20:11   Post subject:    

Anonymous wrote:
visu masinu su jokiu nepaimsi, o ten kokiu daugelis 28 pinu tai 150 baksu :lol: :lol:


ojj, 28pinu tai cia >10m senumo mashinos.... kuriu praktishkai net necipuoju arba l.mazai....

Pagrinde PSOP44 arba PLCC32 korpusai, jie eina nuo 96m, o nuo 2003m eina TSOP58 ir k.t. ;)
Top Profile 

Guest


PostPosted: Tue, 2005 04 26 8:12   Post subject:    

:( nu va, as dyzeliu chipu nemaciau. :lol: Bet visos cionykstes "draskomos" masinos yra is butent tos >10 serijos. O tos naujesnes, kur su PIC ais visokiais, cia nauji triperiai, man pirstai nuo ju patys sukasi i sona.
Top

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Tue, 2005 04 26 8:39   Post subject:    

Anonymous wrote:
:( nu va, as dyzeliu chipu nemaciau. :lol: Bet visos cionykstes "draskomos" masinos yra is butent tos >10 serijos. O tos naujesnes, kur su PIC ais visokiais, cia nauji triperiai, man pirstai nuo ju patys sukasi i sona.


tos cionykstes draskomos didele dalis be turbo, o "no turbo, no power" todel del keliu 5-10ag ten man rankos pacios i sona eina prie dyzelio, nes zmogus buna daug geresne veido ishraishka po super rezultato....
Top Profile 

Guest


PostPosted: Tue, 2005 04 26 9:59   Post subject:    

tai cia ir taip aisku. Kai is to gyveni - kita istorija.
Top

Offline 128kw


Joined: Tue, 2005 06 14 21:32

Posts: 1

Location: siauliai

PostPosted: Tue, 2005 06 14 22:40   Post subject:    

tai pirk bemva su 5 litru matoru ir nebereiks cypuoti ! turesi licnu babkiu mergoms ! :lol:
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Wed, 2005 06 15 16:07   Post subject:    

128kw wrote:
tai pirk bemva su 5 litru matoru ir nebereiks cypuoti ! turesi licnu babkiu mergoms ! :lol:


:lol: :lol:
Top Profile 

Offline tadass


Joined: Wed, 2005 01 05 23:51

Posts: 81

Location: panvz-uk

PostPosted: Wed, 2005 06 15 19:29   Post subject:    

svecias nesigynciok bo tuoj as pradesiu :lol:
Top Profile 

Offline Otto


User avatar


Joined: Sat, 2005 06 18 17:36

Posts: 59

Location: Airija

PostPosted: Tue, 2005 06 28 21:28   Post subject:    

Siaip tas BMW 328 (2,8 M52 single vanos)turi dideli potenciala.Is gamyklos jis buvo labai stiprei suvarzytas(oro isiurbimo klausimu).Siaip kazkas sake kad deda M50(tai yra 2,5 litro24V)isiurbimo kolektoriu.Taip bet tai nera stright swap.Pirmiausia tai ne visi kolektorei tinka,ir dar juos reike truputeli patobulint(siaip cia linkas apie tai kam ydomu http://www.team-bar.com/diy_m50manifold.htm).Prie to pacio M50 isiurbimo kolektoriaus deda didesne oro sklende(arba BBTB- Big Bore Trotle Body).Ir cipina.Vidutiniskai padarius situos pakeitimus ant 2,8 varikliuko gaunasi 225ag.Zinoma tai labai priklauso nuo variklio.
Zinoma esu ir as skaites kad yra 328 ir su 240ag bet tam tikrai neuztenka vien situ triju modu. +50AG atmosferinem varikliuj dadejus tik oro :?: :D Unreal

_________________
BMW 325 vanos 231 ag ir 220nm 8200rpm limiter Thanks Vimota!
Top Profile 

Offline enemigo


Joined: Fri, 2004 07 30 22:47

Posts: 29

PostPosted: Thu, 2005 06 30 11:48   Post subject:    

ka darei savo 325 kad 205 ag gavos?

Otto wrote:
Siaip tas BMW 328 (2,8 M52 single vanos)turi dideli potenciala.Is gamyklos jis buvo labai stiprei suvarzytas(oro isiurbimo klausimu).Siaip kazkas sake kad deda M50(tai yra 2,5 litro24V)isiurbimo kolektoriu.Taip bet tai nera stright swap.Pirmiausia tai ne visi kolektorei tinka,ir dar juos reike truputeli patobulint(siaip cia linkas apie tai kam ydomu http://www.team-bar.com/diy_m50manifold.htm).Prie to pacio M50 isiurbimo kolektoriaus deda didesne oro sklende(arba BBTB- Big Bore Trotle Body).Ir cipina.Vidutiniskai padarius situos pakeitimus ant 2,8 varikliuko gaunasi 225ag.Zinoma tai labai priklauso nuo variklio.
Zinoma esu ir as skaites kad yra 328 ir su 240ag bet tam tikrai neuztenka vien situ triju modu. +50AG atmosferinem varikliuj dadejus tik oro :?: :D Unreal
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 2 of 2 [ 27 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron