All times are UTC + 2 hours
Audi A6 2.5TDi 103kw
Author | Message |
---|---|
Alcapone Joined: Sat, 2005 08 27 17:26 Posts: 10 |
Posted: Tue, 2005 11 22 11:19 Post subject: Audi A6 2.5TDi 103kw
|
Sveiki, labai susidomejau siuo modeliu(perechodu), ypac aistras pakurste perskaityta tema vienam forume : http://www.auto-tuning.lt/2k4/forum/1/85876/
Vitoldai sakyk ar realu pasiekt 172hp ir 368nm sukima po programos patobulinimo? Gal sakau jau teko terliotis su siuo variantu? Ir 1000 lituku reali sio aparato paburimo kaina? |
|
Top | |
Ramunas Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 474 Location: Kaunas |
Posted: Tue, 2005 11 22 13:01 Post subject:
|
Tiksliaui parashyk apie savo modeli , o is 150 pasiekt 180 tikrai dideliu problemu nera. |
|
Top | |
Alcapone Joined: Sat, 2005 08 27 17:26 Posts: 10 |
Posted: Tue, 2005 11 22 13:30 Post subject:
|
Ramunas wrote: :wink: Tiksliaui parashyk apie savo modeli , o is 150 pasiekt 180 tikrai dideliu problemu nera. Siaip as sitos audines dar nenupirkau ,as tik galvoju ja pirkt,o duomenys jos tokie: 103 kW (140 AG) prie 4000 aps/min 290 NĀ·m prie 1900 aps/min ejo nuo 94iki97m |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Tue, 2005 11 22 19:19 Post subject:
|
Alcapone wrote: Ramunas wrote: :wink: Tiksliaui parashyk apie savo modeli , o is 150 pasiekt 180 tikrai dideliu problemu nera. Siaip as sitos audines dar nenupirkau ,as tik galvoju ja pirkt,o duomenys jos tokie: 103 kW (140 AG) prie 4000 aps/min 290 NĀ·m prie 1900 aps/min ejo nuo 94iki97m Esu dares tokia ir ne viena . Buvo viena su labai gera oro srauto matoukle tai pavyko padaryti 390Nm ir 190ag... Pas TDI galingumas priklauso nuo oro srauto matuokles o ne nuo chipo ... Kainos cia http://www.vimota.lt/index.php?option=c ... &Itemid=26 _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
Alcapone Joined: Sat, 2005 08 27 17:26 Posts: 10 |
Posted: Tue, 2005 11 22 20:23 Post subject:
|
ispudinga bet kaip ishsiaiskinau labai jau sunku rast gera dyzeliuka...
Turbut teks pasilikt senaji geraji saab 9000 aero ir ji burt Zinau ,kad cia tema ne turbo skilty ,bet jei leisite paklausiu. Turiu as aero su standartiniais: AG 225 NM 342 suprogramuoju pas jus cipa = anot jusu dasideda 20-30% tai gautusi AG 270-290 NM 410-444 20/30% kuris variantas realesnis, ivertinus ,kad variklio bukle labai gera? P.S. vienam saite radau toki saaba su Hirsh firmos cipu ,tai tas aero turi 260AG ,tai nesigauna nej 20 ,nei tuo labiau 30%... |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Wed, 2005 11 23 9:24 Post subject:
|
Alcapone wrote: ispudinga bet kaip ishsiaiskinau labai jau sunku rast gera dyzeliuka... Turbut teks pasilikt senaji geraji saab 9000 aero ir ji burt Zinau ,kad cia tema ne turbo skilty ,bet jei leisite paklausiu. Turiu as aero su standartiniais: AG 225 NM 342 suprogramuoju pas jus cipa = anot jusu dasideda 20-30% tai gautusi AG 270-290 NM 410-444 20/30% kuris variantas realesnis, ivertinus ,kad variklio bukle labai gera? P.S. vienam saite radau toki saaba su Hirsh firmos cipu ,tai tas aero turi 260AG ,tai nesigauna nej 20 ,nei tuo labiau 30%... Kelintu metu tavo saberija???? Sheip manau nera labai toks didelis skirtumas tarp 410 ir 444, kad nesugundytu aplamai is 340 kazka daryti ... Matai kame reikalas su tais maximaleis AG ir NM - kuo daugiau ishspaudi pas turbinini varikli tuo daugiau paimi ish turbinos, o kuo daugiau paimi is jos tuo jos amzius trumpeja ... Visu antra turbina negali su savo slegiu isheiti is naudingo savo rpm diapazono kitu atveju galingumas dideja 1-3%, o jos resursas mazeja 10-30%... Nesivaikau dideliu AG dadejimu, nes zmones nori vaziuoti su standartine mashina, o ne kad remontuoti turbinas bei keisti variklius.... Standartiniai varikliai be jokiu ishoriniu pakeitimu jeigu pasieke 30% sukimo ir galingumo padidejimo riba tai galima skaityti kad cia yra grazu, bet neilgam ... Todel optimalus variantas yra ~20%, nu iki 30 tai cia vienetiniai atvejai, bet jeigu idedi geresne turbina, intercooleri, duslintuva tai 30% gali nesunkei pasiekti. Bet esminis ka noriu pasakyti tai kad tie 20% yra ir taip labai labai nemazai . Nu pvz numesk nuo savo mashinos 20% svorio ~300kg ir paziurek ar geriau ji vaziuoja .... Zmones sedynes ishima ir jau geriau vaziuoja, bet sedynes tai ne 300kg ... _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
Alcapone Joined: Sat, 2005 08 27 17:26 Posts: 10 |
Posted: Wed, 2005 11 23 13:29 Post subject:
|
Aciu uz ishsamu kometara Vitoldai.
Tie 20% mane pilnai tenkintu jei tik nebutu perlenkta lazda,na noretusi vaziuot su masina ilgai ir laimingai... Dabar iskilo kitas klausimas ar apsimoka daryt masinai cipa ,kai ziema neuzkalnu? Buvai minejes ,kad ramiai vazinejant su tuo cipu benzino sanaudos net sumazeja,tik ar variklio resursas nesumazes man per ta ilga ziema? As manau ,kad sumazes, tik klausimas ant kiek, jei nezymiai ,tai gal ir verta? |
|
Top | |
hania Joined: Fri, 2005 07 22 10:16 Posts: 237 |
Posted: Wed, 2005 11 23 14:58 Post subject:
|
O tai jei vasara isidesi, tai kita ziema tipo nevazinesi? Nzn nzn ar teisingai cia shneki Galingesnis variklis ziema dar geriau, eisi skersas blia su savo lektuvu i visus posukius
|
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum