Vimota.lt
http://forum.vimota.lt/

Atsiliepimas del chip tuningo:)
http://forum.vimota.lt/viewtopic.php?f=7&t=530
Page 1 of 9

Author:  Vidzas [ Sun, 2006 03 19 22:08 ]
Post subject:  Atsiliepimas del chip tuningo:)

Sveiki, tai va skaitinejau cia tuos forumus ir paciam labai parupo sitas reikaliukas :wink: Nu zodziu si savaitgali teko apsilankyti pas Vitolda ir stebeti visa programavimo ir testavimo procesa :wink: Dabar as suprantu kaip jam yra sunku atsakyti i dauguma klausimu, tokiu kaip "ar pakils galingumas?Kiek arkliu prisides?Ar jausis kad geriau valina?" ir t.t. Blyn cia tas pats kaip klausti koks bus oras po puses metu treciadieni :roll: Kad ir vieno modelio masinos, atrodo turetu but vienodos, taciau jos vistiek skiriasi...Todel "Vimotoje" ir daromas kaip sakyti "asmeninis" chipas butent jusu automobiliui, koreguojant butent jo parametrus...
O atsakymas i klausima ar geriau "valins" :)))) TAAAIIIIP, SUPER, blyn pakolkas tai negaliu atsidziaugti!!!!Nezinau kaip reikes isvengti baudu :roll: Taip smagu spaudineti ta pedaliuka:) Beje mano mergaitei irgi paliko ispudi:)
Na dabar konkreciau...
Auto: VW Golf 1.9 TDI (viena raudona) 98m.
Galia
Gamintojo duomenys: 110AG(81KW) 235NM
Stendo parodymai: 119AG(~87KW) 235NM
Po programavimo: 138AG(~102KW) 319NM !!!!
Sukimo momentas kelyje tikrai daro savo :twisted: O asfalto realiai galios daugiau gaunasi...
Dar, anot Vitoldo cia ne viskas, taciau geriau pataupyti varikli, ir taip jau pedaliuka imynus i dugna nuo mazu apsuku atrodo smagratis baladojasi tai stengiuos nepiktnaudziauti :wink:
Siaip fainai kai antru begiu vaziuoji ispaudi iki dugno ir pradeda ratai suktis ant sauso asfalto :D
Na pakolkas tiek, nes dar apie sanaudas rasyti anksti, norisi pasidziaugti tuo sukimo momentu :twisted: Na bet tokiu oru kaip siandien kompas rodo 4.8 vidutines sanaudas ramiai vazinejant, kai anksciau rode apie 6.0, bet dar aisku anksti kalbeti, veliau kada parasysiu, reik bent kelis bakus isvazinet :wink:
Na ir pabaigoje dar grafikelis :wink:

Attachments:
tdi golf 98m.jpg
tdi golf 98m.jpg [ 146.76 KiB | Viewed 10585 times ]

Author:  vytux77 [ Mon, 2006 03 20 14:29 ]
Post subject: 

blyn uzsinorejau TDI :lol:

Author:  hania [ Mon, 2006 03 20 17:06 ]
Post subject: 

Tai afigiens golfs gavos :lol: Kabink pluga ir i sodus uzdarbiauti :lol: (joke)

Author:  Vidzas [ Sat, 2006 03 25 10:38 ]
Post subject: 

Nu va jau pripratau prie traukos pakitimu, dabar atrodo ir daugiau noris. Siaip faina palikt gale visokius bimbalius su nustebusiais vyruku veidais viduje:) Del sanaudu tai galiu pasakyti kad isliko tokios pat kaip ir buvo...Tik gerokai pasikeite vaziavimo stilius :P Manau kai pavasari labiau atsils ir nereikes "liustru" naudoti teliks kokie 5-5,5l. miestelyje...
Dar kas neduoda ramybes ir manau ne man vienam, tai kaip dyla ten tos dalys...Manau su Vitoldu gal ka sutarsim kad po keliu menesiuku pastatyt vel ant stendo ir pamatuot ar niekas nenusilpo...:)

Author:  Ramunas [ Mon, 2006 03 27 7:19 ]
Post subject: 

:wink:

Geriausiu atveju kas gali nusilpti tai oro matuokle , bet cia neishvengiamai kiekvienai auto , ar ji yra su ciopu ar be jo.

Author:  bowie123 [ Mon, 2006 03 27 7:55 ]
Post subject: 

dazniausiai "nusilpsta" tik psichologiskai, pavazineji su cipu savaite dvi, tada pasidaro mazai, noris dar dar.. panasiai kaip ir su muzika :wink:
cia rekomenduojama persesti kokiai savaitelei i 1.3 karba ir po to vel uz savo auto :lol:

Author:  Vidzas [ Mon, 2006 03 27 20:38 ]
Post subject: 

Ramunas wrote:
:wink:

Geriausiu atveju kas gali nusilpti tai oro matuokle , bet cia neishvengiamai kiekvienai auto , ar ji yra su ciopu ar be jo.




Paaiskinkit man kvailam studenteliui, kaip ten ta oro matuokle gali nusilpti? :wink: Jei taip pagal pavadinima spresti tai ji tik oro srauta pamatuoja ir tiek, jai tai dzin kad ten daugiau jo praeina :) Bet cia tik mano sapaliojimai, gal kas galetu tiksliau pasakyti kaip ji dirba ir kas buna kai ji silpsta...Vieni is tu turbut traukos sumazejimas ir sanaudu didejimas ane ?:)

Author:  Vidzas [ Mon, 2006 03 27 20:41 ]
Post subject: 

bowie123 wrote:
dazniausiai "nusilpsta" tik psichologiskai, pavazineji su cipu savaite dvi, tada pasidaro mazai, noris dar dar.. panasiai kaip ir su muzika :wink:
cia rekomenduojama persesti kokiai savaitelei i 1.3 karba ir po to vel uz savo auto :lol:



Bet sakes taip greit atrodo pripratau :) Dabar atrodo vapse kaip kad buvo anksciau, nu bet kai pamatau kaip kyla rodykle tai nusiraminu :)

Author:  Rolas [ Tue, 2006 03 28 18:53 ]
Post subject:  Siek tiek abejoniu

Atsizvelgiant i tai, kad pagal gamyklinius parametrus sis variklis turejo tureti 110 ag, o turejo 119, manau, kad automobilis ir siaip nebuvo is letuju :wink: , tad is tikro, tas 15 ar kiek ag padidejimas didelio vaidmens neturetu vaidinti, kitas reikalas, keista, kad Vitoldas "burdamas" su variklio kompiuteriu, nepaaiskino, ar turi padideti ar sumazeti kuro suvartojimas.
Galvojant realiai, didejant galiai, turi dideti ir kuro suvartojimas, nes variklis is oro nedirba, jis tiesiog privalo daugiau deginti kuro, todel toks variklio bloko "koregavimas" turi , manau, bet nekonstatuojiu, "du galus", pirma - vaziavimo malonumas, o antra - didesnes kuro sanaudos.
Siais , kuro kainos didejimo laikais, kai metu antroje puseje dar zadama didinti dyzelino akciza (pagal ES stojimo sutarties isipareigojima), nezinau ar protinga isleisti pinigus, nors, gal as ir klystu, ir yra priesingai, butu malonu, kad autorius pasakytu, koki atstuma nuvaziuoja su baku.
Pagal si varikli, mieste jis turi vartoti 6.6 ltr. kuro, jai jis , sakykime, 800 km. nuvaziavo su kokiais 41-43 ltr. kuro, manau, ir as atvyksiu :D

Author:  Ramunas [ Tue, 2006 03 28 19:48 ]
Post subject: 

:wink:

Rolai tu cia siek tiek klysti man Vitoldas sumazino kura ~0,7-0,8l 100km, ir vaziavimo malonumas padidejo (Automatui atsirado 1 ir 2as begiai nes buvo taip uzniaukti kad dabar baisu prisiminti ) . Toks vaizdas kad atsikabinau priekaba. A4 2,5 TDI 180Ag
Taip kad savo tuos ishvedziojimus , kiek "turetu ir kiek turi ryti" gali pasilikti prie saves .

Author:  Rolas [ Tue, 2006 03 28 20:13 ]
Post subject: 

Visu pirma automatui 1 ir 2 begiai reikalingi tik vaziuojant (greitejant) i kalna arba, kai staigiai reikia aplenkti, bet, turint galvoje, kad AUDI pavaru dezes yra "flegmatisko" mastymo, todel ir atrodo, kad "labai prasta situacija" buvo, , lygiai ta pati sakytumei, jai persestumei prie A6 su 2.4 varikliu (automatu) 8) , patikek, todel, kad 150 ag. ant tokios dezes yra tikrai mazai, be to, nereikia pamirsti, kad kiekviena deze turi atskira 1, 2, 3 begi, kur bet kada gali perjungti, jai nori agresyvaus vaziavimo.

As svarstau tiek logiskai, tiek fizinius desnius atsimindamas, kad sudeginto kuro kiekis tiesiogiai proporcingas atsiradusios energijos kiekiui, ir cia nieko nepadarysi ar programuosi ka nors, ar ne, va jai programavimo metu sugebama padaryti, kad dalis kuro geriau sudegtu, o ne "iseitu" i ora, va tada sutikciau, jog logikos zodziuose, jog padideja ekonomija, yra :D

Author:  Vidzas [ Tue, 2006 03 28 20:59 ]
Post subject:  Re: Siek tiek abejoniu

Rolas wrote:
Atsizvelgiant i tai, kad pagal gamyklinius parametrus sis variklis turejo tureti 110 ag, o turejo 119, manau, kad automobilis ir siaip nebuvo is letuju :wink: , tad is tikro, tas 15 ar kiek ag padidejimas didelio vaidmens neturetu vaidinti, kitas reikalas, keista, kad Vitoldas "burdamas" su variklio kompiuteriu, nepaaiskino, ar turi padideti ar sumazeti kuro suvartojimas.
Galvojant realiai, didejant galiai, turi dideti ir kuro suvartojimas, nes variklis is oro nedirba, jis tiesiog privalo daugiau deginti kuro, todel toks variklio bloko "koregavimas" turi , manau, bet nekonstatuojiu, "du galus", pirma - vaziavimo malonumas, o antra - didesnes kuro sanaudos.
Siais , kuro kainos didejimo laikais, kai metu antroje puseje dar zadama didinti dyzelino akciza (pagal ES stojimo sutarties isipareigojima), nezinau ar protinga isleisti pinigus, nors, gal as ir klystu, ir yra priesingai, butu malonu, kad autorius pasakytu, koki atstuma nuvaziuoja su baku.
Pagal si varikli, mieste jis turi vartoti 6.6 ltr. kuro, jai jis , sakykime, 800 km. nuvaziavo su kokiais 41-43 ltr. kuro, manau, ir as atvyksiu :D


Na pabandysiu isdestyt kaip Vitoldas sutaupo siek tiek: padaroma parograma, kad spaudziant pedaliuka negiliai degintu kura optimaliai t.y.jis sudega geriau negu nustatyta gamykliniuose parametruose(mano atveju pajauciau kad turba pradeda "suktis" anksciau, da pats negaliu teigti kad tai geriau, bet man paaiskino:) kad kuras geriau sudega), na o jei jau pedaliuka lenki daugiau tai ir pasireiskia visa programos esme (tikiu kad tuomet jau ir kuro dega daugiau) ir pagreicio pagerejimas tikrai stipriai jauciasi...O del sanaudu.....Nu negaliu per daug kalbeti nes niekaip negaliu susilaikyt pedaliuko nepaspaudes giliau :wink: Ka pastebejau, kad jos tikrai neisaugo, nors vaziavimo stilius pasikeite (kaip ir trauka beabejo) gerokai. Reiktu gauti prie TDI raidziu tokia pat grazia chromuota sypsenele, tai manau daug kam sukeltu nuostaba kai pamatytu kad traktoriukas nuruko :D

Author:  Vidzas [ Tue, 2006 03 28 21:09 ]
Post subject: 

Tiesa dar del sanaudu tai reiktu palaukti kol orai siek tiek pasitaisys, nes dar jie nera tokie, kad sanaudos butu geresnes. Siaip kompas rodo: darbo dienom apie 6.0-6.5, savaitgaliais 5.0-5.8, dar nemazai ka pasako kad darbo dienom vazineju mazais atstumaisir variklio nespeju ikaitint iki darbines temp., o savaitgali aisku kamsciu maziau:)
Rolas pas tave kiek suprantu tas pats auto...gal gali parasyti kiek pas tave telpa i pilna baka?Nes as pas save biski nesugaudau, o iki dugno niekad neisvazineju, pagal dokus siaip raso kad 55, bet man atrodo kad siek tiek daugiau. Manau savaitgali jau "damusiu" bakeli iki dugno ir pabandysiu vel pilna uzpilti, pazesiu kas ten su tom preliminariom sanaudom gaunas istikruju :wink:

Author:  Ramunas [ Wed, 2006 03 29 7:15 ]
Post subject: 

:wink:

Rolai tu cia kaip fizikos desniu prisiskaites turetum zinot kad dizeliui liesenis misinys lyginant subenzininiu zymiai maziau kenkia. Ish to manau ir suprasi is kuir ta ekonomija gaunasi.

Author:  Edga [ Thu, 2006 03 30 19:06 ]
Post subject: 

Sutinku su pasisakiusiais, kad programavimas pasiteisina tik tuo atveju, jai jis duoda ne tik psichologine, bet ir materialine nauda t.y. jai padidejus galiai tikrai sumazeja kuro suvartojimas bent 1 ltr. 100 km.

Turiu auto su 81 Kw varikliu (viena raudona raide), tad stai skaiciai,:
nuvaziuota 800 km. ipylta kuro 37,7 ltr. (sklidinai, nes pries pradedant vazineti taip pat buvo sklidina). Is 800 km. Vilniuje pravazineta apie 250-300 km. kitas atstumas - autostrada, vidutinis greitis apie 110km/h, nes faraonu baisoka...


Ir dar, reikia kalbeti realiai o ne nueinant i lankas, Vimota koreguoja, perprogramuoja (jai gerai supratau) variklio valdymo bloka, o ne chypuoja variklio. Reiketu isikalti i galva, kad "chypavimas t.y. mikroschemos montavimas, siuo atveju to nevyksta :D

Page 1 of 9 All times are UTC + 2 hours
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/