It is currently Tue, 2020 11 24 17:02
All times are UTC + 2 hours

a6 2,5tdi quattro 180ag

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 1 [ 9 posts ]
Author Message

Offline raimys


Joined: Tue, 2007 01 30 20:23

Posts: 3

PostPosted: Wed, 2007 01 31 19:29   Post subject: a6 2,5tdi quattro 180ag   

sveiki noreciau pasidometi kiek galima butu isspausti ir is taip smagaus varikliuko ji cipuojant???kiek reiktu viskam litu, kiek ag damestu ir koks sukimo momentas pasidarytu?ir dar gal zinot kas vilniuj tokiais treikalais uzsiima???
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2007 01 31 23:10   Post subject:    

o kelintu cia metu pas tave audi? ir koks varyklio kodas?

Ar jis kartais nechipuotas jau? Nes kiek zinau toks varyklis atrodo standarte turetu 150 a.g. o jau pachipintas apie 170-180a.g.

Nors palauksim atsakymu...
Top Profile 

Offline raimys


Joined: Tue, 2007 01 30 20:23

Posts: 3

PostPosted: Wed, 2007 01 31 23:23   Post subject: Re: a6 2,5tdi quattro 180ag   

ten su raudona i, be raudonos 150ag
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Wed, 2007 01 31 23:28   Post subject:    

Jeigu ant tiek esi tikras, tai tuomet pagrindiniam puslapy, parasyta yra, kad iki 2003m 6 cyl, turbo dizelis ~1000Lt

O tiketis tai matyt kokiu 200-210 a.g. ?

Bet cia tegul Vitoldas pakomentuoja, nes as nelabai dizeliuose suprantu kol kas..
Top Profile 

Offline raimys


Joined: Tue, 2007 01 30 20:23

Posts: 3

PostPosted: Wed, 2007 01 31 23:38   Post subject:    

o gal zinai ar vln meta chipus
Top Profile 

Offline Raimond


User avatar


Joined: Wed, 2006 02 15 8:32

Posts: 478

Location: Vilnius

PostPosted: Thu, 2007 02 01 4:11   Post subject:    

Kad meta tai tikrai... VIMOTOS puslapyje yra partneris:
http://www.galingas.lt

Kaip suprantu jie iraso Vitoldo sukurtas programas per OBD2 jungti.

Bet as asmeniskai tai gal pas Vitolda vaziuociau... ir mano masinai tiesa per OBD2 nesiprogramina, tai bet kuriuo atveju reikes vaziuoti...

PS. Jeigu sitas postas kenkia VIMOTOS bizniui, tai trinkit
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Thu, 2007 02 01 17:12   Post subject: Re: a6 2,5tdi quattro 180ag   

raimys wrote:
sveiki noreciau pasidometi kiek galima butu isspausti ir is taip smagaus varikliuko ji cipuojant???kiek reiktu viskam litu, kiek ag damestu ir koks sukimo momentas pasidarytu?ir dar gal zinot kas vilniuj tokiais treikalais uzsiima???



shis variklis pasidaro apie 20% papildomai galingumo, bet kaip ir visi tampa dimanishkesnis ant mazo gazo, tampa lengviau vaziuojanti mashina, jei automatine greiciu deze tuomet pirmi begiai tampa gerokai gyvesni..
Kainos yra www.vimota.lt :wink:

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline vytas_gecas


Joined: Thu, 2007 11 15 18:44

Posts: 1

PostPosted: Thu, 2007 11 15 19:01   Post subject:    

Kokia jusu nuomone apie si varikli? Jame isties gamykliskai yra 180AG.
Ar verta ji cipinti? Ar siaip jis yra patikimas ir ar nenukentes jo patikimumas po cipinimo.

Aciu uz ats.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Fri, 2007 11 16 8:24   Post subject:    

vytas_gecas wrote:
Kokia jusu nuomone apie si varikli? Jame isties gamykliskai yra 180AG.
Ar verta ji cipinti? Ar siaip jis yra patikimas ir ar nenukentes jo patikimumas po cipinimo.

Aciu uz ats.


:lol:
variklis ne nuo cipavimo nukencia, variklis nukencia nuo durnu ir neismananciu cipuotoju kurie perka programas papigiai is vokieciu arba is dar velnias zino ir taip daro nezinodami ka daro kad tik butu pigiau nei pas mane kad tik butu kaip uzsidirbti litu ... As darau programu korekcijas pats ir tam esu baiges specialius mokslus BOSCH gamykloje kur buvo ishaiskinta apie dyzeliu galios didinima kaip jie patys tai daro ...
Dyzeliniai varikliai yra visi labai stiprus varikliai (apie tdsh nekalbu nes ten nevariklis) ir kad neatlaikytu variklis padidinus galia jam taip kaip ta galia padare gamykla tai cia jau turetu buti atvejis kada varikli iki esamo vartotojo paciupinejo turginiu meistrai ir sudejo medinius stumoklius bei aliumininius voztuvus... Aiksu bus klausimas kad jei variklis laiko tai vadinas turbina nelaiko nes kazkas turi nelaikyti :lol: ... kodel kazkas turi nelaikyti kai zinai visu detaliu galimybes ir kaip tas galimybes panaudoti taip kad jos nebutu pasiektos....
Mano brolis vazineja su tokia pacia audi kaip pacio ir nematau, kad kazkas ten nalaikytu :lol:
pats vazinejau su A6 V6 tdi 2.5 ir pats maciau kaip vertesi 465tkm ir nebuvo remontuota nei turbina nei motoras.... :wink:

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 1 [ 9 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron