It is currently Tue, 2024 04 16 21:40
All times are UTC + 2 hours

kaip cipuojasi Honda 1,7 CDTI 74kW? kas siaip per motoras?

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 1 [ 10 posts ]
Author Message

Offline bachurs


Joined: Mon, 2007 10 01 19:59

Posts: 53

Location: Kaunas

PostPosted: Wed, 2007 12 05 12:30   Post subject: kaip cipuojasi Honda 1,7 CDTI 74kW? kas siaip per motoras?   

la,
jamiau toki Civika 05m. su 1,7CDTI matariuku ir aisku noriu pasicipuoti- tai ir domiuos.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Wed, 2007 12 05 14:59   Post subject: Re: kaip cipuojasi Honda 1,7 CDTI 74kW? kas siaip per motora   

bachurs wrote:
la,
jamiau toki Civika 05m. su 1,7CDTI matariuku ir aisku noriu pasicipuoti- tai ir domiuos.


na sakyciau cipuotis cipuojasi :wink: , nedaug teko daryti nes reti modeliai. Po programavimo skirtumas tikrai akivaizdus, o kas del klausimo kas cia do motoras, tai nepopiuliarus motoras darymui 160-200ag kaip kad vw,audi,seat, bet kasdieniniam vazinejimui tai tik - perprogramavimas ir viskas :wink:

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline vyttux


Joined: Mon, 2008 12 01 16:03

Posts: 2

PostPosted: Thu, 2008 12 04 0:12   Post subject:    

Sveiki, kad nekurti naujos temos norejau paklausti prie to pacio.
Pas mane idealiai toks pats Civic variantas kaip ir temos autoriaus.
1.7cdti 74kw prabeges 150.000. Uzsienio chip-tunig puslapyje radau, kad siam motorui NM is 220 isauga iki 280, o 100AG padideja iki 130AG. Ar butu galima kazko panaus tiketis ir pas jumis VIMOTOJE? Auto kasdieniniam vaziavimui, nenoriu spausti is jo kazko ispudingo.
Tai vat ir domiuosiu, kiek proto ribose uzkeltumet galia siam motorui, kad ta padidejusi galia neitakotu sankabos ir pavaru dezes devejimosi greicio.
Dar vienas klausimas del kainos. Tarkime sitas motoras eina programiskai nuo 2001m iki 2005 ir yra identiskai toks pat. Tai tarkim mano 2005m tai kiek kainuotu 800 ar 1000lt?

Aciu uz supratinguma.
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Thu, 2008 12 04 10:37   Post subject:    

hmmmmm, nu kaip db cia ishaiskinti paciam.
Jei as nematuociau galingumo ant stendo tai 100% galeciau sakyti toki pati rezultata tik dar dadeciau 5ag ir 15Nm :wink: , bet kai turiu stenda realybe matau kitokia nei cia visur tiek uzsienyje tiek Lietuvoj chiptuning raso kiek jie padaro.... Nebukime reklamos aukos :wink:

realiai tas variklis su visa konstrukcija po kapotu iki dumingumo pradzios duoda 20ag nu 25ag max sukimo momentas padideja apie 50Nm nes turbinos slegis nesireguliuoja is kompo ... kartais tie puslapiai kurie raso tokius galingumo padidejimus tai jie neturi stendo netgi ir net nezino kad tie varikliai neturi turbinos slegio valdymo is kompo ...
cia long story apie tuos dalykus..

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline Romanovas


Joined: Sat, 2008 01 12 19:06

Posts: 85

PostPosted: Fri, 2008 12 05 17:34   Post subject:    

kazkur pries du metus vitoldas man programavo toki civika, tai kiek pamenu gavosi 135ag ir pie 270 nm, skirtumas tikrai neblogai jauciasi, bet neuzilgo vel pradeda trukti galios kaip pripranti :lol: seip vazevo be problemu :)
Top Profile 

Offline vyttux


Joined: Mon, 2008 12 01 16:03

Posts: 2

PostPosted: Mon, 2008 12 08 0:22   Post subject:    

O kaip Vitoldai didini galia siam modeliui, ka reguliuoji, ka koreguoji, jeigu kompas nevaldo turbinos slegio? :oops:
Beje, po vadinamojo "chip-tuning" atliekant variklio kompiuterine diagnostika ar nebus metamos klaidos?
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Mon, 2008 12 08 10:25   Post subject:    

vyttux wrote:
O kaip Vitoldai didini galia siam modeliui, ka reguliuoji, ka koreguoji, jeigu kompas nevaldo turbinos slegio? :oops:
Beje, po vadinamojo "chip-tuning" atliekant variklio kompiuterine diagnostika ar nebus metamos klaidos?


praktishkai visi dyzeliai vaziuoja ant lieso misinio kai jie ishrieda is gamyklos su gamykliniu programavimu... todel tokiem atvejam kaip honda uztenka netgi pariebinto misinio be turbinos slegio kelimo, kad padidetu galingumas :wink: .

Klaidos 99% atveju nebuna metamos, beto retiem modeliam kurie yra "kaprizingi" as pasijungiu diagnostika ir pats paziuriu viska.

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 

Offline stasekas


Joined: Tue, 2004 03 23 16:35

Posts: 124

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2008 12 08 14:49   Post subject:    

vyttux wrote:
O kaip Vitoldai didini galia siam modeliui, ka reguliuoji, ka koreguoji, jeigu kompas nevaldo turbinos slegio? :oops:
Beje, po vadinamojo "chip-tuning" atliekant variklio kompiuterine diagnostika ar nebus metamos klaidos?


na mano atveju pas 1,9 jtd kompas irgi nevaldo slegio, bet p.vitoldas igavo galinguma per kitus parametrus. po siai dienai graziai vaziuoja ;)
galia jauciasi kai to reikia ;)
alfa 1,9 jtd padetu i vieta mano lybra su 2,4 jtd :D

_________________
buvo: AR 145 1.9 JTD'99. by Vimota; AR 156 2.4 JTD'99. by Vimota; AR 147 1.6 TS'01.
yra: Lancia Lybra 2.4 SW JTD'01 103 kW. family car.
AR 156 1.9 SW JTD'01 81 kW.
Top Profile 

Offline stasekas


Joined: Tue, 2004 03 23 16:35

Posts: 124

Location: Vilnius

PostPosted: Tue, 2009 01 06 17:00   Post subject:    

siek tiek nukrypimui nuo temos.
kiek raso avtomarket.ru, siu 1,7 dyzeliu labai mazos sanaudos. tas variantas, kur nuo 2001m eina su 101 ag, mieste sanaudos 6.2, o uzmiesty 4.4 ltr/100km. cia realiai taip yra, ar ten kiek meluoja?
kompas , rodantis sanaudas, yra pas sita civica?

_________________
buvo: AR 145 1.9 JTD'99. by Vimota; AR 156 2.4 JTD'99. by Vimota; AR 147 1.6 TS'01.
yra: Lancia Lybra 2.4 SW JTD'01 103 kW. family car.
AR 156 1.9 SW JTD'01 81 kW.
Top Profile 

Offline bachurs


Joined: Mon, 2007 10 01 19:59

Posts: 53

Location: Kaunas

PostPosted: Sat, 2009 01 24 20:34   Post subject:    

borto kompas rodantis sanaudas yra- pas mane standartinis buvo su R16 ratais, kai vazinedavo pana sanaudas rode 5,2l/100km neisvaziuojant ir miesto, man apie 6-6,5l.
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 1 [ 10 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron