It is currently Thu, 2024 03 28 14:30
All times are UTC + 2 hours

SIUKSLYNAS KLAUSIMU...

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 52 of 54 [ 799 posts ]
Go to page Previous  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Next
Author Message

Offline cooler


User avatar


Joined: Mon, 2008 12 22 20:19

Posts: 274

Location: Šilalė/Kaunas

PostPosted: Thu, 2012 03 01 1:24   Post subject: Re: SIUKSLYNAS KLAUSIMU...   

klausimas: kodel taip nutinka?
Image
paskutinis penktas pagrindinis bugelis prie smakračio 1,9tdi

_________________
Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm.
Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo
Top Profile 

Offline Vytas.G


User avatar


Joined: Sat, 2011 07 23 18:57

Posts: 23

Location: Vilnius

PostPosted: Thu, 2012 03 01 9:04   Post subject: Re: SIUKSLYNAS KLAUSIMU...   

Cia gal priezastis galetu buti pakeistas smagratis, balansuojasi juk alkune kartu su smagraciu. Tipo kazkas del disbalanso.
Top Profile 

Offline Vytas.G


User avatar


Joined: Sat, 2011 07 23 18:57

Posts: 23

Location: Vilnius

PostPosted: Thu, 2012 03 01 9:05   Post subject: Re: SIUKSLYNAS KLAUSIMU...   

Minde171 wrote:
nuo betkokio 1,9tdi tik ne PD


Patikslinu - nuo betkurio TDI vp su aliuminiu galvos dangteliu :)
Top Profile 

Offline cooler


User avatar


Joined: Mon, 2008 12 22 20:19

Posts: 274

Location: Šilalė/Kaunas

PostPosted: Fri, 2012 03 02 18:08   Post subject: Re: SIUKSLYNAS KLAUSIMU...   

Vytas.G wrote:
Cia gal priezastis galetu buti pakeistas smagratis, balansuojasi juk alkune kartu su smagraciu. Tipo kazkas del disbalanso.

Sita zinau. Bet kas beda kad smakratis nebuvo keistas :)

_________________
Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm.
Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo
Top Profile 

Offline Tomazas


Joined: Sat, 2010 12 18 10:51

Posts: 83

PostPosted: Sun, 2012 03 04 16:52   Post subject: Re: SIUKSLYNAS KLAUSIMU...   

stabdymas begiais, numeris vienas priesas, ir sukimo momentas dvigubai didesnis nei standarte :D
Top Profile 

Offline Erniuzz


User avatar


Joined: Thu, 2008 06 12 16:37

Posts: 80

Location: Šiauliai

PostPosted: Sun, 2012 03 04 19:48   Post subject: Re: SIUKSLYNAS KLAUSIMU...   

Turiu beda su audi b4 tdi, pute 0.9bar ankciau, dabar su vimotos programa pasymataves nuo kolektorias slegis stovint gazuojant iki 1.6bar :mrgreen: vaziuojant 1.6-2.0 baru be atmosferos slegio cia aisku ;) Vakumines slageles tvarkingos, niekur nekiaura, egr uzglusyta, slangynas, ic nekiauri ir t.t Itariau n75, Idejau visiskai nauja, tai dabar slegis uzputus 1.6 ir krenta iki 1.1 sukant virs 4000aps/min vel 1.2bar. trauka sumazejo. Kitas sprendimas bijant sugadinti gera turbina: tiesiai pajungiau slangute is turbo i aktuatoriu kad pati nusikrautu, ir slegis gamyklinis 0,9bar nes kojele nesukiota tvarkinga. Trauka dar labiau sumazejo, bet uz standarta geriau. Visais turbinos slego atvejais pilnai uzpucia prie 2200aps/min ir visais atvejais dumu 0.
Gal kas savo nuomone parasytu ar cia tokio slegio programa nauja praso?normalu?
Top Profile 

Offline cooler


User avatar


Joined: Mon, 2008 12 22 20:19

Posts: 274

Location: Šilalė/Kaunas

PostPosted: Sun, 2012 03 04 23:08   Post subject: Re: SIUKSLYNAS KLAUSIMU...   

Tomazas wrote:
stabdymas begiais, numeris vienas priesas, ir sukimo momentas dvigubai didesnis nei standarte :D

bėgiais nestabdydavau, myniau autostrada kaip žmogus ir babach :D

_________________
Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm.
Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo
Top Profile 

Offline Vytas.G


User avatar


Joined: Sat, 2011 07 23 18:57

Posts: 23

Location: Vilnius

PostPosted: Mon, 2012 03 05 8:31   Post subject: Re: SIUKSLYNAS KLAUSIMU...   

Erniuzz wrote:
Turiu beda su audi b4 tdi, pute 0.9bar ankciau, dabar su vimotos programa pasymataves nuo kolektorias slegis stovint gazuojant iki 1.6bar :mrgreen: vaziuojant 1.6-2.0 baru be atmosferos slegio cia aisku ;) Vakumines slageles tvarkingos, niekur nekiaura, egr uzglusyta, slangynas, ic nekiauri ir t.t Itariau n75, Idejau visiskai nauja, tai dabar slegis uzputus 1.6 ir krenta iki 1.1 sukant virs 4000aps/min vel 1.2bar. trauka sumazejo. Kitas sprendimas bijant sugadinti gera turbina: tiesiai pajungiau slangute is turbo i aktuatoriu kad pati nusikrautu, ir slegis gamyklinis 0,9bar nes kojele nesukiota tvarkinga. Trauka dar labiau sumazejo, bet uz standarta geriau. Visais turbinos slego atvejais pilnai uzpucia prie 2200aps/min ir visais atvejais dumu 0.
Gal kas savo nuomone parasytu ar cia tokio slegio programa nauja praso?normalu?


Su kuo matuoji slegi? Kitas klausimas - kodel pradejai keisti viska? Ir ieskoti galu kazkur? Po cipavimo visalaika pakyla slegis - ''that's the point'' ;) - siaip jau jei tau su tariamu 1,6-2,0 bar (overboost'as - turi buti kazkoks) buvo viskas OK tai nereikia ten nieko daryti. O istikro slegi kad pamatuoti tiksliai reikia matuoti su matuokle uzpildyta skysciu. Kitas variantas - jei slegis bus per didelis tai diagnostika turetu parodyti klaida. Pvz pas mane su kitaiska matuokle aka ''boost gauge'' be restriktoriaus slegis sokdavo ant apkrovos gal net virs 2 bar - o pastovus 1.4bar - idejus restriktoriu soktelna iki 1.8 bar - padarius diagnostika jokiu klaidu - taip kad viskas ten ok.
Top Profile 

Offline Erniuzz


User avatar


Joined: Thu, 2008 06 12 16:37

Posts: 80

Location: Šiauliai

PostPosted: Mon, 2012 03 05 18:44   Post subject: Re: SIUKSLYNAS KLAUSIMU...   

Sakai darant diagnostika geriau rodytu kompas? a su paprastu matuota, bet faktas kad n75 pas mane buvo blogas. Na kai pute 2.0bar oveboosa su blogu n75 tai nereik lango daryt ir per glusa girdys kad sniokscia ne 1bar puciant ir trauka kita nors neivienu atveju nedumyja tik trauka ir slegi skiresi lb, nelabai suprantu to :D nieko daugiau ir nekeiciau, auto turi lb senai zinau ja, visi galai suziureti, ir kur jom bedos buna, tik jei man netiksliai barometras rodo tai kdl originalui 0.9bar pastovu tiksliai rodo?kaip ir man 0.9bar jei pajungiu kad pati turba nusikrautu nevaldoma kompo, zinau kad turba bijo daugiau 1.3bar ir kad po remapo 1.1bar pastato neskaitant overboosto bet kad 1.6bar overboostas man neatrodo normalu tokiai turbai, as tik noriu zinoti ar tiek programa praso ar ieskoti problemos masinoje? aisku cia turbut tik Vitoldas zino tai:) kai bus proga permatuosiu rimtesniu bet neturiu pagrindo netiketi
Top Profile 

Offline Edvis


Joined: Mon, 2008 06 02 21:08

Posts: 3

PostPosted: Mon, 2012 03 12 23:40   Post subject: Re: SIUKSLYNAS KLAUSIMU...   

Turiu tokią problemą su slėgiu. Pirmu, antru praspaudimu slėgis kyla +2bar, vėliau kaip suprantu užkaista ten viskas ir kyla tik iki ~1,4 - 1,7 bar.
Geometrijos kojelę atsukęs kiek tik galima, kad mažiau pūstų...
Galvoju dėtis normalų FMIC, nes dabartinis ten kažkur paslėptas, visai jis negauna oro. Tik bijau, kad nebūtų poto ištisai +2bar.
Gal turit kas minčių ką daryt?
Top Profile 

Offline Minde171


Joined: Mon, 2010 05 24 22:45

Posts: 40

PostPosted: Tue, 2012 03 13 19:25   Post subject: Re: SIUKSLYNAS KLAUSIMU...   

pas mane irgi panasiai darosi geometrija isvalyta nestringa, galvojau n 75 kaltas, bet pakeiciau is kitos masinos kurioj gerai ir vienodai uzputineja bet vistiek tas pats. turboservise sake jei tikrai turbina kalta tai turbinos remontas 400lt kad slegi suvienodint. del didesnio intercoolerio tai tikrai blogiau nebus, gal net geriau
Top Profile 

Offline piratas423


Joined: Tue, 2010 10 26 21:24

Posts: 29

PostPosted: Fri, 2012 03 16 8:40   Post subject: Re: SIUKSLYNAS KLAUSIMU...   

cooler wrote:
klausimas: kodel taip nutinka?
Image
paskutinis penktas pagrindinis bugelis prie smakračio 1,9tdi


silpni varztai, antra kart naudoti, perverzti varztai, didelis nm skaicius.
Top Profile 

Offline Poliakas


Joined: Tue, 2011 08 30 10:48

Posts: 3

PostPosted: Sat, 2012 03 24 13:06   Post subject: Re: SIUKSLYNAS KLAUSIMU...   

Gal kas zinote, kur Lietuvoje galima butu nusipirkti geros kokybes bugelio ir svaistiklinius varztus? Wurth neturi.
Top Profile 

Offline Aruniokas


Joined: Sat, 2009 12 19 17:25

Posts: 88

PostPosted: Sun, 2012 03 25 9:55   Post subject: Re: SIUKSLYNAS KLAUSIMU...   

as gaminu smeiges sitam reikaluij, kad taip nenutiktu. 860300501
Top Profile 

Offline andre


Joined: Thu, 2010 12 16 20:43

Posts: 16

PostPosted: Thu, 2012 05 31 22:59   Post subject: Re: SIUKSLYNAS KLAUSIMU...   

Sveiki, ar gali uzsinesti turbina, jei ideta nuo 1,9 110kw ant 1,9 81kw isvaliau geometrija pravaziavau 2000km ir vel pradeda strigt, zejau jau kojele prastai vaiksto. tepalo siek tiek valgo ant 1000km apie 70-100ml gal del to ji uzsinesa? varyklis cipuotas, tik kompo pagalba daugiau niekas nedaryta..
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 52 of 54 [ 799 posts ]
Go to page Previous  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Next


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum