It is currently Thu, 2024 03 28 23:38
All times are UTC + 2 hours

Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 2 [ 20 posts ]
Author Message

Offline juodas


Joined: Mon, 2011 02 21 9:33

Posts: 13

PostPosted: Mon, 2011 03 07 9:31   Post subject: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI   

Tai va. Gyveno mano grazuole su cipu, viskas gerai.
Perrinkau siurbli, pakeiciau purkstukus gavau problemas.
Problema - kad 4-5 begiu mazdaug nuo 1900-2000 iki 2200-2300 apsuku gauna didele gana vibracija is variklio skyriaus.
Tai dabar kur gali buti beda? Variklis? Sankaba? Ar greiciu deze?
Dabar yra gana stipriai uzankstintas degimas, i tdiTiming kreives netelpa :/
Kuro norma 1.9 dabar.
Any ideas? P.S. isemus chipa ir isidejus senaja programa - problemos kaip ir dingsta.
Top Profile 

Offline Isprotejas


User avatar


Joined: Fri, 2008 08 01 9:57

Posts: 95

Location: Jonava

PostPosted: Mon, 2011 03 07 10:22   Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI   

smagratis wibruoja nuo nm :)

_________________
Diesel Power
Top Profile 

Offline juodas


Joined: Mon, 2011 02 21 9:33

Posts: 13

PostPosted: Mon, 2011 03 07 11:01   Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI   

Tai ka? Keisti ir ji dabar jau reik ?? :/
Isprotejas wrote:
smagratis wibruoja nuo nm :)
Top Profile 

Offline Isprotejas


User avatar


Joined: Fri, 2008 08 01 9:57

Posts: 95

Location: Jonava

PostPosted: Mon, 2011 03 07 11:03   Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI   

nebutinai..gali ir taip wazyneti , tik su gazo maziau duok :) jei nori , kad newibruotu neplaukiojanti det reikia..

_________________
Diesel Power
Top Profile 

Offline juodas


Joined: Mon, 2011 02 21 9:33

Posts: 13

PostPosted: Mon, 2011 03 07 11:08   Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI   

Nu vak kad pas mano juodasikne plaukiojantis smagratis sito nezinojau :/
O kiek neplaukiojantis kainuoja?
Degimo sureguliavimas ir kuro normos pastatymas ant 4 - 4.5 ka nors duotu ? Nes ekonomijos dabar irgi nera.
Isprotejas wrote:
nebutinai..gali ir taip wazyneti , tik su gazo maziau duok :) jei nori , kad newibruotu neplaukiojanti det reikia..
Top Profile 

Offline Isprotejas


User avatar


Joined: Fri, 2008 08 01 9:57

Posts: 95

Location: Jonava

PostPosted: Mon, 2011 03 07 11:11   Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI   

pala.. tawo c4 ar a6/c4? jei c4 gali but ir oati sankaba kalta.. pamazinus kuro turetu pasikeist i geraja puse.

_________________
Diesel Power
Top Profile 

Offline juodas


Joined: Mon, 2011 02 21 9:33

Posts: 13

PostPosted: Mon, 2011 03 07 11:13   Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI   

Isprotejas wrote:
pala.. tawo c4 ar a6/c4? jei c4 gali but ir oati sankaba kalta.. pamazinus kuro turetu pasikeist i geraja puse.

Pas mane A6 C4 95 metu.
Sankaba irgi nepergeriausia, pedala jau reikia iki dugno sankabos irgi spaust (galvoju dar po 10 - 20tkm keist).
Top Profile 

Offline Isprotejas


User avatar


Joined: Fri, 2008 08 01 9:57

Posts: 95

Location: Jonava

PostPosted: Mon, 2011 03 07 11:15   Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI   

tai smagratis tada kaltas.

_________________
Diesel Power
Top Profile 

Offline juodas


Joined: Mon, 2011 02 21 9:33

Posts: 13

PostPosted: Tue, 2011 03 08 11:22   Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI   

Kas is vairavimo pasikeistu pakeitus i paprasta smagrati?
Komforte kas skirtusi?
Kiek paprastas smagratis kainuotu sitam peciui ?
Top Profile 

Offline Isprotejas


User avatar


Joined: Fri, 2008 08 01 9:57

Posts: 95

Location: Jonava

PostPosted: Tue, 2011 03 08 11:32   Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI   

nedrebetu masina. siaip tai wisas komplektas keicias smagratis , sankabos diskas ir diskatorius.. is wietos biski astresnis paemimas butu.. ir reikia ziureti ar holo nereiketu perkelt i kita wieta. kiek kainuoja nezinau , bet komplektas naujas diskatorius + sankabos diskas + isminamas ~700lt , smagratis gal 100lt dewetas.

_________________
Diesel Power
Top Profile 

Offline juodas


Joined: Mon, 2011 02 21 9:33

Posts: 13

PostPosted: Fri, 2011 03 18 9:16   Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI   

Diena po dienos arteja kai desiu paprasta smagrati.
Gal kas zino kokios auto smagratis tiktu? Diskatoriu nuo kokios imti, ir aplamai kas daresi kas galetu patarti siek tiek tiksliau. Ar geriau ieskot deveto plaukiojancio smagracio ir nekratyt sau galvos ?

Mat dabar meistram palikta auto keicia purkstuku antgalius (antgaliai is forumiecio), siurblys praktiskai naujas atsistos (perrinktas) (anas korpusas viduj stipriai ishestas, zemo slegio kamera vos vos gyva, siurblio galva stumdant maksimaliai uzliesintas misinys buvo, bet kuro norma per vaga vistiek buvo 1.8 - 2.0 taigi siurblys paskerstas), taigi gresia kad sitie visi simptomai kaip drebejimai padides viska gerai sutvarkius.
Top Profile 

Offline juodas


Joined: Mon, 2011 02 21 9:33

Posts: 13

PostPosted: Thu, 2011 03 24 14:34   Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI   

Dar prie to pacio, bet kita opera,
situacija: Pursktukai perrinkti (nauji antgaliai is forumiecio), visi atsidaro prie 215bar, siurblys perrinktas (nu praktiskai naujas).
Vos rytais uzsikuriu, kuro norma 3.3 (seniau buvo 1.8-2.0).
Kampas vos vos virs idealo (virs centro linijos tdi timing) (seniau i grafika net netilpdavo).
Dumo per gazavimus dabar (prie 3000rpm daug daugiau).
vagas rodo gana didelius pursuku kompesavimus (na nzn kaip tiksliai tai vadinasi),
~ 0.4, ~ 0.8, ~1.8, ~2.0
Tai cia pursktukai xujovi ar galbut kazkur siurblys ora gaudo? Gal kokiu ideju?
Nes su senaisiais anglimis apaugusiais purstukais skirtumai buvo mazesni, kuresi netgi ziema prie -25 lengviau :/
Top Profile 

Offline AlmeTT


User avatar


Joined: Thu, 2009 12 10 22:49

Posts: 116

Location: Marijampole

PostPosted: Thu, 2011 03 24 22:05   Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI   

juodas wrote:
Dar prie to pacio, bet kita opera,
situacija: Pursktukai perrinkti (nauji antgaliai is forumiecio), visi atsidaro prie 215bar, siurblys perrinktas (nu praktiskai naujas).
Vos rytais uzsikuriu, kuro norma 3.3 (seniau buvo 1.8-2.0).
Kampas vos vos virs idealo (virs centro linijos tdi timing) (seniau i grafika net netilpdavo).
Dumo per gazavimus dabar (prie 3000rpm daug daugiau).
vagas rodo gana didelius pursuku kompesavimus (na nzn kaip tiksliai tai vadinasi),
~ 0.4, ~ 0.8, ~1.8, ~2.0
Tai cia pursktukai xujovi ar galbut kazkur siurblys ora gaudo? Gal kokiu ideju?
Nes su senaisiais anglimis apaugusiais purstukais skirtumai buvo mazesni, kuresi netgi ziema prie -25 lengviau :/

tokiu purkstuku per vag niekas neziuri :) bet as manau kad degimas :D ;)

_________________
http://www.gibonta.lt/
GIBONTA purkstuku antgaliai
0.210 - 120€ turime vietoje
0.220 - 160€ turime vietoje
0.280 - 250€ turime vietoje
0.320 - 280€ turime vietoje
0.360 - 320€ turime vietoje
0.460 - 440€ turime vietoje
Top Profile 

Offline juodas


Joined: Mon, 2011 02 21 9:33

Posts: 13

PostPosted: Fri, 2011 03 25 7:58   Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI   

vagas kaip suprantu rodo skirtuma tik ar koki biesa ten?
degimas neturetu itakoti manau to kad uzsikuria masina ant 2 kaushu, tik veliau isisuka visi?
juolab kad pagal tdiTiming grafika vos ne idealus ipurskimo momentas...
Top Profile 

Offline VIMOTA

Site Admin


User avatar


Joined: Thu, 2003 10 23 14:10

Posts: 3460

Location: KAUNAS

PostPosted: Wed, 2011 03 30 10:56   Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI   

juodas wrote:
vagas kaip suprantu rodo skirtuma tik ar koki biesa ten?
degimas neturetu itakoti manau to kad uzsikuria masina ant 2 kaushu, tik veliau isisuka visi?
juolab kad pagal tdiTiming grafika vos ne idealus ipurskimo momentas...



visu pirma kuro norma neturi buti 1.9 ir visu antra degimas neturi buti ishejes is normu, o tada jau apie viska galime kalbeti is naujo, nes kol neremontavai siurblio ir purkstuku buvo viskas ok, tai kaip manai kame problema ?

_________________
_________________
Vitoldas Jurkonis
Vimota Chip Tuning
vimota.chip@gmail.com
http://www.vimota.lt
+37067474448
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 2 [ 20 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron