All times are UTC + 2 hours
Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
Author | Message |
---|---|
juodas Joined: Mon, 2011 02 21 9:33 Posts: 13 |
Posted: Mon, 2011 03 07 9:31 Post subject: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
|
Tai va. Gyveno mano grazuole su cipu, viskas gerai.
Perrinkau siurbli, pakeiciau purkstukus gavau problemas. Problema - kad 4-5 begiu mazdaug nuo 1900-2000 iki 2200-2300 apsuku gauna didele gana vibracija is variklio skyriaus. Tai dabar kur gali buti beda? Variklis? Sankaba? Ar greiciu deze? Dabar yra gana stipriai uzankstintas degimas, i tdiTiming kreives netelpa :/ Kuro norma 1.9 dabar. Any ideas? P.S. isemus chipa ir isidejus senaja programa - problemos kaip ir dingsta. |
|
Top | |
Isprotejas Joined: Fri, 2008 08 01 9:57 Posts: 95 Location: Jonava |
Posted: Mon, 2011 03 07 10:22 Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
|
smagratis wibruoja nuo nm
_________________ Diesel Power |
|
Top | |
juodas Joined: Mon, 2011 02 21 9:33 Posts: 13 |
Posted: Mon, 2011 03 07 11:01 Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
|
Tai ka? Keisti ir ji dabar jau reik ?? :/
Isprotejas wrote: smagratis wibruoja nuo nm |
|
Top | |
Isprotejas Joined: Fri, 2008 08 01 9:57 Posts: 95 Location: Jonava |
Posted: Mon, 2011 03 07 11:03 Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
|
nebutinai..gali ir taip wazyneti , tik su gazo maziau duok jei nori , kad newibruotu neplaukiojanti det reikia..
_________________ Diesel Power |
|
Top | |
juodas Joined: Mon, 2011 02 21 9:33 Posts: 13 |
Posted: Mon, 2011 03 07 11:08 Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
|
Nu vak kad pas mano juodasikne plaukiojantis smagratis sito nezinojau :/
O kiek neplaukiojantis kainuoja? Degimo sureguliavimas ir kuro normos pastatymas ant 4 - 4.5 ka nors duotu ? Nes ekonomijos dabar irgi nera. Isprotejas wrote: nebutinai..gali ir taip wazyneti , tik su gazo maziau duok jei nori , kad newibruotu neplaukiojanti det reikia.. |
|
Top | |
Isprotejas Joined: Fri, 2008 08 01 9:57 Posts: 95 Location: Jonava |
Posted: Mon, 2011 03 07 11:11 Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
|
pala.. tawo c4 ar a6/c4? jei c4 gali but ir oati sankaba kalta.. pamazinus kuro turetu pasikeist i geraja puse.
_________________ Diesel Power |
|
Top | |
juodas Joined: Mon, 2011 02 21 9:33 Posts: 13 |
Posted: Mon, 2011 03 07 11:13 Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
|
Isprotejas wrote: pala.. tawo c4 ar a6/c4? jei c4 gali but ir oati sankaba kalta.. pamazinus kuro turetu pasikeist i geraja puse. Pas mane A6 C4 95 metu. Sankaba irgi nepergeriausia, pedala jau reikia iki dugno sankabos irgi spaust (galvoju dar po 10 - 20tkm keist). |
|
Top | |
Isprotejas Joined: Fri, 2008 08 01 9:57 Posts: 95 Location: Jonava |
Posted: Mon, 2011 03 07 11:15 Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
|
tai smagratis tada kaltas.
_________________ Diesel Power |
|
Top | |
juodas Joined: Mon, 2011 02 21 9:33 Posts: 13 |
Posted: Tue, 2011 03 08 11:22 Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
|
Kas is vairavimo pasikeistu pakeitus i paprasta smagrati?
Komforte kas skirtusi? Kiek paprastas smagratis kainuotu sitam peciui ? |
|
Top | |
Isprotejas Joined: Fri, 2008 08 01 9:57 Posts: 95 Location: Jonava |
Posted: Tue, 2011 03 08 11:32 Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
|
nedrebetu masina. siaip tai wisas komplektas keicias smagratis , sankabos diskas ir diskatorius.. is wietos biski astresnis paemimas butu.. ir reikia ziureti ar holo nereiketu perkelt i kita wieta. kiek kainuoja nezinau , bet komplektas naujas diskatorius + sankabos diskas + isminamas ~700lt , smagratis gal 100lt dewetas.
_________________ Diesel Power |
|
Top | |
juodas Joined: Mon, 2011 02 21 9:33 Posts: 13 |
Posted: Fri, 2011 03 18 9:16 Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
|
Diena po dienos arteja kai desiu paprasta smagrati.
Gal kas zino kokios auto smagratis tiktu? Diskatoriu nuo kokios imti, ir aplamai kas daresi kas galetu patarti siek tiek tiksliau. Ar geriau ieskot deveto plaukiojancio smagracio ir nekratyt sau galvos ? Mat dabar meistram palikta auto keicia purkstuku antgalius (antgaliai is forumiecio), siurblys praktiskai naujas atsistos (perrinktas) (anas korpusas viduj stipriai ishestas, zemo slegio kamera vos vos gyva, siurblio galva stumdant maksimaliai uzliesintas misinys buvo, bet kuro norma per vaga vistiek buvo 1.8 - 2.0 taigi siurblys paskerstas), taigi gresia kad sitie visi simptomai kaip drebejimai padides viska gerai sutvarkius. |
|
Top | |
juodas Joined: Mon, 2011 02 21 9:33 Posts: 13 |
Posted: Thu, 2011 03 24 14:34 Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
|
Dar prie to pacio, bet kita opera,
situacija: Pursktukai perrinkti (nauji antgaliai is forumiecio), visi atsidaro prie 215bar, siurblys perrinktas (nu praktiskai naujas). Vos rytais uzsikuriu, kuro norma 3.3 (seniau buvo 1.8-2.0). Kampas vos vos virs idealo (virs centro linijos tdi timing) (seniau i grafika net netilpdavo). Dumo per gazavimus dabar (prie 3000rpm daug daugiau). vagas rodo gana didelius pursuku kompesavimus (na nzn kaip tiksliai tai vadinasi), ~ 0.4, ~ 0.8, ~1.8, ~2.0 Tai cia pursktukai xujovi ar galbut kazkur siurblys ora gaudo? Gal kokiu ideju? Nes su senaisiais anglimis apaugusiais purstukais skirtumai buvo mazesni, kuresi netgi ziema prie -25 lengviau :/ |
|
Top | |
AlmeTT Joined: Thu, 2009 12 10 22:49 Posts: 116 Location: Marijampole |
Posted: Thu, 2011 03 24 22:05 Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
|
juodas wrote: Dar prie to pacio, bet kita opera, situacija: Pursktukai perrinkti (nauji antgaliai is forumiecio), visi atsidaro prie 215bar, siurblys perrinktas (nu praktiskai naujas). Vos rytais uzsikuriu, kuro norma 3.3 (seniau buvo 1.8-2.0). Kampas vos vos virs idealo (virs centro linijos tdi timing) (seniau i grafika net netilpdavo). Dumo per gazavimus dabar (prie 3000rpm daug daugiau). vagas rodo gana didelius pursuku kompesavimus (na nzn kaip tiksliai tai vadinasi), ~ 0.4, ~ 0.8, ~1.8, ~2.0 Tai cia pursktukai xujovi ar galbut kazkur siurblys ora gaudo? Gal kokiu ideju? Nes su senaisiais anglimis apaugusiais purstukais skirtumai buvo mazesni, kuresi netgi ziema prie -25 lengviau :/ tokiu purkstuku per vag niekas neziuri bet as manau kad degimas _________________ http://www.gibonta.lt/ GIBONTA purkstuku antgaliai 0.210 - 120€ turime vietoje 0.220 - 160€ turime vietoje 0.280 - 250€ turime vietoje 0.320 - 280€ turime vietoje 0.360 - 320€ turime vietoje 0.460 - 440€ turime vietoje |
|
Top | |
juodas Joined: Mon, 2011 02 21 9:33 Posts: 13 |
Posted: Fri, 2011 03 25 7:58 Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
|
vagas kaip suprantu rodo skirtuma tik ar koki biesa ten?
degimas neturetu itakoti manau to kad uzsikuria masina ant 2 kaushu, tik veliau isisuka visi? juolab kad pagal tdiTiming grafika vos ne idealus ipurskimo momentas... |
|
Top | |
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Wed, 2011 03 30 10:56 Post subject: Re: Keistos problemos su masina C4 103kw, 2.5TDI
|
juodas wrote: vagas kaip suprantu rodo skirtuma tik ar koki biesa ten? degimas neturetu itakoti manau to kad uzsikuria masina ant 2 kaushu, tik veliau isisuka visi? juolab kad pagal tdiTiming grafika vos ne idealus ipurskimo momentas... visu pirma kuro norma neturi buti 1.9 ir visu antra degimas neturi buti ishejes is normu, o tada jau apie viska galime kalbeti is naujo, nes kol neremontavai siurblio ir purkstuku buvo viskas ok, tai kaip manai kame problema ? _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
|
Top | |
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum