It is currently Thu, 2024 03 28 12:09
All times are UTC + 2 hours

1.9 TDi remontas - tikslu vėliau kelti galingumą iki ~170AG

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 1 [ 11 posts ]
Author Message

Offline edb_auto


Joined: Thu, 2011 08 18 15:26

Posts: 5

PostPosted: Thu, 2011 08 18 16:58   Post subject: 1.9 TDi remontas - tikslu vėliau kelti galingumą iki ~170AG   

Jau senai ketinau kreiptis į Vimotą tikslu padidinti variklio galingumą, tik vis buvo abejononių
ar techninis mano automobilio motoro stovis yra tam tinkamas.

Katik šita problema iššsiprendė - užkalė 2003 m. Ford Galaxy 1,9 tdi 85KW motoras.

Kadangi reikia remontuoti (arba keisti į kitą 'gera' naudotą motorą) - yra noras pasirušti
vėliasniam galios kėlimui.

Turiu keletą klausimų :

1. Gal kas gali patarti kur Kaune arba apylinkėse gerai (profesionaliai) remontuoja variklius.
Į dizelvitą kreiptis jau nenoriu, turiu blogus patirti su jais, kai variklis atiduodamas remontuoti
kažkokiam visai 'žaliam' pacanukui mokytis. O poto už jo klaidas aš turiu susimokėti.

2. Ar pakanka tokiam galingumui OEM detalių ( idėklai, žiedai, ir t.t ), ar reikia ieškoti kažko
aftermarket'inio.
Top Profile 

Offline Dasco


User avatar


Joined: Tue, 2007 01 09 4:14

Posts: 246

Location: Kaunas

PostPosted: Thu, 2011 08 18 19:44   Post subject: Re: 1.9 TDi remontas - tikslu vėliau kelti galingumą iki ~170AG   

pas sauliu domeikavoj kreipkis del remonto, jis pades ir su OEM dalim.

_________________
Seat Toledo tdi PD Fmic, gtb2260vk

2004 A6 2,5 tdi 132kw Q
Top Profile 

Offline edb_auto


Joined: Thu, 2011 08 18 15:26

Posts: 5

PostPosted: Thu, 2011 08 18 20:14   Post subject: Re: 1.9 TDi remontas - tikslu vėliau kelti galingumą iki ~170AG   

Dasco wrote:
pas sauliu domeikavoj kreipkis del remonto, jis pades ir su OEM dalim.

Butu gerai Sauliaus adresas ir/arba telefonas.
Top Profile 

Offline edb_auto


Joined: Thu, 2011 08 18 15:26

Posts: 5

PostPosted: Thu, 2011 08 18 20:25   Post subject: Re: 1.9 TDi remontas - tikslu vėliau kelti galingumą iki ~170AG   

Dar keletas klausimų :

Kokiam motorui geriau kelti galinguma : 85 kw, 96 kw ar 110 kw , jeigu tikslas ~170 AG ?
Kuris iš jų bus patikimiausias prie tų 170AG ?
Ar verta ieskoti galingesniu motoru, juos tvarkyti ir tada jau vešti i Vimotą ?
Ar panašus rezultatas gaunasi is is 85 kw ?
Klausiu dėl to, kad panašu kad maniškiam 85 kw gali reikėti rimto remonto.


Last edited by edb_auto on Fri, 2011 08 19 12:06, edited 1 time in total.
Top Profile 

Offline INK


User avatar


Joined: Sat, 2009 12 05 14:31

Posts: 347

PostPosted: Fri, 2011 08 19 11:05   Post subject: Re: 1.9 TDi remontas - tikslu vėliau kelti galingumą iki ~170AG   

is 96 kw gali pasidaryti 125kW

_________________
B5 1,9TDI + CHIP
VNT15/17 Hybrid, T4 111kw, custom clutch
Result: 142hp and 311nm! 2010-07
11'' pump; DSS Ultime 1; PD 96kW intake; PD gas pump;ceramic clutch; Chip tuning on 08-11
Result: 165 Ag an 383Nm
Lexus LS430 06'
Top Profile 

Offline Aruniokas


Joined: Sat, 2009 12 19 17:25

Posts: 88

PostPosted: Fri, 2011 08 19 19:38   Post subject: Re: 1.9 TDi remontas - tikslu vėliau kelti galingumą iki ~170AG   

skirtumo realiai nera tiem 170ag padaryt,purkstuku gana tiek tiek 85 tiek 96. tik jai daryt 200-250 tai 96 apacia stipresne ir purkstukai orginalus iki 250 veza. bet tiek turba tiek vamzdynas ic tiek sankaba reikia daryt abiem atvejais.
Top Profile 

Offline edb_auto


Joined: Thu, 2011 08 18 15:26

Posts: 5

PostPosted: Fri, 2011 08 19 21:08   Post subject: Re: 1.9 TDi remontas - tikslu vėliau kelti galingumą iki ~170AG   

Aruniokas wrote:
skirtumo realiai nera tiem 170ag padaryt,purkstuku gana tiek tiek 85 tiek 96. tik jai daryt 200-250 tai 96 apacia stipresne ir purkstukai orginalus iki 250 veza. bet tiek turba tiek vamzdynas ic tiek sankaba reikia daryt abiem atvejais.

Rašot kad "apacia pas 96kw stipresnė", kas konkrečiai : blokas, alkuninis velenas, ideklai, svaistikliai, stumokliai ?
Top Profile 

Offline Aruniokas


Joined: Sat, 2009 12 19 17:25

Posts: 88

PostPosted: Sat, 2011 08 20 20:37   Post subject: Re: 1.9 TDi remontas - tikslu vėliau kelti galingumą iki ~170AG   

blokai identiski, alkune kitokia, svaistikliniai kaklai storesni 3mm berods ir svaistikliai ne zymiai bet riebesni(kaikuriu 96 kw toki pat kaip 85 riebumu turbut nuo metu yra skitumai). bet realiai tiek 85 tiek 96 blokai laiko 500nm+ kas su kvepuojancia galva ir normaliu turbu yra kad ir 300ag :lol: krc dakuja...
Top Profile 

Offline edb_auto


Joined: Thu, 2011 08 18 15:26

Posts: 5

PostPosted: Wed, 2011 08 31 14:58   Post subject: Re: 1.9 TDi remontas - tikslu vėliau kelti galingumą iki ~170AG   

Pagaliau 'priėjau' prie variklio kapitalinio remonto darymo - skrodimas parodė labai nesažiningą anksčiau variklį remontavusiu meistrų darbą.
Prieš pusę metų buvau automobilį remontuoti nuvežęs į vieną Kauno dyzelinių variklių remontą darančią įmonę ( pakankamai žinomą ) .
Priežastis dėl ko vežiau - bėgo tepalai per tarpinę ir riebokšlį. Tada meistrų diagnozė buvo - reikia keisti riebokšlius, dirža, itempėja, pompą ir tarpines. Meistrai sako reikia, meistrais tikiu - reiškia keičiam ir mokam už tai.
Dabar išardžius ( nuo remonto pravažiuota ~10000 km. ) paaiškėjo kad pakeistas tik diržas, vienas riebokšlis kažkodėl užteptas hermetikų, tarpinės taipogi remontuotos hermetiku. Neprisuktas vienas variklio tvirtinimo varžtas, dėl ko nurovę gabaliuka bloko į kurį sukosi tas varžtas.
Top Profile 

Offline zaibas


Joined: Mon, 2010 03 15 13:19

Posts: 45

PostPosted: Wed, 2012 02 01 16:06   Post subject: Re: 1.9 TDi remontas - tikslu vėliau kelti galingumą iki ~170AG   

edb_auto wrote:
Pagaliau 'priėjau' prie variklio kapitalinio remonto darymo - skrodimas parodė labai nesažiningą anksčiau variklį remontavusiu meistrų darbą.
Prieš pusę metų buvau automobilį remontuoti nuvežęs į vieną Kauno dyzelinių variklių remontą darančią įmonę ( pakankamai žinomą ) .
Priežastis dėl ko vežiau - bėgo tepalai per tarpinę ir riebokšlį. Tada meistrų diagnozė buvo - reikia keisti riebokšlius, dirža, itempėja, pompą ir tarpines. Meistrai sako reikia, meistrais tikiu - reiškia keičiam ir mokam už tai.
Dabar išardžius ( nuo remonto pravažiuota ~10000 km. ) paaiškėjo kad pakeistas tik diržas, vienas riebokšlis kažkodėl užteptas hermetikų, tarpinės taipogi remontuotos hermetiku. Neprisuktas vienas variklio tvirtinimo varžtas, dėl ko nurovę gabaliuka bloko į kurį sukosi tas varžtas.

auksarankiai... snukius tik išdaužyt
Top Profile 

Offline piratas423


Joined: Tue, 2010 10 26 21:24

Posts: 29

PostPosted: Sat, 2012 02 04 21:59   Post subject: Re: 1.9 TDi remontas - tikslu vėliau kelti galingumą iki ~170AG   

96kw svaistikliai (avf, awx) apie 11g sunkesni nei 85kw
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 1 [ 11 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

  

cron