It is currently Fri, 2024 03 29 13:07
All times are UTC + 2 hours

E39 525D chipavimas

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 1 [ 8 posts ]
Author Message

Offline dastukas


Joined: Wed, 2012 02 01 16:44

Posts: 3

PostPosted: Fri, 2012 02 03 19:04   Post subject: E39 525D chipavimas   

Sveiki,

Perskaiciau visas temas, bet neradau butent apie 525D chipavima, bei po jo, ispudziai, rezultatai.
Sudomino del to, kad pats gazas toks tarsi veluojantis, na aisku ir traukos bei ekonomijos norisi :P
Taigi man iskilo toks klausimas, ar po chipavimo, vaziuojant su protu, ar laiko ta ta vadinama originali sankaba?
Nes perskaiciau cia tokiu temu kad prabuksuoja net ir pakeitus i geresne.
ir galbut dar kokiu minusu butu?

Is anksto dekoju uz atsakymus.
Top Profile 

Offline tankas


Joined: Thu, 2011 08 18 18:20

Posts: 7

PostPosted: Tue, 2012 02 28 13:00   Post subject: Re: E39 525D chipavimas   

Labas, as turiu 525d '03 su Vimotos remap'u. Bet pas mane automatas, plius de-cat ir egr-bypass ideti. Po remap toks ispudis kad kazkas iseme dyzelini varikli ir idejo 3.0 benzinini. Prasiau kad man darytu galia nuo kuo zemesniu apsuku ir ilgiasneme diapazone.
Ant galios stendo dar neturejau progos pamatuoti. Bet yra artimuose planuose.
Teko autostradoje lenktyniauti su E36 M3 evo 3.2, jis igauna pranasuma tik kai greitis eina virs 160-180km/h. Bet ir tai ne super zenklu.

Taip, mano pazystamas turejo 530d, po remap jam nusuko sankaba, idejo visiskai nauja originala, ir ta pradejo nusukineti. Reiketu bandyti ka nors is keramiku, bet tada butu diskomfortas pajudant is vietos.
Top Profile 

Offline dastukas


Joined: Wed, 2012 02 01 16:44

Posts: 3

PostPosted: Wed, 2012 02 29 12:18   Post subject: Re: E39 525D chipavimas   

tankas wrote:
Labas, as turiu 525d '03 su Vimotos remap'u. Bet pas mane automatas, plius de-cat ir egr-bypass ideti. Po remap toks ispudis kad kazkas iseme dyzelini varikli ir idejo 3.0 benzinini. Prasiau kad man darytu galia nuo kuo zemesniu apsuku ir ilgiasneme diapazone.
Ant galios stendo dar neturejau progos pamatuoti. Bet yra artimuose planuose.
Teko autostradoje lenktyniauti su E36 M3 evo 3.2, jis igauna pranasuma tik kai greitis eina virs 160-180km/h. Bet ir tai ne super zenklu.

Taip, mano pazystamas turejo 530d, po remap jam nusuko sankaba, idejo visiskai nauja originala, ir ta pradejo nusukineti. Reiketu bandyti ka nors is keramiku, bet tada butu diskomfortas pajudant is vietos.



gal galetum dar truputeli daugiau apsviesti kas tas de-cat ir egr-bypass? dar zalias sioje srityje :roll:

o kaip tau paciam su sankaba po cipavimo? viskas tvarkoje? laiko?
nes kaip minejai, kad 530D nusuka, o idomu kaip 525D?
Top Profile 

Offline tankas


Joined: Thu, 2011 08 18 18:20

Posts: 7

PostPosted: Wed, 2012 02 29 19:28   Post subject: Re: E39 525D chipavimas   

dastukas wrote:
gal galetum dar truputeli daugiau apsviesti kas tas de-cat ir egr-bypass? dar zalias sioje srityje :roll:

o kaip tau paciam su sankaba po cipavimo? viskas tvarkoje? laiko?
nes kaip minejai, kad 530D nusuka, o idomu kaip 525D?

De-cat - isimamas catalizatorius ir idedamas specialiai tam pagamintas vamzdis. Daug lengviau is cilindru pasalinamos dujos. Teoriskai greiciau uzsipucia turbina. Ir karstoji turbinos dalis buna saltesne, kas vel teigiamai veikia variklio dinamiskuma.

EGR-bypass - ant laisvu ir zemu apsuku dalis ismetamuju duju yra grazinama i isiurbimo kolektoriu. Idejus ta voztuva, tas nebevyksta. Jis reikalingas tik mazesnem emisijom.

Pas mane sankabos nera, automatine pavaru deze, "torque converter'is" ten. Bet jie irgi genda, prie didesnio kilometrazo dazniau, pas mane dabar autombilis beges 166k km.
Top Profile 

Offline dastukas


Joined: Wed, 2012 02 01 16:44

Posts: 3

PostPosted: Wed, 2012 02 29 19:39   Post subject: Re: E39 525D chipavimas   

tankas wrote:
dastukas wrote:
gal galetum dar truputeli daugiau apsviesti kas tas de-cat ir egr-bypass? dar zalias sioje srityje :roll:

o kaip tau paciam su sankaba po cipavimo? viskas tvarkoje? laiko?
nes kaip minejai, kad 530D nusuka, o idomu kaip 525D?

De-cat - isimamas catalizatorius ir idedamas specialiai tam pagamintas vamzdis. Daug lengviau is cilindru pasalinamos dujos. Teoriskai greiciau uzsipucia turbina. Ir karstoji turbinos dalis buna saltesne, kas vel teigiamai veikia variklio dinamiskuma.

EGR-bypass - ant laisvu ir zemu apsuku dalis ismetamuju duju yra grazinama i isiurbimo kolektoriu. Idejus ta voztuva, tas nebevyksta. Jis reikalingas tik mazesnem emisijom.

Pas mane sankabos nera, automatine pavaru deze, "torque converter'is" ten. Bet jie irgi genda, prie didesnio kilometrazo dazniau, pas mane dabar autombilis beges 166k km.



sorry del sankabos, neatkreipiau demesio kad automatas pas tave :oops:
labai idomu kaip tokiam varikliui kaip mano po cipavimo del sankabos, ar ji atlaiko ar ne...
nes labai rimtai galvoju apie cipavima, tai norisi viska zinot kaip ten kas po cipavimo.

o kaip paciam del ekonomijos po cipavimo? pasijaute?
Top Profile 

Offline tankas


Joined: Thu, 2011 08 18 18:20

Posts: 7

PostPosted: Fri, 2012 03 02 18:39   Post subject: Re: E39 525D chipavimas   

dastukas wrote:
sorry del sankabos, neatkreipiau demesio kad automatas pas tave
labai idomu kaip tokiam varikliui kaip mano po cipavimo del sankabos, ar ji atlaiko ar ne...
nes labai rimtai galvoju apie cipavima, tai norisi viska zinot kaip ten kas po cipavimo.

o kaip paciam del ekonomijos po cipavimo? pasijaute?

Manau del sankabos tiksliai suzinosi tik po remap'o. Nes niekas nezino koks jos stovis, ar ji buvo keista ar ne ir pan faktoriai. Teoriskai turetu buti gerai, nes 2.5d sukimo momentas bus truputi mazesnis nei 3.0d.
Sanaudos - trasoje mazesnes nes prie zemesniu apsuku turi daugiau galios. Mieste isaugo, bet del to kad spaudziu, labai jau sunki koja pas mane.
Top Profile 

Offline tankas


Joined: Thu, 2011 08 18 18:20

Posts: 7

PostPosted: Fri, 2012 03 02 18:39   Post subject: Re: E39 525D chipavimas   

dviguba zinute
Top Profile 

Offline tankas


Joined: Thu, 2011 08 18 18:20

Posts: 7

PostPosted: Sun, 2012 04 22 21:55   Post subject: Re: E39 525D chipavimas   

Turiu dyno stendo rezultatus: 200hp 533Nm. (atkreipkite demesi jog pas mane automatas, su mechanke vos vos butu didesni skaiciukai, nes neslipintu torque converter'is).

Aciu Vimota uz programa ;)
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 1 [ 8 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum