Vimota.lt
http://forum.vimota.lt/

1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas
http://forum.vimota.lt/viewtopic.php?f=9&t=1643
Page 1 of 2

Author:  magaizeris [ Sun, 2013 01 20 11:50 ]
Post subject:  1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas

Sveiki visi. Ieškosiu pas jus pagalbos ir patarimų, tikiuosi man padėsite. Pirma ką padariau ir iki šiol dar darau, tai skaitau visą forumą ir semiuosi pirmą tam informaciją. Perskaičiau pirmą visą temą alexo, nes jo projektas buvo tos pačios markės automobilis kaip ir mano. Tad eikim prie reikalo jau.
Kaip ir minėjau variklis AHF Seat 1.9TDI 81kw dabar. Yra atlikti smulkūs darbai.
* Iškastruotas pradžioje išmetimas nes jau kišosi, sudėti nauji kompensatoriai nes jau caksėjo. Matuota variklio kompresija uošvio vasarą, sakė variklis ledukas.
Šiuo metu laukiu dar vieno modo iš AlmeTT/Gibonta tai bus 96kw įsiurbimo kolektorius, bei EGR naikinimas. Kas toliau? Na norima riba būtų siekti pradžioje iki maždaug 180-200AG.
1. Purkštukai? kuriuos rinktis? žiūrinėju į DSS firmą.
dss basic (Iki kokios ribos?)
dss stage 1 (Iki kokios ribos?)
dss stage 2 (Iki kokios ribos?)
dss stage 3 (Iki kokios ribos?)
dss Ultime 1 (Iki kokios ribos?)
dss ultime 2 (Iki kokios ribos?)

2. Plunžeris? 11mm ar 12mm? kokios jų ribos? Netyčia aptikau net 14mm kokios jo galimybės

Author:  edgaras77777 [ Fri, 2013 01 25 22:55 ]
Post subject:  Re: 1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas

Dss basic ultime 2 turi 0.280 mikronus, cia yra patys didziausi sios firmos purkstukai (galiu ir pameluot)
200ag norint turet reik purkstuku nuo kokiu 0.230 iki... kad ir tu 0.280, reik butinai plunzerio 12mm, sport velenuko, didesnes turbinos, minimum vnt20, interculerio rimtesnio, ismetimas be jokiu sudu ir aisku cipavimas
Plunzeris, tai reik turet ta omeny kad jaigu bus mazi purkstukai, tai plunzerio keitimas neduos tiek naudos, nes patys purkstukai nepratries tiek kuro pro save..
Didesnis plunzeris gali i purkstuka nustumti per viena savo darbo cikla daugiau kuro negu kad 10mm plunzeris, bet kaip sakau jai bus per mazi purkstukai aisku plunzeris bus biski dusinamas... 12mm plunzeris tinka tokiem purkstukam kaip 0.240 0.260 0.280 o jau 14mm gigantas apsoliuciai ten kosminiam galingumui neisivaizduoju jau prie kokiu purkstuku reiktu
ir reikia su 12mm plunzeriu statyt i baka lift pump, antraip gali but bedu su ankstinimo mechanizmo del nutrauktos salerkos kuri nespeja vel is naujo prisipildyti paciame siurblyje

Author:  edgaras77777 [ Thu, 2013 02 07 11:02 ]
Post subject:  Re: 1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas

Prie sios temos, jai statant plunzeri 12mm ir siurbli bake nuo PD sistemos, tai ji taip ant tiesiuju pajungt prie kuro padavimo zarneles? bet taigi siurbliukui bus labai didele apkrova, siurblys kels kokiu 4bar o pro siurblio sistema tiek slegio nepratiekes, reiskia bus stabdomas siurblys, kas blogiausia susideves sparnuote jaigu ne pats varikliukas sudegs, reikia slegio reguliatoriu statyti, maximum kokiu 0.5bar kad pastoviai laikytu, o perteklini slegi nupiltu atgal i baka, gal kas patartumet is kur ir koki reguliatoriu gauti?

Author:  Minde171 [ Thu, 2013 02 07 20:26 ]
Post subject:  Re: 1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas

nereikia jokiu reguliatoriu, du metai kaip pasistates ta siurbliuka ir niekas jam nesidaro

Author:  edgaras77777 [ Thu, 2013 02 07 20:38 ]
Post subject:  Re: 1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas

Bet kaip tam siurbliukui nekenkiama, jaigu pro auksto slegio siurbli taip staigiai kuras neprabega, labai didele apkrovasiurbliukui gaunasi? ir beje, kiek mokejai uz ji?

Author:  Minde171 [ Thu, 2013 02 07 20:54 ]
Post subject:  Re: 1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas

mokejau lygtai 100lt uz deveta. nzn kiek ten jam kenkia, numovus nuo siurblio griztama slangele spaudimas atrodo panasus kaip ir ant padavimo is siurbliuko, nepasakyciau kad ji labai stabdo kas nors

Author:  edgaras77777 [ Fri, 2013 02 08 13:45 ]
Post subject:  Re: 1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas

jis nebent slegi nuleidzia per filtre esanti abratkes voztuviuka

Author:  edgaras77777 [ Mon, 2013 02 18 9:00 ]
Post subject:  Re: 1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas

Reiktu nuomones, ka manotjai deti ne koki dbilas veleneli o pavz det veleneli nuo benzino? mano pazystamas yra isidejes sau nuo audi apie 90 metu 1.8gt velenuka., ir sako kad toks zymiai geriau negu koks dbilas. ka jus apie tai manot? ka pats vitoldas pasakytu?

Author:  edgaras77777 [ Tue, 2013 02 19 9:42 ]
Post subject:  Re: 1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas

Nejau visi tokie numire?

Author:  Aruniokas [ Sun, 2013 02 24 18:45 ]
Post subject:  Re: 1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas

geriau apsoliuciai ,tai nebus,bet prieaugis virsunese tikrai bus, su dbilas butu vien prieaugiai.

kaina ,cia jau kitas dalykas

Author:  edgaras77777 [ Sun, 2013 02 24 19:50 ]
Post subject:  Re: 1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas

Dekui aruniok uz atsakyma labai. Visgi, ka padarysi bet reiks det dbilas

Author:  magaizeris [ Sat, 2013 03 16 10:12 ]
Post subject:  Re: 1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas

kas geriau vnt20 ar kokia gt17/22? kieno lagas mažesnis hybrido ar ne, aš pats manau hybridas efektyvesnis bet gal ir klystu

Author:  edgaras77777 [ Sat, 2013 03 16 12:08 ]
Post subject:  Re: 1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas

Kiek siame forume skaiciau tai jos efektyvios bet tipo subyra, ir kaina efektyviai skiriasi. Neatsimenu tu temu bet pasiskaityk senas temas, ten tikrai apie tai aptarta, o ka jau esi nusipirkes? ar dar vis viskuom domies?

Author:  magaizeris [ Sat, 2013 03 16 12:13 ]
Post subject:  Re: 1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas

išsiaiškinau kur mano kumeliai ganosi. Stringa vėl turbavikas, tai kuo valyti vėl ja ketinu kažką ant ag pasiimti, tai ir domiuosi dabar, tik prieš tai reikia išsiaiškinti dėl ko taip greit užsikišo ji vėl. Turit minčių?

Author:  edgaras77777 [ Sat, 2013 03 16 12:35 ]
Post subject:  Re: 1.9TDI 81KW AHF Variklio Tobulinimas

Pas tau motoras tepalo nevalgo?

Page 1 of 2 All times are UTC + 2 hours
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/