All times are UTC + 2 hours
VIMOTA Seat Toledo 1.9tdi turbo projektas ...
Author | Message | |
---|---|---|
bachurs Joined: Mon, 2007 10 01 19:59 Posts: 53 Location: Kaunas |
Posted: Fri, 2007 10 12 12:45 Post subject:
|
|
[quote="Raimond"][quote]galeciau pistelt visokius Subaru ar S2- aisku trasoj kokioj [/quote]
cia tu aisku sneki apie stock subaru ir s2... nes su 200 a.g. dyzeliu tai manau mazoka butu pries "chipintus" WRX ir S2 bandyti... (nebent savo masinos mase sumazintum)[/quote] nu as i draga vaziuot nezadu, o ziema trasoj pasimalt manau iseis neblogai- anais metais su S2 vazinejau ir buvo varzybeles is 50 dalyziu su standartine S2 restauruotom padangom be sipu buvau apsoliuciai pirmas |
||
Top | ||
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Fri, 2008 02 15 18:00 Post subject:
|
|
idedu foto bet be jokiu prierasu ir paaishkinimu kas nuo ko, idomu butu padiskutuoti
cia beja, mano toledo jei ka
_________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
||
Top | ||
diesel Joined: Sun, 2007 05 06 17:40 Posts: 121 Location: Panevezys |
Posted: Fri, 2008 02 15 18:18 Post subject:
|
|
tai jau svaistikliai nelaiko galingumo reik deti stipresnius ir dar kaltinius stumoklius
_________________ FIAT-2,5TD 201m.-8,49s; 402m.-12,9s; |
||
Top | ||
Da^Best Joined: Sun, 2004 03 21 19:25 Posts: 97 Location: Siauliai |
Posted: Fri, 2008 02 15 20:02 Post subject:
|
|
gerai cia pasidarbavai del ko taip nutiko ?
_________________ 94' HONDA CIVIC COUPE Turbo 192ag 250nm @ 0.8bar |
||
Top | ||
Tautvydas Joined: Mon, 2004 05 31 1:10 Posts: 532 Location: Kaunas |
Posted: Fri, 2008 02 15 20:51 Post subject:
|
|
kadangi kalbejau su vitoldu, tai svaistikliai ten tikrai laiko:)
|
||
Top | ||
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Sat, 2008 02 16 3:00 Post subject:
|
|
na nuo kada 200ag gali taip nuplesti toki stora svaistikli, ka ??
kur fizikos pagrindai nuo mokyklos laiku ?? svaistiklis luzo todel kad nutruko svaistiklio spynos varztai, ir tas puikiai matosi, kad abieju galvuciu nera, o svaistiklis yra padalintas i 3 dalis, viena dalis prie stumoklio, trumpa dalis prie spynos ir vienos dalies kaip ir nera, (net nezinau kur ji yra ) is to mes darom ishvada, kad nuejus stumokliu su svaistikliu zemyn, ir nutrukus varztam svaistiklis liko apacioj, o parejes alkuninis graziai ishkirto dali svaistiklyje.... Kodel neatlaike svaistiklio varztai ? O todel, kad visiems patariu - stenkites kuo maziau stabdyti su dyzeliu ant begiu !!! kaip pvz Kacergines ziedo trasa, pareini ant 150km.h tada stabdymas 4 - 3 - 2 50km.h ir vel dugnais.... vat tie stabdymai toki kai apsukos is 3000 kerta iki 5000 t.y. tada kai aprova pareina ne i svaistikli t.y. jo ilgi kopresijos deka, o tada kai stabdai ir visa apkrova persivercia i kita puse ir eina ant tu dvieju mazu plonyciu varzteliu o kaip viskas nutiko, tai gryzinejant is palakstymu po Ryga, tiesiog autostradoj vaziuojant ramiai 100km.h tik paukst ir buuuuuuuu ir stovi... nutruko varztai, kazkas ejo per karteri kiaurai, kazkaip numuse ar tai apsuku davikli ar apsuku skaiciuokle ir uzgeso motoras nes tai ivyko su 4 cilindru ten kur ir yra matuokle... but neuzgeses tai buciau dar turbut ne viena km nuvaziaves .... bloko apacia ishmetimui... kas db bus ? Db darau is 1.9 i 2.0, dedami PD motoro nauji stumokliai su ziedais bei su svaistikliais, aisku pakeistas blokas, pakeistas alkuninis, bus pratekintas gilziu diametras is 79mm i 81mm bus naujai viskas perrinkta.... Laukit nauju ziniu, manau menesio begyje bus aisku jau ir su sportiniais purkstukais nes kiek turiu ziniu tai juos jau ishsiunte, bet ar jie daeis tai nieks nezino ... . _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
||
Top | ||
Gruzdas Joined: Tue, 2007 11 06 13:42 Posts: 2 Location: Vilnius |
Posted: Tue, 2008 02 19 11:26 Post subject:
|
|
O tai sustiprinti tuos varztus galima kaip nors?
|
||
Top | ||
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Wed, 2008 02 20 18:58 Post subject:
|
|
Gruzdas wrote: O tai sustiprinti tuos varztus galima kaip nors? statistishkai 81kw varztai yra silpnesni nei PD motoru... db dedu PD svaistiklius, bet nauju varztu gauti yra problema... visi deda senus nors aiskiai parasyta autodatoj kad viena karta verziamas... !! poto sako kad ishkrito alkuninis po cipavimo... o kodel niekas nepasako, kad kazkas tvarke motora ir nutruko ar ishsitempe pagrindiniu kaklu varztai... seip jei eina kalba apie standartini motoro reikala tik su cipavimu, tai pas dyzelistus per 10metu sako dar nebuvo taip kaip yra mano atvejis... bet kai suki motora 5800rpm, nes tenais yra max galingumas tai visko pasitaiko...... db bus PD bus matyt kaip tie laikys _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
||
Top | ||
kislota Joined: Thu, 2007 07 05 21:59 Posts: 38 Location: Klaipeda |
Posted: Thu, 2008 02 21 15:57 Post subject:
|
|
joo,
pakilsi į orą, Vitoldai. su upgreid bus 250 ag/450Nm ? _________________ faster |
||
Top | ||
diesel Joined: Sun, 2007 05 06 17:40 Posts: 121 Location: Panevezys |
Posted: Thu, 2008 02 21 20:06 Post subject:
|
|
kislota wrote: joo, pakilsi į orą, Vitoldai. su upgreid bus 250 ag/450Nm ? dabar VM firma gamina 3,0tdi v6-24v standartas turi 250ag ir 550nm idomu i kokius auto deda tokius motorus http://www.vmmotori.it/en/01/00/01/dettaglio.jsp?id=9 _________________ FIAT-2,5TD 201m.-8,49s; 402m.-12,9s; |
||
Top | ||
spade Joined: Mon, 2004 03 22 8:48 Posts: 215 Location: Vilnius, Lithuania, Europe, Earth |
Posted: Mon, 2008 02 25 13:12 Post subject:
|
|
VIMOTA wrote: db bus PD bus matyt kaip tie laikys _________________ WRXwagon [4sale] DelSolZ6 Blueberry Bee project www.per4m.lt |
||
Top | ||
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Sun, 2008 03 02 9:07 Post subject:
|
|
spade wrote: VIMOTA wrote: db bus PD bus matyt kaip tie laikys tai su limitu mes jau kalbejom ta tema, bet sheip PD varztai tikrai labai rimti yra ir netgi naudoja juos iki 300ag, o tai reishkia kad apsukos buna apie 5000... Nu bus matyt. _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
||
Top | ||
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Sun, 2008 03 02 9:10 Post subject:
|
|
diesel wrote: kislota wrote: joo, pakilsi į orą, Vitoldai. su upgreid bus 250 ag/450Nm ? dabar VM firma gamina 3,0tdi v6-24v standartas turi 250ag ir 550nm idomu i kokius auto deda tokius motorus http://www.vmmotori.it/en/01/00/01/dettaglio.jsp?id=9 tai argi ne Audi, vw turi tuos motorus ? bet cia 250ag is 3ltr tai tikrai ne _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
||
Top | ||
AurimasV Joined: Sun, 2005 10 09 13:15 Posts: 158 Location: Vilnius |
Posted: Wed, 2008 03 05 20:20 Post subject:
|
|
VIMOTA wrote: Gruzdas wrote: O tai sustiprinti tuos varztus galima kaip nors? statistishkai 81kw varztai yra silpnesni nei PD motoru... db dedu PD svaistiklius, bet nauju varztu gauti yra problema... visi deda senus nors aiskiai parasyta autodatoj kad viena karta verziamas... !! poto sako kad ishkrito alkuninis po cipavimo... o kodel niekas nepasako, kad kazkas tvarke motora ir nutruko ar ishsitempe pagrindiniu kaklu varztai... seip jei eina kalba apie standartini motoro reikala tik su cipavimu, tai pas dyzelistus per 10metu sako dar nebuvo taip kaip yra mano atvejis... bet kai suki motora 5800rpm, nes tenais yra max galingumas tai visko pasitaiko...... db bus PD bus matyt kaip tie laikys dar neteko girdet kad varztu sunku gaut, eini pas atstovus ir nusiperki na palauki savaite ir atveza, pz det senus |
||
Top | ||
VIMOTA Site Admin Joined: Thu, 2003 10 23 14:10 Posts: 3460 Location: KAUNAS |
Posted: Thu, 2008 03 06 1:11 Post subject:
|
|
AurimasV wrote: dar neteko girdet kad varztu sunku gaut, eini pas atstovus ir nusiperki na palauki savaite ir atveza, pz det senus na tai vat butent kad lietuva toks krastas cia su originaliom detalem, visi veza tik tada kai uzsakai... lauki 10dienu.. durnizmas.. susukta db buvo viena karta panaudoti, apkatkei neturi tai itakos, po apkatkes susukti bus nauji, kurie jau kita savaite bus... seip motoras jau perinktas viskas pilnumoj, neliko nepakeistos detales, MAHLE stumokliai nuo 2.0 dyzelinio variklio, svaistikliai nuo PD su lauztinem spynom, galvos tarpine nuo 2.0, teko daryti viena skyle tarpineje nes pas 2.0 galva kitokia. Tarpas stumokliu ir gilze standartinis. Voztuvai buvo originaliai po viena spyruokle, db jau dvi, kaip kad naujesniam motore 1.9... Darausi apkatke. DSS Stage 3 purkstukai jau ant stalo (ryt galesiu foto imesti) laukia kada padarysiu apkatke, tada reiks konstruoti papildoma zemo slegio kuro siurbli pagrindiniam siurbliui kad padetu su kuru, tada susideti purkstukus stage 3 (240-260ag) itariu pakelsiu minimalu kuro slegi dar daugiau iki 250bar (db 220) ir jeigu uzteks esamos turbinos hibrido tai turesime pasiekti 250ag riba, jei neuzteks esamos turbinos oro srauto, tada dedu 2006 toyotos 4.0 ltr dyzelio turbina kurios oro srautas 250-300ag, tada jau tikrai uzteks, ir jei viskas vyksta motore taip kaip turetu t.y. pasleptas dyzelio galingumas buna atrastas, tai konstruoju dar viena motora, bet jau su dar rimtesne apacia, kaltiniai stumokliai, svaistikliai, 14mm plunzeris, special uzsakymas purkstukai, ir t.t. kiek ag sunku pasakyti, bet >250ag tikrai.. tai tiek ziniu is VIMOTA Toledo tdi projekto _________________ _________________ Vitoldas Jurkonis Vimota Chip Tuning vimota.chip@gmail.com http://www.vimota.lt +37067474448 |
||
Top | ||
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum